Рішення
від 05.02.2019 по справі 0940/2088/18
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"05" лютого 2019 р. справа № 0940/2088/18

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Панікара І.В.,

за участю секретаря судового засідання Подольської Т.М.,

представника позивача: Лейб"юка Б.Б.,

представника відповідача: Маліновської М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ТІМ ЮА" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним рішення та зобов'язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

08.11.2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ТІМ ЮА" (надалі - позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (надалі - відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення від 04.01.2018 року та зобов'язання до вчинення дій.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 13.04.2018 року відповідачем зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригувань за № 15 від 30.03.2018 року. Позивачем, на виконання вимог підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, 20.04.2018 року направлено відповідачу документи, які підтверджують реальність господарських операцій. Проте, рішенням відповідача №665992/39951661 від 25.04.2018 року позивачу відмовлено в реєстрації вищезазначеної податкової накладної/розрахунку коригувань. На думку позивача, він виконав всі необхідні вимоги щодо розблокування податкових накладних, однак оскаржуваним рішенням йому було безпідставно відмовлено у їх реєстрації. При цьому, які саме порушення закону були допущенні при складанні даних документів або в чому полягає їх недостатність в даних рішеннях не зазначено. У зв`язку з викладеним позивач просить суд визнання протиправними та скасувати вищевказане рішення відповідача та зобов`язати зареєструвати податкову накладну за № 15 від 30.03.2018 року.

Ухвалою від 03.12.2018 року відкрито провадження та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

В періоди: з 28.01.2019 року по 30.01.2019 року та з 31.01.2019 року по 02.02.2019 року, головуючий по справі суддя Панікар І.В. перебував у службових відрядженнях, у зв`язку з чим, 60-денний строк розгляду справи продовжено на 3 календарних дні.

Представник Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області скористався правом подання відзиву на позовну заяву, що надійшов на адресу суду 29.01.2019 року, в якому щодо задоволення вимог адміністративного позову заперечив. Вказав на те, що позивачем на розгляд комісії надано копії документів, які складені з порушенням законодавства, зокрема: акт наданих послуг не містить чіткої інформації стосовно змісту наданих послуг, докладного опису виявлених завдань, не розкриває зміст послуг, якісних характеристик, конкретного персонального підходу до виконання завдань, окрім того не підписаний сторонами. Зазначене мало наслідком відмову у реєстрації податкової накладної.

Правом відповіді на відзив представник позивача не скористався, водночас в судовому засіданні вимоги адміністративного позову підтримав.

Представник відповідача в судовому засіданні щодо задоволення позову заперечив з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника відповідача, оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

13.04.2018 року позивачем отримано Квитанцію до податкової накладної № 15 від 30.03.2018 року про зупинення реєстрації вказаного податкової накладної, відповідно до пункту 201.16, статті 201 ПК України, оскільки таке відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення ПН/РК. Позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (а.с.59,88).

20.04.2018 року позивачем на підтвердження правомірності складення та подання спірного розрахунку коригування надіслано органу Державної фіскальної служби України електронним зв`язком повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК (а.с.93).

25.04.2018 року регіональною комісією Державної фіскальної служби України, прийнято рішення №665992/39951661 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 57).

Позивач оскаржив вищевказане рішення до Державної фіскальної служби (а.с. 59-67).

Рішенням комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України від 08.05.2018 року за № 4110/39951661/2 скарга позивача залишена без задоволення (а.с. 68).

Не погодившись із зазначеним рішенням відповідача, позивач оскаржив його до суду.

Суд при вирішенні адміністративної справи виходив з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Норми статті 201 ПК України регулюють відносини, пов'язані з оформлення і легітимізацією податкової накладної. У цій нормі містяться обов'язкові правила щодо форми та порядку заповнення податкової накладної, визначено правову природу цього документа, підстави, умови його складання і надання, встановлено права та обов'язки учасників податкових відносин, пов'язані із складанням, наданням та реєстрацією податкової накладної, передбачені наслідки недотримання обов'язкових вимог щодо форми, змісту та дій, пов'язаних із складанням, наданням та реєстрацією податкових накладних.

Так, у пункті 201.1 цієї статті зазначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата складання податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

За змістом пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в ЄРПН, покупець надсилає в електронному вигляді запит до ЄРПН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в ЄРПН та отриманими покупцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних № 1246 (далі - Порядок №1246), яким визначено механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.

В розумінні пункту 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 12 Порядку №1246).

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні норми містились у пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, згідно до яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Зі змісту надісланої позивачу Квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН слідує, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567.

Відповідно до вказаного пункту моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Судом встановлено, що оскільки підставою для відмови в реєстрації податкової накладної стала наявність обставин, визначених пунктом 6 Критеріїв, податковим органом правомірно зупинено реєстрацію податкової накладної, поданої позивачем, до з'ясування певних фактів.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 затверджено Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі-Вичерпний перелік), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622.

Відповідно до підпункту 1 та 2 пункту 1 Вичерпного переліку для критерію, зазначеного у підпунктах 1 та 2 пункту 6 Критеріїв у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567, такими документами є:

- договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки/інвойси, акти приймання - передавання товарів (робіт/послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Матеріалами справи підтверджено, що 13.04.2018 року відбулося зупинення реєстрації податкової накладної позивача.

В квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної містилася пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копій документів, достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

Після отримання такої квитанції позивач у порядку, встановленому законодавством, подав до контролюючого органу копії відповідних документів, які підтверджували реальність здійснення господарських операцій по податковій накладній.

Зокрема, з обсягу документів наданих на підтвердження реальності операцій встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю " ЛІДЕР ТІМ ЮА " здійснює господарську діяльність з Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки (УКТЗЕД 73.20) та Складське господарство (УКТЗЕД 52.10).

19.09.2017 року між Товариством з обмеженою відповідальністю " ЛІДЕР ТІМ ЮА " та Товариством з обмеженою відповідальністю "СПЕКЛ" укладено договір про надання послуг № 19/07-17, за яким позивач, як Замовник, доручає та зобов'язується оплатити, а Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕКЛ" як Виконавець зобов'язується надати послуги по наданню персоналу, вид, перелік, ціна яких визначається в Специфікації (додаток 2 до цього Договору) (а.с. 14).

Відповідно до вказаного договору, Товариством з обмеженою відповідальністю "СПЕКЛ" надано Товариству з обмеженою відповідальністю " ЛІДЕР ТІМ ЮА " послуги комплектування за період 16.03.18 - 18.03.18 року на суму 52155,43 грн., про що складено акт надавання послуг № 59 від 30.03.2018 року (а.с.56).

Згідно платіжного доручення від 11.04.2018 року за № 7978 вищевказана сума коштів банківським переказом сплачена позивачем Товариству з обмеженою відповідальністю "СПЕКЛ" за призначенням платежу Оплата за кадровий аутсорсінг згідно договору № 19/07-17 від 19.09.2017 та документу постачання № 59 від 30.03.2018 у т.ч. ПДВ 8692,57 .

Як зазначалося раніше, 30.03.2018 року позивачем сформовано податкову накладну № 15 та зареєстровано в Єдиному державному реєстру податкових накладних.

13.04.2018 року позивачем отримана Квитанція про зупинення реєстрації вказаного розрахунку коригувань.

Позивачем на підтвердження правомірності складення та подання спірного розрахунку коригування надіслано Державній фіскальній службі повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК .

Згідно частини 2 статті 74 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Суд встановив, що позивачем направлено до органу ДФС Повідомлення № 7 від 20.04.2018 року відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України з 3-ма документами в додатках, а саме:

- договір за 19/07-17 від 19.09.2017 з додатками;

- акт надання послуг № 59 від 30.03.2018;

- платіжне доручення від 11.04.2018 року за №7978;

Водночас, наданий позивачем акт надання послуг № 59 від 30.03.2018 подано без належного затвердження та підписів відповідальних осіб.

При цьому суд зазначає, що у відповідності до положень статті 1 та частини 2 статті 9 та Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Враховуючи встановлені обставини, суд дійшов висновку, що пакет документів, які позивач надав до повідомлення щодо подачі документів відповідачу про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній не був достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, що стало підставою для прийняття контролюючим органом рішення від 08.05.2018 року за № 4110/39951661/2 про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 30.03.2018 року.

Відповідно до підпункту 201.1 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов'язків платника податків.

Натомість, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим, оскільки відповідні повноваження законодавчо покладені на комісію ДФС України.

Згідно підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що представник відповідача довів виконання вимог податкового законодавства, відмовляючи у реєстрації як податкової накладної № 15 від 30.03.2018 року. Даний факт підтверджується встановленими судом обставинами та матеріалами справи.

Водночас, наявність досліджених в судовому засіданні доказів - акту надання послуг № 59 від 30.03.2018 (а.с. 56), у своєму взаємозв'язку із іншими документами, виключає визначені законодавством передумови встановлені для ризиковості операцій та визначені органом ДФС України в якості підстави для зупинення реєстрації податкової накладної № 15 від 30.04.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, суд вважає, що адміністративний позов підлягає до часткового задоволення, оскільки Товариством з обмеженою відповідальністю " ЛІДЕР ТІМ ЮА " доведено наявність первинних документів на підтвердження реальності операцій, однак порушено порядок подачі при реєстрації ПН/РК.

При розподілі судових витрат, слід врахувати положення частини 1 та 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України , згідно вимог яких, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Позивачем при зверненні до суду з позовною заявою сплачено судовий збір у розмірі 1762 гривні, який в силу положень статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України є складовою судових витрат. Водночас, за заявлені 2 позовні вимоги немайнового характеру слід було б сплатити 3 524 гривні.

Таким чином в користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України, як суб`єкта владних повноважень, слід стягнути 1762 гривні - суми пропорційної до розміру задоволених позовних вимог з урахуванням не сплаченого ним в повному обсязі судового збору.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ТІМ ЮА" задоволити частково.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 15 від 30.03.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, 04053, м. Київ, пл. Львівська 8) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ТІМ ЮА" (код ЄДРПОУ 39951661, вул. Лесі Українки, 7, с. Молодятин, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78231); сплачений судовий збір у розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ТІМ ЮА" (код ЄДРПОУ 39951661, вул. Лесі Українки, 7, с. Молодятин, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78231);

Державна фіскальна служба України (код ЄДРПОУ 39292197, 04053, м. Київ, пл. Львівська 8).

Суддя Панікар І.В.

Рішення складене в повному обсязі 11 лютого 2019 р.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.02.2019
Оприлюднено13.02.2019
Номер документу79751511
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0940/2088/18

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 04.06.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Рішення від 05.02.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Рішення від 05.02.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні