Рішення
від 07.02.2019 по справі 140/21/19
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 лютого 2019 року ЛуцькСправа № 140/21/19

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Костюкевича С.Ф.,

при секретарі судового засідання Шевчику Ю.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Заступника керівника Ковельської місцевої прокуратури до Любохинівської сільської ради Старовижівського району про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Заступник керівника Ковельської місцевої прокуратури звернувся з позовом до Любохинівської сільської ради Старовижівського району про визнання протиправним та скасування рішення від 27.02.2018 року №19/39 Про затвердження детального плану земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що з метою вжиття заходів для представництва інтересів держави місцевою прокуратурою опрацьовано акт Державної екологічної інспекції Волинській області від 15.05.2018 року та встановлено порушення Любохинівською сільською радою Старовижівського району законодавства у сфері містобудування при прийнятті рішення про затвердження детального плану земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини.

Вказує, що у зв'язку з розширенням меж с. Любохини у 2017 році Любохинівською сільською радою замовлено проект детального планування земельної ділянки під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини загальною площею 16,0045 га та на підставі рішення Любохинівської сільської ради від 18.05.2017 року №15/25 надано дозвіл на розробку плану детального планування земельних ділянок розміром до 0,10 га. Відповідно до договору № 120 від 13.07.2017 виготовлено проект детального планування земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини, який в подальшому затверджений рішенням Любохинівської сільської ради від 27.02.2018 № 19/39.

Позивач не погоджується із вказаним рішенням, зазначає, що земельна ділянка площею 12,1 га, яка згідно детального планування урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини передбачена для будівництва житлової та громадської забудови, відноситься до земель лісового Фонду та вкрита лісовою (деревною та чагарниковою) рослинністю, тому просить визнати протиправним та скасувати рішення від 27.02.2018 року №19/39 Про затвердження детального плану земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини .

В судове засідання представник позивача не прибув, подав заяву про розгляд справи без його участі.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, подала заяву про розгляд справи без його участі. У відзиві від 22.01.2019 року вказали, що заперечень щодо наведених позивачем обставин та правових підстав позову немає, позовні вимоги визнають в повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Як визначено частиною четвертою статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З урахуванням наведеного, справу вирішено у відсутності сторін на підставі наявних у справі доказів без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позов підлягає до повного задоволення не, враховуючи наступне.

Частина 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) визначає, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових, спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Судом встановлено, що у 2012 році Любохинівська сільська рада замовила відповідно до рішення сільської ради від 22.11.2012 року №23/6 та договору № 131 від 14.11.2012 року проект землеустрою щодо встановлення та зміни меж с. Любохини. Окрім цього, у 2014 році Любохинівська сільська рада замовила відповідно до рішення сільської ради від 11.04.2014 року № 37/32 та договору № 49 від 27.05.2014 року проект землеустрою щодо встановлення та зміни меж і коригування проекту зміни меж с. Любохини.

Вказані проекти розроблялися ПАТ Інститут Волиньводпроект . Проект згідно договору № 131 від 14.11.2012 року пройшов державну землевпорядну експертизу 14.05.2013 року у Головному управлінні Держземагенства у Волинській області. Проект згідно договору № 49 від 27.05.2014 року пройшов державну землевпорядну експертизу 19.06.2014 року у Головному управлінні Держземагенства у Волинській області.

На підставі наведеного, Старовижівською районною радою 04.09.2015 року прийнято рішення № 51/21 пунктом 1 якого затверджено проект землеустрою щодо встановлення та зміни меж і коригування меж с. Любохини Старовижівського району Волинської області з виключенням площі 48,02 га та додатковим включенням в межі населеного пункту земельних ділянок площею 48,02 га.

В подальшому на підставі рішення Старовижівської районної ради від 19.02.2016 року № 4/28 п.1 рішення районної ради від 04.09.2015 року № 51/21 викладено в наступній редакції: Затвердити проект землеустрою щодо встановлення та зміни меж с. Любохини Старовижівського району Волинської області .

Однак, рішенням Старовижівської районної ради від 07.12.2016 року №10/2 внесено зміни до рішення районної ради від 19.02.2016 року №4/28 згідно якого відхилено проект землеустрою щодо встановлення та зміни меж с. Любохини Старовижівського району Волинської області (з коригуванням) розроблений відповідно до рішення Любохинівської сільської ради від 11.04.2014 року №37/32 і затверджено проект землеустрою щодо встановлення та зміни меж с. Любохини Старовижівського району Волинської області, виготовлений на підставі рішення сільської ради від 22.11.2012 року № 23/6. Загальна площа с. Любохини складає 1983, 00 га.

В подальшому 10.01.2017 року Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області Любохинівській сільській раді видано витяг з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно- територіальних одиниць с. Любохини на площу 1983,00 га.

У зв'язку з розширенням меж с. Любохини у 2017 році Любохинівською сільською радою замовлено проект детального планування земельної ділянки під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с.Любохини загальною площею 16,0045 га та на підставі рішення Любохинівської сільської ради від 18.05.2017 року № 15/25 надано дозвіл на розробку плану детального планування земельних ділянок розміром до 0,10 га.

Відповідно до договору № 120 від 13.07.2017 року виготовлено проект детального планування земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини, який в подальшому затверджений рішенням Любохинівської сільської ради від 27.02.2018 року № 19/39.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, що виникли між сторонами у справі, суд виходить з наступного.

При вирішенні даного публічно-правового спору суд враховує положення таких нормативно-правових актів.

Відповідно до статті 131-1 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді.

Право на звернення прокурора або його заступника до суду в інтересах держави передбачене статтями 2, 23 Закону України Про прокуратуру та статтею 53 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до вимог статті 23 Закону України Про прокуратуру , представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави.

Обираючи форму представництва, прокурор визначає, у чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту.

Згідно із частиною четвертою статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Частиною першою статті 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності визначено, що планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них. Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та пункту 4.1 розділу 4 ДБН Б. 1.1-15:2012 Склад та зміст генерального плану населеного пункту (далі - ДБН Б.1.1-15:2012), затверджених наказом Мінрегіонбуду від 13.07.2012 року №358, установлено, що основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території, є генеральний план населеного пункту.

Згідно статті 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід'ємною частиною детального плану території. Детальний план території визначає: 1) принципи планувально-просторової організації забудови; 2) червоні лінії та лінії регулювання забудови; 3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами; 4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території; 5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування; 6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови; 7) черговість та обсяги інженерної підготовки території; 8) систему інженерних мереж; 9) порядок організації транспортного і пішохідного руху; 10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі; 11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об'єктів (у разі відсутності плану зонування території).

Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим, органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.

Аналіз вказаних норм свідчить, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території та не може встановлювати інше функціональне призначення зон ніж те, що встановлено у генеральному плані.

Генеральний план є основним планувальним документом, що встановлює напрямки і межі територіального розвитку населеного пункту, функціональне призначення і будівельне зонування території, містить принципові рішення щодо розміщення об'єктів загальноміського значення, організації вулично - дорожньої мережі і дорожнього руху, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, захисту території від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони природи та історико-культурної спадщини.

Згідно інформації Любохинівської сільської ради дія чинного на даний час генерального плану населеного пункту с. Любохини не поширюється на територію в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини, щодо якої рішенням Любохинівської сільської ради від 27.02.2018 року № 19/39 затверджено детальний план земельних ділянок під житлову та громадську забудову. Новий генеральний план населеного пункту с.Любохини із включенням до нього зазначеної території не розроблявся та не затверджувався.

Відповідно до Схеми землеустрою та техніко-економічного обґрунтування використання та охорони земель Любохинівської сільської ради Старовижівського райоцу Волинської області розробленої ПАТ Інститут Волиньводпроект (2013 рік), частина земельної ділянки площею 12,1 га в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с.Любохини, щодо якої виготовлено проект детального планування, відноситься до земель лісового фонду та не передбачена для будівництва житлової та громадської забудови.

З акту перевірки, проведеної Державною екологічною інспекцією у Волинській області дотримання вимог природоохоронного законодавства Любохинівською сільською радою від 15.05.2018 року вбачається, що відповідно до довідки (форма № 6-зем) відділу у Старовижівському районі міжрайонного управління у Ратнівському та Старовижівському районах Головного управління Держгеокадастру у Волинській області від 22.08.2017 року № 18-3- 0.242-308/169-17 земельна ділянка площею 12,1000 га, яка згідно детального планування території в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини передбачена для будівництва житлової та громадської забудови, відноситься до земель лісового фонду та вкрита лісовою (деревною та чагарниковою) рослинністю.

Громадські слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с.Любохини згідно вимог ст. 21 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та ч.4 Постанови Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011 року не проводились, рішення щодо розроблення вказаного детального плану шляхом опублікування у засобах масової інформації, а також розміщення на офіційному веб-сайті Любохинівської сільської ради не здійснювалось.

Частиною 1 статті 21 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності визначено, що громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.

Механізм проведення громадських слухань визначається порядком проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, а саме: генеральних планів населених пунктів, планів зонування та детальних планів територій, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 555.

У відповідності до п. 5 „Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 555 від 25 травня 2011 року(далі - Порядок), повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити: 1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі; 2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації; 3) відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення; 4) інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації; 5) інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій; 6) відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій; 7) інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо).

Згідно п. 4 Порядку виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.

Відповідно до ч.5, ч.6 ст. 21 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування. Пропозиції громадськості мають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, будівельних норм, державних стандартів і правил та надаватися у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань. Пропозиції, надані після встановленого строку, не розглядаються.

З наведеного слідує, що громадські слухання містобудівної документації на місцевому рівні відбуваються шляхом, зокрема, оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, надання особам, які мають право на подання пропозицій до проектів містобудівної документації на місцевому рівні, строку для подання таких пропозицій; безпосереднє подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування.

При цьому, суд зазначає, що врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації є результатом двостороннього процесу, а за відсутності факту реалізації громадськістю свого права на подання пропозицій до містобудівної документації у передбаченому законом порядку у відповідача відсутній обов'язок з їх розгляду та, відповідно, врахування.

Зіставленням розміщених на офіційному веб-сайті Старовижівської РДА планово - картографічних матеріалів діючого Генерального плану с. Любохини та проекту детального планування земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини, затвердженого рішенням Любохинівської сільської ради від 27.02.2018 року № 19/39, встановлено, що діючий Генеральний план с. Любохини розроблено на основі топографічного плану складеного Львівським філіалом Укр ДПНТР у 1976 році де ним не регулюються питання забудови земельних ділянок в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини.

Так, до Генерального плану с. Любохини не внесено зміни щодо включення земельної ділянки площею 16,0045 га до меж села, яка згідно проекту детального планування, території в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини передбачена для будівництва житлової та громадської забудови.

Разом з цим, п. п. 5.1, 5.2 р. 5 Державних будівельних норм 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень , затверджених наказом Державного комітету України у справах містобудування № 44 від 17.04.1992 року (далі - ДБН 360-92**) - (чинних на момент виникнення спірних правовідносин), установлено, що у міських і сільських поселеннях слід передбачати безперервну систему озеленених територій та інших відкритих просторів, які у поєднанні із заміськими повинні формувати комплексну зелену зону. При функціональному зонуванні комплексної зеленої зони (території забудови, міста, зеленої зони) треба виділяти: озеленені території загального користування; озеленені території обмеженого користування і озеленені території спеціального призначення.

Пунктами 10.1, 10.4 розділу 10 ДБН 360-92, та пунктом 4.2 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України № 173 від 19.06.1996 року, господарське та інше будівництво у межах зелених зон прямо заборонено.

У свою чергу, будівельні норми відповідно до ст. 1 Закону України Про будівельні норми є обов'язковими у сфері будівництва, містобудування та архітектури.

Згідно ч. 3 ст. 24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у випадках, визначених цією частиною, за відсутності плану зонування або детального плану території не допускається, якщо земельна ділянка віднесена до категорії земель природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, історико-культурного призначення, рекреаційного призначення (крім земель для дачного будівництва), лісогосподарського призначення. Частиною 2 цієї статті визначено забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.

За приписами ст. ст. 55, 57 Земельного кодексу України землі лісогосподарського призначення використовуються виключно для ведення лісогосподарської діяльності та не можуть бути надані для забудови житловими будинками.

Статтею 5 Закону України Про основи містобудування установлено, що розробка містобудівної документації повинна здійснюватись з дотриманням державних стандартів, норм і правил.

Отже, детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

В даному випадку рішення Любохинівської сільської ради від 27.02.2018 року № 19/39 Про затвердження детального плану земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини прийняте з порушенням вимог вищезазначеного законодавства, а тому без розробленого Генерального плану території подальше розпорядження Любохинівською сільською радою, цими земельними ділянками є незаконним, суперечитиме діючій містобудівній документації, законодавству, державним будівельним нормам, державним стандартам і правилам, створить передумови для незаконної забудови зелених зон та їх відчуження у приватну власність фізичних та юридичних осіб.

За таких обставин рішення Любохинівської сільської ради Старовижівського району від 27.02.2018 року №19/39 Про затвердження детального плану земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини прийняте з порушенням вимог законодавства, тому підлягає скасуванню.

Доказів на спростування вказаних обставин матеріали справи не містять.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Приписами частини четвертої статті 47 КАС України визначено, що відповідач має право визнати позов повністю або частково, подати відзив на позовну заяву.

Згідно з положеннями частини першої статті 189 КАС України відповідач може визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

У разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог (ч. 4 ст. 189 КАС України).

Частиною п'ятою статті 189 КАС України, яка кореспондується із частиною шостою статті 47 цього Кодексу, визначено, що суд не приймає визнання позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

З огляду на викладене, а також враховуючи те, що відповідач погоджується із пред'явленими у даному позові вимогами, суд дійшов висновку, що дії відповідача щодо визнання позову не суперечать закону і не порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Відтак, суд вважає за можливе прийняти визнання відповідачем даного позову та задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Відповідно до положень ч. 2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз, оскільки, позивачем таких витрат не понесено, тому судові витрати не стягуються.

Керуючись статтями 243, 245, 246, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України та на підставі Земельного кодексу України, Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Любохинівської сільської ради Старовижівського району від 27.02.2018 року №19/39 Про затвердження детального плану земельних ділянок під житлову та громадську забудову в урочищі Брунець (хутір Підпісочно) с. Любохини .

Рішення може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статями 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням вимог підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення цього Кодексу. Апеляційна скарга може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: заступник керівника Ковельської місцевої прокуратури (45000, Волинська область, місто Ковель, вулиця Шевченка, будинок 7, ідентифікаційний код 02909915).

Відповідач: Любохинівська сільська рада Старовижівського району (44422, Волинська область, Старовижівський район, село Любохини, вулиця Центральна, будинок 65, ідентифікаційний код юридичної особи 04332970).

Головуючий-суддя С.Ф. Костюкевич

Повне рішення суду складено 12.02.2019 року.

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.02.2019
Оприлюднено13.02.2019
Номер документу79751590
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/21/19

Рішення від 07.02.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Костюкевич Сергій Федорович

Постанова від 25.01.2019

Адмінправопорушення

Немирівський районний суд Вінницької області

Алєксєєнко В. М.

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Костюкевич Сергій Федорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні