Рішення
від 11.02.2019 по справі 420/6278/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6278/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 лютого 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Вовченко O.A.,

секретар судового засідання Іщенко С.О.,

за участю:

представника позивача - Пучинського О.М. (згідно наказу),

розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за позовом 8 гарнізонного будинку офіцерів до державного реєстратора Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області Крижанівської Ганни Анатоліївни про визнання протиправними дії та зобов'язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

03 грудня 2018 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов 8 гарнізонного будинку офіцерів до державного реєстратора Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області, в якому позивач просить суд зобов'язати державного реєстратора Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області виключити запис від 12.05.2016 №15521200000003416 про 8 гарнізонний будинок офіцерів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 07 грудня 2018 року судом даний позов залишено без руху та надано позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.

18 грудня 2018 року ухвалою суду позивачу продовжено термін усунення недоліків та надано 5-денний строк. Зазначено, що виявлені недоліки повинні бути усунені, шляхом надання до суду доказів надіслання відповідачу уточненої позовної заяви та доданих до неї документів.

26 грудня 2018 року до суду від позивача за вх.№40415/18 надійшов лист з належним чином оформленим адміністративним позовом, належним чином засвідченими додатками та доказами направлення позовної заяви з додатками відповідачу.

Так, в уточненій позовній заяві позовні вимоги викладені в такій редакції:

1. Визнати протиправними дії державного реєстратора управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Крижанівської Ганни Анатоліївни щодо відмови у виключенні 8 гарнізонного будинку офіцерів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

2. Зобов'язати державного реєстратора управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області скасувати реєстраційну дію/запис від 12.05.2016 №15521200000003416 про 8 гарнізонний будинок офіцерів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Ухвалою суду від 02.01.2019 року прийнято до розгляду позовну заяву 8 гарнізонного будинку офіцерів (вх.№404015/18). Відкрито провадження у даній адміністративній справі та визначено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Призначено перше судове засідання.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 13.03.2000 року 8 гарнізонний будинок офіцерів внесений до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з присвоєнням ідентифікаційного коду юридичної особи № 09739497, про що свідчить довідка №67/16, видана Головним управлінням оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу Збройних Сил України. Вказує, що з метою відкриття рахунків в Управлінні Державної казначейської служби України у Білгород-Дністровському районі Одеської області у травні 2016 року від Управління Державної казначейської служби України у Білгород-Дністровському районі Одеської області до 8 гарнізонного будинку офіцерів надійшли усні вимоги щодо реєстрації його як юридичної особи у державного реєстратора управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області. У разі невиконання цієї вимоги попереджалось про відмову відкриття рахунків 8 гарнізонному будинку офіцерів. Зазначає, що в подальшому 13 травня 2016 року на підставі існуючої довідки про державну реєстрацію державним реєстратором управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області видано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Посилаючись на Закон України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , Закон України Про державну таємницю вказує, що внесення відомостей про місцезнаходження 8 гарнізонного будинку офіцерів до Єдиного державного реєстру суперечить вимогам чинного законодавства (може призвести до розголошення відомостей, що становлять державну таємницю), а тому виникає необхідність у скасуванні (видаленні) реєстраційного запису про реєстрацію 8 гарнізонного будинку офіцерів у Єдиному державному реєстрі. Зазначає, що з метою врегулювання спору у досудовому порядку 11 липня 2018 року посадовими особами 8 гарнізонного будинку офіцерів було направлено лист державному реєстратору Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області з проханням виключити (видалити) дані про 8 гарнізонний будинок офіцерів з Єдиного державного реєстру з посиланням на порушення вимог Закону України Про державну таємницю . 12 липня 2018 року надійшла відповідь на вищевказаний лист, в якому зазначено, що чинним законодавством така реєстраційна дія, як виключення запису з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не передбачена, втім даний запис може бути видалений з Єдиного державного реєстру на підставі пункту 2 частини 1 статті 25 Закону, що у свою чергу передбачає звернення 8 гарнізонного будинку офіцерів до суду з відповідним позовом.

28 січня 2019 року до суду за вх.№ЕП/689/19 від відповідача надійшов відзив на позов, у якому посилаючись на ст.4 та ч.2 ст. 6, 25 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначає, що закон не передбачає ні термін ні реєстраційну дію - виключення відомостей про юридичну особу. Державний реєстратор, відповідно до Закону, може провести реєстраційну дію - скасування реєстраційної дії, але на підставі ст.25 Закону, скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі проводиться лише на підставі рішення суду, лист не є документом установленого Міністерством юстиції України зразка, що подається заявником для державної реєстрації або судовим рішенням. Відповідно до вищезазначеного, державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців не мав правових підстав для скасування необхідного позивачу запису у ЄДР. Вказує, що державним реєстратором було проведено реєстраційну дію - включення відомостей про юридичну особу, на підставі ч.2 прикінцевих положень розділу VIII Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, та фізичних осіб-підприємців №755-IV у редакції від 01.01.2016 року (на момент подачі пакету документів державному реєстратору), відповідно до якої усі діючі юридичні особи та фізичні особи-підприємці, створені та зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про яких не включені до ЄДР, зобов'язані подати державному реєстратору відповідно до вимог ст.17 цього Закону заяву про державну реєстрацію включення відомостей про них до ЄДР. Державний реєстратор після отримання від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної картки зобов'язаний включити відомості про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і видати їм виписку з Єдиного державного реєстру. Тобто вимоги вищезазначеної статті Закону були виконані повністю. Також, при перевірці поданих документів щодо комплектності та відповідності вимогам Закону, документи були оформлені із дотриманням вимог передбачених законодавством чинним на дату подання пакету документів державному реєстратору. Підстав для залишення без розгляду або відмови у проведенні державної реєстрації включення виявлено теж не було. Дії державного реєстратора при проведенні державної реєстрації включення відомостей про юридичну особу були законними та відповідали чинному законодавству України.

Враховуючи викладене, відповідач просив суд у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

05 лютого 2019 року до суду від позивача за вх.№ЕП/931/19 надійшла відповідь на відзив, у якому посилаючись на п.5 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №118 від 22 січня 1996 року, ст.ст.3, 25 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань позивач просить суд задовольнити позов.

У судовому засіданні представник позивача просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Відповідач у судове засідання не з'явилась, у клопотанні, зареєстрованому 07.02.2019 року за вх.№ЕП/996/19 просила суд розгляд справи 08.02.2019 року провести без її участі.

Дослідивши матеріали справи та обставини, якими обґрунтовуються вимоги та докази, якими вони підтверджуються, суд вважає, що адміністративний позов слід задовольнити з наступних підстав.

8 гарнізонний будинок офіцерів є юридичною особою, дані про яку 13 березня 2000 року внесено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що підтверджується довідкою Головного управління оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу Збройних Сил України з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) №67/16 від 19.07.2016 року (а.с.10, 28).

Державним реєстратором Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області Крижанівською Ганною Анатоліївною на підставі поданих позивачем документів внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наступну інформацію про 08 гарнізонний будинок офіцерів: 12.05.2016 №15521200000003416 (а.с.11, 25).

8 гарнізонний будинок офіцерів листом від 11 липня 2018 №99 (а.с.12, 27) звернувся до Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області з вимогою про скасування його реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області 12 липня 2018 листом №22/1065 (а.с.13, 26) повідомив позивача, що у державного реєстратора немає підстав для скасування записів про 8 гарнізонний будинок офіцерів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Не погодившись з діями відповідача позивач звернувся до суду з метою вирішення даного питання в судовому порядку.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців регулюються Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 №755-IV.

Частиною 1 статті 3 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Закон) (в редакції, чинній на момент внесення інформації про позивача до реєстру) визначено, що дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Згідно з п.4 ч.1 ст.1 вказаного Закону (в редакції, чинній на момент внесення інформації про позивача до реєстру) державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Згідно частини 4 статті 7 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (в редакції, чинній на момент внесення інформації про позивача до реєстру) до Єдиного державного реєстру не вносяться відомості, що становлять державну таємницю.

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (в редакції, чинній на момент внесення інформації про позивача до реєстру) відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

Судом встановлено та не заперечується сторонами, що 12.05.2016 року відповідачем на підставі заяви позивача та довідки Головного управління оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу Збройних Сил України з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) №67/16 від 19.07.2016 року внесено відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про реєстрацію 13 березня 2000 року як юридичну особу 8 гарнізонний будинок офіцерів та присвоєння йому ідентифікаційного коду 09739497.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що при внесенні до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців записів про 8 гарнізонний будинок офіцерів відповідач діяв на підставі та у межах делегованих йому повноважень і у спосіб, що передбачений діючим законодавством України.

При цьому, Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не передбачено такої реєстраційної дії як скасування реєстраційної дії/запису юридичну особу в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за заявою такої юридичної особи.

Таким чином, враховуючи те, що відповідач повинен діяти лише на підставі та у межах делегованих йому повноважень і у спосіб, що передбачений діючим законодавством України, відмова державного реєстратора Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області Крижанівської Ганни Анатоліївни у виключенні 8 гарнізонного будинку офіцерів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань була правомірною, а відтак у задоволенні вимоги позивача визнати протиправними дії державного реєстратора управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Крижанівської Ганни Анатоліївни щодо відмови у виключенні 8 гарнізонного будинку офіцерів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань слід відмовити.

Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 10 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах.

Згідно з частиною 1 статті 11 Закону (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.

Відповідно до частини 4 статті 7 Закону (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) до Єдиного державного реєстру не вносяться відомості, що становлять державну таємницю.

Згідно із ст. 8 Закону України Про державну таємницю від 21.01.1994 №3855-XII та пунктом 1.4.4 наказу Служби безпеки України Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю від 12.08.2005 №440, відомості про дислокацію, систему охорони, оборони, організаційно-штатну структуру, чисельність особового складу військових частин (установ) мирного часу, які не підлягають розголошенню згідно з міжнародними зобов'язаннями України становлять державну таємницю.

Відповідно до пункту 1.4.4 наказу Служби безпеки України Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю від 12.08.2005 №440 відомостями, що становлять державну таємницю є: відомості про діючі або перспективні: бойовий склад, організаційно-штатну структуру, дислокацію, систему охорони, оборони, чисельність особового складу військових частин (установ) на мирний час (за винятком відомостей про дійсне найменування з'єднань, військових частин, установ (організацій) ЗС, військових навчальних закладів, а також їх місце розташування із зазначенням населених пунктів та географічних координат і їх підпорядкованості, відомостей про загальну штатну чисельність військовослужбовців за штатом мирного часу, озброєння та військову техніку, які надаються державам-учасницям відповідно до прийнятих Україною міжнародних зобов'язань за Договором про звичайні збройні сили в Європі, Віденським документом 2011 року про заходи зміцнення довіри та безпеки та Глобальним обміном воєнною інформацією, а також відомостей щодо військових навчальних закладів, квартирно-експлуатаційних органів, військових представництв, закладів культури та спортивних закладів).

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 8 Закону України Про державну таємницю до державної таємниці у порядку, встановленому цим Законом, відноситься інформація у сфері оборони:

про зміст стратегічних і оперативних планів та інших документів бойового управління, підготовку та проведення військових операцій, стратегічне та мобілізаційне розгортання військ, а також про інші найважливіші показники, які характеризують організацію, чисельність, дислокацію, бойову і мобілізаційну готовність, бойову та іншу військову підготовку, озброєння та матеріально-технічне забезпечення Збройних Сил України та інших військових формувань;

про напрями розвитку окремих видів озброєння, військової і спеціальної техніки, їх кількість, тактико-технічні характеристики, організацію і технологію виробництва, наукові, науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи, пов'язані з розробленням нових зразків озброєння, військової і спеціальної техніки або їх модернізацією, а також про інші роботи, що плануються або здійснюються в інтересах оборони країни;

про дислокацію, характеристики пунктів управління, зміст заходів загальнодержавного та регіонального, у разі необхідності міського і районного рівня, щодо приведення у готовність єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій до виконання завдань в особливий період та про організацію системи зв'язку (оповіщення) в особливий період, можливості населених пунктів, регіонів і окремих об'єктів щодо евакуації, розосередження населення і забезпечення його життєдіяльності; забезпечення виробничої діяльності об'єктів національної економіки у воєнний час;

про геодезичні, гравіметричні, картографічні та гідрометеорологічні дані і характеристики, які мають значення для оборони країни.

За приписами частини 3 статті 10, частини 1 статті 12 Закону України Про державну таємницю інформація вважається державною таємницею з часу опублікування Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, до якого включена ця інформація, чи зміни до нього у порядку, встановленому цим Законом. Звід відомостей, що становлять державну таємницю, формує Служба безпеки України на підставі рішень державних експертів з питань таємниць. Зазначений Звід та зміни до нього набирають чинності з моменту опублікування в офіційних виданнях України.

Суду не надано доказів, що керівником позивача під час подання заяви на проведення реєстраційних дій або внесення змін до відомостей про юридичну особу була надана державному реєстратору інформація про те, що відомості, які вносяться відносно позивача, містять державну таємницю.

Крім того, Законом не передбачено обов'язку державного реєстратора перевіряти віднесення тієї чи іншої інформації про юридичну особу до державної таємниці.

Проте, відомості про державну реєстрацію 8 гарнізонного будинку офіцерів становлять державну таємницю, а тому з огляду на імперативні приписи ч.4 ст.7 Закону не повинні бути наявними в Єдиному державному реєстрі.

Відповідно до ст. 55 Конституції України, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Завданням адміністративного судочинства згідно з ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.

Згідно п.2 ч.1 ст.25 Закону державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження".

Відповідно до ч. 2 ст. 245 КАС України, суд у разі задоволення позову може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень, про визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматись від вчинення певних дій, про визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне зобов'язати державного реєстратора Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області скасувати запис від 12.05.2016 року №15521200000003416 про 8 гарнізонний будинок офіцерів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Зважаючи на те, що відповідачем не допущено будь-яких протиправних дій, судові витрати по справі відповідно до ст. 139 КАС України розподілу не підлягають.

За таких обставин, враховуючи вищевикладене у сукупності, позовна заява 8 гарнізонного будинку офіцерів підлягає задоволенню частково.

Керуючись ст.ст. 7, 9, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов 8 гарнізонного будинку офіцерів - задовольнити частково.

Зобов'язати державного реєстратора Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області скасувати запис від 12.05.2016 року №15521200000003416 про 8 гарнізонний будинок офіцерів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Одеський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач - 8 гарнізонний будинок офіцерів (вул.Пушкіна, 21, м.Білгород-Дністровський, Одеська обл., 67700).

Відповідач - державний реєстратор Управління з питань надання адміністративних послуг Білгород-Дністровської міської ради Одеської області Крижанівська Ганна Анатоліївна (вул.Михайлівська, 56, м.Білгород-Дністровський, Одеська обл., 67701).

Повний текст рішення складено та підписано 11.02.2019 року.

Суддя О.А. Вовченко

.

Дата ухвалення рішення11.02.2019
Оприлюднено13.02.2019
Номер документу79753995
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6278/18

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Рішення від 11.02.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 18.12.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 07.12.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні