Постанова
від 12.02.2019 по справі 522/6060/18 
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 лютого 2019 р.м.ОдесаСправа № 522/6060/18

Категорія: 6.1 Головуючий в 1 інстанції: Андрухів В.В. Дата і місце ухвалення: 13.09.2018р., м. Одеса Колегія суддів П'ятого апеляційного адміністративного суду

у складі:

головуючого - Ступакової І.Г.

суддів - Бітова А.І.

- Лук'янчук О.В.

розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 13 вересня 2018 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю ДІА-ЛЕКС до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради про визнання протиправними та скасування постанови про накладення штрафу та припису, визнання дій протиправними, -

В С Т А Н О В И Л А :

Товариство з обмеженою відповідальністю ДІА-ЛЕКС звернулося до суду з адміністративним позовом до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, в якому, з урахуванням уточнення позовних вимог, просило суд:

- визнати протиправною та скасувати постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 03.04.2018р. №009/18/17/вих;

- визнати протиправним та скасувати припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт, виданий 22.03.2018р.;

- визнати протиправними дії Управління ДАБК Одеської міської ради щодо повернення ТОВ ДІА-ЛЕКС листом від 19.12.2017 року №01-16/3740д/д повідомлення про початок виконання підготовчих робіт на доопрацювання.

Позов обґрунтовувало тим, що позивачем у встановленому законодавством порядку надіслано Управлінню державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради повідомлення про початок виконання підготовчих робіт щодо об'єкта Будівництво житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним гаражем, що розташовані за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Єврейська, 3 . Однак, листом від 19.12.2017р. №01-16/3740д/д відповідачем зазначене повідомлення про початок виконання підготовчих робіт повернено товариству на доопрацювання, що не передбачено ні Законом України Про регулювання містобудівної діяльності , а ні Порядком виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №466 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 року №747). Крім того, відповідний лист на адресу ТОВ ДІА-ЛЕКС не надходив та його представнику не вручався. У зв'язку з цим, позивач вважає безпідставним винесення 22.03.2018р. Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт, а також накладення на товариство постановою від 03.04.2018р. №009/18/17/вих штрафу за виконання замовником будівництва ТОВ ДІА-ЛЕКС підготовчих робіт за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Єврейська, 3 без отримання права на виконання такого виду робіт.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 13 вересня 2018 року позов задоволено у повному обсязі.

Не погоджуючись з вказаним рішенням, Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просить скасувати рішення від 13.09.2018р. з прийняттям нового судового рішення - про відмову в задоволенні позову ТОВ ДІА-ЛЕКС .

В своїй скарзі апелянт зазначає, що суд першої інстанції при вирішенні спору дійшов помилкового висновку про відсутність в Управління повноважень щодо повернення на доопрацювання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт та не врахував, що право відповідача на вчинення таких дій випливає з положень ч.3 ст.34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та п.15 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №466.

ТОВ ДІА-ЛЕКС подало письмовий відзив на апеляційну скаргу, в якому просить скаргу залишити без задоволення, а оскаржуване рішення суду першої інстанції - без змін.

Справу розглянуто судом апеляційної інстанції в порядку письмового провадження на підставі п.1 ч.1 ст.311 КАС України.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що на підставі рішення Одеської міської ради №2537-VII від 04.09.2017р. та договору оренди землі від 27.11.2017р., укладеного між Одеською міською радою (орендодавець) та ТОВ ДІА-ЛЕКС (орендар), позивачу передано у строкове, платне володіння, користування земельну ділянку площею 0,6567 га, що знаходиться за адресою: місто Одеса, вулиця Єврейська, земельна ділянка 3, кадастровий номер - 5110137500:21:017:0010. Цільове призначення земельної ділянки: для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку; категорія земель: землі житлової та громадської забудови.

Речове право ТОВ ДІА-ЛЕКС на зазначену земельну ділянку зареєстровано 27.11.2017р. приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Калгановою М.В., що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №105259626 від 27.11.2017р.

На виконання вимог Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №466, 14.12.2017р. ТОВ ДІА-ЛЕКС подало до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/про заміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, а саме: будівництва житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним гаражем за адресою: м. Одеса, вул. Єврейська 3, генпідрядником у якій зазначено КП Будова , код ЄДРПОУ 22484783.

Листом від 19.12.2017р. №01-16/3740д/д Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради повернуло подане товариством повідомлення про початок виконання підготовчих робіт на доопрацювання, в якому зазначило про необхідність уважно заповнити бланк повідомлення з метою уникнення розбіжностей, а саме: не в повному обсязі надано інформацію щодо юридичної особи - замовника в частині зазначення його місцезнаходження та номеру телефону; не в повному обсязі надано інформацію щодо підстав користування земельною ділянкою.

Відомості щодо направлення Управлінням вказаного листа на адресу ТОВ ДІА-ЛЕКС або вручення його уповноваженому представнику в матеріалах справи відсутні.

Судом першої інстанції, також, встановлено, що у зв'язку з надходженням заяви ОСОБА_3 від 14.03.2018р. та на підставі наказу №01-13/49ДАБК від 16.03.2018р. про проведення позапланової перевірки та направлення для проведення планового (позапланового) заходу №000318 від 16.03.2018р., у період з 16.03.2018р. по 22.03.2018р. відповідачем було проведено позапланову перевірку на об'єкті Будівництво житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним гаражем за адресою: м. Одеса, вул. Єврейська 3 , замовник: ТОВ ДІА-ЛЕКС , генеральний підрядник: КП Будова .

За результатами проведеної перевірки складено акт щодо дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих робіт №000318, яким зафіксовано, що на момент виїзду на місце встановлено, що за даною адресою виконані роботи із закріплення осьових ліній огорожі, улаштування основ під огорожі, влаштування необхідної огорожі будівельного майданчика, виконані роботи із демонтажу двохповерхового адміністративно-побутового корпусу (поз. №4 відповідно до буд генплану), двохповерхового адміністративно-побутового корпусу (поз. №3 відповідно до буд генплану) та виконувалися роботи з демонтажу трьохповерхового виробничого корпусу (поз. №2 відповідно до буд генплану). Зазначено, що замовником будівництва ТОВ ДІА-ЛЕКС 14.12.2017р. до Управління було подано повідомлення про початок виконання підготовчих робіт за вх. №01-16/3740д/д за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Єврейська, 3. Однак, дане повідомлення було повернуте замовнику будівництва на доопрацювання. Відповідно до даних єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, відсутня інформація стосовно реєстрації дозвільних документів на проведення будівельних робіт за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Єврейська, 3.

У зв'язку з цим, перевіряючі дійшли висновку, що замовником будівництва ТОВ ДІА-ЛЕКС та генеральним підрядником КП БУДОВА виконуються підготовчі роботи за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Єврейська, 3 без отримання права на виконання такого виду робіт, чим порушено абз.2 ч.2 ст.35 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та п.4 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою КМУ за №466 від 13 квітня 2011 року.

22.03.2018р. Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради за результатами перевірки ТОВ ДІА-ЛЕКС було видано припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт, яким вимагалося зупинити виконання підготовчих робіт на об'єкті з 22.03.2018р.

Того ж дня, Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, яким зафіксовано порушення ТОВ ДІА ЛЕКС абз.2 ч.2 ст.35 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та п.4 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України за №466 від 13 квітня 2011 року, відповідальність за що встановлена п.1 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність у сфері містобудівної діяльності .

За результатами розгляду матеріалів справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності стосовно ТОВ ДІА-ЛЕКС 03.04.2018р. Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради винесено постанову №009/18/171вих. про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.1 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність у сфері містобудівної діяльності , та накладено на нього штраф у сумі 17620 грн.

Не погоджуючись з правомірністю припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 22.03.2018р., постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності 03.04.2018р., а також діями Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради щодо повернення повідомлення про початок виконання підготовчих робіт на доопрацювання, ТОВ ДІА-ЛЕКС оскаржило їх в судовому порядку.

Суд першої інстанції, задовольняючи позов, дійшов висновку, що ТОВ ДІА-ЛЕКС дотримано вимоги Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , вчасно надіслано до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, у зв'язку з чим товариство набуло право на здійснення підготовчих робіт на об'єкті Будівництво житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним гаражем за адресою: м. Одеса, вул. Єврейська, 3 після надіслання такого повідомлення. При цьому, суд визнав обґрунтованими доводи позивача, що ані Законом України Про регулювання містобудівної діяльності , ані Порядком виконання підготовчих та будівельних робіт №466 не передбачено право органу державного архітектурно-будівельного контролю повертати повідомлення про початок виконання підготовчих робіт на доопрацювання. Також, судом враховано, що Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради не надано жодного доказу в підтвердження отримання позивачем листа від 19.12.2017р. №01-16/3740д/д щодо повернення поданого замовником повідомлення про початок виконання підготовчих робіт на доопрацювання.

Колегія суддів суду апеляційної інстанції погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

Як вбачається з матеріалів справи єдиною підставою винесення відповідачем оскаржуваної постанови та припису є нібито порушення позивачем абз.2 ч.2 ст.35 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та п.4 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України за №466 від 13 квітня 2011 року, що виразилося у виконанні підготовчих робіт за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Єврейська, 3 без отримання права на виконання такого виду робіт, так як повідомлення про початок виконання підготовчих робіт за вх. № 01-16/3740д/д за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Єврейська, 3, подане замовником будівництва ТОВ ДІА-ЛЕКС 14.12.2017р. до Управління, було повернуте на доопрацювання замовнику будівництва листом Управління за № 01-16/3740д/д від 19.12.2017р.

При вирішенні даного спору встановленню підлягає факт виконання ТОВ ДІА-ЛЕКС покладеного на нього обов'язку щодо надіслання органу державного архітектурно-будівельного контролю повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, а також наявність в Управління повноважень на повернення відповідного повідомлення на доопрацювання замовнику будівництва.

Згідно ст.35 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності №3038-VII, виконання підготовчих робіт може здійснюватися на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт.

Виконання підготовчих робіт без подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на виконання будівельних робіт забороняється.

У разі самостійного виявлення помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) у поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт замовник має право протягом трьох робочих днів із дня подання такого повідомлення подати виправлені (достовірні) дані щодо інформації, яка потребує змін.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст.36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), об'єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт. Виконувати будівельні роботи без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт забороняється. Отримання замовником інших документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт, крім направлення повідомлення про початок виконання будівельних робіт до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до частини першої цієї статті, не вимагається.

Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466 (далі - Порядок №466), пунктом 2 якого передбачено, що підготовчими роботами є роботи з підготовки земельної ділянки, влаштування огородження будівельного майданчика та знесення будівель і споруд, порушення елементів благоустрою в межах відведеної земельної ділянки, вишукувальні роботи, роботи із спорудження тимчасових виробничих та побутових споруд, необхідних для організації і обслуговування будівництва, улаштування під'їзних шляхів, складування будівельних матеріалів, підведення тимчасових інженерних мереж, а також з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень.

Відповідно до п.4 Порядку №466, підготовчі роботи, визначені будівельними нормами, стандартами і правилами, можуть виконуватися замовником після набуття права на земельну ділянку відповідного цільового призначення та подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Виконання підготовчих робіт може здійснюватися на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт.

Згідно п.6 Порядку №466 документи, що надають право на виконання підготовчих робіт, діють до моменту отримання права на виконання будівельних робіт. Документи, що надають право на виконання будівельних робіт, є чинними до завершення будівництва.

Таким чином, положеннями Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Порядку №466 передбачено можливість виконання підготовчих робіт лише після надіслання до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю повідомлення про початок виконання підготовчих робіт або повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

Результатом надіслання відповідного повідомлення є внесення органом державного архітектурно-будівельного контролю даних до Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

При цьому, положеннями Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Порядку №466 не передбачено підстав, за наявності яких відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє в прийнятті повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, як і відсутні підстави повернення поданого замовником будівництва повідомлення на доопрацювання.

Колегія суддів звертає увагу, що вказаними нормативними актами не передбачено необхідності замовника будівництва отримувати в уповноваженого органу будь-яке підтвердження про прийняття надісланого ним повідомлення про початок виконання підготовчих робіт чи його реєстрацію в Єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

Матеріалами справи підтверджено та учасниками справи не заперечується факт надіслання 14.12.2017р. ТОВ ДІА-ЛЕКС до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/про заміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, а саме: будівництва житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним гаражем за адресою: м. Одеса, вул. Єврейська 3, генпідрядником у якій зазначено КП Будова , код ЄДРПОУ 22484783.

З вказаного слідує, що позивач виконав покладений на нього обов'язок у встановлений законодавством спосіб та мав законні очікування, що подане ним повідомлення прийнято Управлінням та зареєстровано у відповідному Реєстрі. Наслідком вказаних дій товариства є набуття ним права на здійснення підготовчих робіт на об'єкті Будівництво житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним гаражем за адресою: м. Одеса, вул. Єврейська, 3 .

Більше того, як правильно встановлено судом першої інстанції, в матеріалах справи відсутні відомості про отримання товариством листа Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради від 19.12.2017 року №01-16/3740д/д, яким надіслане ним повідомлення про початок виконання підготовчих робіт нібито повернено органом державного архітектурно-будівельного контролю на доопрацювання.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради посилається на те, що право відповідача на повернення повідомлення про початок виконання підготовчих робіт випливає з положень ч.3 ст.34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , відповідно до якої центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, веде єдиний реєстр документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

Колегія суддів критично ставиться до таких доводів апелянта, оскільки стаття 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності регулює положення щодо права на виконання будівельних робіт, а не підготовчих, тоді як ч.3 ст.35 Закону передбачено, що повідомлення про початок виконання підготовчих робіт не дає права на виконання будівельних робіт.

Безпідставними, також, є посилання апелянта на пункт 15 Порядку №466, оскільки вказаним пунктом врегульовано дії органу державного архітектурно-будівельного контролю у разі виявлення ним недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні, які не є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом. Таких обставин у даній справі не встановлено.

Факт відсутності у Єдиному реєстрі інформації про документи, які дають ТОВ ДІА-ЛЕКС право на виконання підготовчих робіт за адресою: м.Одеса, вул. Єврейська, 3, не є підставою вважати про відсутність у товариства такого права з огляду на встановлений судом факт виконання позивачем покладеного на нього обов'язку щодо надіслання відповідачу повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

Право на виконання підготовчих робіт не залежить від реєстрації (внесення) відомостей (даних) про таке право у відповідний Реєстр.

Більше того, з матеріалів справи вбачається, що листом від 26.01.2018р. ТОВ ДІА-ЛЕКС зверталося до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради щодо надання роз'яснень причин відсутності в Єдиному реєстрі відомостей про право товариства виконувати підготовчі роботи на об'єкті Будівництво житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та підземним гаражем за адресою: м. Одеса, вул. Єврейська, 3 . Відомості про надання відповідачем відповіді на вказаний лист позивачу в матеріалах справи відсутні.

У справі Рисовський проти України від 20 жовтня 2011 року, заява №29979/04, (пункт 71) Європейським судом з прав людини викладено окремі стандарти діяльності суб'єктів владних повноважень та розкрито елементи змісту доброго врядування . Зокрема, зазначено, що державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов'язків. Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не повинні виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються.

На підставі викладеного у сукупності колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Доводи апеляційної скарги Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради висновків суду не спростовують, а тому підстав для задоволення скарги та скасування рішення суду першої інстанції від 13 вересня 2018 року немає.

А відтак, відповідно до ст.316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 308, 311, п.1 ч.1 ст.315, ст.ст. 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради залишити без задоволення, рішення Одеського окружного адміністративного суду від 13 вересня 2018 року залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складання повного тексту судового рішення.

Повний текст судового рішення виготовлений 12 лютого 2019 року.

Головуючий: І.Г. Ступакова

Судді: А.І. Бітов

О.В. Лук'янчук

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2019
Оприлюднено14.02.2019
Номер документу79784853
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —522/6060/18 

Постанова від 12.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 11.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні