Справа № 288/239/19
Провадження № 1-кс/288/104/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 лютого 2019 року . смт. Попільня
Слідчий суддя Попільнянського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 , з участюсекретаря судовихзасідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Попільня Житомирської області,клопотання слідчого СВ Попільнянського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань в кримінальному провадженні № 42018061190000029 від 14 травня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого частиною 2 статті 191 КК України, про доручення проведення експертизи та додані матеріали,
ВСТАНОВИВ:
В поданому до суду клопотанні слідчий СВ вказує, що в провадженні СВ Попільнянського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018061190000029 від 14 травня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 191 КК України та розпочато досудове розслідування.
Встановлено, що Липківська сільська рада, в особі сільського голови ОСОБА_4 та приватне підприємство «Валтасар-Буд» в особі директора ОСОБА_5 уклали договір підряду № 22 від 06.07.2016 року, 23.08.2016 року додаткову угоду № 10 до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року, 18.10.2016 року додаткову угоду № 11 до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року, 22.11.2016 року додаткову угоду № 12 до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року, 23.05.2017 року додаткову угоду № 12 до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року, 06.10.2017 року додаткову угоду № 20 до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року, 11.12.2017 року додаткову угоду № 42 до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року, 12.03.2018 року договір підряду № 9.
Предметом вищезазначених договорів є капітальний ремонт дороги по
вулиці Липківська в селі Липки, Попільнянського району, Житомирської області.
На виконаннязазначених договорівта додатковихугод сторонамипідписані актиприймання виконанихбудівельних робіт,а саме:-акт №1за липень2016року на суму365877,00гривень;-акт засерпень 2016року насуму 91600,00гривень;-акт №3за жовтень2016року насуму 200004,00 гривень; - акт № 4 за листопад 2016 року на суму 149994, 00 гривень; - акт № 5 за травень 2017 року на суму 108707, 00 гривень; - акт за жовтень 2017 на суму 121004, 00 гривень; - акт за грудень 2017 року на суму 40007, 00 гривень; - акт № 1 за березень 2018 року на суму 200755, 00 гривень.
15.05.2018 року в кримінальному провадженні проведено огляд місця події за адресою вулиця Липківська, село Липки, Попільнянського району, та встановлено, що автомобільно-дорожнє покриття в незадовільному стані.
Крім того, 13.07.2018 року Липківська сільська рада, в особі сільського голови ОСОБА_4 та приватне підприємство «Валтасар-Буд» в особі директора ОСОБА_5 уклали додаткову угоду № 1 до договору підряду № 9 від 12.03.2018 року, предметом якої є капітальний ремонт дороги по вулиці Липківська в селі Липки, Попільнянського району, Житомирської області.
На виконання зазначеної додаткової угоди сторонами підписано акт приймання виконаних будівельних робіт № 2 за липень 2018 року на суму 50244,00 гривень.
Враховуючи вищезазначене,Липівською сільськоюрадою підрядникуПП «ВалтасарБуд» виплачено 1328792, 00 гривень по ремонту вулиці Липківська в селі Липки, Попільнянського району, Житомирської області, з бюджету органу місцевого самоврядування.
15.08.2018 року слідчим суддею Андрушівського районного суду Житомирської області по вказаному кримінальному провадженні призначена комплексна будівельно-технічна та товарознавча експертиза, проведення якої доручено експертам Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.
20.09.2018 року на адресу Попільнянського ВП Коростишівського ВП в Житомирській області надійшов лист від Київського науково-дослідного інституту експертиз про неможливість проведення експертизи у визначені законодавством строки у зв`язку із значним поточним навантаженням експертів з виконання будівельно-технічних експертиз різної категорії складності за кримінальними, цивільними та господарськими справами.
Враховуючи, що на дату звернення з клопотанням Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз судову бідівельно-технічну експертизу в даному кримінальному провадженні не проведено, зазначене суттєво впливає на якість та ефективність досудового розслідування кримінального провадження в розумні строки.
А тому, у органу досудового розслідування в порядку передбаченому п. 1.13 «Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень», затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5 та з урахуванням ст. 7 Закону України «Про судову експертизу» з метою забезпечення основних засад кримінального провадження щодо не порушення розумних строків досудового розслідування виникла необхідність у дорученні провести експертизу іншому суб`єкту-експертної діяльності, для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, враховуючи, що в рамках досудового розслідування виникла необхідність у встановленні відповідності розробленої приватним підприємством «Валтасар-Буд» проектно - технічної та кошторисної документації по виконанню робіт, з капітального ремонту по вулиці Липківська в селі Липки, Попільнянського району, Житомирської області, вимогам нормативно - правових актів у галузі будівництва та визначення відповідності виконаних робіт з капітального ремонту дороги по вулиці Липківська в селі Липки, Попільнянського району, Житомирської області, проектно - технічній документації та вимогам нормативно - правових актів у галузі будівництва.
Окрім того, в ході досудового розслідування виникла необхідність у перевірці обсягів і вартості виконаних ПП «Валтасар-Буд» будівельних робіт з капітального ремонту дороги по вулиці Липківська в селі Липки, Попільнянського району, Житомирської області та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідальність проектно - кошторисній документації, вимогам нормативно - правових актів у галузі будівництва.
Для вирішення вказаних вище питань необхідні спеціальні знання у галузі будівництва, внаслідок чого виникла необхідність звернутися до відповідного експерта у зазначеній галузі та призначенні судової будівельно-технічної експертизи.
У слідства виникла необхідність у призначенні по даному кримінальному провадженні судової будівельно-технічної експертизи, проведення якої доручити експертам Житомирському науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України, що за адресою місто Житомир, вулиця Старий бульвар, 18, оскільки проведення даної експертизи без порушення розумних строків не можливо Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз міністерства юстиції України.
На підставі вищевикладеного, слідчий СВ просить постановити ухвалу на дорученняпроведення судової будівельно технічної експертизи по кримінальному провадженню № 42018061190000029 від 14 травня 2018 року, за ознаками ч. 2 ст.191 КК України Житомирському науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України, що за адресою: місто Житомир, вулиця Старий бульвар, 18.
Слідчий суддя, вивчивши клопотання та додані матеріали, приходить до наступного висновку.
Згідно частини першої статті 242 КПК України, експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання. Не допускається проведення експертизи для з`ясування питань права.
Відповідно до статті 243 КПК України, експерт залучається за наявності підстав для проведення експертизи за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження.
Як вбачаєтьсяз частинипершої статті244КПК України,у разі якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, сторони кримінального провадження мають право звернутися з клопотанням про проведення експертизи до слідчого судді.
Відповідно до частини третьої статті 244 КПК України, клопотання розглядається слідчим суддею місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, не пізніше п`яти днів із дня його надходження до суду. Особа, яка подала клопотання, повідомляється про місце та час його розгляду, проте її неприбуття не перешкоджає розгляду клопотання, крім випадків, коли її участь визнана слідчим суддею обов`язковою.
Встановлено,що упровадженні СВПопільнянського ВПКоростишівського ВПГУ НПв Житомирськійобласті перебуваютьматеріали кримінальногопровадження,внесеного доЄдиного реєструдосудових розслідувань №42018061190000029 від 14 травня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого частиною 2 статті 191 КК України.
Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що для з`ясуванняобставин,що маютьзначення дляданого кримінальногопровадження,необхідні спеціальнізнання,а тому подане до суду клопотання про доручення проведення експертизи підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 242 -244, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ Попільнянського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про доручення проведення експертизи задовольнити.
Призначити укримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018061190000029 від 14 травня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого частиною 2 статті 191 КК України судову будівельно технічну експертизу.
Проведення експертизи доручити експерту Житомирського науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України, що за адресою: місто Житомир, вулиця Старий бульвар, 18.
На розгляд експерту поставити наступні запитання:
-чи відповідає розроблена проектно - кошторисна документація по виконанню робіт з капітального ремонту по вулиці Липківська в селі Липки, Попільнянського району, Житомирської області, вимогам нормативно - правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП тощо)? Якщо не відповідає, то в чому полягають не відповідності?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за договором № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за липень 2016 року на суму 365 877, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за договором № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за липень 2016 року на суму 365 877, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- яка вартість фактично виконаних робіт за договором № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за липень 2016 року на суму 365 877, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 10 від 23.08.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року на суму 91 600, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 10 від 23.08.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року на суму 91 600, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- яка вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 10 від 23.08.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2016 року на суму 91 600, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 11від 18.10.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 3 за жовтень 2016 року на суму 200004, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 11 від 18.10.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 3 за жовтень 2016 року на суму 200004, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- яка вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 11 від 18.10.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 3 за жовтень 2016 року на суму 200004, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 12 від 22.11.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 4 за листопад 2016 року на суму 149 994, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 12 від 22.11.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 4 за листопад 2016 року на суму 149 994, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
-яка вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 12 від 22.11.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 4 за листопад 2016 року на суму 149 994, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 12 від 23.05.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 5 за травень 2017 року на суму 108 707, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 12 від 23.05.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 5 за травень 2017 року на суму 108 707, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- яка вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 12 від 23.05.2016 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 5 за травень 2017 року на суму 108 707, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 20 від 06.10.2017 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2017 на суму 121 004, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 20 від 06.10.2017 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2017 року на суму 121 004, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- яка вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 20 від 06.10.2017 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2017 року на суму 121 004, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 42 від 11.12.2017 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року на суму 40 007, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 42 від 11.12.2017 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року на суму 40 007, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- яка вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 42 від 11.12.2017 року до договору підряду № 22 від 06.07.2016 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року на суму 40 007, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за договором підряду № 9 від12.03.2018 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за березень 2018 року на суму 200 755, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за договором підряду № 9 від12.03.2018 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за березень 2018 року на суму 200 755, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
-яка вартість фактично виконаних робіт за договором підряду № 9 від 12.03.2018 року (акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за березень 2018 року на суму 200 755, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 1 від 13.07.2018 року до договору підряду № 9 від 12.03.2018 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року на суму 50 244, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області, обсягам та вартості визначених в проектно-кошторисною документацією або первинною звітною документацією з будівництва за цим договором?
- який перелік та об`єми фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 1 від 13.07.2018 року до договору підряду № 9 від 12.03.2018 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року на суму 50 244, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
- яка вартість фактично виконаних робіт за додатковою угодою № 1 від 13.07.2018 року до договору підряду № 9 від 12.03.2018 року (акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року на суму 50 244, 00 гривень) по об`єкту капітальний ремонт вулиці Липківська в селі Липки Попільнянського району Житомирської області?
Ухвалу направити експерту Житомирського науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України для виконання.
Зобов`язати слідчого СВ Попільнянського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_3 , за необхідністю та вимогою експертів забезпечити надання експерту кримінального провадження № 42018061190000029 від 14 травня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого частиною 2 статті 191 КК України.
Дати дозвіл, відповідно до статті 69 КПК України, на повне або часткове використання об`єктів експертизи в об`ємі необхідному для дослідження.
Попередити експертів Житомирського науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України про кримінальну відповідальність за статтями 384, 385 КК України, за завідомо неправдивий висновок та відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків експертів.
Висновок експертів Житомирського науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України після проведення експертизи направити до СВ Попільнянського ВП Коростишівського ВП ГУ НП в Житомирській області /13501, смт.Попільня, вул. Фомічова, 6, Попільнянського району, Житомирської області/.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження в суді, відповідно до частини третьої статті 309 КПК України.
Слідчий суддя Попільнянського
районного суду ОСОБА_1
Суд | Попільнянський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2019 |
Оприлюднено | 14.02.2023 |
Номер документу | 79786501 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення експертизи |
Кримінальне
Попільнянський районний суд Житомирської області
Рудник М. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні