Рішення
від 06.02.2019 по справі 120/4724/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

06 лютого 2019 р. Справа № 120/4724/18-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Комара Павла Анатолійовича,

за участю:

секретаря судового засідання: Дмитрука В.В.

представника позивача: ОСОБА_1

представника відповідача: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом: ОСОБА_3

до: Головного управління ДФС у Вінницькій області

про: визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_3 з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Вінницькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач вказав, що ним на виконання умов договорів оренди землі: №1-368 від 04.11.2015; №1-369 від 04.11.2015; №1-370 від 04.11.2015; №1-371 від 04.11.2015; №1-372 від 04.11.2015; №1-373 від 04.11.2015; №1-374 від 04.11.2015; №1-375 від 04.11.2015; №1-376 від 04.11.2015; №1-377 від 04.11.2015 прийнято в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення для ведення фермерського господарства на території Іллінецької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області, реалізуючи право на ведення фермерського господарства, ним створено Фермерське господарство «Іллінецьке» .

Таким чином, на думку позивача, земельні ділянки були фактично передані у користування Фермерському господарству «Іллінецьке» . Тому, позивач вважає, що він не є платником плати за землю, оскільки земельна ділянка була отримана для ведення фермерського господарства та фактично використовується Фермерським господарством «Іллінецьке» .

Крім того, позивач зазначив, що протягом 2015, 2016, 2017 років та 11 місяців 2018 року орендну плату за вказану земельну ділянку сплачувало саме Фермерське господарство «Іллінецьке» . При цьому, зауважень щодо помилкового декларування та сплати податкових зобов'язань від відповідача не надходило.

Разом з цим, позивачем було отримано податкові повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Вінницькій області від 17.09.2018 №234114-5502-0214 на суму 32144,37 грн., №234115-5502-0214 на суму 43520,80 грн., №234116-5502-0214 на суму 83059,77 грн., №234117-5502-0214 на суму 3869,57 грн., №234118-5502-0214 на суму 29432,68 грн., №234119-5502-0214 на суму 84802,90 грн., №234120-5502-0214 на суму 2714,53 грн., №234121-5502-0214 на суму 5518,94 грн., №234122-5502-0214 на суму 19255,75 грн., №234123-5502-0214 на суму 1806,58 грн.

Зазначені податкові повідомлення - рішення позивач вважає протиправними, з метою їх скасування звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 26.12.2018 відкрито провадження в справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правила загального позовного провадження.

21.01.2019 на адресу суду від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якій представник в задоволенні позовних вимог просив відмовити в повному обсязі. Крім того, вказав, що відповідно до ст. 13 Закону України „Про оренду землі» , договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та земельного законодавства.

Разом з цим, сплата орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності регулюється ст. 288 ПК України. Згідно п. 288.1 ст. 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Відповідно до п. 288.2 ст. 288 ПК України платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Позивач, що уклав договір оренди на земельну ділянку, в яких визначено цільове призначення земельної ділянки - для ведення фермерського господарства, сплачує орендну плату за вказані земельні ділянки. Фермерське господарство «Іллінецьке» не є стороною договорів оренди землі, а тому, на думку представника відповідача, не є платником орендної плати.

06.02.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 06.02.2019.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі, з підстав викладених у позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечив в повному обсязі та просив суд відмовити в задоволенні адміністративного позову в повному обсязі, з підстав викладених у відзиві на позовну заяву.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні у справі докази, їх достатність і взаємний зв'язок у сукупності, надавши їм оцінку за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що позовні вимоги слід задовольнити з огляду на наступне.

Судом встановлено та підтверджено наявними у справі доказами, що 04.11.2015 між Головним управлінням Держгеокадастру у Вінницькій області (орендодавець) та ОСОБА_3 (орендар) було укладено договори оренди землі №1-368 кадастровий номер 0521282600:01:000:0025 , загальною площею 62,9243 га; №1-369 кадастровий номер 0521282600:01:000:0026, загальною площею 63,6599 га; №1-370 кадастровий номер 0521282600:07:000:0100, загальною площею 63,6599 га; №1-371 кадастровий номер 0521282600:02:000:0313, загальною площею 1,7215 га; №1-372 кадастровий номер 0521282600:02:000:0396, загальною площею 27,6000 га; №1-373 кадастровий номер 0521282600:02:000:0317, загальною площею 20,3853 га; №1-374 кадастровий номер 0521282600:02:000:0391, загальною площею 13,1116 га; №1-375 кадастровий номер 0521282600:02:000:0322, загальною площею 1,1457 га; №1-376 кадастровий номер 0521282600:02:000:0327, загальною площею 18,6656 га; №1-377 кадастровий номер 0521282600:02:000:0398 загальною площею 2,4540 га, відповідно до умов яких орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельні ділянки сільськогосподарського призначення на території Іллінецької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-368 становить 1730412,40 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 69216,50 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-369 становить 1766727,10 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 70669,08 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-370 становить 114977,97 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 4599,12 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-371 становить 56552,74 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 2262,11 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-372 становить 906683,43 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 36267,34 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-373 становить 669674,41 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 26786,98 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-374 становить 401161,42 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 16046,46 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-375 становить 37637,22 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 1505,49 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-376 становить 613180,80 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 24527,23 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-377 становить 80615,98 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 3224,64 грн. за 1 рік.

Договори укладено строком на 25 років з моменту укладення.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень від 12.11.2015, договори оренди землі №1-368 від 04.11.2015; №1-369 від 04.11.2015; №1-370 від 04.11.2015; №1-377 від 04.11.2015 та від 11.11.2015 договори оренди землі №1-371 від 04.11.2015; №1-372 від 04.11.2015; №1-373 від 04.11.2015; №1-374 від 04.11.2015; №1-375 від 04.11.2015; №1-376 від 04.11.2015, зареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 31.05.2017 ОСОБА_3 зареєстровано юридичну особу фермерське господарство «Іллінецьке» для ведення фермерського господарства на земельних ділянках, які орендовані відповідно до договорів оренди землі №1-368 від 04.11.2015; №1-369 від 04.11.2015; №1-370 від 04.11.2015; №1-371 від 04.11.2015; №1-372 від 04.11.2015; №1-373 від 04.11.2015; №1-374 від 04.11.2015; №1-375 від 04.11.2015; №1-376 від 04.11.2015; №1-377 від 04.11.2015.

Головним управлінням ДФС у Вінницькій області позивачу нараховано податкове зобов'язання по орендній платі з фізичних осіб за 2018 рік та прийнято податкові повідомлення - рішення від 17.09.2018 №234114-5502-0214 на суму 32144,37 грн., №234115-5502-0214 на суму 43520,80 грн., №234116-5502-0214 на суму 83059,77 грн., №234117-5502-0214 на суму 3869,57 грн., №234118-5502-0214 на суму 29432,68 грн., №234119-5502-0214 на суму 84802,90 грн., №234120-5502-0214 на суму 2714,53 грн., №234121-5502-0214 на суму 5518,94 грн., №234122-5502-0214 на суму 19255,75 грн., №234123-5502-0214 на суму 1806,58 грн.

За результатами адміністративного оскарження зазначені податкові повідомлення - рішення залишено без змін, скарга позивача - без задоволення.

Вважаючи податкові повідомлення-рішення протиправними та з метою їх скасування, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд звертає увагу на наступне.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про фермерське господарство» від 19.06.2003 №973-IV (далі - Закон №973-IV) фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян із створенням юридичної особи, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм для ведення фермерського господарства, відповідно до закону.

Головою фермерського господарства є його засновник або інша визначена в статуті особа. Голова фермерського господарства представляє фермерське господарство перед органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями а окремими громадянами чи їх об'єднаннями відповідно до закону. Голова фермерського господарства укладає від імені господарства угоди та вчиняє інші юридично значимі дії відповідно до законодавства України (ст. 4 Закону №973-IV).

Відповідно до статті 7 Закону №973-IV надання земельних ділянок державної та комунальної власності у власність або користування для ведення фермерського господарства здійснюється в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.

Статтею 8 Закону №973-IV встановлено, що фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, за умови набуття громадянином України або кількома громадянами України, які виявили бажання створити фермерське господарство, права власності або користування земельною ділянкою.

Як зазначалося, судом встановлено, що 04.11.2015 між Головним управлінням Держгеокадастру у Вінницькій області (орендодавець) та ОСОБА_3 (орендар) було укладено договори оренди землі №1-368 кадастровий номер 0521282600:01:000:0025 , загальною площею 62,9243 га; №1-369 кадастровий номер 0521282600:01:000:0026, загальною площею 63,6599 га; №1-370 кадастровий номер 0521282600:07:000:0100, загальною площею 63,6599 га; №1-371 кадастровий номер 0521282600:02:000:0313, загальною площею 1,7215 га; №1-372 кадастровий номер 0521282600:02:000:0396, загальною площею 27,6000 га; №1-373 кадастровий номер 0521282600:02:000:0317, загальною площею 20,3853 га; №1-374 кадастровий номер 0521282600:02:000:0391, загальною площею 13,1116 га; №1-375 кадастровий номер 0521282600:02:000:0322, загальною площею 1,1457 га; №1-376 кадастровий номер 0521282600:02:000:0327, загальною площею 18,6656 га; №1-377 кадастровий номер 0521282600:02:000:0398 загальною площею 2,4540 га, відповідно до умов яких орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельні ділянки сільськогосподарського призначення на території Іллінецької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-368 становить 1730412,40 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 69216,50 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-369 становить 1766727,10 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 70669,08 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-370 становить 114977,97 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 4599,12 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-371 становить 56552,74 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 2262,11 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-372 становить 906683,43 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 36267,34 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-373 становить 669674,41 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 26786,98 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-374 становить 401161,42 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 16046,46 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-375 становить 37637,22 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 1505,49 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-376 становить 613180,80 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 24527,23 грн. за 1 рік.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до договору оренди землі №1-377 становить 80615,98 грн., орендна плата вноситься орендарем в розмірі 4 % від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що становить 3224,64 грн. за 1 рік.

Відповідно до п. 8 Договору, його укладено строком на 25 років з моменту укладення.

Згідно пункту п. 14 Договору земельна ділянка передається в оренду для ведення фермерського господарства.

Відповідно до положень Закону України «Про фермерське господарство» та на виконання умов договору оренди, 31.05.2017 ОСОБА_3 зареєстровано юридичну особу - фермерське господарство «Іллінецьке» для ведення фермерського господарства на земельній ділянці, яка орендована відповідно до договорів оренди землі №1-368 від 04.11.2015; №1-369 від 04.11.2015; №1-370 від 04.11.2015; №1-371 від 04.11.2015; №1-372 від 04.11.2015; №1-373 від 04.11.2015; №1-374 від 04.11.2015; №1-375 від 04.11.2015; №1-376 від 04.11.2015; №1-377 від 04.11.2015.

Протягом 2015, 2016, 2017 років та 11 місяців 2018 року орендну плату за вказану земельну ділянку сплачувало Фермерське господарство «Іллінецьке»

Крім того, судом з'ясовано, що орендована земельна ділянка фактично використовується Фермерським господарством "Іллінецьке" у своїй діяльності.

Водночас, Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до статті 7 ПК України будь-які питання щодо оподаткування регулюються цим Кодексом і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно положення щодо внесення змін до цього Кодексу та/або положення, які встановлюють відповідальність за порушення норм податкового законодавства.

Статтею 23 ПК України визначено, що у випадках, передбачених цим Кодексом, один об'єкт оподаткування може утворювати кілька баз оподаткування для різних податків. У випадках, передбачених цим Кодексом, конкретна вартісна, фізична або інша характеристика певного об'єкта оподаткування може бути базою оподаткування для різних податків.

Податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором.

Виконання податкового обов'язку може здійснюватися платником податків самостійно або за допомогою свого представника чи податкового агента.

Згідно статті 37 ПК України підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи.

Податковий обов'язок виникає у платника податку з моменту настання обставин, з якими цей Кодекс та закони з питань митної справи пов'язує сплату ним податку.

Виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Сплата податку та збору здійснюється платником податку безпосередньо, а у випадках, передбачених податковим законодавством, - податковим агентом, або представником платника податку.

Відповідно до статті 270 ПК України об'єктами оподаткування земельним податком є, зокрема, земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Згідно статті 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Разом з цим, суд погоджується з доводами позивача про те, що об'єктом плати за землю в розглянутих правовідносинах є земельна ділянка, надана в оренду з метою створення фермерського господарства, та фактично використовується фермерським господарством, яке реалізуючи права фактичного землекористувача має обов'язок внесення плати за землю.

В розглянутому спорі орендар фактично передав право користування земельною ділянкою створеній ним юридичній особі, реалізуючи таким чином форму підприємницької діяльності, а контролюючий орган оскаржує права фермерського господарства як землекористувача, визначаючи останнім фізичну особи орендаря, із чим пов'язує обов'язок внесення плати за користування земельною ділянкою.

Задовольняючи позовні вимоги, суд застосовує практику ЄСПЧ, зокрема, правову позицію, висловлену у справі «Щокін проти України» (заяви № 23759/03 та № 37943/06) від 14.10.2010, в якій ЄСПЧ дійшов висновку, що накладання органами державної влади на заявника додаткових зобов'язань зі сплати податку становило втручання в його майнові права у розумінні статті 1 Першого протоколу до Конвенції. Таким чином, Суд має встановити, чи таке втручання було виправданим відповідно до вимог цього положення.

Перша та найважливіша вимога статті 1 Першого протоколу до Конвенції полягає в тому, що будь-яке втручання публічних органів у мирне володіння майном повинно бути законним. Так, друге речення першого пункту передбачає, що позбавлення власності можливе тільки «на умовах, передбачених законом» , а другий пункт визнає, що держави мають право здійснювати контроль за використанням майна шляхом введення «законів» . Більш того, верховенство права, один із основоположних принципів демократичного суспільства, притаманний усім статтям Конвенції. Таким чином, питання, чи було дотримано справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав окремої особи, виникає лише тоді, коли встановлено, що оскаржуване втручання відповідало вимозі законності і не було свавільним (рішення у справі «Ятрідіс проти Греції» (Jatridis v. Greece) [ВП], №31107/96, пункт 58, ЄСПЛ 1999-II).

Говорячи про «закон» , стаття 1 Першого протоколу до Конвенції посилається на ту саму концепцію, що міститься в інших положеннях Конвенції (рішення у справі «Шпачек s.r.о.» проти Чеської Республіки» (…), № 26449/95, пункт 54, від 09.11.1999. Ця концепція вимагає, перш за все, щоб такі заходи мали підстави в національному законодавстві. Вона також відсилає до якості такого закону, вимагаючи, щоб він був доступним для зацікавлених осіб, чітким та передбачуваним у своєму застосуванні (рішення у справі «Бейелер проти Італії» (Beyeler v. Italy), [ВП], № 33202/96, пункт 109, ЄСПЛ 2000-І).

Аналогічного висновку дійшла колегія Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду в постанові від 04.09.2018 року в справі №814/1005/16.

Суд також зазначає, що у подібних правовідносинах у постанові від 19.06.2018 по справі №804/16045/15 адміністративне провадження №К/9901/28759/18, Верховний Суд висловив правову позицію, відповідно до якої визнав правомірним нарахування контролюючим органом фермерському господарству плати за землю, яка використовується на підставі договору оренди, укладеного між районною державної адміністрацією та громадянином, який є засновником та керівником такого фермерського господарства.

При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду (ч. 5 ст. 242 КАС України).

Підсумовуючи, суд зазначає, що закон прямо відносить до земель фермерського господарства землі, отримані його засновником у власність для створення цього господарства, отже, до земель фермерського господарства відносяться в тому числі і землі отримані засновником цього фермерського господарства в оренду з метою створення цього господарства та які фактично передані ним такому господарству й використовуються за цільовим призначенням. Таким чином, податкове зобов'язання з плати за землю повинен сплачувати фактичний землекористувач - Фермерське господарство «Іллінецьке» .

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ч. 2 ст. 19 Конституції України).

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Дослідивши усі обставини справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність доказів, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог позивача, а тому позовні вимоги слід задовольнити повністю.

Питання про розподіл судових витрат, вирішено судом відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Вінницькій області від 17.09.2018 №234114-5502-0214, №234115-5502-0214, №234116-5502-0214, №234117-5502-0214, №234118-5502-0214, №234119-5502-0214, №234120-5502-0214, №234121-5502-0214, №234122-5502-0214, №234123-5502-0214.

Стягнути на користь ОСОБА_3 (22534, Вінницька обл., Липовецький р-н, с. Лукашова, вул. Шкільна, буд. 37, ідент. код НОМЕР_1) судові витрати у сумі 3061,25 грн. (три тисячі шістдесят одна гривня двадцять п'ять копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Вінницькій області (21100, м. Вінниця вул. Хмельницьке шосе, 7, код ЄДРПОУ 39402165).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_1, вул. Шкільна, 37, с. Лукашова, Липовецький район, Вінницька область, 22534)

Відповідач: Головне управління ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 39402165, вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, Вінницька область, 21100)

Суддя Комар Павло Анатолійович

Дата ухвалення рішення06.02.2019
Оприлюднено15.02.2019
Номер документу79809599
СудочинствоАдміністративне
Суть: визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень

Судовий реєстр по справі —120/4724/18-а

Ухвала від 23.05.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 03.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Рішення від 06.02.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Комар Павло Анатолійович

Ухвала від 06.02.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Комар Павло Анатолійович

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Комар Павло Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні