Ухвала
від 11.02.2019 по справі 295/1806/19
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/1806/19

1-кс/295/1014/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.02.2019 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області капітан податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене Прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури Житомирської області молодший радник юстиції про надання тимчасового доступу до документів, по кримінальному провадженню №32015000000000072 від 08.04.2015 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч.2 ст.205, ч. 1 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 України, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся з клопотанням, де зазначено, що службові особи під час досудового розслідування по кримінальному провадженню встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код ЄДР НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код ЄДР НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »(код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »(код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »(код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »(код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »(код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »(код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »(код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »(код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 »(код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_14 , ФОП ОСОБА_15 , ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_17 ,ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_22 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_28 , ФОП ОСОБА_29 , ФОП ОСОБА_30 ,ФОП ОСОБА_31 , ФОП ОСОБА_4 та інші за співучасті ОСОБА_32 ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 та інших упродовж 2014 - 2016 років надавали в обласні управління лісового та мисливського господарства для оформлення Сертифікатів недостовірні товаросупровідні документи від лісокористувачів Житомирської, Черкаської, Чернігівської, Сумської, Херсонської, Харківської, Чернівецької та Київської областей на загальний обєм понад 20 тис. м. куб., що призвело до ненадходження до державного бюджету податку на доходи фізичних осіб на загальну суму понад 10 млн. грн.

У ході проведення обшуку за адресою АДРЕСА_1 , яке у своїй діяльності використовували особи, які задіяні у незаконій схемі яка направлена на закупівлю необлікованої деревини та експорту з порушенням митних правил виробів з деревини, виявлено та вилучено документи, що свідчать про постачання виробів з деревини, а саме дереяного вугілля за межі території України фізичними особами підприємцями, які зареєстровані на території Житомирської області, а саме: ОСОБА_50 (код ідн. НОМЕР_18 ), ОСОБА_51 (код ідн. НОМЕР_19 ) ОСОБА_52 (код ідн. НОМЕР_20 ), ОСОБА_53 (код ідн. НОМЕР_21 , який фактично проживає за адресою АДРЕСА_2 ), ОСОБА_54 (код ідн. НОМЕР_22 ), ОСОБА_55 (код ідн. НОМЕР_23 ), ОСОБА_56 (код ідн. НОМЕР_24 ), ОСОБА_57 (код ідн. НОМЕР_25 ), ОСОБА_58 (код ідн. НОМЕР_26 ), ОСОБА_59 (код ідн. НОМЕР_27 ), ОСОБА_60 (код ідн. НОМЕР_28 ), ОСОБА_61 (код ідн. НОМЕР_29 ), ОСОБА_51 (код ідн. НОМЕР_19 ).

Допитаний в якості свідка ОСОБА_62 показав, що зареєстрував приватне підприємство у вигляді ФОП за винагороду та ніякої господарської діяльності він не проводив, експорт деревяного вугілля від імені ФОП ОСОБА_63 не здійснював.

Відповідно до центральної бази даних «АІС-податки» ФОП ОСОБА_62 (код ідн. НОМЕР_24 ) зареєстрований в ІНФОРМАЦІЯ_18 за № НОМЕР_30 .

У ІНФОРМАЦІЯ_18 , зберігаються наступній документи: рішення про створення підприємства, статут підприємства та зміни до статуту, реєстраційні картки, накази про призначення службових осіб, протоколи зборів учасників товариства, довіреності на право представлення інтересів підприємства в державних органах.

У зазначених документах, наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженню, а саме: щодо осіб, якими прийнято рішення про створення суб`єкта підприємницької діяльності, щодо видів діяльності підприємства згідно до статуту, періодів та ПІБ осіб, що перебували на посадах службових осіб та відповідали за здійснення фінансово-господарської діяльності, щодо осіб, які мали право представлення інтересів підприємства в державних органах, тобто містять відомості про відповідальних осіб і період часу їх діяльності, що впливають на кваліфікацію дій службових осіб ФОП ОСОБА_63 .

Виклик в судове засідання службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_18 , призведе до передчасного розголошення відомостей, що безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів.

Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

У судове засідання слідчий не з`явився, надав заяву про розгляд справи у його відсутність, клопотання підтримує та просить його задовольнити.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Згідно вимогст. 107 КПК Українифіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебували речі та автомобіль, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх змін, переховування або знищення.

СУ ФР ГУ ДФС у Житомирський області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32015000000000072, відомості щодо якого 08.04.2015 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч.2 ст.205, ч. 1 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 України.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотання доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Беручи до уваги викладене вище, з метою повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, враховуючи, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ мають значення для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та таким, що піддягає до задоволення.

Керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому з ОВС ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 , начальнику відділу викриття кримінальних правопорушень в митний сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області підполковнику податкової міліції ОСОБА_64 , старшому оперуповноваженому відділу викриття кримінальних правопорушень в митний сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області майору податкової міліції ОСОБА_65 , старшому оперуповноваженому відділу викриття кримінальних правопорушень в митний сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_66 , старшому оперуповноваженому відділу викриття кримінальних правопорушень у митній сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_67 , старшому оперуповноваженому відділу викриття кримінальних правопорушень у митній сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_68 , та особам які будуть діяти за його дорученням тимчасовий доступ та можливість вилучення у ІНФОРМАЦІЯ_19 , оригіналів документів ФОП ОСОБА_56 (код ідн. НОМЕР_24 ), з моменту реєстрації до 04.02.2019 р., а саме:

- протокол загальних зборів про створення підприємства,

- статут підприємства та зміни до статуту,

- реєстраційні картки,

- накази про призначення службових осіб,

- протоколи зборів учасників товариства,

- довіреність на право представлення інтересів підприємства в державних органах.

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення11.02.2019
Оприлюднено15.02.2023

Судовий реєстр по справі —295/1806/19

Ухвала від 11.02.2019

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Перекупка І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні