Ухвала
від 11.02.2019 по справі 295/1816/19
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/1816/19

1-кс/295/1018/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.02.2019 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області капітан податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене Прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури Житомирської області молодший радник юстиції про надання тимчасового доступу до документів, по кримінальному провадженню №32015000000000072 від 08.04.2015 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч.2 ст.205, ч. 1 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 України, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся з клопотанням, де зазначено, що службові особи Під час досудового розслідування по кримінальному провадженню встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код ЄДР НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(код ЄДР НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »(код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »(код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »(код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »(код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »(код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »(код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_14 , ФОП ОСОБА_15 , ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_22 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_28 , ФОП ОСОБА_29 , ФОП ОСОБА_30 , ФОП ОСОБА_31 , ФОП ОСОБА_4 та інші за співучасті ОСОБА_32 ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 та інших упродовж 2014 - 2016 років надавали в обласні управління лісового та мисливського господарства для оформлення Сертифікатів недостовірні товаросупровідні документи від лісокористувачів Житомирської, Черкаської, Чернігівської, Сумської, Херсонської, Харківської, Чернівецької та Київської областей на загальний обєм понад 20 тис. м. куб., що призвело до ненадходження до державного бюджету податку на доходи фізичних осіб на загальну суму понад 10 млн. грн.

У ході проведення обшуку за адресою АДРЕСА_1 , яке у своїй діяльності використовували особи, які задіяні у незаконій схемі яка направлена на закупівлю необлікованої деревини та експорту з порушенням митних правил виробів з деревини, виявлено та вилучено документи, що свідчать про постачання виробів з деревини, а саме дереяного вугілля за межі території України фізичними особами підприємцями, які зареєстровані на території Житомирської області, а саме: ОСОБА_50 (код ідн. НОМЕР_18 ), ОСОБА_51 (код ідн. НОМЕР_19 ) ОСОБА_52 (код ідн. НОМЕР_20 ), ОСОБА_53 (код ідн. НОМЕР_21 , який фактично проживає за адресою АДРЕСА_2 ), ОСОБА_54 (код ідн. НОМЕР_22 ), ОСОБА_55 (код ідн. НОМЕР_23 ), ОСОБА_56 (код ідн. НОМЕР_24 ), ОСОБА_57 (код ідн. НОМЕР_25 ), ОСОБА_58 (код ідн. НОМЕР_26 ), ОСОБА_59 (код ідн. НОМЕР_27 ), ОСОБА_60 (код ідн. НОМЕР_28 ), ОСОБА_61 (код ідн. НОМЕР_29 ), ОСОБА_51 (код ідн. НОМЕР_19 ).

Допитані в якості свідка ОСОБА_62 та ОСОБА_63 показали, що зареєстрували приватне підприємство у вигляді ФОП за винагороду та ніякої господарської діяльності вони не проводили, експорт деревяного вугілля від імені ФОП ОСОБА_64 , ФОП ОСОБА_65 не здійснювали.

Відповідно до аналітичної системи ГУ ДФС у Житомирський області «Податковий блок» встановлено, що ФОП ОСОБА_64 (код ідн. НОМЕР_24 ) у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (МФО НОМЕР_30 ) відкриті банківські рахунки, а саме: № НОМЕР_31 (українська гривня), НОМЕР_32 (Євро).

З метою збирання доказів та документування вказаної інформації, необхідно отримати відомості у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (МФО НОМЕР_30 ) по рахункам працівників ФОП ОСОБА_64 (код ідн. НОМЕР_24 )

У АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (МФО НОМЕР_30 ) зберігаються наступні документи: заяви на виготовлення та видачу банківських карток, відкриття рахунків за банківськими картками, договори на обслуговування клієнта за банківськими картками, фотокопії паспортів осіб на яких відкривались банківські картки, рух грошових коштів за рахунком банківської картки (з визначенням повних реквізитів рахунків, осіб, які перераховували кошти на банківські картки та на які перераховувались кошти з банківських карток).

Дані документи перебувають у володінні та зберігаються лише в банківській установі АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (МФО НОМЕР_30 ), де відкрито та обслуговуються банківські картки клієнта, та містять відомості, що є предметом доказування у кримінальному провадженні, а саме щодо осіб або рахунків, через які здійснювалась реалізація ТМЦ за готівку, тобто містять відомості, що впливають на визначення розміру завданих державному бюджету збитків у вигляді несплати податків та кваліфікацію дій службових осіб ФОП ОСОБА_64 (код ідн. НОМЕР_24 ), тобто мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженню та являються джерелом доказів, а тому виклик в судове засідання службових осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (МФО НОМЕР_30 ), призведе до передчасного розголошення відомостей, які безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів, у зв`язку з чим існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.

Тобто, довести вищевказані обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, іншим способом не передбачається можливим.

Отримання інформації поо банківським рахункам ФОП ОСОБА_64 (код ідн. НОМЕР_24 ), необхідне для використання при проведенні слідчих дій у ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

У судове засідання слідчий не з`явився, надав заяву про розгляд справи у його відсутність, клопотання підтримує та просить його задовольнити.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Згідно вимогст. 107 КПК Українифіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебували речі та автомобіль, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх змін, переховування або знищення.

СУ ФР ГУ ДФС у Житомирський області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32015000000000072, відомості щодо якого 08.04.2015 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 205, ч.2 ст.205, ч. 1 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 358, ч. 4 ст. 358 України.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотання доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Беручи до уваги викладене вище, з метою повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, враховуючи, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ мають значення для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та таким, що піддягає до задоволення.

Керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати Старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 , начальнику відділу викриття кримінальних правопорушень в митний сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області підполковнику податкової міліції ОСОБА_66 , старшому оперуповноваженому відділу викриття кримінальних правопорушень в митний сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області майору податкової міліції ОСОБА_67 , старшому оперуповноваженому відділу викриття кримінальних правопорушень в митний сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_68 , старшому оперуповноваженому відділу викриття кримінальних правопорушень у митній сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_69 , старшому оперуповноваженому відділу викриття кримінальних правопорушень у митній сфері оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_70 , та особам які будуть діяти за дорученням (постановою) прокурора або слідчого тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та розпорядження про їх вилучення (виїмку) у службових осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (МФО НОМЕР_30 ), наданих для відкриття та обслуговування рахунку №№ НОМЕР_31 (українська гривня), НОМЕР_32 (Євро), які відкрито ОСОБА_71 (код ідн. НОМЕР_24 ), а саме:

- інформації, як на паперових так і електронних носіях (в форматі EXEL), про рух грошових коштів по рахунках із розшифровкою контрагентів (назва, код ЄДР, МФО банківських установ, номерів рахунків) призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також з вказівкою вхідного і вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня, референт кожного платіжного документа (номер або інші символи, які використовуються для ідентифікації трансакції) за період часу з 01.01.2017 по 04.02.2019;

- обліково реєстраційної справи ФОП ОСОБА_64 (код ідн. НОМЕР_24 ), в тому числі карток із зразками підписів та відбитком печатки встановленого зразка, заяв на відкриття рахунків, оригіналів договорів на розрахунково-касове обслуговування клієнта, оригіналів доручень на право вчинення юридичних дій від імені ФОП ОСОБА_64 (код ідн. НОМЕР_24 ), оригіналу доручення на ім`я особи, яка має право на відкриття та розпорядження рахунками;

- заяв на видачу чекових книжок, грошових чеків, корінців грошових чеків на отримання готівки по рахунку №№ НОМЕР_31 (українська гривня), НОМЕР_32 (Євро), які відкрито ОСОБА_71 (код ідн. НОМЕР_24 );

- протоколи системи «Банк-клієнт» в яких міститься дата та час з`єднання (включаючи години, хвилини та секунди з`єднання), електронне ім`я користувача, назва операції та ІР-адреса клієнта.

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення11.02.2019
Оприлюднено14.02.2023

Судовий реєстр по справі —295/1816/19

Ухвала від 11.02.2019

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Перекупка І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні