Рішення
від 04.02.2019 по справі 200/10795/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 лютого 2019 р. Справа№200/10795/18-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С. при секретарі судового засідання Столяренко Я.С., розглянув у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧЕ ГЕОЛОГІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМІВСЬКА ГІДРОГЕОЛОГІЧНА ПАРТІЯ" до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

за участю:

від позивача: ОСОБА_1, ОСОБА_2,

від відповідача: ОСОБА_3

ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ОСОБА_4

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧЕ ГЕОЛОГІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМІВСЬКА ГІДРОГЕОЛОГІЧНА ПАРТІЯ" звернулося до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 26.06.2018 № НОМЕР_1.

За змістом наданого позову 26.06.2018 Головним управлінням Державної фіскальної служби в Донецькій області прийнято податкове повідомлення рішення № НОМЕР_1 про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 206 844,00 грн., з яких за основним зобов'язанням - 165 475,00 грн., штрафні (фінансові) санкції - 41 369,00 грн.

Наведене податкове повідомлення-рішення прийнято на підставі акту перевірки, за висновками якого в ході перевірки виявлені порушення позивачем пунктів 198.1, 198.2, 198.3 статті 198 та пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України.

Позивач вважає висновки відповідача про допущення порушень порядку формування податкового кредиту за наслідком відображення в податковому обліку необґрунтованими та такими, що не відповідають фактичним обставинам, що мали місце. Згідно положень пункту 201.10 статті 201 та пункту 198.2 статті 198 Податкового кодексу України, підставою формування податкового кредиту є наявність належним чином оформленої податкової накладної, будь-яких норм, які б встановлювали додаткову необхідність підтвердження сум податку, включених до складу податкового кредиту чинний Податковий кодекс України не містить. Податковий кредит сформований товариством позивача на підставі податкових накладних отриманих від контрагентів - ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014"; ТОВ ВІАРАНТ ; ТОВ "САНТОС ХОЛД"; ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС"; ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА ; ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО".

За змістом позову, всі контрагенти позивача є юридичними особами, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстровані платниками податку на додану вартість, судові рішення про фіктивність діяльності наведених підприємств відсутні. Крім цього всі виконані контрагентами позивача роботи є частиною робіт, зобов'язання щодо виконання яких позивач прийняв за договорами підряду з іншими контрагентами, що підтверджує використання цих робіт позивачем в здійснюваній ним господарській діяльності. Виконання укладених між позивачем і його контрагентами договорів підтверджується наданими до перевірки договорами, актами виконаних робіт, платіжними дорученнями тощо.

Таким чином, позивач вважає, що ним правомірно сформовано податковий кредит за наслідком відображення в податковому обліку господарських відносин з ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014"; ТОВ ВІАРАНТ ; ТОВ "САНТОС ХОЛД"; ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС"; ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА ; ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО", а тому висновки перевірки є безпідставними, а прийняте податкове повідомлення-рішення - протиправним.

В судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги та надали пояснення аналогічні викладеним в позові.

Відповідач проти задоволення заявлених вимог заперечував з підстав, викладених у відзиві.

За змістом відзиву, висновки перевірки про порушення позивачем податкового сформовані за наслідком дослідження наданих до перевірки первинних документів, податкової інформації та наявної в інформаційному ресурсі ДФС, даних Єдиного реєстру податкових накладних. В ході перевірки встановлено, що укладені договори між позивачем та контрагентами - виконавцями робіт - ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014" (ЄДРПОУ 39428874, період відносин - травень 2017року); ТОВ ВІАРАНТ (ЄДРПОУ 40577696, період відносин - червень 2017року); ТОВ "САНТОС ХОЛД" (ЄДРПОУ 41189726, період відносин - серпень 2017 року, частину ПДВ включено до складу податкового кредиту у квітні 2018року); ТОВ " ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС " (ЄДРПОУ 40665519, період відносин - вересень-жовтень 2017року); ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА" (ЄДРПОУ 41356144, період відносин - жовтень 2017року); ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" (ЄДРПОУ 41315878, період відносин - грудень 2017 року та лютий 2018 року) не опосередковуються реальним виконанням операцій.

Фактично відповідними постачальниками здійснено безпідставне документальне оформлення господарських операцій з постачання (продажу), що не відбувалися, первинні документи сформовані всупереч частини першої ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 № 996-ХІV (із змінами та доповненнями) та пп. 2.1 і 2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704, оскільки відсутній факт придбання робіт в інших суб'єктів господарювання. Тобто, відсутня господарська операція як певна дія або подія у визначенні абзацу п'ятого ст. 1 Закону № 996-ХІV, в основі якої має бути дійсний рух певного активу.

На порушення норм ст. 266 Господарського кодексу України, ст. 632, ст. 671 Цивільного кодексу України у договорах поставки відсутня детальна інформація щодо номенклатури, кількості та ціни товару, що складають предмет договору.

Згідно інформаційного ресурсу ДФС по контрагентам-постачальникам позивача або контрагентам постачальників по 2 ланцюгу не встановлено наявності трудових ресурсів; встановлено відсутність інформації про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність відсутня (до податкових органів форма 20-ОПП не надавалась); відсутність основних засобів; відсутність виду діяльності: 71.12 - діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. Окрім цього, аналізом номенклатури робіт/послуг податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН у відповідних звітних періодах, виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 71.12; сума ПДВ придбання робіт/послуг по виявленим ланцюгам постачання дорівнює сумі ПДВ продажу відповідних робіт/послуг, націнка 0%, що свідчить про відсутність наміру здійснення фінансово-господарської операції з метою отримання доходу.

Відповідно, господарські операції між ТОВ ВГП АГГП та контрагентами - постачальниками і покупцями не підтверджуються виходячи із врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень, засобів для транспортування та іншого майна, які економічно необхідні для здійснення господарських операцій, що свідчить про відсутність необхідних умов для реального настання результатів відповідної господарської діяльності.

Встановлено факт реалізації робіт/послуг за відсутності фактичного їх придбання (або неможливості виконання власним трудовим ресурсом) з метою штучного формування податкового кредиту з метою надання податкової вигоди для третіх осіб.

До перевірки ТОВ ВГП АГГП також не надані регістри бухгалтерського обліку щодо відображення операцій з придбання робіт/послуг, розрахунків та використання у господарській діяльності придбаних робіт/послуг в бухгалтерському обліку.

Крім цього, в отриманій податковій інформації щодо контрагентів-постачальників позивача - ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014", ТОВ ВІАРАНТ , ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС" та ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" йдеться про нереальність продажу ідентифікованого товару/послуг, первинне введення в обіг (первинний продаж) якого не підтверджується фактом (законним джерелом) реального походження цих товарів (відсутнє дійсне формування активу) у попередніх ланках ланцюга нереальних господарських операцій).

Беручи до уваги наведене відповідач вважає доведеним факт допущення позивачем порушень податкового законодавства, у зв'язку з чим спірне податкове повідомлення-рішення прийнято за наявності на те законних підстав.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою від 23.10.2018 відкрито провадження у справі, справу призначено до розгляду за правилами загального спрощеного позовного провадження, підготовче засідання у справі призначено на 12.11.2018, яке відкладалось на 16.11.2018, 03.12.2018. В підготовчому засіданні 03.12.2018 оголошена перерва, наступне підготовче засідання призначено на 20.12.2018, яке відкладено на 10.01.2019. Протокольною ухвалою суду продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів. Ухвалою від 10.01.2019 закрито підготовче провадження, справу призначено до розгляду на 14.01.2019, яке відкладено на 04.02.2019.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧЕ ГЕОЛОГІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМІВСЬКА ГІДРОГЕОЛОГІЧНА ПАРТІЯ" (далі - позивач, ТОВ ВГП АГГП ) є юридичною особою, зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за ідентифікаційним кодом 24157574. За даними Єдиного державного реєстру місцезнаходженням товариства є: 84500, Донецька обл., місто Артемівськ, вулиця Сибірцева, будинок 186, як платник податків позивач перебуває на обліку в Головному управлінні Державної фіскальної служби у Донецькій області.

В період з 30.05.2018 по 05.06.2018 на підставі направлень від 29.05.2018 № 1132, № 1131, наказу про проведення документальної позапланової виїзної перевірки № 889 від 25.05.2018, посадовими особами ГУ ДФС у Донецькій області проведено позапланову виїзну документальну перевірку ТОВ ВГП АГГП з питань достовірності формування та віднесення податку на додану вартість до податкового кредиту в деклараціях з податку на додану вартість по взаємовідносинам із контрагентами-постачальниками: ТОВ ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014 за травень 2017 року; ТОВ ВІАРАНТ за червень 2017 року; ТОВ САНТОС ХОЛД за серпень 2017 року; ТОВ ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС за вересень-жовтень 2017 року, ТОВ ФІРМА СОЛАРА за жовтень 2017 року; ТОВ КОМПАНІЯ ВБРО за грудень 2017 року та лютий 2018 року.

За наслідком перевірки відповідачем складено акт від 12.06.2018 № 605/05-99-14-10/24157574.

Згідно акту в ході перевірки встановлено, що товариство позивача в періоди, що перевірялися, здійснювало діяльність за кодом 71.12. Дiяльнiсть у сферi iнжинiрингу, геологiї та геодезiї, надання послуг технiчного консультування в цих сферах (основна). Вказано, що необхідність отримання дозвільної документації на здійснення цієї діяльності не передбачено. До перевірки надані кваліфікаційні сертифікати, видані Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, атестаційною архітектурно-будівельною комісією: кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури серії АР №005167 від 21.11.2012, виданий ОСОБА_1 (інженер-проектувальник) на право виконання робіт (послуг) - інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань; кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури серії АР №008073 від 27.06.2013, виданий ОСОБА_1 (інженер-проектувальник) на право виконання робіт (послуг) - інженерно-будівельне проектування у частині збереження безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища.

Згідно акту в ході перевірки встановлено формування позивачем податкового кредиту за результатом господарських відносин із контрагентами наступним чином: ТОВ ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014 - до складу податкового кредиту включено ПДВ в сумі 12000 грн. у травні 2017 року; ТОВ ВІАРАНТ - до складу податкового кредиту включено ПДВ в сумі 19800 грн. у червні 2017 року; ТОВ САНТОС ХОЛД - до складу податкового кредиту включено ПДВ в сумі 7000 грн. у серпні 2017 року; ТОВ ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС - до складу податкового кредиту включено ПДВ в сумі 12500 грн. у вересні 2017 року, 5500 грн. у жовтні 2017 року; ТОВ ФІРМА СОЛАРА - до складу податкового кредиту включено ПДВ в сумі 75274,54 грн. у жовтні 2017 року; ТОВ КОМПАНІЯ ВБРО - до складу податкового кредиту включено ПДВ в сумі 23400 грн. у грудні 2017 року, 10000 грн. у лютому 2018 року.

Перевіркою встановлено завищення податкового кредиту у наведених сумах за вказані періоди по взаємовідносинам із зазначеними контрагентами.

Податковий кредит травня 2017 року в сумі 12000,00 грн. сформований позивачем на підставі отриманої від ТОВ ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014 податкової накладної від 29.05.2017 № 270 на суму 72 000 грн., у т.ч. ПДВ -12000,00 грн.

Позивачем на підтвердження документального оформлення взаємовідносин з ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014" за травень 2017 року надано договір на проведення інженерних вишукувань від 10.05.2017 № 17-08, укладений між ТОВ ВГП АГГП (замовник) та ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014" (виконавець), за умовами якого виконавець у межах договірної ціни виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань (у зоні впливу с. Іванград). Договірна ціна робіт складає 72000 грн., в т.ч. ПДВ-12000,00грн. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

Позивачем надано до перевірки кошторисно-фінансовий розрахунок № 1 до договору, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 29.05.2017 № 1 по договору №17-08 від 10.05.2017 на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань у зоні впливу с.Іванград, яким підтверджено виконання робіт за договором на визначену в ньому суму. Вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок.

Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014", позивачем здійснено у повному обсязі у безготівковій формі на поточний рахунок ТОВ БК ДНЕПРАГРООПТ (код ЄДРПОУ 40307028) на підставі договору про відступлення права вимоги №12/17/08 від 30.05.2017, згідно платіжного доручення на суму 72000,00 грн., № 2950 від 31.05.2017.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014" надані наступні документи: договір підряду від 08.05.2017 №16/17, укладений ТОВ ВГП АГГП (Підрядник) із Замовником ООО ПГП Артемгеология (32351439) на виконання робіт, за умовами якого позивач зобов'язувався виконати буріння двох інженерно-геологічних свердловин (Лисий Яр в Артемівському р-ні Донецької обл.); додаткова угода від 25.05.2017 №1, акти приймання-передавання науково-технічної продукції по договору від 08.05.2017 №16/17 і додаткової угоди №1 від 25.05.2017.

Податковий кредит червня 2017 року в сумі 19800,00 грн. сформований позивачем на підставі отриманих від ТОВ ВІАРАНТ податкових накладних від 16.06.2017 № 752 на суму 32400 грн., у т.ч. ПДВ 5400,00 грн. та № 751 на суму 86400,00 грн., у т.ч. ПДВ 14 400,00 грн.

Згідно наданих до перевірки первинних документів по господарським відносинам ТОВ ВГП АГГП з ТОВ ВІАРАНТ (40577696) за червень 2017 року встановлено, що між ТОВ ВГП АГГП (Замовник) та ТОВ ВІАРАНТ (Виконавець) укладені, крім інших, наступні договори на проведення інженерних вишукувань: від 01.06.2017 № 17-15 (в зоні впливу с. Березівське) на загальну суму 86400грн.00коп., від 01.06.2017 № 17-16 (в зоні впливу Львівського ЖК) на загальну суму 32400грн.00коп.

Згідно умов договору на проведення інженерних вишукувань від 01.06.2017 № 17-15, укладеному між ТОВ ВГП АГГП (замовник) з ТОВ ВІАРАНТ (виконавець) виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань (в зоні впливу с. Березівське). Договірна ціна робіт складає 86400 грн., в т.ч. ПДВ-14400,00грн. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

На виконання умов договору позивачем до перевірки надавались кошторисно-фінансовий розрахунок № 1 до договору, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 16.06.2017 № 1 по договору № 17-15 від 01.06.2017 на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань (в зоні впливу Березівського місця народження мінеральних вод), яким підтверджено виконання робіт за договором на визначену у ньому суму. Вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок.

Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ ВІАРАНТ по договору №17-15 від 01.06.2107, ТОВ ВГП АГГП здійснено у безготівковій формі на поточний рахунок ТОВ ДНЕПРАГРООПТ (ЄДРПОУ 40307028) на підставі договору про відступлення права вимоги №17/06/9 від 15.06.2017, згідно платіжного доручення № 2956 від 16.06.2017 на суму 86400,00 грн.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ ВІАРАНТ по договору на проведення інженерних вишукувань від 01.06.2017 № 17-15, надані наступні документи: договір на створення геологічно-наукової продукції від 15.11.2016 №15/1, укладений ТОВ ВГП АГГП із Замовником ДП Клінічний санаторій Курорт Березівські мінеральні води ЗАТ Укрпрофоздровниця (ЄДРПОУ 02648432); графіки фінансування робіт; зведений кошторис; акти приймання-виконання підрядних робіт № 1 від 07.07.2017, № 2 від 15.09.2017; платіжні доручення про оплату ДП Клінічний санаторій Курорт Березівські мінеральні води ЗАТ Укрпрофоздровниця (авансування робіт) позивачу № 8664 від 16.06.2017 у сумі 95608,58 грн. та № 8850 від 07.07.2017.

Згідно умов договору на проведення інженерних вишукувань від 01.06.2017 № 17-16, укладеного між ТОВ ВГП АГГП (замовник) з ТОВ ВІАРАНТ (виконавець) виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань (в зоні впливу Львівского ЖК). Договірна ціна робіт складає 32400 грн., в т.ч. ПДВ-5400,00грн. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

Позивачем до перевірки надавались первинні документи, які було оформлено на виконання відповідного договору, а саме: кошторисно-фінансовий розрахунок № 1 до цього договору, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 16.06.2017 № 1 по договору №17-16 від 01.06.2017 на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань в зоні впливу Львівского ЛЖК, яким підтверджено виконання робіт за договором на визначену у ньому суму. Вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок.

Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ ВІАРАНТ по договору №17-16 від 01.06.2107, ТОВ ВГП АГГП здійснено у безготівковій формі на поточний рахунок ТОВ АЛЬФА ТРЕЙД (40633781) на підставі договору про відступлення права вимоги №17/06/11 від 15.06.2017, згідно наступній копії платіжного доручення № 2959 від 20.06.2017 на суму 32400,00 грн.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ ВІАРАНТ по договору на проведення інженерних вишукувань від 01.06.2017 № 17-16, надані акт № 1 приймання виконаних підрядних робіт за вересень 2017 року. У відповідному акті зазначено, що ТОВ ВГП АГГП (виконавцем) у вересні 2017 р. були виконані такі роботи по договору на виконання гідрогеологічних робіт від 15.05.2017 №43 на адресу ПАТ Львівський жиркомбінат (Замовник). В акті перевірки вказано, що відповідний договір до перевіряючим не надано.

Згідно наданій копії платіжного доручення від 16.06.2017 № 060038, ПАТ Львівський жиркомбінат здійснено позивачу оплату за проект розробки (технол.схеми) Жиркомбінатівського родовища тех.підз.вод 36000 грн.

Податковий кредит серпня 2017 року в сумі 7000,00 грн. сформований позивачем на підставі отриманої від ТОВ САНТОС ХОЛД податкової накладної від 16.08.2017 № 104 на суму 42 000 грн., у т.ч. ПДВ-7000,00 грн.

Згідно договору на проведення інженерних вишукувань від 16.08.2017 № 17/27, укладеному ТОВ ВГП АГГП (Замовник) з ТОВ "САНТОС ХОЛД" (Виконавець) Виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань (в зоні впливу Покровскої ЦРБ). Договірна ціна робіт складає 42000 грн., в т.ч. ПДВ-7000,00грн. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

В ході перевірки надані наступні первинні документи, які оформлено на виконання відповідного договору: акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 16.08.2017 №1 по договору № 17-27, яким підтверджено виконання робіт за договором на визначену у ньому суму та вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок; кошторисно-фінансовий розрахунок № 1 до договору.

Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ "САНТОС ХОЛД", ТОВ ВГП АГГП здійснено у безготівковій формі на поточний рахунок ТОВ СТРОЙ-ИНТЕРНЕШНЛ (ЄДРПОУ 41031578) на підставі договору про відступлення права вимоги №154 від 28.08.2017, згідно копії платіжного доручення від 29.08.2017 № 2997 на суму 42000,00 грн.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ "САНТОС ХОЛД" надані наступні документи: договір про виконання інженерно геологічних вишукувань від 18.07.2017 №93-1, укладений із Замовником - ПОКРОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ (01990884), акт здачі-приймання із проведення інженерно-геологічних вишукувань на об'єктах Реконструкція будівлі головного корпусу Покровської ЦРЛ , Реконструкція жіночої консультації згідно договору від 28.07.2017 №93-1, акт № 1 від 17.08.2017 здачі-приймання із проведення інженерно-геологічних вишукувань на об'єктах Реконструкція будівлі головного корпусу Покровської ЦРЛ , Реконструкція жіночої консультації згідно договору від 28.07.2017 №93-1. За умовами договору 18.07.2017 № 93-1 Замовник надає, а Підрядник (ТОВ ВГП АГГП ) приймає на себе роботи із проведення інженерно-геологічних вишукувань на об'єктах Реконструкція будівлі головного корпусу Покровської ЦРЛ , Реконструкція жіночої консультації .

Податковий кредит вересня 2017 року в сумі 12500,00 грн. та жовтня 2017 року в сумі 5500,00 грн. сформований позивачем на підставі отриманих від ТОВ ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС податкових накладних від 25.09.2017 № 130 на суму 30 000 грн., у т.ч. ПДВ-5000,00 грн., від 25.09.2017 № 115 на суму 45 000,00 грн., у т.ч. ПДВ-7500,00 грн., від 02.10.2017 № 1 на суму 33 000,00 грн., у т.ч. ПДВ-5500,00 грн.

Щодо документального оформлення взаємовідносин з ТОВ ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС встановлено наступне.

ТОВ ВГП АГГП (замовник) уклав договір на проведення інженерних вишукувань з ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС" (виконавець) від 03.08.2017 № 17-28, згідно умов якого виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань (в зоні впливу м. Краматорськ). Договірна ціна робіт складає 45000 грн., в т.ч. ПДВ-7500,00грн. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

На виконання договору позивачем надано кошторисно-фінансовий розрахунок № 1 до договору, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 25.09.2017 № 1 по договору №17-28 від 03.08.2017 на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань - збір та узагальнення геологічної інформації в зоні впливу м. Краматорська, яким підтверджено виконання робіт за договором на визначену у ньому суму. Вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок.

Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС", ТОВ ВГП АГГП по договору від 03.08.2017 №17/28, здійснено згідно платіжного доручення від 27.09.2017 № 3009 на суму 45000,00 грн.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС" по договору від 03.08.2017 № 17-28 надані наступні документи: укладені з замовником ТОВ Діоніс Пласт (0907720) договори на виконання інженерно-геологічних вишукувань від 22.09.2017 №36/17, акт №1 здачі-прийняття продукції згідно договору №36/17 (без дати) по об'єкту: Реконструкція котельної у м. Краматорськ , акт №1 здачі-прийняття продукції згідно договору №35/17 (без дати) по об'єкту: Реконструкція котельної 1 травня із перепідключенням споживачів 480 кварталу із закриттям котельної, м. Краматорськ ; акт №1 здачі-прийняття продукції згідно договору №32/17 (без дати) по об'єкту: Реконструкція котельної №6 із заміною котлів м. Слов'янськ .

Також позивачем укладено договір з ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС" (виконавець) на проведення інженерних вишукувань від 03.08.2017 № 17-29, відповідно до умов якого виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань (в зоні впливу ТзОВ Санаторій Кришталеве джерело ). Договірна ціна робіт складає 30 000,00 грн., в т.ч. ПДВ-5000,00 грн. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

На виконання договору позивачем надано кошторисно-фінансовий розрахунок № 1 до договору, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 25.09.2017 №1, по договору №17-29 від 03.08.2017 на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань - збір та узагальнення геологічної інформації в зоні впливу ТзОВ Санаторій Кришталеве джерело , у якому вказано, що станом на 25.09.2017 роботи по договору виконано, матеріали передані у вигляді пояснювальних записок, договірна ціна робіт відповідає визначеній у договорі.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП у ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС" послуг по договору від 03.08.2017 № 17-29 надані договори підряду на виконання спеціальних гідрогеологічних робіт від 21.07.2017 № б/н, від 25.09.2017 № б/н, укладений ТОВ ВГП АГГП (підрядник) із Замовником ТзОВ Санаторій Кришталеве джерело , акт №3 виконаних робіт за вересень 2017 року, оплату у сумі 12000 грн. згідно платіжного доручення № 684 від 29.09.2017.

Також позивачем укладено договір з ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС" (Виконавець) на проведення інженерних вишукувань від 03.08.2017 № 17-30, відповідно до умов якого Виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань (в зоні впливу Заріченського родовища мінеральних вод). Договірна ціна робіт складає 33000,00 грн., в т.ч. ПДВ-5500,00грн. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

На підтвердження виконання договору позивачем надано кошторисно-фінансовий розрахунок № 1 до договору, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 02.10.2017 №1 по договору №17-30 від 03.08.2017 на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань - збір та узагальнення геологічної інформації в зоні впливу Заріченського родовища, яким засвідчено виконання робіт за договором на визначеному у ньому ціну. Вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок.

Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС", ТОВ ВГП АГГП по договору від 03.08.2017 №17/29, здійснено згідно платіжного доручення від 05.10.2017 № 3016 на суму 33000,00 грн.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП у ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС " послуг по договору від 03.08.2017 № 17-30 надані наступні документи: договір на виконання гідрогеологічних робіт від 20.06.2017 № 02, укладений ТОВ ВГП АГГП (виконавець) із замовником ТОВ Потужність (30203858); платіжне доручення про оплату від 03.10.2017 № 173 на суму 30000,00 грн.

Податковий кредит жовтень 2017 року в сумі 75274,54 грн. сформований позивачем на підставі отриманих від ТОВ ФІРМА СОЛАРА податкових накладних від 12.10.2017 № 453 на суму 225 823,60 грн., у т.ч. ПДВ-37 637,27,00 грн., від 02.10.2017 № 46 на тотожну суму - 225 823,60 грн., у т.ч. ПДВ-37637,27 грн.

Згідно договорів на проведення інженерних вишукувань від 28.07.2017 № 543/5-З та від 02.09.2017 № 543/4-З, укладених ТОВ ВГП АГГП (замовник) з ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА" (виконавець) виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань - спорудження свердловин на воду № 5-З та № 4-З відповідно (найменування та місце розташування об'єкту Авдіївський р-н). Договірна ціна робіт складає 225 823,60 грн., в т.ч. ПДВ-37 637,27 грн. по кожному з договорів. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

На виконання договору від 28.07.2017 № 543/5-З у ході перевірки надані: узгодження договірної ціни, складена в поточних цінах на 02.09.2017, витрати труда робітників-будівельників на обсяг робіт-610,18 люд./год., витрати труда робітників, що обслуговують машини на обсяг робіт-554,32 люд./год.; довідка про вартість виконання будівельних робіт форма КБ-3 за жовтень 2017 року-загальна вартість виконаних будівельних робіт-225823,60грн.; акт №1 приймання-виконання будівельних робіт форма КБ-2 за жовтень 2017 року - витрати труда робітників-будівельників на обсяг робіт-661,71 люд./год., витрати труда робітників, що обслуговують машини на обсяг робіт-554,32 люд./год.; загальна вартість виконаних будівельних робіт-225823,60грн.

На виконання договору від 28.07.2017 № 543/4-З у ході перевірки надані: узгодження договірної ціни, складена в поточних цінах на 02.09.2017, витрати труда робітників-будівельників на обсяг робіт-610,18 люд./год., витрати труда робітників, що обслуговують машини на обсяг робіт-554,32 люд./год.; довідка про вартість виконання будівельних робіт - форма КБ-3 за жовтень 2017 року-загальна вартість виконаних будівельних робіт-225823,60грн.; акт №1 приймання-виконання будівельних робіт форма КБ-2 за жовтень 2017 року- витрати труда робітників-будівельників на обсяг робіт-661,71 люд./год., витрати труда робітників, що обслуговують машини на обсяг робіт-554,32 люд./год.; загальна вартість виконаних будівельних робіт-225823,60грн. Дата підписання відповідного акту відсутня.

У вказаних актах приймання-виконання будівельних робіт зазначені наступні найменування робіт: роторне буріння свердловин глубиною буріння до 50м(з використанням труб сталевих); кріплення свердловин; зварювання обсадних труб; цементація затрубного простору (з використанням портлацементу); роторне буріння свердловин глибиною буріння до 200м; відкачування води насосом.

Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА", ТОВ ВГП АГГП по договорам від 28.07.2017 № 543/5-З та від 02.09.2017 № 543/4-З здійснено у безготівковій формі на поточний рахунок ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА" (41356144), згідно платіжних доручень від 26.10.2017 № 3023 на суму 27100,60 грн., № 308 від 06.10.2017 на суму 225823,60 грн.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА" надані наступні документи: договір від 04.08.2017 №534/17 У, укладений ТОВ ВГП АГГП (підрядник) із Замовником ПРАТ "АВДІЇВСЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ЗАВОД" (ЄДРПОУ 00191075); узгодження договірної ціни, складена в поточних цінах на 09.06.2017; довідка про вартість виконання будівельних робіт форма КБ-3 за жовтень 2017 року-загальна вартість виконаних будівельних робіт-239586,62грн.; довідка про вартість виконання будівельних робіт форма КБ-3 за жовтень 2017 року-загальна вартість виконаних будівельних робіт-239586,62грн.; акт № 4 приймання-виконання будівельних робіт форма КБ-2 за жовтень 2017 року; витрати труда робітників-будівельників; акт №5 приймання-виконання будівельних робіт форма КБ-2 за жовтень 2017 року; витрати труда робітників-будівельників. Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ ВГП АГГП , ПРАТ АКХЗ по договору від 04.08.2017 №534/17 У, здійснено у безготівковій формі на поточний рахунок ТОВ ВГП АГГП , згідно платіжних доручень від 04.10.2017 № НОМЕР_2 на суму 108596,50 грн., від 05.10.2017 № НОМЕР_3 на суму 131403,50 грн.

Податковий кредит грудень 2017 року в сумі 23400,00 грн. та лютий 2018 року в сумі 10000,00 грн. сформований позивачем на підставі отриманих від ТОВ КОМПАНІЯ ВБРО податкових накладних від 26.12.2017 № 522 на суму 99 000 грн., у т.ч. ПДВ-16500,00 грн., № 569 на суму 41 400 грн., у т.ч. ПДВ - 6900,00 грн., від 19.02.2018 № 195 на суму 30 000,00 грн., у т.ч. ПДВ - 5000 грн., та від 26.02.2018 № 267 на аналогічну суму 30 000,00 грн., у т.ч. ПДВ - 5000 грн.

Щодо документального оформлення взаємовідносин з ТОВ КОМПАНІЯ ВБРО встановлено наступне.

Згідно договору на проведення інженерних вишукувань від 10.11.2017 № 534/2-В, укладеному ТОВ ВГП АГГП (Замовник) з ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" (Виконавець) Виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань - спорудження свердловини на воду № 2-В (найменування та місце розташування об'єкту Авдіївський р-н). Договірна ціна робіт складає 99000 грн., в т.ч. ПДВ-16500,00 грн. по кожному з договорів. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

На виконання даного договору позивачем надано акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 26.12.2017 №1 по договору від 10.11.2017 № 534/2-В на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань спорудження свердловин на воду № 2-В.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" по договору від 10.11.2017 № 534/2-В, надані наступні документи: договір від 04.08.2017 №534/17 У, укладений ТОВ ВГП АГГП (підрядник) із Замовником ПРАТ "АВДІЇВСЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ЗАВОД", довідка про вартість виконання будівельних робіт форма КБ-3 за грудень 2017 року-загальна вартість виконаних будівельних робіт-239586,62грн., акт №7 приймання-виконання будівельних робіт форма КБ-2 за грудень 2017 року, витрати труда робітників-будівельників.

Згідно договору на проведення інженерних вишукувань від 01.12.2017 № 17/35, укладеного ТОВ ВГП АГГП (Замовник) з ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" (Виконавець) Виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт з інженерних вишукувань по збору та узагальненню геологічних матеріалів (в зоні впливу м. Соледар). Договірна ціна робіт складає 41400 грн., в т.ч. ПДВ-6900,00 грн. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

На виконання даного договору позивачем надано акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 26.12.2017 №1 по договору №17/35 від 01.12.2017 на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань - збір та узагальнення геологічної інформації в зоні впливу г.Соледар, яким підтверджено виконання робіт за договором на визначену у ньому суму. Вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" надані наступні документи: договір про виконання інженерно геологічних вишукувань від 12.12.2017 № 39, укладений із Замовником Соледарська міська рада (04052873), акт №1 від 27.12.2017 про те, що науково-технічні роботи задовольняють умовам договору та оформлена в належному вигляді; платіжне доручення від 27.12.2017 №3097, за яким Соледарською міською радою здійснено оплату за роботи із інженерно-геологічних вишукувань на об'єктах згідно договору від 12.12.2017 № 39, на суму 36798,00грн.; договір про виконання інженерно геологічних вишукувань від 07.02.20187 №86, укладений із Замовником Управлінням освіти Соледарської міської ради (41225596); акт здачі-приймання із проведення інженерно-геологічних вишукувань на об'єкті Реконструкція Соледарської загальноосвітньої школи №1 I-III ступенів під опорну школу по вул. Преображенській,10 м.Соледар , згідно якому науково-технічні роботи задовольняють умовам договору та оформлена в належному вигляді.

Також позивачем укладено з ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" (виконавець) договори на проведення інженерних вишукувань від 01.02.2018 № 18/03, № 18/04 за умовами якого виконавець виконує власними та залученими силами виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань - в зоні впливу Мражницького родовища мінвод (18/03) та Зарічанського родовища мінвод (18/04) Договірна ціна робіт складає 30000 грн., в т.ч. ПДВ-5000,00 грн. по кожному з договорів. Здача-прийняття робіт здійснюється у відповідності з діючим порядком та формується актом прийому виконаних робіт.

На виконання вказаних договорів позивачем надано акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 19.02.2017 №1, по договору від 01.02.2018 № 18/03, на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань в зоні впливу Мражницького родовища мін вод, яким підтверджено виконання робіт за договором на визначену у ньому суму. Вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" по договору від 01.02.2018 № 18/03, надані наступні документи: договір від 30.01.2018 №01, укладений ТОВ ВГП АГГП (Виконавець) з Приватною торгово-виробничою фірмою "Анна-Г". Згідно платіжного доручення від 19.02.2018 №337 ПТВФ Анна-Г здійснено перерахування авансу у сумі 42000грн, в т.ч. ПДВ - 7000грн.

На виконання вказаних договорів позивачем надано акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 26.02.2017 №1, по договору від 01.02.2018 № 18/04, на виконання робіт по проведенню інженерних вишукувань в зоні впливу Зарічанського родовища мін вод, яким підтверджено виконання робіт за договором на визначену у ньому суму. Вказано, що матеріали надані у вигляді пояснювальних записок.

Щодо використання у власній господарській діяльності придбаних ТОВ ВГП АГГП послуг у ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" по договору від 01.02.2018 № 18/04, надані наступні документи: договір на виконання гідрогеологічних робіт від 20.06.2017 № 02, укладений ТОВ ВГП АГГП (Виконавець) із Замовником ТОВ Потужність ; акт приймання виконаних підрядних робіт: виготовлення Проекту гірничного відводу Зарічанського родовища мінеральних столових вод (джерело №1) від 20.02.2018 по договору від 20.06.2017 № 02, вартість виконаних робіт 60000грн., в т.ч. ПДВ - 10000грн.

Розрахунки за отримані роботи/послуги від ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО", ТОВ ВГП АГГП здійснено у безготівковій формі на поточний рахунок ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" (4131578), згідно платіжних доручень: від 09.01.2018 № 3054, 3055 на суму 12000,00 грн. та 41400,00 грн., від 21.01.2018 № 3066 на суму 30000,00 грн. та від 02.03.2018 № 3071 на суму 30000,00 грн.

У акті перевірки вказано, що до перевірки ТОВ ВГП АГГП не надані регістри бухгалтерського обліку щодо відображення операцій з придбання робіт/послуг, розрахунків та використання у господарській діяльності придбаних робіт/послуг в бухгалтерському обліку. Згідно наданим директором ОСОБА_1Ю поясненням, журнали-ордери ведуться на підприємстві, але не можуть бути надані на момент перевірки у зв'язку із їх втратою.

Станом на 04.06.2018 кредиторська заборгованість ТОВ ВГП АГГП складає 285723,00грн, у т.ч. : ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" (дог. №534-2-В від 10.10.2017) - 87000грн., ТОВ "ФІРМА"СОЛАРА" (дог. №534-5-З від 28.07.2017) - 198723грн.

В акті перевірки зазначено наступне:

-в контрагентів позивача ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014", ТОВ "ВІАРАНТ", ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС", ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" відсутній вид діяльності 71.12-дiяльнiсть у сферi iнжинiрингу, геологiї та геодезiї, надання послуг технiчного консультування в цих сферах;

- при придбанні ТОВ ВІАРАНТ , ТОВ "САНТОС ХОЛД", ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС у контрагентів робіт/послуг сума ПДВ співпадає є сумою ПДВ продажу, націнка 0%, що свідчить про відсутність наміру здійснення фінансово-господарської операції з метою отримання доходу;

- аналізом номенклатури робіт/послуг податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН за грудень 2017 року, виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 71.12, не встановлено придбання ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" відповідних робіт/послуг, реалізованих на адресу ТОВ ВГП АГГП .

Враховуючи викладене в акті перевірки викладений висновок, що укладені договори не опосередковуються реальним виконанням операцій, що становлять його предмет.

Також за умовами договорів виконавець мав передати замовнику узагальнені геологічні матеріали, в той час як у актах виконаних робіт зазначається, що такі матеріали надані у вигляді пояснювальних записок, які у ході перевірки не надано.

Згідно інформаційному ресурсу ДФС, встановлено, що по контрагентам-постачальникам: ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014", код ЄДРПОУ 39428874; ТОВ КАСТОН (ЄДРПОУ 40652432) - постачальник ТОВ "ВІАРАНТ", код ЄДРПОУ 40577696) по 2 ланцюгу; ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС", код ЄДРПОУ 40665519); ДП "ДЕЛАКС ЖИТЛО" ТОВ "ЛЕОПОЛІС-ПЛЮС" (33756943) - постачальник ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС" по 2 ланцюгу за вересень 2017 року; ТОВ "ПАРФЕНКОМ" (40200057) постачальник ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС" по 2 ланцюгу за жовтень 2017 року; ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" (41315878); ТОВ "ТК ГУЛІВЕР" (41397290) по ланцюгу постачання: ТОВ "ТК ГУЛІВЕР" (41397290) -> ТОВ "ТК ГРІН-ЛАЙФ" (41397856) -> ТОВ "САНТОС ХОЛД" (41189726): згідно наданої податкової звітності не встановлено наявності трудових ресурсів; інформація про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність відсутня (до податкових органів форма 20-ОПП не надавалась); основні засоби відсутні.

В отриманій узагальненій інформації стосовно ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014", ТОВ ВІАРАНТ , ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС", ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" викладено висновки про нереальність продажу ідентифікованого товару/послуг, первинне введення в обіг (первинний продаж) якого не підтверджується фактом (законним джерелом) реального походження цих товарів (відсутнє дійсне формування активу) у попередніх ланках ланцюга нереальних господарських операцій).

Отже, як зазначено в акті, господарські операції між ТОВ ВГП АГГП та контрагентами - постачальниками і покупцями не підтверджуються виходячи з врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень, засобів для транспортування та іншого майна, які економічно необхідні для здійснення господарських операцій, що свідчить про відсутність необхідних умов для реального настання результатів відповідної господарської діяльності.

Згідно висновків акту перевірки в ході її проведення встановлено порушення товариством позивача висновками перевірки на порушення п. 44.1 ст. 44, п.198.1, 198.2, 198.3 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.10 №2755-VI, із змінами та доповненнями (в редакції чинної в періоді, що підлягав перевірці), підприємством ТОВ ВГП АГГП за правочинами, які не спрямовані на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ними, завищено суму податкового кредиту у розмірі 165 474,54 грн., в результаті чого на порушення п.200.1 ст.200 розділу V «Податок на додану вартість» Податкового Кодексу України від 02.12.10 № 2755-VI, із змінами та доповненнями занижено суму податку на додану вартість до сплати на загальну суму 165 475 грн.

На підставі висновків акту перевірки 26.06.2018 відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_1 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 260 840 грн., у тому числі 165475 грн. за основним платежем, 41369 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.

Позивачем направлено до Державної фіскальної служби України скаргу із вимогою визнати протиправним та скасувати вказане податкове повідомлення-рішення, втім рішенням від 31.08.2018 № 28388/6/99-99-11-01-01-25 Державна фіскальна служба України залишила без задоволення скаргу позивача.

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначені Податковим кодексом України.

Платники податку на додану вартість, об'єкти, база та ставки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільнених від оподаткування операцій, особливості оподаткування експортних та імпортних операцій, поняття податкової накладної, порядок обліку, звітування та внесення податку до бюджету визначені розділом 5 Податкового кодексу України.

Згідно пункту 200.1 статті 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Згідно приписів пункту 198.3 статті 193 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг. (п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України).

При цьому, пунктом 198.6 статті 198 ПК України обумовлено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності, встановлені статтею 44 ПК. Так, згідно з положенням пункту 44.1 цієї статті для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Пунктом 201.1.0 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно підпункту 14.1.36 пункту 14.1.1 статті 14 Податкового кодексу України господарською діяльністю є діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначені законом України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні .

Згідно зі статтею 3 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність Україні від 16 липня 1999 року N 996-XIV(надалі за текстом Закон № 996) Метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Частина 2 даної статті передбачає, що бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до статті 1 Закону № 996 документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення є первинним документом. Згідно частини 1 статті 9 Закону № 996 підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Частину другу статті 9 Закону України № 996 доповнено абзацом дев'ятим згідно із Законом України від 05.10.2017 р. N 2164-VIII наступного змісту: Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо .

ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ОСОБА_5

З аналізу наведених положень Податкового кодексу України вбачається, що виникнення у платника податку на додану вартість права на включення податку до податкового кредиту пов'язано із фактичним відбуттям господарської операції з постачання товарів (виконання робіт, надання послуг), визначеної в первинних документах, складених відповідно до Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (далі за текстом Закон №996-XIV). Наслідки в податковому обліку створюють лише реально вчинені господарські операції, тобто такі, що пов'язані із рухом активів, зміною зобов'язань та власного капіталу платника податків та відповідають змісту укладених договорів.

Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона має спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Здійснення господарської операції і власне її результат підлягають відображенню в бухгалтерському обліку, при цьому для бухгалтерського обліку мають значення лише ті документи, які підтверджують фактичне здійснення господарських операцій.

Первинним документом, який підтверджує факт виконання робіт є акт здавання прийняття, який складається під час прийняття замовником виконаних від виконавця робіт.

З акту перевірки вбачається, що в ході перевірки досліджувалися первинні документи, складанням яких супроводжувалося здійснення отримання позивачем послуг від ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014"; ТОВ ВІАРАНТ ; ТОВ "САНТОС ХОЛД"; ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС"; ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА ; ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО", а саме: акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 29.05.2017 № 1 по договору №17-08 від 10.05.2017, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 16.06.2017 № 1 по договору № 17-15 від 01.06.2017, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 16.06.2017 № 1 по договору №17-16 від 01.06.2017, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 16.08.2017 №1 по договору № 17-27, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 25.09.2017 № 1 по договору №17-28 від 03.08.2017, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 25.09.2017 №1, по договору №17-29 від 03.08.2017, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 02.10.2017 №1 по договору №17-30 від 03.08.2017, акт №1 приймання-виконання будівельних робіт форма КБ-2 за жовтень 2017 року (до договору від 28.07.2017 № 543/5-З), акт №1 приймання-виконання будівельних робіт форма КБ-2 за жовтень 2017 року(до договору від 28.07.2017 № 543/4-З), акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 26.12.2017 №1 по договору від 10.11.2017 № 534/2-В, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 26.12.2017 №1 по договору №17/35 від 01.12.2017, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 19.02.2018 №1, по договору від 01.02.2018 № 18/03, акт приймання-передавання науково-технічної продукції від 26.02.2018 №1, по договору від 01.02.2018 № 18/04 (том 1 а.с. 171, 194, 183, 214, 220, 228, 238-240, 248-250, том 2 а.с. 8, 16, 18, том 3 а.с. 179, 185, 188).

За фактом відбуття господарських операцій контрагентами позивача формувалися податкові накладні від 29.05.2017 № 270 на суму 72 000 грн., у т.ч. ПДВ-12000,00 грн., від 16.06.2017 № 752 на суму 32400 грн., у т.ч. ПДВ 5400,00 грн. та № 751 на суму 86400,00 грн., у т.ч. ПДВ 14 400,00 грн., від 16.08.2017 № 104 на суму 42 000 грн., у т.ч. ПДВ-7000,00 грн., від 25.09.2017 № 130 на суму 30 000 грн., у т.ч. ПДВ-5000,00 грн., від 25.09.2017 № 115 на суму 45 000,00 грн., у т.ч. ПДВ-7500,00 грн., від 02.10.2017 № 1 на суму 33 000,00 грн., у т.ч. ПДВ-5500,00 грн., від 12.10.2017 № 453 на суму 225 823,60 грн., у т.ч. ПДВ-37 637,27,00 грн., від 02.10.2017 № 46 на суму - 225 823,60 грн., у т.ч. ПДВ-37637,27 грн., від 26.12.2017 № 522 на суму 99 000 грн., у т.ч. ПДВ-16500,00 грн., № 569 на суму 41 400 грн., у т.ч. ПДВ - 6900,00 грн., від 19.02.2018 № 195 на суму 30 000,00 грн., у т.ч. ПДВ - 5000 грн., та від 26.02.2018 № 267 на суму 30 000,00 грн., у т.ч. ПДВ - 5000 грн. (том 1 а.с. 173, 184, 195, 215, 222, 229, 241, 251, том 2 а.с. 4, 5, 6, 7, том 3 а.с.180.

Будь-яких недоліків оформлення чи порушення порядку реєстрації наведених податкових накладних в ході перевірки не виявлено.

Як вбачається з акту висновки про неправомірність формування позивачем податкового кредиту засновані на тому, що до перевірки не надані регістри бухгалтерського обліку із відображеними в них відомостями про виконанні контрагентами роботи та їх подальше використання; виявлені недоліків оформлення первинних документів, наданих позивачем на підтвердження виконання робіт та підтвердження їх використання в господарській діяльності; відомостями податкової інформації.

При наданні оцінки зазначеним доводам відповідача суд виходить з того, що всі складені під час здійснення господарської операції документи, які за змістом та формою відповідають вимогам закону та які відображають реальні господарські операції є первинними документами бухгалтерського обліку, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності. Дефекти в оформленні документів (зокрема, відсутність окремих реквізитів або помилки при їх заповненні), які не позбавляють можливості ідентифікувати господарські операції, їх учасників - суб'єктів господарювання, зміст та обсяг, не можуть бути підставою невизнання господарської операції. Враховуючи неістотність виявлених відповідачем недоліків первинних документів, оскільки їх наявність не позбавляє можливості ідентифікувати господарську операцію та осіб, які її здійснили, суд вважає безпідставними доводи відповідача про неправомірність формування податків через дефекти форми первинних документів, що надані позивачем.

Частиною 3 статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні права і обов'язки сторін, які виникають за результатами здійснення господарської операції, оформленої первинним документом відповідно до вимог цього Закону, не залежать від факту відображення її в регістрах та на рахунках бухгалтерського обліку. З урахуванням положень цієї статті ненадання позивачем до перевірки регістрів бухгалтерського обліку не позбавляє платника податку права відобразити наслідки здійснення господарських операцій за умови наявної необхідних первинних документів, що підтверджують її здійснення.

Також є безпідставними доводи відповідача про невідбуття господарських операцій , обґрунтовані відсутністю в контрагентів позивача коду діяльності 71.12-дiяльнiсть у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, оскільки відсутність такого коду не виключає проведення інженерних вишукувань - збору та оброблення геологічної інформації. Крім цього, як встановлено в ході судового розгляду справи, контрагенти позивача - ТОВ ФІРМА СОЛАРА (код ЄДРПОУ 41356144), ТОВ "САНТОС ХОЛД" (код ЄДРПОУ 41189726) мають код діяльності 71.12. - діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.

ОСОБА_5 про невиконання робіт, передбачених умовами укладених договорів з ТОВ ФІРМА СОЛАРА та ТОВ ВБРО , вмотивовані недостатністю реального часу здійснення операцій, відсутністю трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень, технічного персоналу, основних фондів та іншого майна, які економічно необхідні для здійснення контрагентами господарської діяльності також не приймаються судом, оскільки належні та допустимі докази наведених тверджень в матеріалах справи відсутні.

Суд також зазначає, що висновки про порушення платником податків правил формування податкового кредиту не можуть засновуватися на відомостях, що стосуються взаємовідносин контрагентів контрагента такого платника податків. При дослідженні факту здійснення господарської операції повинні оцінюватися відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку. Не є обов'язковою передумовою для визначення контролюючими органами грошових зобов'язань визнання недійсними (у тому числі нікчемними) правочинів, які укладалися за ланцюгом між попередніми посередниками, через ланцюг яких декларувався рух товарів чи послуг, нібито придбаних останнім у такому ланцюгу платником податку. При цьому відносини між учасниками ланцюгів постачань товарів та послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарської операції, вчиненої між останнім у ланцюгу постачань платником податків та його безпосереднім контрагентом.

Суд зазначає, що контролюючим органом всупереч вимог ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України не було доведено та надано належних доказів, які б свідчили, що наявні у контрагентів трудові ресурси та матеріально - технічне забезпечення були недостатніми для виконання умов договору.

Оцінка документів, як письмових доказів, здійснюється відповідно до положень процесуального принципу допустимості доказів, закріпленого на час вирішення спору статтею 74 Кодексу адміністративного судочинства України, частиною четвертою якої визначено, що обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору. Таким чином, враховуючи встановлені обставини справи, а також умови укладених договорів та специфіку предмету укладених договорів , суд дійшов висновку, що позивач має та надав суду відповідні первинні документи, які свідчать про факт вчинення господарських операцій, натомість доводи контролюючого органу не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи, оскільки враховуючи вимоги ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, за якою обов'язок доказування правомірності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень покладається на такого суб'єкта, контролюючий орган мав надати суду належні, достовірні та беззаперечні докази своїх тверджень про те, що задекларований позивачем податковий кредит за господарськими операціями з ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014"; ТОВ ВІАРАНТ ; ТОВ "САНТОС ХОЛД"; ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС"; ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА ; ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" сформовано безпідставно за господарськими операціями, які не виконувались.

Наявні в матеріалах справи акти приймання-передачі позивачем послуг за договорами, укладеними з ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014"; ТОВ ВІАРАНТ ; ТОВ "САНТОС ХОЛД"; ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС"; ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА ; ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" суд вважає достатніми доказами відбуття господарських операцій з придбання позивачем послуг від контрагентів у перевіряємий період, через що суд вважає цілком обґрунтованим їх відображення в податковому обліку з податку на додану вартість.

Враховуючи наявність в матеріалах справи первинних документів, складанням яких супроводжувалося оформлення відбуття господарських операцій між позивачем та ТОВ "ІНВЕСТ АЛЬЯНС 2014"; ТОВ ВІАРАНТ ; ТОВ "САНТОС ХОЛД"; ТОВ "ТОРГКОМПАНІ ПЛЮС"; ТОВ "ФІРМА "СОЛАРА ; ТОВ "КОМПАНІЯ ВБРО" суд дійшов висновку про те, що відображення позивачем в податковому обліку з податку на додану вартість у перевіряємому періоді наслідків виконання господарських операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей від зазначених контрагентів відповідає вимогам чинного законодавства України.

Оскільки в ході розгляду справи встановлено правомірність формування позивачем податкового кредиту в сумі 12000 грн. у травні 2017 року; в сумі 19800 грн. у червні 2017 року; в сумі 7000 грн. у серпні 2017 року; в сумі 12500 грн. у вересні 2017 року, в сумі 5500 грн. у жовтні 2017 року; в сумі 75274,54 грн. у жовтні 2017 року; в сумі 23400 грн. у грудні 2017 року, 10000 грн. у лютому 2018 року, відсутні підстави для збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість та прийняття податкового повідомлення-рішення.

Враховуючи викладене вище, податкове повідомлення-рішення від 26.06.2018 № НОМЕР_1 є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до частин першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при поданні позову сплачено судовий збір в розмірі 3110,31 грн. за платіжним дорученням № 3139 від 10.09.2018. Сума сплаченого судового збору із врахуванням приписів статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України підлягає стягненню з бюджетних асигнувань відповідача.

З огляду на викладене вище, на підставі положень Податкового кодексу України, Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧЕ ГЕОЛОГІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМІВСЬКА ГІДРОГЕОЛОГІЧНА ПАРТІЯ" (84500, Донецька обл., місто Артемівськ, вулиця Сибірцева, будинок 186, ідентифікаційний код юридичної особи 24157574) до Головного управління ДФС у Донецькій області (87526, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця 130 Таганрозької дивізії, будинок 114, ідентифікаційний код юридичної особи 39406028) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 26.06.2018 № НОМЕР_1.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області на користь товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧЕ ГЕОЛОГІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМІВСЬКА ГІДРОГЕОЛОГІЧНА ПАРТІЯ" судові витрати в розмірі 3110 (три тисячі сто десять) гривень 31 копійка.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У відповідності до пп. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Повний текст рішення виготовлено 14.02.2019.

Суддя Михайлик А.С.

Дата ухвалення рішення04.02.2019
Оприлюднено16.02.2019

Судовий реєстр по справі —200/10795/18-а

Ухвала від 29.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 07.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 12.03.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 28.02.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 07.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 04.02.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні