Ухвала
від 13.02.2019 по справі 640/3066/19
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 640/3066/19

н/п 1-кс/640/2214/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"13" лютого 2019 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді ОСОБА_1

за участі секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого ВРЗуСТ СУ ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 про проведення експертизи у кримінальному провадженні №12018220000001412 від 27.11.2018р. за ч.1 ст.286 КК України, -

встановив:

Сторона обвинувачення просить надати доручення експертній установі та залучити для проведення судової автотехнічної експертизи експерта Харківського НДЕКЦ МВС України. На вирішення експерта поставити наступні питання: Як повині були діяти в даній дорожній обстановці, згідно Правил дорожнього руху України, водій ОСОБА_4 та пішохід ОСОБА_5 .? Чи мав водій ОСОБА_4 , технічну можливість запобігти наїзд на пішохода? Вбачаються чи ні в діях водія ОСОБА_4 та пішохода ОСОБА_5 невідповідності вимогам Правил дорожнього руху України, які перебували, з технічної точки зору в причинному зв`язку з ДТП?

В обґрунтування клопотання сторона обвинувачення зазначає, що ВРЗуСТ СУ ГУНП в Харківській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018220000001412від 27.11.2018р.за ч.1ст.286КК України з підстав, що 26.1.2018р. о 18.10 год. на Симферопольському шосе біля буд. 28 по вул. Гетьманській м. Харкова, стався наїзд автомобілем "Део Ланос", р.н. НОМЕР_1 , під керуванням ОСОБА_4 на пішохода ОСОБА_5 , внаслідок чого останній отримав середнього ступеня тяжкості тілесні ушкодження.

Також слідчий вказує вихідні дані, при проведенні експертизи, а саме:

Загальні вихідні дані:

- Пригода сталася в темний час доби, в населеному пункті, на не освітлюваній асфальтобетонній мокрій ділянці дороги, шириною 10,15 м, де рух транспортних засобів здійснюється у обох напрямках. Профіль шляху-підйом в напрямку вул. Харківської на рівень довжиною 1м 2см. Видимість дороги в увімкнутому ближньому світлі фар автомобіля "Део Ланос", р.н. НОМЕР_1 ,в умовах ДТП складає 52,0 м.

- До дорожньо-транспортної пригоди автомобіль знаходився в технічно справному стані, без вантажу та з 1 пасажиром.

- Згідно показів водія ОСОБА_4 , до дорожньо-транспортної події автомобіль "Део Ланос", р.н. НОМЕР_1 рухався на відстані 2,15 м від свого правого габариту до початку лінії повздовжньої розмітки, яка позначає край проїзної частини зі швидкістю 35 км\год. Місце наїзду розташовувалося на відстані 2,75 м від правої лінії повздовжньої розмітки, яка позначає край проїзної частини по ходу руху автомобіля та на відстані 93,0 м від кута будинку № 28 по вул. Гетьманскої. До наїзду в загальмованому стані автомобіль подолав відстань 1,1 м. Пішохід рухався зліва направо по ходу руху автомобіля, однак характер руху останнього по дорозі та темп водій ОСОБА_4 вказати не зміг, так як не бачив.

- Згідно показів свідка ОСОБА_6 , 26.11.2018 о 18.10 вона знаходилась на передньому пасажирському сидінні автомобіля "Део Ланос", яким керував ОСОБА_4 . Вони рухалися по Симферопольському шосе м. Харкова в напрямку вул. Харківської зі сторони вул. Гетьманської, зі швидкістю 30-40 км\г. На вулиці було темно, йшов дощ. На автомобілі було увімкнуте світло фар та працювали двірники. Вони рухалися в потоку транспорту. Назустріч їм також рухався потоктранспорту. Коли вони в`їхали на міст через річку "Уди", раптово в світлі фар автомобіля вона побачила чоловіка, який був звернутий до автомобіля правою стороною тулуба. Встиг загальмувати чи ні ОСОБА_4 , вона не знає. Потім чоловік залетів на капот тавдарився в праву частину лобового скла та потім злетів з капоту. Характер руху по дорозі пішохода до наїзду та його темп вона не бачила.

- Момент небезпеки для водія брати з експертної практики.

- Недостатні вихідні дані брати з матеріалів кримінального провадження.

В судове засідання слідчий не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання, повідомлений належним чином, подав заяву, в якій клопотання підтримав, просив справу розглянути за своєї відсутності.

Слідчий суддя, дослідивши витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, в межах якого подається клопотання, надані докази, приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, виходячи з наступного:

Відповідно до ч. 1 ст. 242 КПК України, експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання. Не допускається проведення експертизи для з`ясування питань права.

Згідно ст. 243 КПК України, експерт залучається за наявності підстав для проведення експертизи за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження.

Як передбачено ч. 1 ст. 244 КПК України, у разі якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, сторони кримінального провадження мають право звернутися з клопотанням про проведення експертизи до слідчого судді.

З урахуванням викладеного, вважаю, що на виконання вимог ч. 6 ст. 244 КПК України, сторона обвинувачення довела, необхідність залучення експерта для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, а тому клопотання підлягає задоволенню.

У відповідності до ч. 4 ст. 107 КПК України, за неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду клопотання не здійснюється.

Керуючись ст. ст. 40, 107, 242-244 КПК України, слідчий суддя, -

ухвалив:

Клопотання слідчого про проведення експертизи - задовольнити.

Надати доручення експертній установі та залучити для проведення судової автотехнічної експертизи експерта Харківського НДЕКЦ МВС України.

На вирішення експерта поставити наступні питання: Як повині були діяти в даній дорожній обстановці, згідно Правил дорожнього руху України, водій ОСОБА_4 та пішохід ОСОБА_5 .? Чи мав водій ОСОБА_4 , технічну можливість запобігти наїзд на пішохода? Вбачаються чи ні в діях водія ОСОБА_4 та пішохода ОСОБА_5 невідповідності вимогам Правил дорожнього руху України, які перебували, з технічної точки зору в причинному зв`язку з ДТП?

Окрім відповідей на поставлені питання, провести необхідні судові авто технічні дослідження відповідно до діючих нормативів, що поширюються на конкретний випадок, з можливістю отримання відповідей на інші (не сформульовані) питання в межах компетенції експерта.

Після проведення необхідних досліджень направити висновок експерта до СУ ГУНП в Харківській області.

Відповідно до ст. 70 КПК України попередити експерта про кримінальну відповідальність, передбачену ст.ст. 384, 385 КК України.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя:

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення13.02.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу79857275
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення експертизи

Судовий реєстр по справі —640/3066/19

Рішення від 31.07.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 15.03.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 13.02.2019

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Єфіменко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні