ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07.02.2019 м. Івано-ФранківськСправа № 909/892/18
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Грици Ю.І.
секретар судового засідання Максимів Н. Б.
за участю:
від позивача: Чекайло В.М. - представник, (довіреність від 02.01.2019)
від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради: не з"явилися,
від відповідача: не з"явилися,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом: Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Дністровська, буд.28,м. Івано-Франківськ,76015
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Зофор" вул.Василіянок, 30,м.Івано-Франківськ,76018
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004
про спонукання до укладення договору та визнання договору укладеним
ВСТАНОВИВ:
Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради звернулось до Господарського суду Івано-Франківської області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Зофор" про спонукання до укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно - транспортної інфраструктури міста Івано-Франківська та додатку до нього (розрахунок розміру пайового внеску) в редакції запропонованій позивачем та визнання договору укладеним між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та ТОВ "Зофор" .
Ухвалою суду від 15.10.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради та призначено підготовче засідання на 13.11.2018. Ухвалою від 16.11.2018 призначено підготовче засідання на 06.12.2018.Ухвалою суду від 06.12.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 15.01.2019. Ухвалою від 15.01.2019 розгляд справи по суті призначено на 07.02.19.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав викладених в позовній заяві. Просить суд позов задоволити.
Представник відповідача жодного разу в судові засідання не з"явився, повідомлення про вручення поштових відправлень відповідачу - ухвал суду від 15.10.18,16.11.18, 06.12.18, 22.01.19 повернулися суду з відміткою "за терміном зберігання". Згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцем знаходження ТОВ "Зофор" є: вул.Василіянок, 30,м.Івано-Франківськ,76018,що відповідає відомостям зазначеним у позовній заяві, а відтак, відповідач вважається повідомленим належним чином про дату час та місце розгляду справи. За таких обставин, враховуючи те, що відповідач, належним чином повідомлений про дату, час і місце розгляду справи, суд, вважає за можливе розглянути справу без участі повноважного представника відповідача за наявними в ній матеріалами, запобігаючи, одночасно, безпідставному затягуванню розгляду спору та сприяючи своєчасному поновленню порушеного права.
Представник третьої особи в судове засідання не з"явився,причини свого неприбуття не повідомив. В попередніх судових засіданнях позов підтримав.
Розглянувши документи і матеріали, подані позивачем, дослідивши зібрані по справі докази, оцінивши їх відповідно до приписів ст. 86 ГПК України, з"ясувавши обставини, на яких грунтуються позовні вимоги, давши оцінку доказам, які мають значення для справи, із врахуванням ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, стосовно розгляду спору впродовж розумного строку, суд вважає за необхідне зазначити наступне: відповідно до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 20.11.2017 за №201-31.2.1-01 та повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками від 27.03.18р. за №ІФ061181061903 ТОВ Зофор є замовником будівництва офісної будівлі по вул.Гетьмана Сагайдачного, 48В у м.Івано-Франківську.
Враховуючи дані обставини фінансове управління листом від 21.02.2018р. №71/16.5-15/18в та від 07.05.2018 за №190/16.5-15/15в повідомляло товариство про необхідність укладення договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Івано-Франківська, що підтверджено матеріалами справи. Однак, як зазначає позивач, дане повідомлення було залишено замовником будівництва без належного реагування.
23.08.2018 року фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради звернулось з листом №313/16.5-15/18в до ТОВ Зофор як замовника будівництва, з пропозицією (офертою) укласти договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, надавши проект такого договору з додатком розрахунку розміру пайової участі, складеного відповідно до примірного договору, передбаченого Положенням Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста". Як вказує позивач, на пропозицію щодо укладення договору, яка була отримана замовником будівництва, відповіді отримано не було.
Вказана обставина, а також законодавчо встановлена необхідність укладення договору про пайову участь стали підставою для звернення Фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради до ТОВ Зофор , третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради про визнання укладеним договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Івано-Франківська в редакції позивача.
Відповідно до ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Частиною 4 вказаної статті передбачено, що у випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.
Згідно із ч. 2. ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Підпунктом 5 п. а) ч. 1 ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування" передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища.
Частинами 1-3 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
За приписами п.1.2 Положення про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста замовники будівництва залучаються до пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста виключно на підставі укладених з виконавчим комітетом договорів про пайову участь.
Відповідно до п. 1.3 Положення замовник будівництва зобов'язаний повідомити виконавчий комітет про будь-які вчинені ним дії щодо забудови земельної ділянки, відповідно до діючого законодавства та укласти договір на пайову участь.
Згідно з абзацом 2 п. 3.1 Положення замовник зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, крім випадків, передбачених пунктом 6.6., 6.7 цього положення.
Договір про пайову участь укладається на підставі звернення Замовника будівництва на ім'я першого заступника міського голови та вихідних даних на проектування об'єктів містобудування (технічних умов та містобудівних умов і обмежень (п.4.4 Положення).
Згідно п. 1.4 Положення, в разі, якщо замовник не звернувся про укладання Договору та не підписав у встановлені терміни, виконавчий комітет та/або фінансове управління вправі подати позовну заяву про укладання Договору в судовому порядку.
В силу вимог статті 144 Конституції України та статті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування при виконанні своїх функцій приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Таким чином приписами статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено обов'язок замовника будівництва прийняти пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, який реалізується шляхом укладення відповідного договору в порядку, визначеному Законом та деталізованому актом органу місцевого самоврядування. Правовий аналіз частин 8 та 9 у сукупності з іншими положеннями цієї статті Закону дозволяє дійти висновку про те, що обов'язок щодо ініціювання укладення такого договору покладено саме на замовника будівництва, оскільки пов'язується з його зверненням до органу місцевого самоврядування.
Такий договір має бути укладеним в обов'язковому порядку, в межах строку, встановленого ч. 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Неукладення договору свідчить про недотримання вимог законодавства і має наслідком порушення прав та інтересів відповідної територіальної громади, тому є необхідним для правильного з"ясуваня причини його неукладання.
Як було встановлено вище замовник ТОВ "Зофор" не зверталося до виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради щодо укладення Договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, на звернення позивача укласти такий договір у запропонованій ним редакції відповідач не погодився, причини відмови не повідомив.
Оскільки, органи місцевого самоврядування знаходяться поза межами процедури прийняття об'єктів будівництва в експлуатацію та позбавлені можливості контролювати момент його здійснення, неукладення такого договору з підстав невиконання замовником обов'язку щодо звернення до органу місцевого самоврядування з відповідною пропозицією свідчить про його ухилення від укладення договору, відтак може бути оскаржено в судовому порядку, у тому числі і після прийняття об'єкту будівництва в експлуатацію.
Строк визначений Законом України " Про регулювання містобудівної діяльності" та Положенням про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (у 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта в експлуатацію), встановлений саме для добровільного виконання стороною обов'язку, і не виконання такого зобов'язання не звільняє замовника від укладення договору, адже невиконання замовником обов'язку, передбаченого Законом, не може надавати йому переваг перед замовником, що виконав обов'язок. Надсилання відповідачу пропозиції про укладення спірного договору є виключно правом, а не обов'язком позивача, що не позбавляє його права звернутися до суду з позовом про спонукання до укладення договору.
Згідно з частиною третьою статті 179 ГК України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, зокрема, якщо існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору.
Норми Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" є імперативними та визначають обов'язок замовника будівництва (відповідача) укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури відповідного населеного пункту.
Разом із тим, частиною першою статті 648 ЦК України встановлено, що зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Частиною дев'ятою статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено істотні умови договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, якими є: розмір пайової участі, строк (графік) сплати пайової участі, відповідальність сторін. Крім того, невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін. Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
Виходячи з наведеного вище та матеріалів справи, запропонована позивачем редакція договору містить всі істотні умови договору та відповідає нормам чинного законодавства. Відповідач не скористався своїм правом на спростування вимог позивача, не висловив свою позицію з приводу запропонованої позивачем редакції договору.
Згідно зі ст.187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. День набрання чинності рішенням суду вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.
Статтею 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень (ч. 1 ст. 74 ГПК України).
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
За наведених обставин, суд приходить до висновку про задоволення позову про визнання договору про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради, Фінансовим управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю "Зофор" укладеним у запропонованій позивачем редакції.
Судові витрати, відповідно до вимог ст. 129 ГПК України, покладаються на відповідача.
Керуючись ст. 129 Конституції України, ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ст.ст. 42,73, 74, 86, 123, 129, 202, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
позов задоволити.
Визнати укладеним договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Івано-Франківська між виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ряди (м.Івано-Франківськ вул.Грушевського,21, код ЄДРПОУ 04054346), Фінансовим управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (м.Івано-Франківськ вул. Дністровська,28, код ЄДРПОУ 02314062) та ТОВ Зофор (м.Івано-Франківськ вул.Василіянок,30, код ЄДРПОУ 40214887) в наступній редакції :
ДОГОВІР №
про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку
інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста
м. Івано-Франківськ
" " 201 р.
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (далі - Виконком) в особі заступника міського голови О. Кайди, що діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (сторона 1), фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (далі - Фінансове управління) в особі заступника міського голови - начальника фінансового управління В. Сусаніної, що діє на підставі Положення Про фінансове управління виконавчого комітету міської ради (сторона 2) з однієї сторони, та товариство з обмеженою відповідальністю Зофор (далі - Замовник) в особі директора Лебедя Богдана Романовича, (сторона 3), з іншої сторони, а разом надалі - Сторони, у відповідності до Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста а також беручи до уваги те, що Замовник у відповідності до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" зобов'язані взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська, констатуючи, що правовідносини, які виникають за цим Договором, є майново- господарськими зобов'язаннями і обов'язковими до виконання, уклали цей договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (далі - Договір) про наступне:
1. Предмет Договору
1.1. За цим Договором Замовник, що здійснює будівництво адміністративної будівлі на вул. Гетьмана Сагайдачного, 48 В , в порядку та на умовах, визначених Договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська.
1.2 Земельна ділянка, на якій здійснюється будівництво, розташована за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Сагайдачного, 48 В , Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 13.07.2017 року.
2. Обов'язки сторін
2.1. Замовник зобов'язується сплатити пайовий внесок у розмірі та у терміни, визначені Договором.
2.2 Виконком зобов'язується використати кошти отримані від Замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
3. Розмір і порядок сплати пайового внеску
3.1 Розрахунок попереднього розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до Договору .
Попередній розмір пайового внеску складає 6 567,26 грн.
3.2 Величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 8 361,67 грн. (без ПДВ).
3.3 Замовник сплачує 20 % попереднього розміру пайового внеску у сумі 1 313,45 грн., протягом 30-ти робочих днів з моменту реєстрації Договору.
3.4 Розрахунок остаточного розміру пайового внеску здійснюється відповідно до остаточного Договору, який оформлюється після затвердженого в установленому порядку архітектурно-технічного/технічного паспорту та загальної вартості будівництва.
3.5 Суму остаточного розміру пайового внеску замовник сплачує до прийняття об'єкта в експлуатацію.
4. Строк дії Договору
4.1 Договір набуває чинності з моменту його реєстрації і діє до моменту повного виконання умов Договору.
5. Відповідальність сторін
5.1 При простроченні платежу, визначеного пунктом 3.3, 3.5, Договору, Замовник сплачує до міського бюджету суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, три проценти річних від простроченої суми та пеню у розмірі 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє у період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожний прострочений день.
5.2 Спори, пов'язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури міста, вирішуються комісією з питань визначення пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури міста, в іншому випадку в судовому порядку, згідно чинного законодавства.
6. Інші умови
6.1 Тлумачення термінів Договору здійснюється згідно Положення Про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста .
6.2 Зміни до Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору, у разі невиконання пункту 3.3, 3.5, з урахуванням пункту 5.1, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, про що повідомляє Замовника.
6.3 Зміни до Договору оформляються додатком, який є його невід'ємною частиною і мають однакову юридичну силу, якщо вони викладені в письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками сторін. В разі невиконання пункту 3.3, 3.5, з урахуванням пункту 5.1 Договору, Виконком та/або Фінансове управління здійснює перерахування пайового внеску в односторонньому порядку, оформляючи додатком, про що повідомляє замовника.
6.4 Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов Договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного в Україні законодавства.
6.5 Договір складений на 3-х сторінках у 2-х примірниках, кожний із яких має однакову юридичну силу.
Місцезнаходження та реквізити сторін
Виконавчий комітет Івано-Франківської ТОВ Зофор
міської ради вул. Василіянок, 30
м. Івано-Франківськ м. Івано-Франківськ
вул. Грушевського, 21,
тел.556515
Одержувач платежу: Ідентифікаційний код 40214887
міський бюджет м. Івано-Франківська
24170000
код:37952250
р/р: 31517921009002
МФО: 899998
УК у м. Івано-Франківську
Призначення платежу:
на інженерно-транспортну та
соціальну інфраструктуру міста
Виконком
МП МП
Фінансове управління виконавчого комітету
Івано-Франківської міської ради
м. Івано-Франківськ
вул. Дністровська, 28 тел. 785005
Фінансове управління
МП
Розрахунок розміру пайової участі
(попередній)
Об'єкт: адміністративна будівля на вул. Гвтьмана Сагайдачного, 48 "В"
Показник опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об'єкту
будівництва в Івано-Франківській обл.,(без ПДВ), грн 8 361,67
Площа об'єкта будівництва, м. кв. 11,22
Відсоток, передбачений п.6.2.1 Положення
"Про пайову участь замовників будівництва
у створенні і розвитку інженерно- транспортної
та соціальної інфраструктури міста" від 18.10.2013
року (нежитло) 7
Розмір пайової участі всього, грн., з них: 6 567,26
Розмір пайової участі на соціальну інфраструктуру
міста, грн. 4 597,08
Розмір пайової участі на інженерно-транспортну
інфраструктуру міста, грн. 1 970,18
Одержувач платежу:
МБ м.Івано-Франківськ
24170000 код:37952250
р/р: 31517921009002
МФО: 899998 УК у м. Івано-Франківську
Призначення платежу:
на інженерно-транспортну та соціальну інфраструктуру міста
Виконком
Фінансове управління
Стягнути з ТОВ Зофор (м.Івано-Франківськ вул.Василіянок,30, код ЄДРПОУ 40214887) на користь фінансового управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (м.Івано-Франківськ вул.Дністровська,28 , код ЄДРПОУ 02314062) 1762,00грн.( одну тисячу сімсот шістдесят дві гривні) судового збору.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Суддя Грица Ю.І.
Повне рішення складено 18.02.2019
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2019 |
Оприлюднено | 19.02.2019 |
Номер документу | 79866324 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Грица Ю. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні