РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про передачу адміністративної справи
18 лютого 2019 року м. Рівне №460/3126/18 Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Борискіна С.А., розглянувши у порядку письмового провадження питання про передачу адміністративної справи за позовом
Головного управління ДФС у Рівненській області доТовариства з обмеженою відповідальністю "Контрибут" про стягнення коштів за податковим боргом, В С Т А Н О В И В :
Головне управління ДФС у Рівненській області звернулось до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Контрибут" про стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках у загальному розмірі 4 300 170, 00 грн.
Ухвалою суду від 22.12.2018 відкрито спрощене позовне провадження у справі. Розгляд справи по суті призначено у відкритому судовому засіданні на 30.01.2019 о 09:15 год.
Ухвалою суду від 30.01.2019 розгляд адміністративної справи №460/3126/18 відкладено до 18.02.2019 до 09 год.00 хв.
У судове засідання представник позивача не прибув. Про дату, місце і час судового розгляду повідомлялися належним чином. До початку судового засідання подав клопотання про розгляд справи без його участі, у порядку письмового провадження, за наявними у матеріалах справи документами.
У судове засідання представник відповідача не прибув. Про дату, час та місце судового засідання був своєчасно та належним чином повідомлений.
Відповідно до п.9 ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З матеріалів позовної заяви судом встановлено, що податковою адресою відповідача є: вул. Гагаріна, буд. 39, м. Рівне, 33000.
Разом з тим, згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань місцезнаходженням юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Контрибут" є: пл. Перемоги, буд.1, м. Фастів, Київська область, 08500.
Відповідно до ч. 2 ст. 26 КАС України позови до юридичних осіб пред'являються в суд за їхнім місцезнаходженням згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Таким чином, після вирішенні питання про відкриття провадження, судом з'ясовано, дана адміністративна справа не підсудна Рівненському окружному адміністративному суду, а підлягає розгляду Київським окружним адміністративним судом, у відповідності до місцезнаходження відповідача.
Пунктом 3 ч.1 ст. 29 КАС України передбачено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо після відкриття провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" встановлено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.
Згідно з положеннями частини першої статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 4 листопада 1950 року № ETS № 005, ратифікованої Законом України від 17 липня 1997 року № 475/97-ВР, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.
З огляду на вищевказане, у випадку розгляду цієї адміністративної справи та прийняття будь-якого рішення у ній Рівненським окружним адміністративним судом, останній не відповідатиме критерію "суд, встановлений законом" в розумінні ст. 6 Конвенції, оскільки не буде дотримано юрисдикційної умови такої відповідності (суд повинен бути повноважним, діяти у спосіб та відповідно до повноважень, передбачених законом, у межах своєї компетенції).
Суд звертає увагу, що відповідно до приписів п. 1 ч. 3 ст. 317 КАС України, якщо справу розглянуто неповноважним складом суду, це є порушенням норм процесуального права, що в свою чергу є обов'язковою підставою для скасування судового рішення та ухвалення нового рішення суду.
Згідно з вимогами п. 2 ч. 1 ст. 29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
З огляду на викладене, адміністративна справа за позовом Головного управління ДФС у Рівненській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Контрибут" про стягнення податкового боргу, підлягає передачі на розгляд Київському окружному адміністративному суду.
Згідно з ч. 5, 6 ст. 29 КАС України питання про передачу адміністративної справи, крім випадків, визначених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, розглядається судом у порядку письмового провадження або, за ініціативою суду, в судовому засіданні. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду цього питання.
Питання про передачу адміністративної справи, крім випадку, визначеного пунктами 4-6 частини першої цієї статті, суд вирішує ухвалою. Ухвалу про передачу адміністративної справи з одного адміністративного суду до іншого може бути оскаржено.
Вимогами ч.1, 2 ст. 30 КАС України встановлено, що спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються, і адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.
На підставі викладеного, керуючись ст. 26, 29, 30 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
Адміністративну справу № 460/3126/18 за позовом Головного управління ДФС у Рівненській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Контрибут" про стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках у загальному розмірі 4 300 170, 00 грн. - передати на розгляд Київському окружному адміністративному суду.
Ухвала набирає законної сили негайно після її підписання.
Ухвала може бути оскаржена. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повну ухвалу складено 18.02.2019
Суддя Борискін С.А.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2019 |
Оприлюднено | 19.02.2019 |
Номер документу | 79871637 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Борискін С.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні