Ухвала
від 11.04.2018 по справі 757/17541/18-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/17541/18-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 квітня 2018 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Києві клопотання заступника начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про позапланової виїзної ревізії,-

В С Т А Н О В И В :

До провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 надійшло клопотання заступника начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про позапланової виїзної ревізії, в обґрунтування якого зазначив наступне.

Генеральною прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16.10.2015 під №12015100000000887 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України, за фактами зловживання своїм службовим становищем службовими особами Міністерства охорони здоров`я України, державної установи «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України», міжнародного благодійного фонду «Альянс громадського здоров`я» і благодійної організації «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» під час використання коштів державного бюджету, місцевих бюджетів та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам у вигляді завдання матеріальної шкоди.

З метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідно провести позапланову виїзну документальної ревізії виїзної ревізії діяльності державної установи «Центр громадського здоров`я Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 40524109, юридична адреса: місто Київ, Подільський р-н, вул. Ярославська, буд. 41) за період з 01.01.2014 по 01.01.2016.

Для вирішення поставлених питань необхідні спеціальні знання в області бухгалтерського обліку та контролю, тому необхідно провести ревізію.

В судове засідання прокурор не з`явився, про причини своєї неявки суд не повідомив.

Статтею 22 КПК України передбачено, що кримінальне провадження здійснюється на основі змагальності, що передбачає самостійне обстоювання стороною обвинувачення і стороною захисту їхніх правових позицій, прав, свобод і законних інтересів засобами, передбаченими цим Кодексом. Сторони кримінального провадження мають рівні права на збирання та подання до суду речей, документів, інших доказів, клопотань, скарг, а також на реалізацію інших процесуальних прав, передбачених цим Кодексом.

У відповідності до положень ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.

Фіксація, під час розгляду клопотання слідчим суддею, за допомогою технічних засобів на підставі ч. 1 ст. 107 КПК України не здійснювалась, оскільки таке клопотання не заявлялось.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, суд дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, зважаючи на наступне.

Як визначено у п. 5 ч. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема, у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Згідно частин 6-8 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Аналізуючи викладене, призначення та проведення позапланової виїзної ревізії можливе виключно на підставі судового рішення.

На підставі наведеного, вважаю, що клопотання прокурора є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 40, 107, 110, 309 КПК України 2012 р., ст.ст. 5, 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

Клопотання заступника начальника відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про позапланової виїзної ревізії задовольнити.

Надати дозвіл на проведення з 16.04.2018 впродовж 15 робочих днів працівниками Північного офісу Держаудитслужби позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності державної установи «Центр громадського здоров`я Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 40524109, юридична адреса: місто Київ, Подільський р-н, вул. Ярославська, буд. 41) за період з 01.01.2014 по 01.01.2016, з наступних питань:

- коли, у яких сумах, на підставі яких документів та з яким цільовим призначенням державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 отримано бюджетні кошти (державного бюджету, місцевого бюджету) та кошти Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? У яких сумах отримано такі кошти окремо з державного бюджету, місцевого бюджету та від Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, а також окремо по роках?

- коли, у яких сумах, на підставі яких документів та з яким цільовим призначенням державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 використано бюджетні кошти (державного бюджету, місцевого бюджету) та кошти Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? У яких сумах державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) використано такі кошти окремо з державного бюджету, місцевого бюджету та від Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, а також окремо по роках?

- хто виступав контрагентами у державної установи «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399), з ким та які укладено договори в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 під час використання бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? У яких сумах кожним із контрагентів отримано такі кошти в розрізі по роках, на підставі яких документів, з яким цільовим призначенням, чи в повному обсязі ними виконано свої зобов`язання перед державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399)? Під час ревізії необхідно провести зустрічні звірки із такими контрагентами?

- чи дотримано посадовими особами державної установи «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) вимоги законодавства України та Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією під час отримання та використання в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, в тому числі, під час придбання товарів, робіт і послуг в рамках виконання таких програм? Якщо ні, то які та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів при цьому, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- чи мали місце факти завищення вартості придбаних державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 товарів, робіт і послуг під час використання бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? Якщо такі факти мали місце, то яких саме придбаних товарів, робіт і послуг, на яку суму, які та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів при цьому, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- чи повністю підтверджуються первинною звітною документацією суми використаних державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? Якщо ні, то на яку суму не підтверджуються, яких саме товарів, робіт і послуг, які та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів при цьому, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- чи повністю підтверджується первинною звітною документацією використання державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 майна та лікарських засобів (медикаментів, лікувальних препаратів), придбаних за рахунок бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? Якщо ні, то на яку суму не підтверджується, якого саме майна та лікарських засобів (медикаментів, лікувальних препаратів), які та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів при цьому, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це? Під час ревізії необхідно провести зустрічні звірки із підприємствами, установами та організаціями, в користь яких державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) було використано таке майно і лікарські засоби (медикаменти, лікувальні препарати)?

- чи дотримано посадовими особами державної установи «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) вимоги законодавства України та Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, під час проведення у період з 01.01.2014 по 01.01.2016 конкурсних торгів (державних закупівель) по закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, в тому числі, під час створення комітету з конкурсних торгів (тендерного комітету), внесення змін до його складу, затвердженні річного плану закупівель та змін до нього, вибору процедур закупівель, виконанні вимог в частині прозорості здійснення конкурсних торгів, процедур розкриття, розгляду, оцінки конкурсних пропозицій, визначенні переможця, а також в частині відповідності вимогам документації з конкурсних торгів конкурсних пропозицій учасників, укладенні договорів за результатами конкурсних торгів, виконанні зазначених договорів, проведенні розрахунків за ними? Якщо ні, то які та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів при цьому, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- чи мали місце факти неефективного чи нецільового використання посадовими особами державної установи «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? Якщо такі факти мали місце, то які саме, на яку суму, ким допущено порушення при цьому і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- чи мали місце факти втрати чи нестачі майна, а також чи дотримано вимоги законодавства України посадовими особами державної установи «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) щодо збереження та використання майна, придбаного в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 за рахунок бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? Якщо такі факти мали місце, то якого саме майна, на яку суму, ким допущено порушення при цьому і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- під час проведення ревізії провести інвентаризацію майна та лікарських засобів (медикаментів, лікувальних препаратів), придбаних державною установою «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами Міністерства охорони здоров`я України» (код ЄДРПОУ 25980399) в період з 01.01.2014 по 01.01.2016 за рахунок бюджетних коштів (державного бюджету, місцевого бюджету) та коштів Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що виділялися для реалізації Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на 2009-2013 роки, затвердженої Законом України від 19.02.2009 № 1026-VI, Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014-2018 роки, затвердженої Законом України від 20.10.2014 № 1708-VII, а також програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією? У разі виявлення нестачі чи псування майна і лікарських засобів (медикаментів, лікувальних препаратів), встановити які та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів при цьому, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.04.2018
Оприлюднено27.02.2023
Номер документу79880391
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/17541/18-к

Ухвала від 11.04.2018

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Новак Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні