Рішення
від 04.02.2019 по справі 200/10559/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 лютого 2019 р. Справа№200/10559/18-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тарасенка І.М.,

при секретарі судового засідання: Ковальовій А.В.,

за участю:

представника відповідача: Ярової С.Є.,

розглянувши в порядку загального провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХРЕМПОСТАВКА до Головного управління ДФС у Донецькій області Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень від 03.10.2018 року № 0190214908, № 0190204908, № 0190184908, № 0190194908 на загальну суму 754812,99 грн.,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю ТЕХРЕМПОСТАВКА звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Донецькій області Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень від 03.10.2018 року № 0190214908, № 0190204908, № 0190184908, № 0190194908 на загальну суму 754812,99 грн..

Позовні вимоги мотивовані тим, що 03 жовтня 2108 року податковим органом на підставі актів перевірки, прийняті податкові повідомлення - рішення: № 0190214908, відповідно до якого встановлено порушення строків сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб, визначеного п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України та на підставі ст. 126 Податкового кодексу України за затримку на 83, 58, 53 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 145403,10 грн., зобов'язано сплатити штраф у розмірі 20% у сумі 29080,62 грн. за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб 18010600; № 0190204908, відповідно до якого встановлено порушення строків сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб визначеного пп. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України та на підставі ст. 126 ПКУ за затримку на 27 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 73251,55 грн., зобов'язано сплатити штраф у розмірі 10% у сумі 7325,16 грн. за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб 18010600; № 0190184908, відповідно до якого встановлено порушення строків сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб визначеного пп. 287.3 ст. 287 ПКУ та на підставі ст. 126 ПКУ за затримку на 27 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 2396974,90 грн. зобов'язано сплатити штраф у розмірі 10% у сумі 239697,49 грн. за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб 18010600; № 0190194908, відповідно до якого встановлено порушення строків сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб визначеного пп. 287.3 ст. 287 ПКУ та на підставі ст. 126 ПКУ за затримку на 83, 53 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 2393548,60 грн. зобов'язано сплатити штраф у розмірі 20% у сумі 478709,72 грн. за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб 18010600.

Позивач вважає, що вищезазначені податкові повідомлення - рішення прийняті податковим органом в порушення діючого законодавства України та підлягають скасуванню. Просив визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення від 03.10.2018 року № 0190214908, № 0190204908, № 0190184908, № 0190194908, прийняті головним управлінням ДФС у Донецькій області Державної фіскальної служби України.

22 жовтня 2018 року відкрито провадження по справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 21 січня 2019 року закрито підготовче провадження та призначене справу до судового розгляду по суті.

Представник позивача до судового засідання не з'явився, про місце, дату та час розгляду справи повідомлений належним чином, через канцелярію суду надав клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Представник відповідача з'явився до судового засідання, заперечував проти заявлених позовних вимог, просив відмовити і їх задоволенні, надав письмовий відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що посадові особи податкового органу під час прийняття спірних податкових повідомлень - рішень діяли в межах своїх посадових повноважень.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін по справі, письмові докази, наявні у справі, суд встановив наступне.

Позивач - товариство з обмеженою відповідальністю ТЕХРЕМПОСТАВКА - зареєстровано у якості юридичної особи, код ЄДРПОУ 31366910, та перебуває на обліку в Маріїнській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області, є платником орендної плати з юридичних осіб за земельні ділянки.

Відповідач - є юридичною особою публічного права - установою, яка є територіальним органом Державної фіскальної служби України, яка в свою чергу, була створена в процесі перетворення Державної податкової служби України, та яка наділена правовим статусом контролюючого органу. Загальний обсяг правоздатності такого суб'єкта податкових відносин, як контролюючий орган , визначено положеннями ст. 41 Податкового кодексу України. Зміст функцій контролю цих органів визначено положеннями ст. 61 Податкового кодексу України.

ГУ ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку своєчасності сплати узгодженого податкового (грошового) зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб ТОВ ТЕХРЕМПОСТАВКА за 2016 рік.

За результатами камеральної перевірки своєчасності сплати узгодженого податкового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб за 2016 рік ТОВ ТЕХРЕМПОСТАВКА складено акт № 638/05-99-49-08/31366910 від 13.09.2018 року.

В Акті № 638/05-99-49-08/31366910 викладено факти порушення термінів сплати узгодженої суми грошового забезпечення з орендної плати за землю з юридичних осіб протягом строків, визначених п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI зі змінами і доповненнями.

Згідно до п. 86.8 ст. 86 та на підставі п. 126.1 ст. 126 Податкового Кодексу України, Головним управлінням ДФС у Донецькій області Державної фіскальної служби України прийняті податкові повідомлення - рішення від 03.10.2018 року № 0190214908, відповідно до якого встановлено порушення строків сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб, визначеного п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України та на підставі ст. 126 Податкового кодексу України за затримку на 83, 58, 53 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 145403,10 грн., зобов'язано сплатити штраф у розмірі 20% у сумі 29080,62 грн. за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб 18010600; № 0190204908, відповідно до якого встановлено порушення строків сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб визначеного пп. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України та на підставі ст. 126 ПКУ за затримку на 27 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 73251,55 грн., зобов'язано сплатити штраф у розмірі 10% у сумі 7325,16 грн. за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб 18010600; № 0190184908, відповідно до якого встановлено порушення строків сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб визначеного пп. 287.3 ст. 287 ПКУ та на підставі ст. 126 ПКУ за затримку на 27 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 2396974,90 грн. зобов'язано сплатити штраф у розмірі 10% у сумі 239697,49 грн. за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб 18010600; № 0190194908, відповідно до якого встановлено порушення строків сплати суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю з юридичних осіб визначеного пп. 287.3 ст. 287 ПКУ та на підставі ст. 126 ПКУ за затримку на 83, 53 календарних днів сплати грошового зобов'язання в сумі 2393548,60 грн. зобов'язано сплатити штраф у розмірі 20% у сумі 478709,72 грн. за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб 18010600.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України (далі -ПК України), який відповідно до пункту 1.1 статті 1 цього Кодексу регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до ст. 8 Податкового кодексу України, в Україні встановлюються загальнодержавні та місцеві податки та збори. До загальнодержавних належать податки та збори, що встановлені цим Кодексом і є обов'язковими до сплати на усій території України, крім випадків, передбачених цим Кодексом. До місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних, міських рад та рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, у межах їх повноважень і є обов'язковими до сплати на території відповідних територіальних громад.

Відповідно до п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

Відповідно до пп. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Відповідно до п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Відповідно до п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов'язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Митні декларації прирівнюються до податкових декларацій для цілей нарахування та/або сплати податкових зобов'язань.

Додатки до податкової декларації є її невід'ємною частиною.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Податковий агент зобов'язаний сплатити суму податкового зобов'язання (суму нарахованого (утриманого) податку), самостійно визначеного ним з доходу, що виплачується на користь платника податку - фізичної особи та за рахунок такої виплати, у строки, передбачені цим Кодексом.

Суму податкового зобов'язання, визначену у митній декларації, платник податків зобов'язаний сплатити до/або на день подання митної декларації.

Відповідно до п. 36.1 ст. 36 Податкового кодексу України, податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем на виконання вищевказаних вимог законодавства до податкового органу було подано: податкову декларацію з орендної плати за землю за 2016 рік № 9014737111 від 11.02.2016 року, згідно якої задекларовано до сплати за серпень - жовтень 2015 року по 2396974,89 грн. щомісяця; податкову декларацію з орендної плати за землю за 2016 рік № 9014738900 від 11.02.2016 року згідно якої задекларовано до сплати за серпень - жовтень 2015 року по 73251,56 грн.

На виконання вимог законодавства позивачем своєчасно сплачувались задекларовані податкові зобов'язання, що підтверджується наступним: за серпень 2016 року, терміном сплати 30.09.2016 року - позивачем сплачено грошове зобов'язання (відповідно до податкової декларації з орендної плати за землю 2016 рік № 9014737111 від 11.02.2016 року, згідно якої підлягає сплаті - 2396974, 92 грн., фактично сплачено - 23 96974,92 грн., що підтверджується платіжним дорученням від 29.09.2016 року: № № 2116638542, 2116638546, 2116638543, 2116638541, 2116638544; відповідно до податкової декларації з орендної плати за землю за 2016 рік № 9014738900 від11.02.2016 рік, згідно якої підлягає сплаті - 73251,54 грн., фактично сплачено - 73251,54 грн., що підтверджується платіжним доручення від 29.09.2016 року № 21166385545); за вересень 2016 року, терміном сплати 30.10.2016 року позивачем сплачено грошове зобов'язання (відповідно до податкової декларації з орендної плати за землю за 2016 рік № 9014737111 від 11.02.2016 року згідно якої підлягає сплаті 2396974,92 грн., фактчино сплачено 2396974, 92 грн., що підтверджується платіжним дорученням від 28.10.2016 року №№ 2116670781, 2116670780, 2116670779, 2116670774, 2116670777; відповідно до податкової декларації з орендної плати за землю за 2016 рік № 9014738900 від 11.02.2016 року згідно якої підлягає сплаті 73251,54 грн., фактично сплачено 73251,54 грн., що підтверджується платіжним дорученням від 28.10.2016 року № 2116670778); за жовтень 2016 року, терміном сплати 30.11.2016 року позивачем сплачено грошове зобов'язання (відповідно до податкової декларації з орендної плати за землю за 2016 рік № 9014737111 від 11.02.2016 року, згідної якої підлягає сплаті - 2396974, 92 грн., фактично сплачено - 2396974,92 грн., що підтверджується платіжним дорученням від 29.11.2016 року №№ 2116703212, 2116703215, 2116703214, 2116703211, 2116703210; відповідно до податкової декларації з орендної плати за землю за 2016 рік № 9014738900 від 11.02.2016 року, згідно якої підлягає сплаті 73251,54 грн., фактично сплачено 73251,54 грн., що підтверджується платіжним дорученням від 29.11.2016 року № 2116703216).

Указом Президента України від 14.04.2014 року №405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей.

З метою забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення, Верховною Радою України прийнято Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02.09.2014 року №1669-VII, яким, крім іншого, внесені зміни до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та доповнено його розділ VIII Прикінцеві та перехідні положення п. 9-3 (у наступному пункт 9-4), який передбачає, що платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у ст. 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14.04.2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною 2 статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , на період з 14.04.2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Статтею 7 Закону України від 02.09.2014 року № 1669-VII Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції передбачено скасування суб'єктам господарювання орендну плату за користування державним та комунальним майном, розташованим в населених пунктах, згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014р. № 1053-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція включені м. Курахове Донецької області.

Дію вказаного Розпорядження зупинено Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1079-р від 05.11.2014 року.

Разом з тим, 2 грудня 2015 року Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України .

Відповідно до пунктів 1, 3 вказаного Розпорядження, затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком та визнано такими, що втратили чинність: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053 Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція ; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 1079 Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 1053 .

Згідно з додатком до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1275-р, м. Курахове Донецької області віднесено до населених пунктів де здійснювалася антитерористична операція.

Отже, оскільки ТОВ ТЕХРЕМПОСТАВКА здійснює свою господарську діяльність та має у своїй власності земельні ділянки державної/комунальної власності, що надані в користування позивачу - у населених пунктах, на території яких здійснювалась та здійснюється антитерористична операція, період проведення антитерористичної операції триває, положення встановлені, поширюються на ТОВ ТЕХРЕМ ПОСТАВКА , який перебував та перебуває на території антитерористичної операції.

Статтею 10 Закону України № 1669-VII встановлено, що протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Позивачу видано Сертифікати (висновок) про настання обставин непереборної сили від 16 січня 2015 року № 2038 та від 21 січня 2015 року № 2696 Торгово - промисловою палатою України, яким засвідчено настання форс - мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 14 квітня 2014 року для ТОВ ТЕХРЕМПОСТАВКА при здійсненні господарської діяльності на території Донецької та Луганської областей та дотриманні законодавчих актів України, які стосуються справлення та сплати податків та обов'язкових платежів.

Таким чином Сертифікат ТПП застосовується при вирішенні питання звільнення від нарахування штрафних санкцій та пені з боку податкових органів.

Отже, з огляду на вищевикладене, суд зазначає, що контролюючий орган повинен керуватися Законом України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02 вересня 2014 року № 1669-VII, а тому спірні податкові повідомлення - рішення є протиправними та підлягають скасуванню, оскільки статті 6 та 7 Закону України № 1669 мають пряму дію у відповідності до чого не вимагають додаткового отримання сертифікату про засвідчення форс - мажорних обставин, на підставі чого, торгово - промислова палата не вбачає підстав для засвідчення форс - мажорних обставин відносно таких звернень. Тобто, підприємство є звільненим на період проведення АТО від сплати орендної плати за користування земельною ділянкою державної та комунальної власності. Отже, оскільки відповідач на період за який нараховано штрафні санкції за оскаржуваними податковими повідомленнями - рішеннями, в силу приписів Закону України № 1669 був звільнений від обов'язку сплати орендної плати з юридичних осіб, починаючи з 14 квітня 2014 року, то у контролюючого органу відсутнє право й на нарахування пені.

Згідно з частинами 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 77, 78, 90, 139, 205, 241-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХРЕМПОСТАВКА до Головного управління ДФС у Донецькій області Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень від 03.10.2018 року № 0190214908, № 0190204908, № 0190184908, № 0190194908 на загальну суму 754812,99 грн. - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення від 03.10.2018 року № 0190214908, № 0190204908, № 0190184908, № 0190194908, прийняті Головним управлінням ДФС у Донецькій області Державної фіскальної служби України.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Донецькій області Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: 87526, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130 Таганрозької дивізії, 114, код ЄДРПОУ 39406028) на користь товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХРЕМПОСТАВКА (місцезнаходження: 85612, Донецька область, Маріїнський район, м. Курахове, вул. Енергетиків, 34, код ЄДРПОУ 31366910) судовий збір у сумі 11322 (одинадцять тисяч триста двадцять дві) грн. 20 коп.

Вступна та резолютивна частина рішення виготовлена та проголошена у судовому засіданні 04 лютого 2019 року.

Повний текст рішення виготовлений 14 лютого 2019 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Суддя Тарасенко І.М.

Дата ухвалення рішення04.02.2019
Оприлюднено20.02.2019

Судовий реєстр по справі —200/10559/18-а

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 27.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 19.02.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 25.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 04.02.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні