Рішення
від 18.02.2019 по справі 280/5549/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

18 лютого 2019 року о/об 09 год. 10 хв.Справа № 280/5549/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Агаєві Р.А., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (72300, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Відродження, вул.Молодіжна, буд.22/2; ІПН НОМЕР_1)

до 1.Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197); 2.Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146)

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (надалі - позивач, ФОП ОСОБА_1В.) звернувся до суду з адміністративним позовом до Держаної фіскальної служби України (надалі - відповідач-1, ДФС України), Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - відповідач-2, ГУ ДФС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: від 30.08.2018 за №899909/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №76 від 02.09.2017; від 30.08.2018 за №899914/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №77 від 06.09.2017; від 30.08.2018 за №899916/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №78 від 06.09.2017; від 30.08.2018 за №899907/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №58 від 02.09.2017; від 30.08.2018 за №899915/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №79 від 06.09.2017; 2) зобов'язати ОСОБА_2 фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: №76 від 02.09.2017; №77 від 06.09.2017; №78 від 06.09.2017; №58 від 02.09.2017; №79 від 06.09.2017 з дати подання їх на реєстрацію ФОП ОСОБА_1

У позові зазначено, що з 28.03.2002 позивач зареєстрований платником ПДВ, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію платником ПДВ №63882472. Основними видами господарської діяльності позивача є оптова торгівля напоями (код КВЕД 46.34) та вантажний автомобільний транспорт (код КВЕД 49.41). Одним з основних видів господарської діяльності є надання транспортно-експедиційних послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом. Основним замовником вказаних послуг є ІП "КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД", на підставі договору про надання транспортно-експедиційних послуг: перевезення вантажів автомобільним транспортом №LН-07-17 від 15.12.2016. За умовами вказаного договору позивач, як експедитор, зобов'язується надавати транспортно експедиційні послуги з організації та забезпечення перевезення вантажів автомобільна транспортом по території України, а ІП "КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД", як замовник зобов'язується приймати та сплачуваті послуги експедитора на умовах, визначених цим Договором. З метою виконання вказаних послуг позивач використовує орендований вантажний автомобіль НОМЕР_2. Крім того, з метою виконання вказаних послуг позивач залучає суб'єктів господарювання - перевізників, які фактично забезпечують перевезення (доставлення) вантажів до визначених вантажоодержувачів. Після виконання заявок автотранспорту, погоджених сторонами відповідно до договору №LH-07-17 від 15.12.2016, між замовником - ІП "КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД" та позивачем, як експедитором, складені акти здачі-приймання послуг: №ТОТ-002902 від 02.09.2017, яким підтверджено виконання транспортно-експедиційних послуг щодо повернення вантажу, загальною вартістю без ПДВ - 8383,33 грн., ПДВ 20% -1676,67 грн., загальна вартість з ПДВ 10060,00 грн.; №ТОТ-002903 від 06.09.2017, яким підтверджено виконання транспортно- експедиційних послуг щодо повернення вантажу, загальною вартістю без ПДВ - 51850,02 грн., ПДВ 20% - 10370,00 грн., загальна вартість з ПДВ 62220,00 грн.; №ТОТ-003124 від 06.09.2017, яким підтверджено виконання транспортних послуг тендерний рейс смт.В.Димерка - м.Мелітополь, загальною вартістю без ПДВ - 61849,98 грн., ПДВ 20% - 12370,00 грн., загальна вартість з ПДВ 74219,98 грн.; №ТОТ-002901 від 02.09.2017, яким підтверджено виконання транспортних послуг тендерний рейс смт.В.Димерка - м.Сєверодонецьк, загальною вартістю без ПДВ - 119000,04 грн., ПДВ 20% - 23800,01 грн., загальна вартість з ПДВ 142800,04 грн.; №ТОТ-003125 від 06.09.2017, яким підтверджено виконання транспортних послуг тендерний рейс смт.В.Димерка - м.Мелітополь, загальною вартістю без ПДВ - 223116,74 грн., ПДВ 20% - 44623,35 грн., загальна вартість з ПДВ 267740,09 грн. Відповідно до приписів Податкового кодексу України на дату складання актів здачі-приймання послуг за правилом першої події позивачем складені податкові накладні: №76 від 02.09.2017 на загальну суму 10060,00 грн., ПДВ 1676,67 грн.; №77 від 06.09.2017 на загальну суму 62220,02 грн., ПДВ 10370,00 грн.; №78 від 06.09.2017 на загальну суму 74219,98 грн., ПДВ 12370,00 грн., №58 від 02.09.2017 на загальну суму 142800,05 грн.. ПДВ 23800,01 грн.; №79 від 06.09.2017 на загальну суму 267740,09 грн., ПДВ 44623,35 грн., які 29.09.2017 подані засобами електронного зв'язку до ДФС України на реєстрацію в ЄРПН, проте згідно квитанцій №1 позивача повідомлено про зупинення їх реєстрації. Підставою для зупинення реєстрації вказаних податкових накладних відповідачем вказано таке: Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 за №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 49.41.19-00.00. Пропонуємо надати Пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 за №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу . 29.08.2018 позивачем надіслано засобами електронного зв'язку Повідомлення №5 про подання пояснень, копій документів щодо податкової накладної №76 від 02.09.2017, до якого були додані характеристика підприємства і господарської діяльності з електронними копіями документів на 30 арк., які підтверджують реальність здійснення господарських операцій по вказаній податковій накладній. За результатом розгляду вказаних пояснень та документів прийнято рішення від 30.08.2018 за №89909/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №76 від 02.09.2017. 29.08.2018 позивачем надіслано засобами електронного зв'язку Повідомлення №9 про подання пояснень, копій документів щодо податкової накладної №77 від 06.09.2017, до якого були додані характеристика підприємства і господарської діяльності з електронними копіями документів на 30 арк., які підтверджують реальність здійснення господарських операцій по вказаній ПН. За результатом розгляду вказаних пояснень та документів було прийнято рішення від 30.08.2018 за №899914/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №77 від 06.09.2017. 29.08.2018 позивачем надіслано засобами електронного зв'язку Повідомлення №10 про подання пояснень, копій документів щодо податкової накладної №78 від 06.09.2017, до якого були додані характеристика підприємства і господарської діяльності з електронними копіями документів на 30 арк., які підтверджують реальність здійснення господарських операцій по вказаній ПН. За результатом розгляду вказаних пояснень та документів прийнято рішення від 30.08.2018 за №899916/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №78 від 06.09.2017. 29.08.2018 позивачем надіслано засобами електронного зв'язку Повідомлення №4 про подання пояснень, копій документів щодо податкової накладної №58 від 02.09.2017, до якого були додані характеристика підприємства і господарської діяльності з електронними копіями документів на 30 арк., які підтверджують реальність здійснення господарських операцій по вказаній ПН. За результатом розгляду вказаних пояснень та документів прийнято рішення від 30.08.2018 за №899907/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №58 від 02.09.2017. 29.08.2018 позивачем надіслано засобами електронного зв'язку Повідомлення №11 про подання пояснень, копій документів щодо податкової накладної №79 від 06.09.2017, до якого були додані характеристика підприємства і господарської діяльності з електронними копіями документів на 30 арк., які підтверджують реальність здійснення господарських операцій по вказаній ПН. За результатом розгляду вказаних пояснень та документів було прийнято рішення від 30.08.2018 за №899915/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №79 від 06.09.2017. В якості підстави для відмови у вказаних рішеннях було зазначено про ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Не погоджуючись з цими рішеннями, позивач оскаржив їх в порядку адміністративного оскарження до Комісії з питань розгляду скарг ДФС України. Однак, Комісія з питань розгляду скарг ДФС України прийняла рішення від 13.09.2018 за №30231/2885003992/2. №30208/2885003992/2, №30230/2885003992/2, №30221/2885003992/2, №30229/2885003992/2, №30203/2885003992/2, якими залишила скарги без задоволення, а оскаржувані рішення без змін. Позивач вважає оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних протиправними.

Позивач підтримав позовні вимоги.

Представником відповідача-1,2 подано до суду відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що ДФС України та ГУ ДФС у Запорізькій області ознайомившись з адміністративним позовом ФОП ОСОБА_1, вважають його необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам законодавства з наступних підстав. 1) Рішення №899909/НОМЕР_1 від 30.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №76 від 02.09.2017, на загальну суму 10060,70 грн., в т.ч. ПДВ 1676,67 грн. з приводу надання транспортних послуг щодо повернення вантажу, яка була зупинена відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. За висновком комісії підставами відмови у реєстрації податкової накладної №76 від 02.09.2017 при опрацюванні наданого пакету документів було наступне: Відсутні документи щодо отримання оплати за послугу перевезення від ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (платіжні доручення, виписки банку), надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Відсутні документи, які підтверджують фактичне виконання послуг з перевезення товару ФОП ОСОБА_1 на замовлення ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (товаро-транспортні накладні, заявки на перевезення, виткові накладні); Відсутні документи про оренду автотранспорту або володіння на праві власності транспортними засобами, надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Позивачем порушено ст.ст.187, 188, 201, 200 Податкового кодексу України при оформленні акту здачі-прийняття робіт, який по суті включає в себе червень 2017 року, а акт складений у серпні 2017 року. Дана послуга надавалась позивачем протягом іншого звітного місяцю, що зумовлює декларування таких показників в різних місяцях декларацій, а саме за 6 місяць 2017 року, проте акт складений у 9 місяці 2017 року, що є неправомірним та порушенням податкової дисципліни. 2) Рішення №899914/НОМЕР_1 від 30.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №77 від 06.09.2017 на загальну суму 62220,02 грн., в т.ч. ПДВ 10370,00 грн. щодо надання транспортних послуг щодо повернення вантажу, яка була зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. За висновком комісії підставами відмови у реєстрації податкової накладної №77 від 06.09.2017 при опрацюванні наданого пакету документів було наступне: Відсутні документи щодо отримання оплати за послугу перевезення від ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (платіжні доручення, виписки банку), надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Відсутні документи, які підтверджують фактичне виконання послуг з перевезення товару ФОП ОСОБА_1 на замовлення ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (товаро-транспортні накладні, заявки на перевезення, виткові накладні); Відсутні документи про оренду автотранспорту або володіння на праві власності транспортними засобами, надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Позивачем порушено ст.ст.187, 188, 201, 200 Податкового кодексу України при оформленні акту здачі-прийняття робіт, який по суті включає в себе червень та липень 2017 року, а акт складений у серпні 2017 року. Дана послуга надавалась позивачем протягом 2 місяців, що зумовлює декларування таких показників в різних місяцях декларацій, а саме за 6 та 7 місяці 2017 року, проте акт складений у 9 місяці 2017 року, що є неправомірним та порушенням податкової дисципліни. 3) Рішення №899916/НОМЕР_1 від 30.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №78 від 06.09.2017 на загальну суму 74219,98 грн., в т.ч. ПДВ 12370,00 грн. щодо надання транспортних послуг тендерний рейс, яка була зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. За висновком комісії підставами відмови у реєстрації податкової накладної №78 від 06.09.2017 при опрацюванні наданого пакету документів було наступне: Відсутні документи щодо отримання оплати за послугу перевезення від ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (платіжні доручення, виписки банку), надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Відсутні документи, які підтверджують фактичне виконання послуг з перевезення товару ФОП ОСОБА_1 на замовлення ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (товаро-транспортні накладні, заявки на перевезення, виткові накладні); Відсутні документи про оренду автотранспорту або володіння на праві власності транспортними засобами, надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Позивачем порушено ст.ст.187, 188, 201, 200 Податкового кодексу України при оформленні акту здачі-прийняття робіт, який по суті включає в себе червень та липень 2017 року, а акт складений у серпні 2017 року. Дана послуга надавалась позивачем протягом іншого звітного місяця, що зумовлює декларування таких показників в різних місяцях декларацій, а саме за 7 місяць 2017 року, проте акт складений у 9 місяці 2017 року, що є неправомірним та порушенням податкової дисципліни. 4) Рішення №899915/НОМЕР_1 від 30.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №79 від 06.09.2017, на загальну суму 30179,99 грн., в т.ч. ПДВ 5030,00 грн. з приводу надання транспортних послуг щодо повернення вантажу, яка була зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. За висновком комісії підставами відмови у реєстрації податкової накладної №79 від 06.09.2017 при опрацюванні наданого пакету документів було наступне: Відсутні документи щодо отримання оплати за послугу перевезення від ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (платіжні доручення, виписки банку), надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Відсутні документи, які підтверджують фактичне виконання послуг з перевезення товару ФОП ОСОБА_1 на замовлення ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (товаро-транспортні накладні, заявки на перевезення, виткові накладні); Відсутні документи про оренду автотранспорту або володіння на праві власності транспортними засобами, надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Позивачем порушено ст.ст.187, 188, 201, 200 Податкового кодексу України при оформленні акту здачі-прийняття робіт, який по суті включає в себе червень та липень 2017 року, а акт складений у серпні 2017 року. Дана послуга надавалась позивачем протягом 2 місяців, що зумовлює декларування таких показників в різних місяцях декларацій, а саме за 7 місяць 2017 року, проте акт складений у 9 місяці 2017 року, що є неправомірним та порушенням податкової дисципліни. 5) Рішення №899907/НОМЕР_1 від 30.08.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №58 від 02.09.2017 на загальну суму 142800,05 грн., в т.ч. ПДВ 23800,01 грн. щодо надання транспортних послуг щодо повернення вантажу, яка була зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. За висновком комісії підставами відмови у реєстрації податкової накладної №58 від 02.09.2017 при опрацюванні наданого пакету документів було наступне: Відсутні документи щодо отримання оплати за послугу перевезення від ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (платіжні доручення, виписки банку), надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Відсутні документи, які підтверджують фактичне виконання послуг з перевезення товару ФОП ОСОБА_1 на замовлення ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна (товаро-транспортні накладні, заявки на перевезення, виткові накладні); Відсутні документи про оренду автотранспорту або володіння на праві власності транспортними засобами, надання яких передбачено пунктами 13, 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 за №117; Позивачем порушено ст.ст.187, 188, 201, 200 Податкового кодексу України при оформленні акту здачі-прийняття робіт, який по суті включає в себе червень та липень 2017 року, а акт складений у серпні 2017 року. Дана послуга надавалась позивачем протягом 2 місяців, що зумовлює декларування таких показників в різних місяцях декларацій, а саме за 6 та 7 місяць 2017 року, проте акт складений у 9 місяці 2017 року, що є неправомірним та порушенням податкової дисципліни. Також представник відповідача-1,2 звертає увагу суду, що деякі документи, які надані до суду як додатки до позовної заяви, не надавались позивачем для опрацювання під час розгляду комісією контролюючого органу питання про відмову у реєстрації податкових накладних, а саме: товаро-транспортні накладні; Заявки автотранспорту; Платіжні доручення; Накладні; Рахунки фактури; Договори-заявки; Акти прийому-здачі робіт. Дата складання всіх документів що були додатково надані лише до суду свідчить про те, що позивач мав такі документи при направленні повідомлення з документами проте позивач з невідомих причин їх не подав до комісії. За наявними даними СУ ФР ТУ ДФС у Запорізькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №4201708128000013 за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч.3 ст.212, ст.205-1, ч.2 ст.205, ч.2 ст.364 КК України, відносно ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1), який здійснюючи оптову торгівлю напоям за готівкові кошти без оформлення відповідних документів, проводив безтоварні операції з немовби реалізації напоїв (яку насправді не здійснював) в адресу підприємств конвертаційного центру , а саме ТОВ Іноваційна компанія Плазма-Плюс (код ЄДРПОУ 39557886), ТОВ Юрер (код ЄДРПОУ 40250951), ТОВ Арфін Хаус (код ЄДРПОУ 39933574). Враховуючи наведену вище інформацію, на думку представника ідповідача-1,2, обставини, на підтвердження яких позивачем надані документи щодо взаємодії з ІП ОСОБА_3 Беверіджиз Лімітед Україна , викликають обґрунтований сумнів у їх достовірності, що й було відомо всім членам комісії, яка приймала рішення про відмову у реєстрації податкових накладних. Вказані вище дані, є ще одним з доводів того, що насправді ФОП ОСОБА_1 жодних товарів не транспортував та не постачав. Як докази до відзиву на позов долучені знімки екрану з Інформсистеми Податковий блок із відображенням повного переліку наданих позивачем до ДФС документів по кожній податковій накладній. Також на них зазначено які саме документи були надані із кількістю наданих сторінок та форматом документу.

Відповідачі-1,2 проти позову заперечували.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.

В абз.1 п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб'єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

Згідно з абз.1-2 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 1 Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого 13.06.2017 Наказом Міністерства фінансів України №567, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622 (який 25.05.2018 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів України від 06.04.2018 за №409 (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27.04.2018 за №536/31988), але діяв під час виникнення спірних правовідносин), визначено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567 (далі - Критерії): 1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством; 2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затверджених 13.06.2017 Наказом Міністерства фінансів України №567, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (які 25.05.2018 втратили чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів України від 06.04.2018 за №409 (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27.04.2018 за №536/31988) але діяли під час виникнення спірних правовідносин), моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: 1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60% - від 0,02 до 0,03; більше 50% - від 0,015 до 0,02; більше 40% - від 0,01 до 0,015, більше 30% - від 0,005 до 0,01, більше 20% - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); 2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі; 3) розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів). У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу. У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпунктах 2, 3 цього пункту, реєстрація такої (такого) податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

У Листі Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 Критерії ризиковості платника податку , зокрема, зазначено: 1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Головні управління ДФС в областях, м.Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. … .

Належної мотивації підстав та причин віднесення Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до ризикових платників податків відповідно до п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 прийняті ГУ ДФС у Запорізькій області Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 30.08.2018 за №899909/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №76 від 02.09.2017; від 30.08.2018 за №899914/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №77 від 06.09.2017; від 30.08.2018 за №899916/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №78 від 06.09.2017; від 30.08.2018 за №899907/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №58 від 02.09.2017; від 30.08.2018 за №899915/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №79 від 06.09.2017 - не містять.

У п.18-п.21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117, передбачено: 18. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. 19. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). 20. Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. 21. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства .

Відповідно до п.21 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ) комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Відповідачем-2 не надано до суду доказів додержання вимог п.21 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , результатів проведених звірок/перевірок інформаційних джерел та наданих позивачем документів.

У п.17 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , зокрема, зазначено: … Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. Забезпечення обліку матеріалів роботи комісії контролюючого органу покладається на секретаря такої комісії. …

Відповідачем-2 не надано до суду копії протоколів засідання Комісії під час прийняття Рішень про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 30.08.2018 за №899909/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899914/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899916/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899907/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899915/НОМЕР_1, матеріалів роботи комісії, тощо.

Відтак, відповідачем-2 документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів.

Відповідно до п.19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних , затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України №341 від 26.04.2017) (надалі - Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних ), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно з п.20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

В обґрунтування позовних вимог позивачем надано до суду копії: податкових накладних №76 від 02.09.2017; №77 від 06.09.2017; №78 від 06.09.2017; №58 від 02.09.2017; №79 від 06.09.2017 з квитанціями; Договору про надання транспортно-експедиційних послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом №LH-07-17 від 15.12.2016; Договору оренди-найму транспортного засобу від 02.01.2017; Договорів-заявок; актів здачі-прийняття робіт (надання послуг); рахунків-фактур; накладних; заявок автотранспорту; платіжних доручень; акту звірки взаємних розрахунків; товарно-транспортних накладних; інших документів.

У Рішеннях про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 30.08.2018 за №899909/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899914/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899916/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899907/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899915/НОМЕР_1, підставою відмови у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДФС у Запорізькій області зазначено: Прийнято рішення про: відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Підстави: ненадання платником податку копій документів: … Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); … .

Судом досліджено Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено та додані до них документи, які надсилались позивачем до контролюючого органу.

У чому саме полягає: …Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 за №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТЗЕД: 49.41.19-00.00. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН … , як то зазначено у Квитанціях про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідач-1,2 документально суду не довів.

Звідси, пропозиції відповідача-1,2 надати позивачу пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , як то зазначено у Квитанціях, на думку суду є необґрунтованими.

Судом з'ясовано, що вказані пояснення надаються платником податків у довільній формі.

Суд вважає, що контролюючий орган не може вимагати від позивача того, що не регламентовано нормою права.

Що саме повинен був зазначити у поясненнях позивач, хід викладення інформації - відповідачі-1,2 суду не довели.

Як свідчать матеріали справи, позивачем надавались письмові пояснення та документи, на підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, до яких застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.

Отже, позиція відповідачів-1,2 стосовно непідтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, до яких застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України - є необґрунтованою.

Позивачем, на думку суду, надані документи та пояснення, достатні для прийняття контролюючим органом рішень про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних складених ФОП ОСОБА_1В податкових накладних.

Відповідачі-1,2 не надали до суду доказів того, що кримінальне провадження №4201708128000013 стосується господарських операцій позивача по наведеним вище податковим накладним.

З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 30.08.2018 за №899909/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899914/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899916/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899907/НОМЕР_1; від 30.08.2018 за №899915/НОМЕР_1 прийняті відповідачем-2 не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є неправомірними і підлягають скасуванню.

Оскільки наведена комісія ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, функціонує у складі ГУ ДФС України у Запорізькій області, то відповідачем у справі, на думку суду, має бути ГУ ДФС України у Запорізькій області і розглядатись, відповідно, має рішення цього суб'єкта владних повноважень.

Водночас, з метою поновлення порушених прав та інтересів позивача ОСОБА_2 фіскальна служба України повинна бути зобов'язана зареєструвати податкові накладні ФОП ОСОБА_1В, які є предметом спору, в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх надходження до контролюючого органу.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на викладене вище, позовні вимоги ФОП ОСОБА_1В є обґрунтованими і підлягають задоволенню. Доводи відповідачів-1,2 не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.08.2018 за №899909/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №76 від 02.09.2017.

Зобов'язати ОСОБА_2 фіскальну службу України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №76 від 02.09.2017 з дати подання її на реєстрацію Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (72300, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Відродження, вул.Молодіжна, буд.22/2; ІПН НОМЕР_1).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.08.2018 за №899914/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №77 від 06.09.2017.

Зобов'язати ОСОБА_2 фіскальну службу України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №77 від 06.09.2017 з дати подання її на реєстрацію Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (72300, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Відродження, вул.Молодіжна, буд.22/2; ІПН НОМЕР_1).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.08.2018 за №899916/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №78 від 06.09.2017.

Зобов'язати ОСОБА_2 фіскальну службу України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №78 від 06.09.2017 з дати подання її на реєстрацію Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (72300, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Відродження, вул.Молодіжна, буд.22/2; ІПН НОМЕР_1).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.08.2018 за №899907/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №58 від 02.09.2017.

Зобов'язати ОСОБА_2 фіскальну службу України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №58 від 02.09.2017 з дати подання її на реєстрацію Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (72300, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Відродження, вул.Молодіжна, буд.22/2; ІПН НОМЕР_1).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.08.2018 №899915/НОМЕР_1 про відмову у реєстрації податкової накладної №79 від 06.09.2017.

Зобов'язати ОСОБА_2 фіскальну службу України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №79 від 06.09.2017 з дати подання її на реєстрацію Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (72300, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Відродження, вул.Молодіжна, буд.22/2; ІПН НОМЕР_1).

Стягнути на користь Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (72300, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Відродження, вул.Молодіжна, буд.22/2; ІПН НОМЕР_1) з бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197) судові витрати в сумі 4405 грн. 00 коп.

Стягнути на користь Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (72300, Запорізька область, Мелітопольський район, с.Відродження, вул.Молодіжна, буд.22/2; ІПН НОМЕР_1) з бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) судові витрати в сумі 4405 грн. 00 коп.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.

Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України.

Повний текст судового рішення складено 18.02.2019.

Суддя О.О. Прасов

Дата ухвалення рішення18.02.2019
Оприлюднено21.02.2019
Номер документу79966410
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —280/5549/18

Ухвала від 16.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Рішення від 18.02.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні