ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 лютого 2019 рокуЛьвів№ 857/3459/18
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії:
головуючого-судді Довгої О.І.,
судді Запотічного І.І.
судді Сапіги В.П.
секретар судового засідання Гнатик А.З.
за участю представників сторін:
від позивача Богданов О.В.
від відповідачів Піддубна О.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції у м. Львові апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Запорізькій області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 20 вересня 2018 року (головуючий суддя Крутько О.В., проголошено о 12:42:40 в м. Львів повний текст рішення складено 27.09.2018) у справі № 813/2127/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Вентарок до Головного управління Державної фіскальної служби в Запорізькій області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним, скасування рішення та зобов'язання до вчинення дій, -
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю Вентарок звернулося з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби в Запорізькій області, Державної фіскальної служби України у якому згідно заяви про уточнення позовних вимог просило суд: визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби України у Запорізькій області від 20.04.2018 року №659457/40652647 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 27.03.2018 року складеної ТОВ Вентарок у Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №19 від 27.03.2018 року складену ТОВ Вентарок у Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію 13.04.2018 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Товариство з обмеженою відповідальністю Вентарок отримало рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби України у Запорізькій області про відмову у реєстрації податкової накладної №19 від 27.03.2018 з підстав не надання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфікації, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків. Вважає вказане рішення протиправним, оскільки до повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена подано належні документи на підтвердження господарської операції.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 20 вересня 2018 року у справі № 813/2127/18 позов задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби України у Запорізькій області від 20.04.2018 року №659457/40652647 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 27.03.2018 року складеної Товариством з обмеженою відповідальністю Вентарок у Єдиному реєстрі податкових накладних. Зобов'язано Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №19 від 27.03.2018 року складену Товариством з обмеженою відповідальністю Вентарок у Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію 13.04.2018 року. Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України у Запорізькій області (проспект Соборний, 166, м. Запоріжжя, 69107, код ЄДРПОУ 39396146) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Вентарок (вул.Городоцька, буд.207, м. Львів, 79041, код ЄДРПОУ 40652647) 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн. 00 коп. сплаченого судового збору. Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (Львівська площа, будинок 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Вентарок (вул. Городоцька, буд.207, м. Львів, 79041, код ЄДРПОУ 40652647) 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн. 00 коп. сплаченого судового збору.
З рішенням суду першої інстанції не погодилось Головного управління Державної фіскальної служби в Запорізькій області, та подало апеляційну скаргу. З посиланням на невірне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права просить таке скасувати, та прийняти нове, яким у задоволені позову відмовити повністю. Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує посиланням на те, що у комісії ГУ ДФС у Запорізькій області були законні підстави для прийняття рішення про відмову у реєстрації спірної податкової накладної, оскільки така відповідає критеріям ризиковості платника податку та ТОВ Вентарок не надано повного пакету документів щодо підтвердження реальності здійснення операцій по вказаній податковій накладній.
Представник позивача в судовому засіданні проти апеляційної скарги заперечує.
Представник відповідачів підтримує вимоги апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, представників сторін, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, суд приходить до висновку, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а оскаржене рішення суду першої інстанції - без змін, з наступних підстав.
Матеріалами справи підтверджено, що 18.08.2017 року між TOB Вентарок (Постачальник) та TOB ТОРГ-БУД-ПАРТНЕР (Покупець) укладено договір поставки №271т/17, відповідно до якого Постачальник зобов'язувався передати у власність Покупця фасадний камінь VENTAROCK, згідно його замовлень, у відповідній кількості, визначеної якості та за узгодженою вартістю, а Покупець зобов'язувався прийняти і оплатити товар в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
Відповідно до пп.3.2.1 п.3.2 вказаного Договору попередня оплата за товар здійснюється Покупцем у розмірі 50% вартості партії товару, відповідно до узгодженої сторонами Специфікації, сплачується Покупцем одним або декількома платежами не пізніше ніж через 20 робочих днів з дати підписання Специфікації на відповідну партію.
27.03.2018 року TOB ТОРГ-БУД-ПАРТНЕР здійснило оплату за товар на рахунок TOB Вентарок у розмірі 1000000, 00 грн.
27.03.2018 року позивачем сформовано податкову накладну №19 від 21.11.2017 року на суму 1000000,00 грн. в т.ч. ПДВ 166666,67 грн. та надіслано до ЄДРПН.
13.04.2018 року ГУ ДФС у Запорізькій області через автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів направлено позивачу квитанцію, в якій містилась інформація про зупинення реєстрації вказаної податкової накладної, відповідно до пункту 201.16 ст.201 ПК України, оскільки податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Додатково зазначено: показник D =0, Р =35179,92. та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
На підтвердження реальності операції відображеної у податковій накладній, позивачем, надіслано відповідачу 1 лист-пояснення та документи на підтвердження реальності здійснення операції.
20.04.2018 року комісією Головного управління Державної фіскальної служби України у Запорізькій області прийнято рішення №659457/40652647 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
23.04.2018 року позивач звернувся до відповідача із скаргою на зазначене рішення, однак рішенням комісії з питань розгляду скарг від 02.05.2018, скаргу позивача залишено без задоволення, а рішення комісії контролюючого органу без змін.
Не погодившись з рішенням відповідача позивач звернувся з позовом в суд за захистом свого порушеного права.
Задовольняючи позов суд першої інстанції виходив з того, що контролюючим органом протиправно прийнято рішення про відмову у реєстрації спірної податкової накладної, оскільки у вказаному рішенні не наведені мотиви його ухвалення та не зазначені підстави неврахування наданих позивачем документів та пояснень. Суд вважав, що надані позивачем докази, що містять відомості про обставини, які є предметом доказування у даній справі, підтверджують реальність укладеного позивачем правочину та відповідають вимогам чинного законодавства України, а відтак спірна податкова накладна підлягала реєстрації в ЄРПН.
Суд погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.
Згідно з підпунктами а , б пункту 185.1 статті 185 ПК України об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Враховуючи, що 27 березня 2018 року TOB ТОРГ-БУД-ПАРТНЕР здійснило зарахування коштів, а саме попередню оплату за товар на банківський рахунок ТОВ Вентарок , в останнього виник обов'язок скласти податкову накладну. Оплата ТОВ ТОРГ-БУД-ПАРТНЕР платежу у розмірі 100000,00 грн підтверджується платіжним дорученням від 27.03.2018 року № 1199.
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних від 29 грудня 2010 року № 1246 (далі - Порядок № 1246) визначено, що податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної/розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
01 січня 2018 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII. Вказаним Законом, пункт 201.16 Податкового кодексу України викладено в новій редакції, за якою: Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України .
На виконання вказаної норми Кабінетом Міністрів України прийнята постанова від 21 лютого 2018 року № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних . Вказаною постановою, зокрема, затверджено Порядок № 117.
Пунктом 2 вказаної Постанови передбачено, що платники податку на додану вартість, у яких до 01 грудня 2017 року зупинено реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, що діяв до набрання чинності Законом України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII та які станом на 01 грудня 2017 року не подали пояснень і копій документів до таких податкових накладних/розрахунків коригування, мають право протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування, подати пояснення і копії документів до таких податкових накладних/розрахунків коригування на розгляд комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, порядок роботи яких затверджується цією постановою.
Згідно з пунктом 3 Порядку № 117 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) податкові накладні/розрахунки коригування не підлягають моніторингу та реєструються в ЄРПН за умови відповідності одній із наступних ознак: податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у ЄРПН у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. грн. та керівник платника обіймає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; одночасно значення показників D та P мають такі розміри: D > 0,03, P < P м х 1,4, де: D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T; S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у ЄРПН за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування; P - сума ПДВ, зазначена платником у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у ЄРПН у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування; P м - найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником в ЄРПН за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування.
Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховує ДФС станом на перше число календарного місяця і 10 числа платник може переглянути зазначений показник в електронному кабінеті.
Оскільки спірна податкова накладна не відповідала жодній з ознак вказаного вище Порядку № 117, така підлягала моніторингу податковим органом.
Посилання позивача на помилковість висновку ГУ ДФС у Запорізькій області про те, що подана ним податкова накладна підлягає моніторингу у зв'язку із помилковим визначенням показника D не заслуговує на увагу, оскільки згідно з пунктом 3 Порядку № 117 податкові накладні/розрахунки коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в ЄРПН у випадку одночасної відповідності показників D і P певним параметрам.
Пунктом 6 Порядку № 117 визначено, що у разі, коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Згідно матеріалів справи, у квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 27.03.2018 №19 зазначено: показник D =0, Р =35179,92. Проте, вказаний у квитанції показник D не відповідає даним, які містяться в електронному кабінеті платника податків, який ведеться ДФС України, за квітень показник D=0,09, за травень показник D=0,12, тоді як моніторинг податкових накладних проводиться, якщо показник D є меншим за 0,03. На підтвердження вказаної інформації позивачем надано роздруківку показника D за квітень, травень 2018 року з електронного кабінету платника податків.
Як вбачається із змісту квитанції №9067773000 контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пп. 1.6. п.1. Критеріїв ризиковості платника податку .
Згідно з пп.1.6. п.1. Критеріїв ризиковості платника податку, оприлюднених листом ДФС України від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18, комісії Головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: 1)платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); 2)дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; 3)платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); 4)платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; 5)платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; 6)платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; 7) наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Відповідачами не було надано суду жодних доказів щодо приналежності позивача до перелічених категорій ризикових платників податків.
Відповідно до пунктів 14-16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Слід зазначити, що чіткого переліку документів, які платник податку може подати до контролюючого органу не існує. Такий перелік визначається платником податку на власний розсуд у кожному випадку окремо, в залежності від підстав зупинення реєстрації податкової накладеної (висновку податкового органу про відповідність платника податку певним критеріям ризикованості платника податку).
На підтвердження реальності господарської операції ТОВ Вентарок ГУ ДФС у Запорізькій області письмові пояснення та копії первинних документів. Як слідує із змісту наявного в матеріалах справи копії листа-пояснення ТОВ Вентарок являється господарським товариством, основним напрямом господарської діяльності якого є реалізація вентильованих фасадних систем VentaRock. Комплектуючими частинами вентильованих фасадних систем VentaRock є: ригелі, стійки, консолі, анкерні кріплення і фасадний камінь. Виробником фасадного каменю являється безпосередньо ТОВ ВЕНТАРОК . У цьому листі ТОВ ВЕНТАРОК надано інформацію з приводу основних видів діяльності, місцезнаходження виробничих потужностей товариства, вартість основних засобів, обладнання, яке використовується для виготовлення продукції, середньооблікової чисельності працівників, суми сплачених податків та зборів та основні напрями реалізації товару.
З наявних у матеріалах справи письмових доказів видно, що рішенням комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 02 травня 2018 № 1782/40652647/2 відмовлено позивачу у реєстрації згаданої вище податкової накладної в ЄРПН з підстави: ненадання платником податку копій документів, договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Разом з тим, оскаржуване рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області не містить чіткого переліку документів, неподання яких стало підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладеної, у ньому лише вказано перелік документів, які можуть подаватись платником податків згідно пункту 14 Порядку № 117.
Враховуючи наведене, оскільки ГУ ДФС у Запорізькій області не вказано якому саме критерію ризикованості платника податку відповідав позивач, а також не зазначено документів, яких позивачем не було подано контролюючому органу на підтвердження реальності господарських операцій, суд вважає, що прийняте податковим органом рішення про відмову у реєстрації податкової накладної позивача не відповідає вимогам закону.
Отже судом першої інстанції зроблено вірний висновок про протиправність оскарженого рішення.
Відповідно до ч.1 ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Суд приходить до висновку, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції і не впливають на правильність прийнятого судового рішення. Постанову прийнято з додержанням вимог матеріального та процесуального права, підстави для її скасування відсутні.
Керуючись ст. 243, 246, 250, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в Запорізькій області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 20 вересня 2018 року у справі № 813/2127/18 - без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня проголошення судового рішення.
У випадку оголошення судом апеляційної інстанції лише вступної та резолютивної частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя О. І. Довга судді І. І. Запотічний В. П. Сапіга Повне судове рішення складено 20 лютого 2019 року.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2019 |
Оприлюднено | 21.02.2019 |
Номер документу | 79971674 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довга Ольга Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні