Ухвала
від 14.02.2019 по справі 923/1205/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

14 лютого 2019 року м. Херсон Справа № 923/1205/17

Господарський суд Херсонської області у складі судді Немченко Л.М. при секретарі судового засідання Степановій Н.Д., розглянувши справу

за заявою: Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області (вул. 28 армії, 6, м. Херсон, 73027, код ЄДРПОУ 21295057)

до: Дочірнього підприємства "Херсонський чавуноливарний завод" ТОВ Науково-виробниче підприємство "Херсонський машинобудівний завод" (вул. Тираспільська, 1, м.Херсон, 73000, ідентифікаційний номер 24112927)

за участю заінтересованої особи (засновника) з правами третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні боржника ТОВ Науково-виробниче підприємство "Херсонський машинобудівний завод" (73026, Херсонська область, м.Херсон, вул. Тираспольська, 1, код ЄДРПОУ 35788406)

про банкрутство

за участю учасників судового процесу:

від кредиторів:

ГУ Пенсійного фонду України у Херсонській області - Лісовець-Назаренко Л.Б., представник, довіреність № 13538/08 від 29.12.2018;

ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі - Кромп О.П., представник, довіреність № 8171/9/21-22-10-05 від 11.06.2018;

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області - Сіденко К.В., представник, довіреність № 3 від 02.01.2019;

від боржника: не прибув;

від 3-ї особи ТОВ Науково-виробниче підприємство "Херсонський машинобудівний завод" - не прибув;

арбітражний керуючий Бас Р.О. - не прибув.

Ухвалою господарського суду від 24.01.2018 порушено провадження у справі про банкрутство боржника Дочірнього підприємства "Херсонський чавуноливарний завод" ТОВ Науково-виробниче підприємство "Херсонський машинобудівний завод", у порядку ст.95 Закону України про банкрутство.

Постановою господарського суду від 18.07.2018 боржника визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Бас Р.О., якого зобов'язано здійснити ліквідаційну процедуру і подати до суду звіт і ліквідаційний баланс банкрута.

Ухвалами господарського суду від 14.03.2018 та 06.11.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів.

22.01.2019 на виконання вимог постанови суду про визнання боржника банкрутом за результатами проведеної роботи від ліквідатора банкрута Бас Р.О. до господарського суду надійшов звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу та клопотання про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу підприємства.

Зазначені клопотання були призначені до розгляду у судовому засіданні на 14.02.2019.

В судовому засіданні заслухано звіт ліквідатора та розглянуто ліквідаційний баланс боржника. Ліквідатор за клопотаннями просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс, провадження у справі закрити.

Ліквідатор в судове засідання не прибув, направив заяву про розгляд клопотань без його участі.

Представники кредитора роботу ліквідатора вважають задовільною, проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу боржника не заперечують.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні представників кредиторів, суд

в с т а н о в и в:

Згідно ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За приписами ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Статтею 9 вказаного Закону визначено, що справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 18.07.2018 боржника визнано банкрутом, введено ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Бас Р.О., якого зобов'язано здійснити ліквідацію банкрута і подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку встановленому державним органом з питань банкрутства.

Виходячи із положень ст.ст. 41, 44, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.

Згідно ч. ч. 1, 5 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

На виконання вимог постанови господарського суду від 10.11.2017 ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За період з 19 липня 2019 року по 10 січня 2019 року ліквідатором боржника у відповідності до ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом здійснено наступні повноваження:

Ліквідатором боржника були внесені відомості шляхом подання через он-лайн систему електронної звітності арбітражних керуючих відомостей, передбачених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом за формами та у порядку, визначеними Міністерством юстиції України у відповідності до Положення Про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство №3018/5 від 15 вересня 2011 року з урахуванням змін, внесених Наказом Міністерства юстиції України №441/5 від 27 березня 2015 року Про затвердження змін до Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство .

Ліквідатором в ході проведення дій ліквідаційної процедури було встановлено відсутність будь-якого майна у боржника.

Ліквідатором проведено фінансовий аналіз банкрута. За висновками проведеного аналізу фінансово-господарської діяльності ДП "ХЧЛЗ ТОВ НВП "Херсонський машинобудівельний завод встановлені ознаки його стійкої неплатоспроможності.

В результаті проведеного аналізу основних фінансово-економічних показників господарської діяльності ДП "ХЧЛЗ ТОВ НВП "Херсонський машинобудівний завод" за період з 01.01.2016 по 01.01.2018, встановлені наступні їх значення:

1. Необоротні активи відсутні

2. Оборотні активи становлять 100 % активу балансу - 89.8 тис. грн.

3. Власний капітал зменшився за рахунок понесених чистих збитків станом на 01.01.2018 складає - 1 238.1 тис. грн., який складає:

- статутний капітал - 1 782.5 тис. грн.

- додатковий капітал - 122.8 тис. грн.

- непокритий збиток - 3 143.4 тис. грн.

4. Дебіторська заборгованість має незмінний характер і складає - 41 тис. грн.

5. Довгострокові зобов'язання -320 тис. грн.

Поточні зобов'язання складають 1 007,9 тис. грн., в тому числі:

- кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги -897,7 тис. грн.

- поточні розрахунки зі страхування - 96,3 тис. грн.

- поточні розрахунки з оплати праці - 5,2 тис. грн.

- інші поточні зобов'язання -8,7 тис. грн.

Ухвалами Господарського суду Херсонської області від 14.03.2018 та 06.11.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів на загальну суму - 6 089 357,34 грн.

Для проведення оцінки змін фінансового стану підприємства було розраховано (додаток 11 та додаток 12) показники стійкості, ліквідності, прибутковості та рентабельності, а також баланс ліквідності, які свідчать про негативні зміни в діяльності підприємства в порівнянні з минулими періодами.

Проведений аналіз ознак приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства не виявив.

В даному випадку задоволення вимог кредиторів по даній справі можливе тільки за рахунок продажу наявних активів підприємства-боржника.

З метою виявлення майна та активів боржника розпорядником майна було направлено ряд відповідних запитів про отримання інформації, зокрема:

направлено ряд інформаційних запитів до реєструючих органів, зокрема:

- Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області;

- Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області;

- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у

Херсонській області;

- Херсонський міський центр зайнятості;

- Херсонське об'єднане управління Пенсійного фонду України Херсонської

області;

- УДВС Головного територіального управління юстиції у Херсонській області;

- Регіональний сервісний центр МВС України у Херсонській області;

- Головне управління Держпраці у Херсонській області;

- Херсонська митниця ДФС;

- Головне управління статистики у Херсонській області;

- Керівнику ДП "ХЧЛЗ" ТОВ НВП "Херсонський машинобудівний завод".

В ході виконання повноважень ліквідатора боржника не було здобуто інформації стосовно укладення банкрутом правочинів (договорів) котрі необхідно визнавати недійсними.

В ході виконання повноважень ліквідатора банкрута не було здобуто інформації стосовно наявності майна, належного банкруту у третіх осіб.

Згідно проведеної інвентаризації виявлене майно було включено до ліквідаційної маси та реалізовано в рамках справи про банкрутство.

Отримано відомості із Держаного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта, витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна.

Таким чином, в рамках справи про банкрутство ДП "ХЧЛЗ" ТОВ НВП "Херсонський машинобудівний завод" виконані усі необхідні умови процедури ліквідації.

За приписами ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.

Як слідує з матеріалів справи, 12.12.2018 відбулось засідання комітету кредиторів ДП "ХЧЛЗ" ТОВ НВП "Херсонський машинобудівний завод", на якому було заслухано ліквідатора зі звітом про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу. За результатами погоджено звіт.

Присутні в судовому засіданні представники кредиторів зазначили, що ліквідатором в повному обсязі виконано заходи ліквідаційної процедури, у зв'язку з чим вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника і припинити провадження у справі.

Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу.

Згідно ч. 2 ст. 46 вказаного Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Заслухавши ліквідатора банкрута та представника ініціюючого кредитора, дослідивши та оцінивши матеріали звіту, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

Відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до повноважень ліквідатора відноситься формування ліквідаційної маси, пред'явлення до третіх осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.

Письмовий звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та припинення провадження у справі.

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів менший, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.

У відповідності з ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

У частині 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до ч.6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

В процесі ліквідаційної процедури заяв від інших кредиторів до суду та ліквідатору ТОВ "Ліон" не надходило.

Скарг на дії ліквідатора ДП "ХЧЛЗ" ТОВ НВП "Херсонський машинобудівний завод" арбітражного керуючого Бас Р.О. за час його роботи до господарського суду не надходило.

В судовому засіданні представники кредиторів роботу ліквідатора визнали задовільною, проти затвердження звіту і ліквідаційного балансу не заперечує.

За таких обставин, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора по справі №923/1205/17 та ліквідаційний баланс банкрута - ДП "ХЧЛЗ" ТОВ НВП "Херсонський машинобудівний завод" та закрити провадження у справі.

Відповідно до ст.31 п.5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Згідно п.6 ст.31 цього Закону, вимоги не задоволені за відсутністю майна, вважаються погашеними.

За таких обставин, звіт та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

У зв'язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу провадження у справі закривається.

На підставі викладеного, керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46, п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 ГПК України, суд

п о с т а н о в и в

1.Звіт ліквідатора - арбітражного керуючого Бас Р.О. у справі №923/1205/17 про проведену роботу на стадії ліквідації Дочірнього підприємства "Херсонський чавуноливарний завод" ТОВ Науково-виробниче підприємство "Херсонський машинобудівний завод" (вул. Тираспільська, 1, м.Херсон, 73000, ідентифікаційний номер 24112927) банкрутом затвердити.

2.Ліквідаційний баланс банкрута - Дочірнього підприємства "Херсонський чавуноливарний завод" ТОВ Науково-виробниче підприємство "Херсонський машинобудівний завод" (код ЄДРПОУ №24112927) затвердити.

3.Юридичну особу банкрута - Дочірнє підприємство "Херсонський чавуноливарний завод" ТОВ "Науково виробниче підприємство "Херсонський машинобудівний завод" (вул. Тираспільська, 1, м. Херсон, 73000, ідентифікаційний номер 24112927) , ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4.Вимоги кредиторів, незадоволені за відсутністю майна банкрута, вважати погашеними.

5.Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6.Ліквідатору повідомити Державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.

7.Припинити ліквідаційну процедуру Дочірнього підприємства "Херсонський чавуноливарний завод" ТОВ "Науково виробниче підприємство "Херсонський машинобудівний завод".

8. Провадження у справі №923/1205/17- закрити.

9. Ліквідатору арбітражному керуючому Бас Р.О відповідно до п. 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення Дочірнього підприємства "Херсонський чавуноливарний завод ТОВ "Науково виробниче підприємство Херсонський машинобудівний завод" (вул. Тираспільська, 1, м. Херсон, 73000, ідентифікаційний номер 24112927) .

10. Копію ухвали надіслати: кредиторам, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена відповідно до ст.ст. 255, 256 ГПК України.

Повний текст ухвали оформлено і підписано 21.02.2019

Суддя Л.М. Немченко

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення14.02.2019
Оприлюднено21.02.2019
Номер документу79990757
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/1205/17

Ухвала від 14.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 23.01.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 06.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 04.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 03.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 03.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 19.09.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 19.09.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Постанова від 18.07.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 22.06.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні