Рішення
від 05.11.2018 по справі 0440/5965/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 49089 м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, (веб адреса сторінки на офіційному веб -порталі судової влади України в мережі Інтернет - http://adm.dp.court.gov.ua)

05 листопада 2018 року Справа № 0440/5965/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Жукової Є.О.

при секретарі судового засідання Воробйовій П.В.

за участю:

представників позивача ОСОБА_1,

ОСОБА_2

представника відповідача ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Універсалпостач" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн., -

ВСТАНОВИВ:

07.08.2018 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Універсалпостач" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано наступним.

Головним державним ревізором-інспектором відділу адміністрування ПДВ території обслуговування Державної податкової інспекції у Новокодацькому районі м. Дніпра управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області - ОСОБА_4, на підставі пп. 191 1.1. п. 19.1 статті 19, пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 розділу І ПК України, у порядку пп 75.1.1 п 75.1 ст. 75 та ст. 76 гл. 8 розділу П ПК України проведено камеральну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю УНІВЕРСАЛПОСТАЧ (код ЄДРПОУ 38433307) з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за березень 2018 року, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних з 02.04.2018 року.

За результатами камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю УНІВЕРСАЛПОСТАЧ , контролюючим органом складено акт від 17.04.2018 р. № 18977/04-36-12-07/38433307 Про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю УНІВЕРСАЛПОСТАЧ (код ЄДРПОУ 38433307) з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за березень 2018 року .

На підставі висновків, викладених в акті перевірки від 17.04.2018 р. № 18977/04-36-12-07/38433307, контролюючим органом було сформовано податкове повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн.

Позивач висновки вищевказаного акту перевірки вважає неправомірними та незаконними, а тому відповідно і зазначене вище податкове повідомлення-рішення такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.08.2018 р. у справі № 0440/5965/18 провадження у справі було відкрито та справа призначена до розгляду в порядку підготовчого провадження за правилами загального позовного провадження.

В судове засідання, призначене на 05.11.2018 р. з'явились всі сторони у справі.

Представники позивача в судовому засіданні підтримали позовні вимоги та просили суд задовольнити позов в повному обсязі за викладених у ньому підстав.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечувала проти позовної заяви та просила відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на відзив від 29.10.2018 р., в якому зазначила наступне.

У березні 2017 року позивачем виписано податкову накладну: № 3 від 03.03.2018 р. дата подання до реєстрації 02.04.2018 р., кількість днів затримки 2 дні;

Підставою для відповідальності платника податків в даному випадку, а саме: застосування штрафу - є порушення граничного строку надання до реєстрації податкових накладний в Єдиному реєстрі податкових накладних, розмір якого залежить від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних та кількості днів прострочки реєстрації, а не протиправні дії щодо блокування реєстрації податкових накладних позивача.

Саме з цих підстав, Головним уравлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області в акті перевірки від 17.042018 р. № 18977/04-36-12-07/38433307 зроблено висновок про те, що ТОВ Універсалпостач в порушення п. 201.10 ст.201 ПК України, несвоєчасно (з порушенням терміну реєстрації до 15 календарних днів) зареєструвало податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму ПДВ 6833333,33 грн.

На підставі викладеного вище, із посиланням на норми ст.ст. 185, 187, 120-1, 201 ПК України, повноважний представник відповідача просить суд у задоволенні пред'явлених позовних вимог відмовити у повному обсязі.

02.11.2018 р. за вх.№52338/18 повноважним представником позивача було подано відповідь на відзив, в якому зазначено наступне.

Повноважний представник відповідача у поданому відзиві від 29.10.2018 р. зазначає, що податкова накладна №3 від 03.03.2018 року була подана до реєстрації 02.04.2018 року.

Зазначені вище доводи, повноважний представник позивача спростовуєє наступним.

Податкова накладна №3 від 03.03.2018 року була направлена ТОВ Універсалпостач для реєстрації в останній день строку її реєстрації - 31.03.2018 року о 16 год. 04 хв., що підтверджується, як зазначає повноважний представник відповідача, оригіналом бази даних М.Е.Бос ТОВ Універсал №804постач та скріншотом повідомлення про відправлення в ДФС електронного файлу 04670038433307J1201009100000000110320180467.ХМL з бази даних M.E.Doc , в підтвердження чого надано відповідний скріншот.

При цьому, повноважний представник позивача у поданій відповіді на відзив від 02.11.2018 р. зазначає, що на момент подання податкової накладної №3 від 03.03.2018 року для її реєстрації в ЄРПН сума ліміту, на яку позивач - ТОВ Універсалпостач мав право зареєструвати податкові накладні, складала 6 854 853,99 грн. (станом на 16 год. 05 хв. 31.03.2018 року).

В підтвердження зазначених вище даних, повноважним представником позивача було надано скріншот з особистого електронного кабінету ТОВ Універсалпостач - інформацію з реєстрів операцій в системі електронного адміністрування ПДВ, за період з 29.03.2018 року по 03.04.2018 року.

Водночас, повноважний представник позивача у поданій відповіді на відзив від 02.11.2018 р. зазначає, що відповідно до реєстрівоперацій в системі електронного адміністрування ПДВ, станом на 31.03.2018 р. 16 год. 05 хв. ТОВ Універсалпостач мало право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 6 854 853,99 грн., в підтвердження чого останнім було надано скріншит з особистого електронного кабінету ТОВ Універсалпостач .

В судовому засіданні судом було поставлено на розгляд питання щодо можливості переходу до розгляду справи по суті за доказами, які наявні у матеріалах справи.

Повноважні представники як позивача так і відповідача не заперечували щодо переходу до розгляду справи по суті.

Таким чином, враховуючи зазначене вище, суд закрив підготовче провадження та перейшов до розгляду зазначеної справи по суті, застосувавши принцип процесуальної економії та у відповідності до ст.ст.192 - 211, 217, 224 - 228 КАС України безпосередньо 05.11.2018 року.

Дослідивши в судовому засіданні докази, наявні в матеріалах справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Універсалпостач є юридичною особою, що підтверджується відповідними відомостями, які містяться в матеріалах справи.

Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що Головним державним ревізором-інспектором відділу адміністрування ПДВ території обслуговування Державної податкової інспекції у Новокодацькому районі м. Дніпра управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області - ОСОБА_4, на підставі пп. 191 1.1. п. 19.1 статті 19, пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 розділу І ПК України, у порядку пп 75.1.1 п 75.1 ст. 75 та ст. 76 гл. 8 розділу П ПК України проведено камеральної перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю УНІВЕРСАЛПОСТАЧ (код ЄДРПОУ 38433307) з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за березень 2018 року, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних з 02.04.2018 року.

За результатами камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю УНІВЕРСАЛПОСТАЧ , контролюючим органом складено акт від 17.04.2018 р. № 18977/04-36-12-07/38433307 Про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю УНІВЕРСАЛПОСТАЧ (код ЄДРПОУ 38433307) з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за березень 2018 року .

У зазначеному акті перевірки вказано, що при перевірці було використано такі документи, як: інформація наявна в базах даних ДФС України, надання платником податку, та у, та відомості з Єдиного реєстру податкових накладних, щодо податкових накладних та розрахунків коригування, згідно з наданими платником електронними документами.

В акті від 17.04.2018 р. № 18977/04-36-12-07/38433307 контролюючим органом зроблено висновок про порушення Товариством з обмеженою відповідальністю УНІВЕРСАЛПОСТАЧ : пункту 201.10 статті 201 розділу V Податкового кодексу України суб'єктом господарювання порушено граничні строки реєстрації по 1 податковій накладній/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складеної за березень 2018 року на загальну суму податку на додану вартість 6 854 853,99 грн., у тому числі порушення строку реєстрації: до 15 календарних днів - на загальну суму ПДВ 6 854 853,99 грн., а саме: податкової накладної №3 від 03.03.2018 р., з фактичною датою реєстрації - 02.04.2018 р. 8:06; із зазначенням кількості днів порушення строків реєстрації ПН/РК в ЄРПН - 2 дні; сума ПДВ - 6 833 333,33 грн.; розмір штрафу - 10 %; сума штрафу - 6 833 333,33 грн

На підставі висновків, викладених в акті перевірки від 17.04.2018 р. № 18977/04-36-12-07/38433307, контролюючим органом було сформовано податкове повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. на суму 683 333,33 грн.

З матеріалів справи вбачається, що 19.04.2018 р. позивачем - ТОВ Універсалпостач було направлено на адресу Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області заперечення на акт від 17.04.2018 р. № 18977/04-36-12-07/38433307 Про результати камеральної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю УНІВЕРСАЛПОСТАЧ (код ЄДРПОУ 38433307) з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за березень 2018 року , в яких позивач просив прийняти заперечення до розгляду та врахувати їх при прийнятті відповідного рішення за результатами камеральної перевірки.

27.07.2018 р. контролюючим органом було направлено на адресу позивача - ТОВ Універсалпостач лист про розгляд запереченя від 27.07.2018 р. №23114/140/04-36-12-47, яким ТОВ Універсалпостач було повідомлено, що за результатами розгляду заперечення ТОВ Універсалпостач №1904/2018 від 19.04.2018 р. на акт від 17.04.2018 р. №18977/04-36-12-07/38433307 з питання своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за березень 2018 р., ГУ ДФС у Дніпроптеровській області повідомило, що висновки, викладені в акті, правомірними та такими, що відповідають нормам чинного законодавста та залишаються без змін.

11.05.2018 р. ТОВ Універсалпостач було направлено на адресу Державної фіскальної служби України скаргу на податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 03.05.2018 р. №0097461207, в якій позивач просив перевірити законність та обґрунтованість рішення ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 03.05.2018 року №0097461207, прийнятого за результати камеральної перевірки ТОВ Універсалпостач (код ЄДРПОУ 38433307) з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних складених за березень 2018 року (Акт від 17.04.2018 року №18977/04-36-12-07/38433307); задовольнити скаргу ТОВ Універсалпостач та скасувати в повному обсязі податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 03.05.2018 року №0097461207, яким товариству визначено штраф у сумі 683 333,33 грн. за порушення граничних строків реєстрації податкової накладної №3 від 03.03.2018 року.

10.07.2018 р. контролюючим органом було направлено на адресу позивача - ТОВ Універсалпостач рішення про результати розгляду скарги від 10.01.2018 р. №23033/6/99-99-11-03-01-25, яким податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби України в Дніпропетровській області від 03.05.2018 р. №0097461207 - залишено без змін, а скаргу - без задоволення.

В матеріалах справи містяться відомості, що між Приватним акціонерним товариством ЄВРАЗ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЗАВОД та Товариством з обмеженою відповідальністю Універсалпостач було укладено договір купівлі-продажу від 28.02.2018 р. №03/03-2018.

Відповідно до умов зазначеного вище договору купівлі-продажу від 28.02.2018 р. №03/03-2018, ТОВ Універсалпостач зобов'язувалось передати у власність ПрАТ ЄВРАЗ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЗАВОД залізничний транспорт, залізничну техніку та інше рухоме майно для їх використання в господарській діяльності, а ПрАТ ЄВРАЗ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЗАВОД зобов'язувався прийняти товар та оплати його на умовах, передбачених цим договором.

Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що до договору купівлі-продажу від 28.02.2018 р. №03/03-2018 сторонами, а саме: ПрАТ ЄВРАЗ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЗАВОД та ТОВ Універсалпостач було укладено відповідні додаткові угоди, а саме: додаткова угода до договору купівлі-продажу №03/03-2018 від 28.02.2018 р.; додаткова угода до договору купівлі-продажу №03/03-2018 р.від 03.03.2018 р.

В підтвердження виконання умов договору купівлі-продажу від 28.02.2018 р. №03/03-2018 позивачем - ТОВ Універсалпостач було надано відповідні копії документів, а саме: акт прийому-передачі майна від 05.03.2018 р.; платіжне доручення №3984 від 03.03.2018 р. на загальну суму 41 000 00,00 грн.

03.03.2018 року ТОВ Універсалпостач була складена, в електронному вигляді, з електронним підписом уповноваженої особи, податкова накладна № 3 на суму 41 000 000,00 грн., в тому числі ПДВ 6 833 333,33 грн.

Зазначена вище податкова накладна була направлена для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних через операційну систему М.Е.Dос.

31.03.2018 року о 16 год. 04 хв. реєстрація податкової накладної № 3 від 03.03.2018 року в Єдиний реєстр податкових накладних здійснена 02.04.2018 року о 08 год. 06 хв., що підтверджується квитанцією № 1, копія якої міститься в матеріалах справи.

Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що 31.03.2018 року ТОВ Універсалпостач здійснювало декілька спроб реєстрації податкової накладної від 03.03.2018 року №3, а саме: о 13 год. 42 хв. - отримана квитанція №1 (час отримання квитанції №1-13 год. 49 хв.), в якій зазначено, що документ не прийнято у зв'язку з тим, що файл з іменем 04670038433307J1201009100000000110320180467.ХМL уже присутній в архіві електронних документів та подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається.

Так, о 14 год. 04 хв. ТОВ Універсалпостач була отримана квитанція №1 (час отримання квитанції №1 - 14 год. 15 хв.), в якій зазначено, що документ не прийнято у зв'язку з тим, що сума ПДВ в документі (6 833 333,33 грн.) не може перевищувати суму ПДВ, на яку продавець має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування (21 520,66 грн.); о 14 год. 35 хв. ТОВ Універсалпостач отримана квитанція №1 (час отримання квитанції №1 - 14 год. 40 хв.), в якій зазначено, що документ не прийнято у зв'язку з тим, що сума ПДВ в документі (6 833 333,33 грн.) не може перевищувати суму ПДВ, на яку продавець має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування (21 520,66 грн.); о 15 год. 04 хв. ТОВ Універсалпостач отримана квитанція №1 (час отримання квитанції №1-15 год. 15 хв.), в якій зазначено, що документ не прийнято у зв'язку з тим, що сума ПДВ в документі (6 833 333,33 грн.) не може перевищувати суму ПДВ, на яку продавець має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування (21 520,66 грн.); о 15 год. 30 хв. ТОВ Універсалпостач отримана квитанція №1 (час отримання квитанції №1 - 15 год. 39 хв.), в якій зазначено, що документ не прийнято у зв'язку з тим, що сума ПДВ в документі (6 833 333,33 грн.) не може перевищувати суму ПДВ, на яку продавець має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування (21 520,66 грн.); о 16 год. 04 хв. ТОВ Універсалпостач отримана квитанція № 1 (час отримання квитанції №1 - 02.04.2018 року о 18 год. 05 хв.), в якій зазначено, що документ прийнято (реєстрація податкової накладної, в цьому випадку, відбулася з порушенням терміну).

Водночас, суд зазначає, що в матеріалах справи містяться відомості, що 31.03.2018 року ТОВ Універсалпостач було складено та направлено до ПрАТ ЄВРАЗ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЗАВОД для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування №1 до податкової накладної №2 від 05.03.2018 року на зменшення податкових зобов'язань з ПДВ у сумі 6 833 333,33 грн.

Граничний термін реєстрації розрахунку коригування №1 до податкової накладної №2 від 05.03.2018 року є 31.03.2018 року.

Податкова накладна №2 від 05.03.2018 року була направлена ПрАТ ЄВРАЗ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЗАВОД для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних 31.03.2018 року о 11 год. 44 хв.

Правовідносини сторін, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, щодо визначення вичерпного переліку податків і зборів, що справляються в Україні, та порядку їх адміністрування, платників податків та зборів, їх прав та обов`язків, компетенції контролюючих органів, повноважень і обов`язків їх посадових осіб під час здійснення податковою контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються нормами Конституції України від 28.06.1996 № 254к/96-ВР, Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, тощо.

Відповідно до ст.55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Статтями 61, 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Юридична відповідальність особи має індивідуальний характер.

Відповідно до ст. ст. 6, 13 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року, кожен має право на справедливий розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення, а також кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинено особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Відповідно до ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а суд згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Згідно з п.55.1. ст.55 ПК України податкове повідомлення-рішення про визначення суми грошового зобов'язання платника податків або будь-яке інше рішення контролюючого органу може бути скасоване контролюючим органом вищого рівня під час проведення процедури його адміністративного оскарження та в інших випадках у разі встановлення невідповідності таких рішень актам законодавства. Процедура адміністративного оскарження рішень органів державної податкової служби є дворівневою.

Контролюючими органами вищого рівня є Державна податкова адміністрація України - для державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, які у свою чергу є контролюючими органами вищого рівня для державних податкових інспекцій (п.55.2 ст.55 ПК України).

Порядок оскарження рішень контролюючих органів визначений у ст.56 ПК України, п. 56.1 якої визначає, що рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення (п.56.2 ст.56 ПК України).

Згідно з п. 56.18. ст.56 ПК України з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення - рішення або інше рішення контролюючого органу про нарахування грошового зобов'язання у будь-який момент після отримання такого рішення.

Відповідно до п.58.1 ст. 58 Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.

До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій.

Форма та порядок надіслання податкового повідомлення-рішення і розрахунку грошового зобов'язання визначається центральним контролюючим органом.

Відповідно до п.п. 61.1. ст. 61 ПК України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способи здійснення податкового контролю перелічені у ст.62 ПК України, до них відноситься, зокрема, відповідно до п.62.1.3. ПК України здійснення податкового контролю шляхом проведення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до норм ст.75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

У відповідності до ст. 86 Податкового кодексу України результати проведених перевірок оформлюються актом та шляхом прийняття податкових повідомлень-рішень у разі виявлення податковим органом заниження чи завищення податкових зобов'язань платника податків.

Відповідно до п.1201 1 ст.1201 ПК України, порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної

Порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 цього Кодексу.

У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог цього Кодексу щодо своєчасності реєстрації таких документів в Єдиному реєстрі податкових накладних, штрафні санкції, передбачені пунктом 120-1.2 цієї статті, не застосовуються.

Відповідно до п.п. 14.1.157 ПК України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

Відповідно до п.192.1 ст.192 ПК України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних:

постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;

отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

Складені платником податку розрахунки коригування до податкових накладних, складених до 1 лютого 2015 року, розрахунки коригування до податкових накладних, які не підлягали наданню отримувачу (покупцю) - платнику податку, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником (продавцем). Зазначене не поширюється на розрахунки коригування, що передбачають зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику (зменшення податкового зобов'язання постачальника та податкового кредиту отримувача), складені після 1 липня 2015 року до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року на отримувача (покупця) - платника податку, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем) товарів/послуг.

Розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов'язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Відповідно до норм ст.201 ПК України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата виписування податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);

ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку;

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

и) вид цивільно-правового договору;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Відповідно до п.п. 201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу.

Якщо сума, визначена відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов'язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Відповідно до п.3 Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246, операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Відповідно до п.8 Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку.

Відповідно до п.9 Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, за операціями з постачання послуг нерезидентом податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються зареєстрованим на території України отримувачем (покупцем) - платником податку таких послуг.

Розрахунок коригування, складений постачальником (продавцем) до податкової накладної, складеної на отримувача (покупця) - платника податку, підлягає реєстрації: постачальником (продавцем), якщо передбачається збільшення суми компенсації вартості товарів/послуг на користь такого постачальника (продавця) або коригування кількісних і вартісних показників у підсумку не змінює суми такої компенсації; отримувачем (покупцем), якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг на користь їх постачальника (продавця), для чого постачальник (продавець) надсилає складений розрахунок коригування отримувачу (покупцю).

Розрахунки коригування до податкових накладних, складених до 1 лютого 2015 р., а також до податкових накладних, які не видаються отримувачу (покупцю) - платнику податку (за наявності законодавчих підстав для складення таких розрахунків коригування), підлягають реєстрації постачальником (продавцем), крім розрахунків коригування, що передбачають зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику (продавцю) (зменшення податкового зобов'язання постачальника (продавця) та податкового кредиту отримувача (покупця), складених після 1 липня 2015 р. до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 р. на отримувача (покупця) - платника податку, які підлягають реєстрації таким отримувачем (покупцем).

Відповідно до п.11 Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246, після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Здійснивши системний аналіз наведених вище норм чинного законодавства України та надаючи оцінку доводам сторін, як викладених в заявленному адміністративному позові та відзиві до нього, так і в поясненнях, наданих в судовому засіданні, суд зазначає наступне.

Суд критично ставиться до позиції Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, яка викладена в акті перевірки від 17.04.2018 р. №18977/04-36-12-07/38433307, на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн., оскільки висновки, які зазначені контролюючим органом органом, не відповідають дійсним обставинам справи, зроблені без належного дослідження усіх наявних доказів у справі, що було виявлено під час судової стадії дослідження доказів та безпідставність яких підтверджується відповідними документами, копії яких містяться в матеріалах справи.

Як вбачається з матеріалів справи, судом при розгляді зазначеної справи були дослідженні долучені до матеріалів справи копії зазначених вище документів, які підтверджують своєчасну реєстрацію податкової накладної від 03.03.2018 р. №3 позивачем - ТОВ Універсалпостач .

Так, суд зазначає, що останнім днем реєстрації податкової накладної від 03.03.2018 р. №3 було 31.03.2018 р. Зазначена дата припала на вихідний день.

При цьому, суд зазначає, що відповідно до п.3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246, вихідний день вважається операційним та триває до 20.00 год.

Судом встановлено, що податкова накладна від 03.03.2018 р. №3 була направлена для реєстрації своєчасно, а саме: 0 16 год. 04 хв.

При цьому, квитанція про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних на адресу ТОВ Універсалпостач не надходила.

Відтак, як передбачено абз.13 п.201.10 ст.201 ПК України, якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підставі викладеного вище, позивачем у відповідності до норм ст.ст. 73-76 КАС України було доведено факт направлення відповідної податкової накладної №3 від 03.03.2018 р. для реєстрації, а саме: 0 16 год. 04 хв., тобто за 4 год. до закінчення операційного дня, що підтверджуєтьмя відповідними скріншотами програми М.Е.Doc , квитанцією №1 отриманою ТОВ Універсалпостач 31.03.2018 р. о 16 год. 10 хв., копії яких містяться в матеріалах справи.

З урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку про незаконність та необґрунтованість висновків відповідача, зазначених в акті перевірки від 17.04.2018 р. №18977/04-36-12-07/38433307, хибність зайнятої ним позиції та невідповідність її чинному законодавству України.

При цьому, оскільки відповідачем в порядку, передбаченому ч.2 ст.77 КАС України не доведено правомірності позиції, викладеної в акті перевірки від 17.04.2018 р. №18977/04-36-12-07/38433307, що стала підставою для винесення податкового повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн., суд приходить до висновку про необґрунтованість тверджень відповідача щодо порушення позивачем порядку п. 201.10 ст.2011 ПК України.

Відтак суд зазначає, що відповідачем - Головним управлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, у відповідності до норм ст.73, 74 КАС України, під час судового розгляду справи, не було доведено правомірності підстав формування оскарженого позивачем податкового повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн., всупереч положенням ст.77 КАС України, яким передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Натомість, позивачем з урахуванням належних письмових доказів в розумінні ст.ст. 73, 74 КАС України, як доданих до позовної заяви, так і наданих в судовому засіданні та долучених до матеріалів справи, детально наведених вище, спростовані доводи відповідача відповідно до наданих як пояснень, так і відзиву останнім в порядку ст.77 КАС України.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про необ`єктивность та недостовірність висновків Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, викладених у акті перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Універсалпостач" від 17.04.2018 р. №18977/04-36-12-07/38433307, опрацювання яких мало наслідком винесення контролюючим органом оскаржуваного податкового повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн.

Таким чином, встановивши в судовому засіданні та підтвердивши доказами, наявними в матеріалах справи, факт прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення необґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття зазначених рішень; недобросовісно; нерозсудливо; непропорційно, зокрема без дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямовані ці рішення, що мають наслідком порушення прав та законних інтересів позивача в публічно-правових відносинах з боку відповідача - суб'єкта владних повноважень, суд вважає, що належним засобом щодо поновлення такого порушеного права буде визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Відповідно до ч. 8 ст. 6 Закону України Про судовий збір розподіл судового збору між сторонами та перевірка повноти сплати судового збору здійснюються відповідно до процесуального законодавства.

Відповідно до платіжного дорученя від 03 серпня 2018 р. №1333 позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 10 250,00 грн., який у повному розмірі зараховано до Державного бюджету.

Враховуючи задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Універсалпостач" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн., суд вважає за необхідне відшкодувати Товариству з обмеженою відповідальністю "Універсалпостач" суму, сплачену у якості судового збору за подання даної позовної заяви з Державного бюджету України в сумі 10 250,00 грн. (десять тисяч двісті п'ятдесят грн.) 00 коп.

Керуючись ст. ст. 242-244, 246, 250, 254, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Універсалпостач" до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн. - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області №0097461207 від 03.05.2018 р. в сумі 683 333,33 грн.

Стягнути судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю " Універсалпостач" (код ЄДРПОУ 38433307) з оплати судового збору у розмірі 10 250,00 грн. (десять тисяч двісті п'ятдесят грн.) 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені ст.295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 14 листопада 2018 року.

Суддя ОСОБА_5

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2018
Оприлюднено24.02.2019
Номер документу80023992
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0440/5965/18

Ухвала від 03.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 05.11.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Рішення від 05.11.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 08.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні