Постанова
від 26.02.2019 по справі 755/3108/19
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/3108/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"26" лютого 2019 р. суддя Дніпровського районного суду міста Києва Катющенко В.П. вивчивши адміністративний матеріал, який надійшов з Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ідентифікаційний номер: НОМЕР_1, працюючого директором ТОВ ХІТ ТРАНС , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2,

у вчиненні правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, -

В С Т А Н О В И В:

До Дніпровського районного суду м. Києва надійшов адміністративний матеріал по притягненню до адміністративної відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП ОСОБА_1

Відповідно до протоколу № 22/26-15-14-07-01 про адміністративне правопорушення від 30 січня 2019 року, при проведенні документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ ХІТ ТРАНС (код 40684149, 02125, м. Київ, вул. Петра Запорожця, буд. 26-А, кв. 141), було встановлено порушення встановленого порядку ведення податкового обліку, в результаті чого порушено п. 44.1., п. 44.2., п. 44.6. ст. 44, п.п. 134.1.1 п. 134.1 ПК України, в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 105 472,00 гривень, в тому числі: за 2017 рік на суму 105472,00 гривень; п. 198.1 ст. 198, п. 198.3 ст. 198, п. 198.6 ст. 198 ПК України, в результаті чого занижено податок на додану вартість в періоді, що перевірявся на загальну суму 94495,00 гривень, в тому числі за березень 2017 року на суму 1680,00 гривень, травень 2017 року - 37820,00 гривень, червень 2017 року - 11972,00 гривень, серпень 2017 року - 11972,00 гривень, вересень 2017 року - 13437,00 гривень, жовтень 2017 року - 13437,00 гривень, листопад 2017 року - 4177,00 гривень, та завищено суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (ряд. 21 декларації) на суму 22697,00 гривень, в тому числі за грудень 2017 року на суму 22697,00 гривень.

Вивчивши адміністративний матеріал, суддя приходить до висновку про необхідність повернення адміністративного матеріалу для дооформлення.

Статтею 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Згідно ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Порядок оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення в органах доходів і зборів, а також процедура складання протоколів про адміністративні правопорушення, розгляду справ про адміністративні правопорушення органами доходів і зборів, ведення діловодства у справах про адміністративні правопорушення, а також забезпечення належного розгляду скарг на постанови у справах про адміністративні правопорушення передбачена Інструкцією з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566.

У відповідності до п. 12, 13 Розділу ІІ Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, у разі неможливості складання Протоколу за місцем вчинення адміністративного правопорушення Протокол складається в органі доходів і зборів. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, запрошується до органу доходів і зборів для складання та підписання Протоколу. У запрошенні зазначаються дата, час та місце складання Протоколу. Запрошення вважається належним чином врученим, якщо воно надіслано за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручено особисто такій особі. У разі неявки особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, у визначений у запрошенні час складається акт довільної форми, який засвідчує факт такої неявки. Акт підписується не менш як трьома посадовими особами контролюючого органу та реєструється у журналі реєстрації актів, що засвідчують факт неявки особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Згідно п. 11 вказаної Інструкції, один примірник Протоколу під підпис вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Як вбачається зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення, останній було складено внаслідок документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ ХІТ ТРАНС , без участі особи, відносно якої протокол було складено - ОСОБА_1 При цьому, Головним управління ДФС у м. Києві на адресу ТОВ ХІТ ТРАНС було направлено листа про надання інформації, згідно якого до Головного управління ДФС у м. Києві було запрошено директора ТОВ ХІТ ТРАНС - ОСОБА_1 для ознайомлення та підписання протоколу про адміністративні правопорушення. В подальшому, Головним управлінням ДФС у м. Києві було складено акт неявки керівника ТОВ ХІТ ТРАНС на запрошення для ознайомлення та підписання протоколу про адміністративне правопорушення.

В той же час, адміністративний матеріал не містить відомостей, які б підтверджували факт направлення особі, яка притягується до адміністративної відповідальності відповідного запрошення на складання протоколу, при цьому додана до адміністративного матеріалу копія роздруківки відправки рекомендованої кореспонденції не містить підтверджуючих відомостей про направлення ОСОБА_1 саме запрошення. Крім того, адміністративний матеріал не містить також підтверджуючих відомостей про направлення ОСОБА_1 протоколу про адміністративне правопорушення, враховуючи той факт, що останній був складений без присутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, а доданий до адміністративного матеріалу акт про неможливість вручення примірника протоколу не свідчить про направлення протоколу на адресу ОСОБА_1

Відповідно до ст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Аналізуючи наведене, з метою повного та всебічного розгляду даного адміністративного матеріалу, суд вважає за необхідне повернути матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 до Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві для усунення вищевказаних порушень.

Керуючись ч. 1 ст. 163-1, ст.ст. 245, 252, 256, 280, 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Матеріал про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, повернути доГоловного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві для дооформлення.

Постанова, відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 31.03.2015 року в справі № 2-рп/2015, оскарженню не підлягає.

Суддя:

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.02.2019
Оприлюднено28.02.2019
Номер документу80086426
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —755/3108/19

Постанова від 26.02.2019

Адмінправопорушення

Дніпровський районний суд міста Києва

Катющенко В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні