Рішення
від 21.02.2019 по справі 440/4591/18
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 лютого 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/4591/18

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Костенко Г.В.,

за участю:

секретаря судового засідання - Колодяжний Д.В.,

представників позивача - Драпак Л.О., Головка Л.С.,

представника відповідача - Постернака М.В.

розглянув у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дружба" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),

В С Т А Н О В И В:

20.12.2018 Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області (надалі також - позивач) звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дружба" (надалі - ТОВ "Дружба", відповідач), в якій просить:

- застосувати до ТОВ "Дружба" (код ЄДРПОУ 03772039) заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації адміністративної будівлі за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки;

- встановити ТОВ "Дружба" (код ЄДРПОУ 03772039) наступний порядок і спосіб виконання судового рішення - заборонити користуватися за призначенням адміністративною будівлею за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ТОВ "Дружба" при експлуатації адміністративної будівлі за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32, не дотримується вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, що підтверджується матеріалами перевірки, а подальша її експлуатація створює загрозу життю та здоров'ю людей.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 22.12.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі №440/4591/18. Вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з викликом учасників справи.

24.01.2019 відповідач надав до суду відзив (а.с.36-39), в якому просив відмовити в задоволенні позову посилаючись на те, що ТОВ "Дружба" вжито заходи на усунення більшості порушень.

12.02.2019 позивач надав до суду відповідь на відзив (а.с.89-93), у якій позивач відхиляє доводи відповідача. Просить суд застосувати заходи реагування до ТОВ "Дружба".

19.02.2019 позивач надав додаткові пояснення (а.с.102-105), у яких зазначив, що подані відповідачем документи на підтвердження усунення порушень пожежної безпеки не підтверджують факт усунення порушень, що зафіксовані в акті від 26.10.2018 №84.

У судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали та просили їх задовольнити в повному обсязі з підстав, наведених у позовній заяві, відзиві та поясненнях.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на обставини викладені у відзиві на позовну заяву.

Суд, заслухавши пояснення позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.

Судом встановлено, що ТОВ "Дружба" у встановленому законодавством порядку зареєстроване як юридична особа, код ЄДРПОУ 03772039 (а.с.76-78).

У період з 24.04.2018 по 26.04.2018 головним інспектором Диканського РС ГУ ДСНС у Полтавській області Дудником О.В. проведено планову перевірку приміщень на території ТОВ "Дружба".

За результатами перевірки складено акт перевірки від 26.04.2018 №16 та припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 26.04.2018 №16 (а.с.16). Примірник припису отримано директором ТОВ "Дружба".

19.10.2018 Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області було видано наказ (з основної діяльності) №348 "Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки у жовтні - листопаді 2018 року", яким зокрема передбаченоу період з 22 по 26 жовтня 2018 року провести планову перевірку ТОВ "Дружба" з метою перевірки виконання припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 26.04.2018 №16 (а.с.17-18).

У період з 25.10.2018 по 26.10.2018 уповноваженою на перевірку посадовою особою Диканського РС ГУ ДСНС України у Полтавській області було здійснено позапланову перевірку ТОВ "Дружба" за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32.

За результатом проведення позапланової перевірки складено акт №87 від 26.10.2018, копію якого отримав директор ТОВ "Дружба" 26.10.2018 (а.с.20-23).

Директор ТОВ "Дружба" не мав зауважень та заперечень щодо проведеної перевірки та складеного акту перевірки, про що свідчить відповідний запис у розділі "Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеної перевірки та складеного акта перевірки" вказаного Акту.

Описом виявлених порушень вищезазначеного Акту серед інших порушень зафіксовані наступні факти недотримання вимог пожежної безпеки, які мають місце в адміністративної будівлі ТОВ "Дружба", за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32 , а саме:

1) дерев'яні конструкції горищного приміщення адміністративної будівлі не оброблені вогнезахисним покриттям (Розділ ІІІ пункт 2.5 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 року №1417 та зареєстрованих у Мінюсті України від 05.03.2015 за №252/26697;

2) приміщення не в повній мірі забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками) з розрахунку не менше двох переносних (порошкових, водопінних або водяних) вогнегасників з масою заряду вогнегасної речовини 5 кг і більше на кожен поверх та по одному газовому вогнегаснику з величиною заряду вогнегасної речовини 3 кг і більше на 20 м 2 площі підлоги в офісних приміщеннях з оргтехнікою, коморах, електрощитових, вентиляційних камерах та інших технічних приміщеннях (розділ V пункт 3.6 НАПБ А.01.001-2014, п. 5 розділу VI Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників, затверджених наказом МВС України від 15.01.2018 року №25, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.02.2018 за №225/31677);

3) приміщення адміністративного будинку не обладнано системою протипожежного захисту (автоматичною пожежною сигналізацією) (Розділ V пункт 1.2 НАПБ А.01.001-2014, п. 12.1.1 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту");

4) особи, які прийняті на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, попередньо (до початку самостійного виконання роботи) не пройшли спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум) (розділ II пункт 15 НАПБ А.01.001-2014);

6) будівля не забезпечена знаками безпеки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір" та ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета сигнальньге и знаки безапасности" (розділ V глава З пункт 3.10 НАПБ А.01.001-2014).

26.10.2018 позивачем винесено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 26.10.2018 №84 (а.с.24).

Вважаючи виявлені порушення такими, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V (далі - Закон № 877-V).

Відповідно до статті 1 Закону Закон № 877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій (стаття 1 Закону № 877-V).

Згідно зі статтею 5 зазначеного Закону № 877-V, органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв'язку або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі.

Відповідно до частини 1 статті 7 Закону № 877-V, для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

Частиною сьомою статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Також статтею 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами , під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина друга статті 70 Кодексу цивільного захисту України).

Так, враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

Перевіркою було встановлено, що в адміністративній будівлі ТОВ "Дружба" розташованої за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32, відповідачем порушено Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ від 30.12.2014 року № 1417.

Згідно пунктів 1,2 Розділу І "Загальні положення", ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд та є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Серед порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки мають місце недотримання вимог пункту 2.5 Розділу ІІІ, пункту 3.6 Розділу V, пункту 1.2 Розділу V, пункту 15 Розділу ІІ, пункт 3.10 глава 3 Розділу V Правил пожежної безпеки в Україні.

Пунктом 2.5 розділу III "Загальні вимоги пожежної безпеки до утримання територій, будинків, приміщень, споруд, евакуаційних шляхів і виходів" Правил пожежної безпеки в Україні встановлено, що в будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев'яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності.

Згідно пункту 3.6 Розділу V "Вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту" Правил пожежної безпеки в Україні територія підприємств, будинки, споруди, приміщення, технологічні установки повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку. Ця вимога стосується також будівель, споруд та приміщень, обладнаних будь-якими типами систем пожежогасіння, пожежної сигналізації або внутрішніми пожежними кран-комплектами.

Пунктом 5 Розділу VІ "Правил експлуатації та типові норми належності вогнегасників", затверджених наказом МВС України від 15.01.2018 р. № 25, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 лютого 2018 року за № 225/31677 визначено, що будинки адміністративного та побутового призначення і громадські будинки на кожному поверсі повинні мати не менше двох переносних (порошкових, водопінних або водяних) вогнегасників з масою заряду вогнегасної речовини 5 кг і більше.

Крім того, слід передбачати по одному газовому вогнегаснику з величиною заряду вогнегасної речовини 3 кг і більше: на 20 м 2 площі підлоги в офісних приміщеннях з оргтехнікою, коморах, електрощитових, вентиляційних камерах та інших технічних приміщеннях; на 50 м 2 площі підлоги в приміщеннях архівів, машзалів, бібліотек, музеїв. Будинки адміністративного та побутового призначення і громадські будинки на кожному поверсі повинні мати не менше двох переносних (порошкових, водопінних або водяних) вогнегасників з масою заряду вогнегасної речовини 5 кг і більше.

Пунктом 1.2 Розділу V "Вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту" Правил пожежної безпеки в Україні визначено, що будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".

Відповідно до пунктів 15, 16 розділу ІІ "Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки" Правил пожежної безпеки в Україні усі працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки (далі - протипожежні інструктажі). Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Види протипожежних інструктажів, а також порядок організації та проведення протипожежних інструктажів, навчання і перевірки знань з пожежно-технічного мінімуму встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях". Посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях".

Пунктом 3.10 глави 3 Розділу V "Вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту" Правил пожежної безпеки в Україні визначено, що для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння слід установлювати вказівні знаки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір", ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности". Знаки повинні бути розміщені на видимих місцях на висоті 2 - 2,5 м від рівня підлоги як усередині, так і поза приміщеннями (за потреби).

У відзиві відповідач зазначив, що між ТОВ "Дружба" та ПП "Сатурн-Еліт" укладено договір на розробку проектно-кошторисної документації на проведення робіт по обробці вогнезахисним покриттям дерев'яних конструкцій та робіт по обладнано системою протипожежного захисту, автоматичною пожежною сигналізацією.

Відповідачем надано до суду копію договору на проекті роботи від 09.01.2019 №12 з якого слідує, що між ПП "Сатурн-Еліт" (Виконавець) та ТОВ "Дружба" (Замовник) укладено договір предметом якого є надання послуг по розробці проектно-кошторисної документації по об'єкту: адміністративна будівля ТОВ "Дружба" (а.с.41-42).

Враховуючи, що предметом договору на проекті роботи від 09.01.2019 №12 є надання послуг по розробці проектно-кошторисної документації, а не виконання самих робіт з обробки вогнезахисним покриттям, та робіт по обладнано системою протипожежного захисту, автоматичною пожежною сигналізацією, суд вважає не виконаними ТОВ "Дружба" вимоги пункту 2.5 Розділу III, пункту 1.2 Розділу V Правил пожежної безпеки в Україні.

ТОВ "Дружба" надано до суду рахунок-фактура №СФ-0000110 від 22.01.2019 на підтвердження факту придбання: вогнегасник порошковий ВП (з) - 2 штуки, вогнегасник вуглекислий ВВК-3,5 (ОУ-5) - 5 штук (а.с.43).

Суд зазначає, що відповідачем не надано суду доказів щодо розміщення вказаних вогнегасників в адміністративній будівлі за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32. Крім того, не зрозуміло чи забезпечують придбані вогнегасники необхідну кількість первинних засобів пожежогасіння для адміністративної будівлі, яка відповідно до пункту 3.8 глави 3 Розділу V "Вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту" Правил пожежної безпеки в Україні повинна визначатися відповідальним за пожежну безпеку на об'єкті окремо для кожного поверху чи приміщення.

Надані копії журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці/пожежної безпеки/, наказів ТОВ "Дружба" від 03.04.2018 №20 та від 06.06.2017 року №53, програми вступного інструктажу з охорони праці для працівників, програма навчання з пожежної і техногенної безпеки, копії посвідчень про проходження навчання за програмами з охорони праці, з безпечного ведення газонебезпечних робіт, безпеки систем газопостачання тощо, жодним чином не посвідчують проходження спеціального навчання (пожежно-технічного мінімуму) особами, які прийняті на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою. Заява на ім'я начальника АРЗ СП ГУ ДСНС України у Полтавській області Кириленка Р.П. від 23.01.2018 року з проханням провести навчання за програмою пожежного-технічного мінімуму працівників ТОВ "Дружба", які прийняті на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, на думку суду, свідчить лише про наміри відповідача усунути порушення вимог пожежної безпеки згідно пункту 4 опису виявлених порушень акту, складеного за результатами проведення позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 26.10.2018 №84.

Отже, відповідачем не усунуто в повній мірі виявлені позаплановою перевіркою порушення Правил пожежної безпеки в Україні, що мають місце в адміністративній будівлі за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32.

Суд бере до уваги, що встановлені перевіркою та зафіксовані у акті перевірки №87 від 26.10.2018 порушення наведених вище положень Правил пожежної безпеки в Україні, зумовлюють можливість виникнення пожежі та /або неможливість гасіння пожежі на початковій стадії її виникнення, підвищення протипожежного навантаження, тощо, тобто створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Встановлено, що захід реагування у вигляді повного зупинення об'єкту до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки є доцільним у разі допущення порушень, які реально створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Частиною другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

У зв'язку із вищевикладеним суд приходить до висновку про необхідність застосування до ТОВ "Дружба" заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації адміністративної будівлі за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

Відповідно до частини першої статті 372 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні.

З огляду на викладене, суд вважає за можливе встановити порядок виконання судового рішення шляхом заборони ТОВ "Дружба" користуватися за призначенням адміністративною будівлею за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Позов Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області (вул. М. Бірюзова, 26/1, м. Полтава, 36007, код ЄДРПОУ 38610079) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дружба" (с.Петро-Давидівка, Диканський район, Полтавська область,38511, код ЄДРПОУ 03772039) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - задовольнити.

Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дружба" (код ЄДРПОУ 03772039) заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації адміністративної будівлі за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

Встановити Товариству з обмеженою відповідальністю "Дружба" (код ЄДРПОУ 03772039) наступний порядок і спосіб виконання судового рішення - заборонити користуватися за призначенням адміністративною будівлею за адресою: Полтавська область, Диканський район, с.Петро-Давидівка, вул.Шкільна, 32.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 26 лютого 2019 року.

Головуючий суддя Г.В. Костенко

Дата ухвалення рішення21.02.2019
Оприлюднено28.02.2019
Номер документу80099391
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —440/4591/18

Рішення від 21.02.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Рішення від 21.02.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Ухвала від 22.12.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні