ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
20 лютого 2019 року м. Ужгород№ 0740/922/18 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Гаврилка С.Є.,
з участю секретаря судового засідання - Кубічек Н.І.
учасники справи:
позивач - Керівник Берегівської місцевої прокуратури Закарпатської області - прокурор Кобзар Світлана Петрівна;
відповідач - Великоберезька сільська рада - представник - не з'явився;
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області - представник - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Керівника Берегівської місцевої прокуратури Закарпатської області до Великоберезької сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
31 серпня 2018 року до Закарпатського окружного адміністративного суду звернувся з позовом Керівник Берегівської місцевої прокуратури Закарпатської області (90200, Закарпатська область, м. Берегово, вул. І. Сечені, 15, код ЄДРПОУ 02900967) до Великоберезької сільської ради (90242, Закарпатська область, Берегівський район, с. Великі Береги, вул. II Ференца Раковці, 78, код ЄДРПОУ 04350317), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області (90242, Закарпатська область, Берегівський район, с. В. Береги, вул. II Ференца Раковці, 30, код ЄДРПОУ 26394717), в якому просить суд: "1. Прийняти дану позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі; 2. Визнати бездіяльність Великоберезької сільської ради Берегівського району Закарпатської області щодо тривалого не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області протиправною та зобов'язати Великоберезьку сільську раду Берегівського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, площею 0,40 га, на якій знаходиться Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області, який розташований за адресою: с. Великі Береги, вул. II Ференца Раковці, 30; 3. Судовий збір стягнути з Великоберезької сільської ради на користь прокуратури Закарпатської області на розрахунковий рахунок 35216066018475, ДКС України, МФО 820172; 4. Про час та місце слухання справи повідомити сторони; 5. Про час та дату судового розгляду позову повідомити прокуратуру області та осіб, які беруть участь у справі."
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 04 вересня 2018 року було прийнято дану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в даній адміністративній справі.
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 26 листопада 2018 року було закрито підготовче провадження та призначено дану справу до судового розгляду.
Свої позовні вимоги уповноважений представник позивача мотивував наступним. Позивач вказує, що Берегівською місцевою прокуратурою вивчено інформацію Великоберезької сільської ради, в якій зазначено, що у Великоберезького дошкільного навчального закладу відсутні документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку.Зокрема, встановлено, що відповідно до п. 2 Статуту Великоберзького ДНЗ, затвердженого завідуючим відділу освіти 04.12.2002 та зареєстрованого розпорядженням голови Берегівської районної державної адміністрації за № 64 від 04.12.2002, Великоберезька сільська рада є засновником вказаного дошкільного навчального закладу. Засновник здійснює фінансування дошкільного навчального закладу, його матеріальне та технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням та матеріалами, організовує ремонт і будівництво приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей. Юридична адреса дошкільного закладу: вулиця II Ференца Раковці, 30, село Великі Береги Берегівського району Закарпатської області, індекс 90242 та перебуває на балансі сільської ради. Вказаний дошкільний заклад користується земельною ділянкою площею 0,40 га, однак документи, що підтверджують право постійного користування на земельну ділянку відсутні. Управління дошкільним закладом здійснюється Великоберезькою сільською радою. В порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України "Про освіту", правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує ДНЗ не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено. Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.
Відповідач надав суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що позовні вимоги не визнає, у зв'язку з наступним. Оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться ДНЗ, Великоберезькою сільською радою не здійснювалось оскільки реєстрацію прав на нерухоме майно є особа, яка надала таке право, а тому в даному випадку ДНЗ, а не Великоберезька сільська рада, це свідчить про відсутність бездіяльності сільської ради щодо оформлення права постійного користування ДНЗ земельною ділянкою. Крім того, у відповідності до статті 248 частини 2 пункту 4 ЗК України, суд може прийняти рішення про зобов'язання вчинити певні дії з зазначення точної площі земельної ділянки, оскільки технічна документація на спірну земельну ділянку, що знаходиться у фактичному користуванні ДНЗ, не виготовлялась, а відтак є орієнтовно.
У відзиві на позов третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача позовні вимоги не визнає, просить відмовити в задоволенні в повному обсязі та розглянути справу без участі представника ДНЗ. Кірм того, вказав, що за весь період діяльності ДНЗ не звертався до сільської ради з питань оформлення прав постійного користування земельною ділянкою, на якій розміщений ДНЗ, спорів із зазначеного не виникало.
Під час розгляду справи по суті представник позивача позов підтримав повністю, просив суд його задовольнити з мотивів, що у ньому наведені.
В судове засідання представник відповідача не з'явився, однак у відзиві на позовну заяву просив розглянути справу без участі представника сільської ради (а.с. 38).
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача в судове засідання не з'явилася, однак відповідно до відзиву на позовну заяву просив розглянути справу без участі представника ДНЗ (а.с.36).
Розглянувши подані сторонами докази, (заслухавши сторони та їх представників) всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що відповідно до листа Великоберезької сільської ради №198/02-07 від 31 травня 2018 року на запит Берегівського місцевого прокуратура було повідомлено, питання надання дошкільному навчальному закладу земельної ділянки на праві постійного користування на розгляд сесії сільської ради не виносилися, відповідні рішення не приймалися, дозвіл на виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, замовлення проекту відводу земельної ділянки та виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, технічна документація із землеустрою не виготовлялася, правовстановлюючі документи на вказану земельну ділянку не оформлювались (а.с. 17).
Крім того, на запит Берегівського місцевого прокуратура Великоберезькою сільською радою було надіслано лист № 209/02-07 від 20 червня 2018 року, у якому зазначено, що ДНЗ користується земельною ділянкою орієнтовною площею 0,4000 га. Свідоцтва про право власності на будівлю дошкільного навчального закладу села ОСОБА_1 Великоберезької сільської ради немає (а.с. 18).
Як вбачається із Виписки із Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області зареєстрований як юридична особа 21 травня 1997 року, знаходиться за адресою Закарпатська область, Берегівський район, с. В. Береги, вул. Ференца Ракоці, 30, код ЄДРПОУ 26394717, організаційно-правова форма - комунальна організація (установа, заклад) (а.с.а.с. 24-27, 93-101).
Рішенням № 583 Великоберезької сільської ради Берегівського району 38 сесії 7 скликання від 10 жовтня 2018 року "Про виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у комунальну власність" надано дозвіл Великоберезькій сільській раді на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у комунальну власність, орієнтовною площею 0,60000 га, для будівництва та обслуговування будівель та закладів комунального обслуговування, код КВЦПЗ - 03.12, яка розташована у селі Великі Береги по вул. ІІ ОСОБА_2 № 59; № 61 Берегівського району Закарпатської області (а.с. 89). Судом зазначається, що вказане рішення ухвалене відповідачем лише після звернення прокурора із даним позовом.
Відповідно до статті 23 частини 1 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697- VII (далі по тексту - Закон України № 1697-VII) представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.
Відповідно до статті 23 частини 3 Закону України № 1697- VII прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Згідно з вимогами статті 53 частини 3 КАС України: у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
За даним позовом прокурор набуває статусу позивача, оскільки орган уповноважений здійснювати функції щодо визнання незаконною бездіяльності та зобов'язання оформити належним чином право користування земельною ділянкою дошкільного навчального закладу загального розвитку села Великі Береги Берегівського району Закарпатської області відсутній.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 26 частини 1 пункту 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Відповідно до статті 32 пункту "а" підпункту 1 Закону України "Про місцеве самоврядування" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: власні (самоврядні) повноваження: управління закладами освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.
Статтею 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері регулювання земельних відносин, зокрема, щодо надання у користування земельних ділянок та здійснення контролю за додержанням земельного законодавства, використанням та охороною земель.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області є комунальною організацією (установою, закладом), засновником якого є Великоберезька сільська рада (а.с. 26).
Встановлено, що відповідно до пункту 2 Статуту Великоберзького ДНЗ, затвердженого завідуючим відділу освіти 04.12.2002 та зареєстрованого розпорядженням голови Берегівської районної державної адміністрації за № 644 від 04.12.2002 (далі по тексту - Статут ДНЗ), Великоберезька сільська рада є засновником вказаного дошкільного навчального закладу. Засновник здійснює фінансування дошкільного навчального закладу, його матеріальне та технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням та матеріалами, організовує ремонт і будівництво приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей (а.с.а.с. 19-23).
Згідно пункту 3 Статуту ДНЗ, юридична адреса дошкільного навчального закладу: Закарпатська область, Берегівський район, с. В.Береги, вул. Ракоці № 30.
Відповідно до пункту 4 Статуту ДНЗ, повноваження дошкільного навчального закладу є задоволення потреб громадян відповідної території в здобутті дошкільної освіти, забезпечення відповідності рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти, створення безпечних та нешкідливих умов розвитку, виховання та навчання дітей, режиму роботи, умов фізичного розвитку та зміцнення здоров'я .
Відповідно до пункту 5 Статуту ДНЗ відповідно до рішення Берегівської районної державної адміністрації за № 644 від 04.12.2002 про реєстрацію Статуту Великоберзького ДНЗ він визначається юридичною особою з дня реєстрації його статуту, має печатку зі своїм найменуванням і штамп.
Згідно пункту 32 Статуту ДНЗ керівництво дошкільним навчальним закладом здійснює його завідуючий, який призначається і звільняється з посади уповноваженим органом управління освітою (відділом освіти).
Відповідно до пункту 41 Статуту ДНЗ відповідно до рішення 9 сесії 22 скликання від 29.04.1996 р. дошкільний навчальний заклад має земельну ділянку, де розміщуються спортивні та ігрові майданчики, господарські будівлі розміром 020 га.
Відповідно до пункту 44 Статуту ДНЗ джерелом фінансування дошкільного закладу є кошти: засновника; відповідних бюджетів, батьків; добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, інші кошти, не заборонені законодавством України (а.с.а.с. 20-23).
Статтею 38 Закону України "Про дошкільну освіту" визначено, що матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до статті 80 частини 2 Закону України "Про освіту" порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.
За приписами статті 123 частини 1 пункту 5 ЗК України, земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.
У статті 22 частині 3 Закону України "Про освіту" передбачено, що заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.
Статтею 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування.
З урахуванням викладеного, земельна ділянка, якою користується ДНЗ має перебувати у нього на праві постійного користування.
За приписами статей 124, 125, 126 ЗК України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Однак, в порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України "Про освіту", правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує ДНЗ не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.
Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.
З огляду на наведене, вказані порушення свідчать про допущену бездіяльність з боку засновника ДНЗ - Великоберезької сільської ради Берегівського району Закарпатської області.
Відповідно до статті 24 частини 3 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Приписами статті 26 частини 1 пункту 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Статтею 12 ЗК України визначені повноваження сільських, селищних міських рад у галузі земельних відносин, до яких віднесено розпорядження землями територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності та інші.
Відповідно до статті 116 частини 1 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Відповідно до статті 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для усіх потреб.
Порядок надання земельних ділянок комунальної власності у користування визначений статтею 123 ЗК України.
Відповідно до вимог статті 92 ЗК України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння та користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній та комунальній власності без встановлення строку.
Згідно з приписами статті 126 ЗК України, право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Статтею 3 частинами 1, 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" встановлено, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.
Права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до вимог цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.
Проте, в порушення вказаних норм законодавства Великоберезькою сільською радою до тепер правовстановлюючі документи на земельну ділянку під ДНЗ не оформлені.
Відповідно до вимог статті 5 частини 2 Закону України Про освіту державну політику у сфері освіти визначає Верховна Рада України, а реалізують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, інші центральні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Положеннями статті 66 частини 3 Закону України "Про освіту" передбачено, що сільські, селищні ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти на відповідній території, мають право засновувати заклади освіти, реорганізовувати і ліквідовувати їх, забезпечують їх діяльність та розвиток.
Згідно з статті 19 частини 2 Закону України "Про дошкільну освіту" органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції: забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти.
Отже, Великоберезька сільська рада, являючись суб'єктом, який здійснює управління ДНЗ, відповідає за його матеріально-технічне забезпечення, виконує повноваження у земельній сфері щодо надання земельних ділянок у користування, здійснює контроль за додержанням земельного законодавства та законодавства в галузі освіти, не виконала покладені на неї вищезазначеними нормами повноваження, не вжила необхідних дій для оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться ДНЗ, допускаючи протиправну бездіяльність.
Крім того, Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 24.03.2016 № 234, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693, визначено певні вимоги до облаштування дошкільного закладу.
Так, пунктом 2 розділу І Санітарного регламенту визначено, що використання території, будівель, приміщень, споруд, обладнання дошкільних навчальних закладів іншими юридичними та фізичними особами з метою, що не пов'язана з навчально-виховним процесом та життєдіяльністю дітей, забороняється.
Таким чином, відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, створює передумови до зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування дошкільного закладу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей. У зв'язку із цим, діяльність навчального закладу підлягає приведенню у відповідність до законодавства.
Крім того, наявність акта на право постійного користування земельною ділянкою дозволить покращити роботу дошкільного закладу, привести її до вимог діючого законодавства.
У відповідності до статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
Позивачем доведено правомірність звернення до суду з позовом та наявність підстав для визнання протиправною бездіяльності Великоберезької сільської ради щодо невжиття заходів до оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянкою, на якій знаходиться Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району.
У відповідності до статті 139 частини 2 КАС України: при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
З огляду на положення статті 139 частини 2 КАС України, судовий збір у даній справі з відповідача стягненню не підлягає.
Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Позов Керівника Берегівської місцевої прокуратури Закарпатської області (90200, Закарпатська область, м. Берегово, вул. І. Сечені, 15, код ЄДРПОУ 02900967) до Великоберезької сільської ради (90242, Закарпатська область, Берегівський район, с. Великі Береги, вул. Ракоці, 78, код ЄДРПОУ 04350317), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області (90242, Закарпатська область, Берегівський район, с. Великі Береги, вул. Ракоці, 30, код ЄДРПОУ 26394717) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати бездіяльність Великоберезької сільської ради Берегівського району Закарпатської області щодо тривалого не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області (90242, Закарпатська область, Берегівський район, с. Великі Береги, вул. Ракоці, 30, код ЄДРПОУ 26394717) протиправною.
Зобов'язати Великоберезьку сільську раду Берегівського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Великоберезький дошкільний навчальний заклад Берегівського району Закарпатської області, який розташований за адресою: 90242, Закарпатська область, Берегівський район, с. Великі Береги, вул. Ракоці, 30.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (з урахуванням особливостей, що встановлені Розділом VII КАС України (пункт 15.5)).
Відповідно до статті 243 частини 3 КАС України 20 лютого 2019 року було проголошено вступну та резолютивну частини рішення. Рішення у повному обсязі було складено 25 лютого 2019 року.
СуддяОСОБА_3
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2019 |
Оприлюднено | 28.02.2019 |
Номер документу | 80099684 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні