РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 лютого 2019 року справа № 2340/4181/18
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Кульчицького С.О.,
за участю: секретаря судового засідання - Зачепи Х.В.,
представника позивача ОСОБА_1 - за посадою,
представника відповідача ОСОБА_2 - за довіреністю,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у порядку загального позовного провадження, в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Пресса ОТ и ДО » до виконавчого комітету Черкаської міської ради про визнання незаконним рішення,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду надійшов позов товариства з обмеженою відповідальністю «Пресса ОТ и ДО» , в якому просить визнати незаконним рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 02.10.2018 № 901 «Про демонтаж тимчасової споруди по вул. В'ячеслава Чорновола, 54» .
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач вказує, що оскаржуване рішення є протиправним та підлягає до скасування, як таке, що прийнято з порушенням прав позивача, оскільки торгівельний кіоск, про демонтаж якого прийнято оскаржуване рішення, розміщено у 2010 році законно, в установленому порядку на підставі паспорта прив'язки малої архітектурної форми з дозволу відповідача.
Ухвалою від 05.11.2018 відкрито провадження у справі за даним позовом, призначено підготовче засідання з розгляду справи.
Заперечуючи проти позову, 19.12.2018 відповідачем надано відзив на позов, відповідно до якого відповідач посилається на безпідставність позовних вимог, оскільки оскаржуване рішення прийнято на підставі Закону України «Про благоустрій населених пунктів» , Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21.10.2011 № 244 та з урахуванням положень рішення Черкаської міської ради «Про затвердження схеми розміщення тимчасових споруд у м. Черкаси та внесення змін до рішень Черкаської міської ради» №3-753 від 05.04.2012.
Ухвалою від 10.01.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав позов просив задовольнити повністю з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позову заперечував повністю, просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог з огляду на обставини, зазначені у відзиві.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд зазначає про таке.
З матеріалів справи судом встановлено, що на підставі дозволу № 109 на розміщення малої архітектурної форми виданого 31.12.2010 управлінням планування та архітектури департаменту архітектури, будівництва та землеустрою на підставі договору пайової участі в утриманні об'єкту благоустрою від 15.11.2010 №135, у відповідності до паспорта прив'язки малої архітектурної форми, виготовленого на замовлення від 10.08.2010 товариством з обмеженою відповідальністю «Пресса ОТ и ДО» у 2010 році розміщено кіоск по реалізації періодичних видань площею 5, 76 кв. м. по вул. В'ячеслава Чорновола (Енгельса), 54 поруч з кінотеатром «МИР» .
Строк дії дозволу на розміщення малої архітектурної форми № 109 від 31.12.2010 - до 15.11.2015.
Рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 26.04.2016 № 498 «Про погодження заяви щодо можливості розміщення ТС ТОВ Пресса ОТ и ДО по вул. В'ячеславаЧорновола, біля кінотеатру Мир погоджено товариству з обмеженою відповідальністю Пресса ОТ и ДО заяву від 23.03.2016 № 4526-ТС1 щодо можливості розміщення тимчасової споруди (кіоску з реалізації друкованої продукції, преси та супутніх товарів) по вул.В'ячеслава Чорновола, біля кінотеатру Мир .
Пунктом 2 вказаного рішення управлінню планування та архітектури департаменту архітектури, містобудування та інспектування зобов'язано надати замовнику лист про відповідність намірів розміщення ТС (додається).
У відповідності до листа про відповідність намірів розміщення ТС TOB Пресса ОТ и ДО (заява від 23.03.2016 № 4522-ТС1) - додатку до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 26.04.2016 № 498 позивачу погоджено можливість розміщення кіоску з реалізації друкованої продукції, преси та супутніх товарів (в тексті - ТС) по вул. В'ячеслава Чорновола, біля кінотеатру Мир , площею до 5,76 кв. м. Відповідність намірів дійсна 4 місяці з дати прийняття рішення виконавчого комітету. Також в листі зазначено, що відповідно до вимог рішення Черкаської міської ради від 05.04.2012 № 3-753 Про затвердження схеми розміщення тимчасових споруд та внесення змін до рішень Черкаської міської ради (зі змінами) протягом 4 місяців позивачу необхідно укласти договір пайової участі в утриманні об'єкту благоустрою міста. У разі, якщо місце розміщення ТС частково або повністю потрапляє в межі земельної ділянки, наданої у власність чи користування - надати нотаріально посвідчену згоду власника/користувача земельної ділянки на розміщення ТС. Для оформлення паспорту прив'язки ТС необхідно подати до управління планування та архітектури наступні документи (у двох примірниках):
1. Схема розміщення ТС, виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500.
На схемі має бути зображено:
- місце розміщення ТС;
- червоні лінії;
- лінії регулювання забудови;
- місця підключення до інженерних мереж;
- умовні позначення;
- погодження балансоутримувачів мереж (ТС розміщено в межах охоронних зон
інженерних комунікацій).
2. Ескізи фасадів у кольорі М 1:50.
3. Схема благоустрою прилеглої території виконана на топографо-геодезичній основіь у масштабі 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (розташування квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо) відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів України".
4. Технічні умови щодо інженерного забезпечення, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж.
07 листопада 2016 року позивач звернувся до Центру надання адміністративних послуг департаменту управління справами Черкаської міської ради із заявою про визначення відповідності намірів розміщення тимчасової споруди комплексній схемі та державним будівельним нормам по вул. В'ячеслава Чорновола, 54 (кінотеатр «МИР» ) площею 8 кв.м., тип споруди та її призначення - кіоск для продажу преси та супутніх товарів.
У подальшому позивач звернувся до Центру надання адміністративних послуг департаменту управління справами Черкаської міської ради із заявою від 31.07.2017 про визначення відповідності намірів розміщення тимчасової споруди комплексній схемі та державним будівельним нормам по вул. В'ячеслава Чорновола, 54 (кінотеатр «МИР» ), площею 10 кв.м., тип споруди та її призначення - тимчасова споруда для продажу преси, супутніх товарів та здійснення господарської діяльності.
Відповідно до протоколу № 722 про адміністративне правопорушення від 10.09.2018 головним спеціалістом відділу інспектування управління інспектування Черкаської міської ради зафіксовано факт розміщення тимчасової споруди, власником якої є ТОВ «Пресса ОТ и ДО» для провадження підприємницької діяльності без паспорту прив'язки ТС, виданого управлінням планування та архітектури департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради по вул. В'ячеслава Чорновола, 54, чим порушено п. 3.1.11 Правил благоустрою міста Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 11.11.2008 №4-688, та відповідальність за яке передбачена ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення. На підставі вказаного протоколу постановою про адміністративне стягнення від 17.10.2018 №515 на генерального директора ТОВ «Пресса ОТ и ДО» ОСОБА_1 накладено штраф у сумі 850 грн 00 коп. Доказів оскарження постанови про адміністративне стягнення від 17.10.2018 №515 в адміністративному або у судовому порядку суду сторони не назвали та не надали.
Згідно з листом управління планування та архітектури департаменту архітектури та містобудування від 27.09.2018 № 70166-ТС1 на лист позивача від 05.09.2018 №70166-ТС1 щодо визначення відповідності намірів розміщення тимчасової споруди (далі по тексту - ТС) комплексній схемі та державним будівельним нормам, за адресою: м. Черкаси, по вул. В'ячеслава Чорновола повідомлено, що відповідно до вимог рішення Черкаської міської ради від 05.04.2012 № 3-753 Про затвердження схеми розміщення тимчасових споруд та внесення змін до рішень Черкаської міської ради :
- заборонено розміщення стаціонарних ТС на інженерних комунікаціях;
- стаціонарні ТС повинні розміщуватись до будинків та інших споруд на відстані, яку слід приймати залежно від ступеня їх вогнестійкості згідно ДБН 360-92**, але не менше 10 м.
- архітектурно недоцільно розміщення ТС за вказаною у заяві адресою (у зв'язку із завершенням реконструкції будівлі колишнього кінотеатру Мир під дитячу спортивну школу Спартак відповідно до доручення міського голови буде проведено демонтаж тимчасових споруд перед фасадом КЮДСШ). Також у листі від 27.09.2018 № 70166-ТС1 повідомлено позивача, що встановлення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому рішенням Черкаської міської ради, на підставі та відповідно до паспорта прив'язки ТС, наданого у правлінням планування та архітектури департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради. Розміщення ТС самовільно (без паспорту прив'язки ТС) забороняється.
02 жовтня 2018 року відповідно до ст.ст. 30, 31, 40 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , підпункту б пункту 1 статті 17-Закону України Про благоустрій населених пунктів , п. 3.1.11 Правил благоустрою міста Черкаси, затверджених рішенням Черкаської міської ради від 11.11.2008 № 4-688, розглянувши пропозиції управління інспектування Черкаської міської ради, виконавчим комітетом Черкаської міської ради ухвалено рішення від 02.10.2018 № 901 «Про демонтаж тимчасової споруди по вул. В'ячеслава Чорйовола, 54» .
Вважаючи вказане рішення протиправним, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає про таке.
Частиною 2 ст. 6 та ч. 2 ст.19 Конституції України визначено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" відповідно до Конституції України визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
Частинами 1, 3 ст. 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що правовий статус місцевого самоврядування в Україні визначається Конституцією України, цим та іншими законами, які не повинні суперечити положенням цього Закону.
Органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Згідно з ч. 1 ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема, організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.
Повноваження сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів визначені також ст. 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", відповідно до ч. 2 якої до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить: 1) забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; 2) організація забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях; 3) організація місць відпочинку для населення; 4) затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів; 5) здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об'єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об'єктів тощо; 6) визначення місць стоянок транспортних засобів та майданчиків для паркування на об'єктах благоустрою; 7) визначення графіків роботи зовнішнього освітлення території; 8) визначення на об'єктах благоустрою місць розміщення громадських вбиралень; 9) залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів юридичних та фізичних осіб для здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; 10) визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою; 11) визначення в установленому порядку розміру відшкодувань юридичними та фізичними особами за забруднення довкілля та інші екологічні збитки, спричинені порушенням законодавства у сфері благоустрою та охорони навколишнього природного середовища; 12) інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; 13) участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку"; 14) видача дозволу на порушення об'єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених цим Законом.
У ч.ч. 2, 3 ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності зазначено, що тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.
Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів".
Частиною 4 ст.28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності визначено, що розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Згідно зі ст. 14 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" об'єкти благоустрою використовуються відповідно до їх функціонального призначення для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням вимог правил благоустрою території населених пунктів, інших вимог, передбачених законодавством.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 за № 1330/20068 затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі - Порядок №244).
Пунктом 2.1 Порядку № 244 визначено, що підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив'язки ТС.
Відповідно до п. 2.18 Порядку №244 продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив'язки органом з питань містобудування та архітектури виконавчого органу відповідної ради, районної державної адміністрації.
Згідно з пунктами 2.20, 2.21 Порядку № 244 встановлення тимчасової споруди здійснюється відповідно до паспорта прив'язки. Відхилення від паспорта прив'язки не допускається.
Пунктом 2.30 Порядку № 244 визначено, що тимчасова споруда підлягає демонтажу у разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки або самовільного встановлення тимчасової споруди.
Відповідно до п. 2.31 Порядку № 244 розміщення тимчасової споруди самовільно забороняється.
З аналізу наведених норм убачається, що підставою для розміщення тимчасової споруд на території міста є паспорт прив'язки. Тоді як підставами для демонтажу встановлених тимчасових споруд є самовільне розміщення споруди; недотримання вимог паспорту прив'язки при встановленні тимчасової споруди; закінчення строку дії та анулювання паспорту прив'язки; виявлення безхазяйної тимчасової споруди.
При вирішенні даної справи суд бере до уваги, що рішенням Черкаської міської ради від 05.04.2012 № 3-753 «Про затвердження схеми розміщення тимчасових споруд в м. Черкаси та внесення змін до рішень Черкаської міської ради» зокрема внесено зміни до п. 3.1.11 рішення Черкаської міської ради від 11.11.2008 № 4-688 Про правила благоустрою міста Черкаси (із змінами та доповненнями), виклавши абзаци:
Встановлення та експлуатацію напівстаціонарних та пересувних об'єктів позамагазинної торгівлі заборонено без отримання дозволу на розміщення малих архітектурних форм, виданого відповідно до вимог рішення Черкаської міської ради від 08.10.2009 № 5-39 Про розміщення малих архітектурних форм в м. Черкаси .
Встановлення та експлуатація малих архітектурних форм в м. Черкаси здійснюється відповідно до вимог рішення Черкаської міської ради від 08.10.2009 № 5-39 Про розміщення малих архітектурних форм в м. Черкаси . Встановлення та експлуатація малих архітектурних форм без дозволу на розміщення, виданного управлінням планування та архітектури департаменту архітектури, будівництва та землеустрою забороняється. Експлуатація стаціонарних МАФ без акту приймання до експлуатації не допускається .
в наступній редакції:
Встановлення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі по тексту - ТС) здійснюється в порядку, встановленому рішенням Черкаської міської ради, на підставі та відповідно до паспорта прив'язки ТС, наданого управлінням планування та архітектури департаменту містобудування Черкаської міської ради.
Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.
Виконання благоустрою замовником є обов'язковим.
Розміщення ТС самовільно (без паспорту прив'язки ТС) забороняється.
У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки, самовільного встановлення тимчасової споруди, така ТС підлягає демонтажу.
Також рішенням рішенням Черкаської міської ради від 05.04.2012 № 3-753 «Про затвердження схеми розміщення тимчасових споруд в м. Черкаси та внесення змін до рішень Черкаської міської ради» затверджено Положення про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Черкаси (далі - Положення), відповідно до п.1.2 якого розміщення ТС в м. Черкаси здійснюється згідно з цим Положенням.
Відповідно до п. 1.3 Положення при розміщенні ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження.
Пунктами 1.10, 1.11 Положення передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності, тимчасові споруди яких розміщенні з порушенням вимог комплексної схеми, але на момент їх встановлення мали дозвільні документи на їх розміщення (договір оренди земельної ділянки, рішення Черкаської міської ради про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки, дозвіл на розміщення ТС) мають пріоритетне право на отримання паспорту прив'язки ТС в іншому місці (перспективне розміщення ТС на місці згідно Додатку 3 або запропонованому суб'єктом підприємницької діяльності) за умови, що це місце відповідає вимогам Додатку 2. Пріоритетне право суб'єкта підприємницької діяльності зберігається за ним протягом 5-х місяців з дати набуття чинності цього рішення.
Згідно з п. 1.12 Положення відповідною, оформленою в установленому порядку, документацією для розміщення ТС є паспорт прив'язки ТС, оформлений управлінням планування та архітектури департаменту містобудування Черкаської міської ради.
Пунктом 1.13 визначено, що дозвіл на розміщення тимчасової споруди/малої архітектурної форми, виданий управлінням планування та архітектури департаменту містобудування Черкаської міської ради до набрання чинності цим Положенням дійсний до закінчення терміну його дії.
Судом встановлено, що строк дії паспорта прив'язки на розміщення спірної тимчасової споруди та дозволу на розміщення вказаної малої архітектурної форми скінчився 15.11.2015. У подальшому позивачем вчинялись дії щодо продовження строку дії паспорта прив'язки, однак такий строк продовжено не було.
Пунктом 3.12 Порядку №244 визначено, що тимчасові споруди, які розміщені (встановлені) без відповідної, оформленої в установленому порядку дозвільної документації, з відхиленням від паспорта прив'язки, вважаються самочинно розміщеними тимчасовими спорудами і підлягають демонтажу за кошти особи, що здійснила встановлення.
Відтак підставою для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності є паспорт прив'язки, розміщення тимчасових споруд самочинно, тобто без паспорта прив'язки, заборонено. У випадку розміщення тимчасової споруди з порушенням наведеного вище законодавства, ця споруда має бути демонтована.
Суд зазначає, що під час судового розгляду справи позивач не надав чинного паспорту прив'язки на спірну тимчасову споруду. Документація дозвільного характеру на розміщення вказаної малої архітектурної форми не надана.
Крім того, судом при вирішенні справи враховано, що до затвердження Порядку № 244 та станом на час надання паспорта прив'язки спірної тимчасової споруди у 2010 році діяв Порядок розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності, затверджений постановою КМУ №982 від 26.08.2009 (далі - Порядок №982).
Пунктом 2 Порядку №982 зазначено, що паспорт прив'язки малої архітектурної форми складається з таких документів: схема прив'язки малої архітектурної форми; креслення вузлів підключення до інженерних мереж згідно з технічними умовами; текстові матеріали з вимогами щодо естетичного вигляду та інженерного забезпечення малої архітектурної форми; паспорт розміщення групи розташованих поряд малих архітектурних форм, що складається з таких документів: схема прив'язки малої архітектурної форми; креслення вузлів підключення до інженерних мереж згідно з технічними умовами; текстові матеріали з вимогами щодо естетичного вигляду та інженерного забезпечення малої архітектурної форми з прив'язкою до місцевості всієї групи споруд та кожної з них окремо.
Відповідно до п.3 Порядку № 982 визначено, що розміщення малої архітектурної форми здійснюється на підставі рішення сільської, селищної, міської ради, а для власників земельних ділянок на підставі рішення виконавчого комітету відповідної місцевої ради. Самовільне розміщення малих архітектурних форм забороняється.
Окрім зазначеного, пунктом 11 Порядку №982 визначено, що після прийняття сільською, селищною, міською радою рішення щодо розміщення малої архітектурної форми уповноважений представник повертає у тижневий строк суб'єктові господарювання подані раніше схему прив'язки пересувної малої архітектурної форми або паспорт прив'язки стаціонарної малої архітектурної форми, або паспорт розміщення групи розташованих поряд малих архітектурних форм з паспортами прив'язки кожної окремої малої архітектурної форми.
У п. 2.35 Порядку №244 вказано, що документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.
Відтак суд висновує, про безпідставність твердження позивача про те, що спірна мала архітектурна форма розміщена законно та в установленому порядку, оскільки встановлення тимчасової споруди відбувалось у 2010 році.
Відповідно до ч. 1 ст. 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Згідно із ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Беручи до уваги вище викладене, суд приходить до висновку, що спірне рішення прийнято відповідачем в порядок, спосіб та в межах наданих повноважень, з огляду на що відсутні підстави для задоволення адміністративного позову.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Приймаючи до уваги те, що адміністративний позов задоволенню не підлягає, то судові витрати позивачу не відшкодовуються.
Керуючись ст.ст. 2, 6, 9, 14, 72, 76 - 79, 90, 139, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю «Пресса ОТ и ДО » (18001, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 205, ідентифікаційний код 36584283) до виконавчого комітету Черкаської міської ради (18001, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36, ідентифікаційний код 04061547) про визнання незаконним рішення - відмовити повністю.
Витрати зі сплати судового збору покласти на товариство з обмеженою відповідальністю «Пресса ОТ и ДО » .
Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. У разі застосування судом частини третьої статті 243 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 26.02.2019.
Суддя С.О. Кульчицький
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2019 |
Оприлюднено | 28.02.2019 |
Номер документу | 80102378 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
С.О. Кульчицький
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні