Ухвала
від 26.02.2019 по справі 920/532/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про закриття провадження

26.02.2019 Справа № 920/532/18

Господарський суд Сумської області у складі судді Спиридонової Н.О., при секретарі судового засідання Гребенюк С.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 920/532/18, порушеної за заявою боржника Товариство з обмеженою відповідальністю Максіпром-С (49000, Сумська область, м. Суми, Майдан Незалежності, 3/1, код ЄДРПОУ 40738247) в особі ліквідатора Удовенко Романа Петровича про визнання банкрутом,

представники:

кредитора - ГУ ДФС у Сумській області - Ейсмонт М.О., Притула Д.А.;

ліквідатор - Удовенко Р.П.;

представник ліквідатора - Савостян Н.В.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Сумської області від 02.08.2018 порушено провадження у справі № 920/532/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Максіпром-С , відповідно до процедури, передбаченої ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Постановою господарського суду Сумської області від 16.08.2018 боржника Товариство з обмеженою відповідальністю Максіпром-С визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено ліквідатора позасудової процедури ліквідації Удовенко Романа Петровича.

Відповідно до ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатор подав до суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Ухвалою господарського суду від 20.12.2018 розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у справі № 920/532/18 призначено в судове засідання.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши подані ліквідатором додатки до звіту, заслухавши учасників справи, суд встановив наступне:

Відповідно до ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (надалі Закон про банкрутство) після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження, зокрема, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб.

За положеннями ст. 98 Закону про банкрутство ліквідатор має право отримувати інформацію з державних реєстрів шляхом направлення офіційних запитів до держателя або реєстратора відповідного реєстру.

З метою виявлення всіх видів майнових активів банкрута ліквідатором було здійснено запити до відповідних державних органів.

Дані організації надали відповіді, які ліквідатором були враховані при проведенні ліквідаційної процедури та формуванні ліквідаційної маси, а саме:

Згідно відповіді Регіонального сервісного центру МВС України в Сумській області від 21.09.2018 № 31/18-2266 та від 03.10.2018 № 31/18-2375 за банкрутом транспортні засоби не зареєстровано.

Згідно відповіді ГУ Держпродспоживслужби у Сумській області від 24.09.2018 № 31-14/2011 майнові активи банкрута не обліковуються.

Згідно відповідей Управління Держпраці в Сумській області та Державних служб з питань праці об'єкти підвищеної небезпеки, великотоннажні та інші транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, а також об'єкти котлонагляду та підіймальні споруди за банкрутом не зареєстровано.

Згідно відповіді Державної служби України з безпеки на транспорті від 10.04.2018 № 3133/02-15-18 за банкрутом водного транспорту не зареєстровано.

Відповідно до реєстру льотних транспортних засобів, який розміщено у загальному доступі в мережі Інтернет за банкрутом не зареєстровано льотного транспорту.

Відповідно до отриманого витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 13.12.2018 № 57832499 за банкрутом відсутні записи, що могли свідчить про наявність обтяженого рухомого майна.

Згідно відповіді Департаменту ресурсних платежів Сумської міської радим від 04.10.2018 нерухоме майно за банкрутом відсутнє.

Відповідно до отриманої Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна від 13.12.2018 № 149412989 за банкрутом відсутні зареєстровані об'єкти нерухомості.

Згідно відповіді Головного управління Держгеокадастру у Сумській області від 21.09.2018 № 28-18-0.2-6770/2-18 та від 24.09.2018 № 29-18-0.222-6831/2-18 ліквідатора повідомлено, що реєстрація права власності та користування на земельні ділянки за банкрутом не зареєстровано.

Згідно відповіді Головного управління Державної служби України з питань геодезії картографії та кадастру від 09.10.2018 № 28-28-0.21-10658/2-18 ліквідатора повідомлено, що реєстрація права власності та користування на земельні ділянки за банкрутом не зареєстровано.

Згідно відповіді РВ ФДМУ по Сумській області від 20.09.2018 № 10-08-04312 ліквідатора повідомлено, що корпоративні права щодо управління банкрутом до РВ ФДМУ не передавалось, реформування власності банкрута РВ ФДМУ не здійснювало, в регіональному управлінні не обліковується державне майно (зокрема об'єкти цивільної оборони) балансоутримувачем якого є банкрут.

Згідно відповіді Управління державної виконавчої служби від 24.10.2018 № 11696/02.2-04 ліквідатора повідомлено, що у територіальних органах ДВС ГТУ юстиції у Сумській області виконавчі провадження, в яких стороною є банкрут відсутні.

У ході здійснення ліквідаційної процедури було стягнуто дебіторську заборгованість у повному обсязі в сумі 39500,00 грн., які було зараховано на єдиний банківський рахунок банкрута.

Згідно відповіді Сумської митниці ДФС від 21.09.2018 № 6906/У/18-70-18-62 ліквідатора повідомлено, що банкрут не перебував на обліку як особа, що здійснює операції з товарами, на складі Сумської митниці відсутнє майно, незакінчених митних процедур немає.

Згідно відповіді Головного управління ДФС у Сумській області від 02.10.2018 № 17906/10/1828-08-01-21 ліквідатору надано інформацію про відкриті рахунки банкрута.

Згідно отриманих відповідей від ГУ ДФС у Сумській області та ГУ ДФС у Волинській області за банкрутом обліковується один розрахунковий рахунок, відкритий у Філія Сумське обласне управління АТ Ощадбанк (м. Суми).

Станом на день розгляду звіту ліквідатором закрито банківський рахунок банкрута у Філії Сумського обласного управління АТ Ощадбанк , про що свідчить довідка Філії Сумського обласного управління АТ Ощадбанк від 18.12.2018.

Згідно відповіді Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.09.2018 № 2312-07/412478-07 відомості щодо власника будь-яких прав інтелектуальної власності ТОВ Максіпром-С відсутні.

Згідно відповіді Держархбудінспекції від 24.09.2018 № 40-302/691-18 інформація щодо видачі/реєстрації документів дозвільного характеру, де замовником виступає підприємство-банкрут відсутня.

Згідно відповіді Національної комісії з цінних паперів та Фондового ринку від 12.10.2018 № 10/01/29818 підприємство-банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів відсутнє.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осі, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.12.2018 № 1004770370 ТОВ Максіпром-С відсутній у реєстрі як учасник/засновник у інших особах.

Згідно відповіді Головного управління статистики у Сумській області від 21.11.2018 № 03.1-14/3576-18 філії, відокремлені підрозділи, представництва банкрута відсутні.

На виконання положень ч. 1 ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатором було передано документи банкрута на зберігання до ТОВ Юридично-архівне бюро Легіс , про що складено відповідний акт приймання - передачі справ на архівне зберігання від 04.10.2018.

На виконання вимог ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатором в ліквідаційній процедурі була проведена інвентаризація майна банкрута та сформовано ліквідаційну масу ТОВ Максіпром-С до складу якої увійшли наявні грошові кошти на рахунку банкрута в сумі 20472,38 грн., які у подальшому були розподілені у ліквідаційній процедурі. Під час проведення інвентаризації були складені інвентаризаційні описи. Результати інвентаризації відображені в протоколі інвентаризаційної комісії.

Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатором здійснені заходи для стягнення залишку дебіторської заборгованості у розмірі 21500,00 грн.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 12.12.2018 було затверджено реєстр вимог кредиторів, який має наступний вигляд:

Головне управління ДФС у Сумській області - 2027477 грн. 00 коп. основний борг 3 (третя) черга, 20228610 грн. 52 коп. неустойка (пеня, штраф) 6 (шоста) черга, 3524 грн. 00 коп. судові витрати 1 (перша) черга;

Товариство з обмеженою відповідальністю Альянс Еволюшн - основний борг в сумі 730798 грн. 64 коп. 4 (четверта) черга, судові витрати в сумі 3524,00 грн.1 (перша) черга.

На момент розподілу грошових коштів банкрута на рахунку банкрута знаходились грошові кошти в сумі 20472,38 грн.

У ході проведення ліквідаційної процедури грошові кошти у розмірі 20472,38 грн. було розподілено наступним чином: 13.12.2018 сплачено ТОВ Альянс Еволюшн кредиторські вимоги 1 черги у розмірі 3524,00 грн.; 13.12.2018 сплачено ГУ ДФС у Сумській області кредиторські вимоги 1 черги у розмірі 3524,00 грн.; 13.12.2018 відшкодовано ліквідатору понесені ним витрати пов'язані з проведенням ліквідаційної процедури та частково грошову винагороду у загальному розмірі 13424,38 грн.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

На засіданні комітету кредиторів ТОВ Максіпром-С , яке відбулося 14.12.2018 схвалено дії ліквідатора з розподілу грошових коштів банкрута у ліквідаційній процедурі; затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс у справі № 920/532/18; зобов'язано ліквідатора подати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс до суду на затвердження.

Показники щодо майнових активів боржника відображені в ліквідаційному балансі.

Заперечень від кредиторів щодо звіту та ліквідаційного балансу до суду не надходило.

У судовому засіданні представники кредитора ГУ ДФС у Сумській області підтримали звіт ліквідатора. Пояснили, що заперечень щодо роботи ліквідатора не мають.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Затвердження звіту ліквідатора є підставою для закриття провадження у справі відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство.

За вказаних обставин звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс підлягають затвердженню, а банкрут як юридична особа підлягає ліквідації. Провадження у справі підлягає закриттю.

Відповідно до ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Керуючись ст. 46, ст. 83, Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст.ст. 232, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю Максіпром-С (49000, Сумська область, м. Суми, Майдан Незалежності, 3/1, код ЄДРПОУ 40738247) .

2. Юридичну особу - банкрута Товариство з обмеженою відповідальністю Максіпром-С (49000, Сумська область, м. Суми, Майдан Незалежності, 3/1, код ЄДРПОУ 40738247) ліквідувати.

3. Вимоги кредиторів визнати погашеними.

4. Провадження у справі №920/532/18 - закрити.

5. Копію даної ухвали направити кредиторам, банкруту, ліквідатору, державному реєстратору, органу державної статистики, органу ДВС, Головному територіальному управлінню юстиції у Сумській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена відповідно до ст. ст. 255-257 ГПК України.

Повний текст ухвали складений 27.02.2019.

Суддя Н.О. Спиридонова

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення26.02.2019
Оприлюднено01.03.2019
Номер документу80117640
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —920/532/18

Ухвала від 26.02.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 01.02.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 20.12.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 12.12.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 06.12.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 13.11.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 09.10.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 01.10.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Постанова від 16.08.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 02.08.2018

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні