Ухвала
від 25.02.2019 по справі 280/5509/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

УХВАЛА

ПРО ЗАКРИТТЯ ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВІ

25 лютого 2019 року Справа № 280/5509/18 м. Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Сіпаки А.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" (69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 39А, код ЄДРПОУ 41670625)

до Державної фіскальної служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197)

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дій,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" (далі - позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач ), в якому позивач просить суд:

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45165/41670625/2 від 21.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 1 від 01 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 11 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45167/41670625/2 від 21.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 3 від 01 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45166/41670625/2 від 21.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 4 від 01 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45163/41670625/2 від 21.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 5 від 01 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46019/41670625/2 від 26.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 6 від 01 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45712/41670625/2 від 23.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 7 від 02 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45716/41670625/2 від 23.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 8 від 02 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45717/41670625/2 від 23.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 9 від 02 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46080/41670625/2 від 26.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 11 від 03 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46334/41670625/2 від 26.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 12 від 03 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46335/41670625/2 від 26.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 13 від 03 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46330/41670625/2 від 26.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 14 від 03 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46358/41670625/2 від 26.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 17 від 05 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 47058/41670625/2 від 29.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 18 від 05 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46082/41670625/2 від 26.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 19 від 05 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 18 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46357/41670625/2 від 26.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 20 від 08 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 24 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45164/41670625/2 від 21.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № ЗО від 10 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 24 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 46749/41670625/2 від 28.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 38 від 11 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 24 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 47051/41670625/2 від 29.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 39 від 12 жовтня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 24 жовтня 2018 року;

визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України з питань розгляду скарг № 45168/41670625/2 від 21.11.2018 року та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 98 від 28 вересня 2018 року у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 10 жовтня 2018 року.

Ухвалою суду від 28.01.2019 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 25.02.2019.

25.02.2019 року до суду від представника позивача надійшла заява про відмову від адміністративного позову та повернення п'ятдесяти відсотків судового збору сплаченого при подані позову.

У підготовче засідання представник сторін не прибули, про дату, час та місце проведення підготовчого засідання повідомлені належним чином

Враховуючи положення ч.9 ст.205, ч.4 ст.229 КАС України, суд вважає за можливе розглянути заяву представника позивача в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали адміністративної справи та заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" про відмову від позову, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 47 КАС України позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову.

Згідно з частиною першою статті 189 КАС України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

До ухвалення судового рішення у зв'язку з відмовою позивача від позову або визнанням позову відповідачем суд відповідно до частини другої статті 189 КАС України роз'яснює сторонам наслідки відповідних процесуальних дій, перевіряє, чи не обмежений представник відповідної сторони у повноваженнях на їх вчинення.

Суд роз'яснює сторонам, що згідно з частиною другою статті 239 КАС України у разі закриття провадження у справі повторне звернення до суду зі спору між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав не допускається. Наявність ухвали про закриття провадження у зв'язку з прийняттям відмови позивача від позову не позбавляє відповідача в цій справі права на звернення до суду за вирішенням цього спору.

Відмова позивача від позову не суперечить закону та не порушує нічиїх прав, свобод чи інтересів. Відповідно, суд приймає відмову позивача від позову.

Відповідно до частини третьої статті 189 КАС України про прийняття відмови від позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі. У разі часткової відмови позивача від позову суд постановляє ухвалу, якою закриває провадження у справі щодо частини позовних вимог.

Пунктом 2 частини другої статті 183 КАС України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про закриття провадження у справі.

Згідно з пунктом 2 частини першої статті 238 КАС України суд закриває провадження у справі якщо позивач відмовився від позову і відмову прийнято судом.

Про закриття провадження у справі суд згідно з частиною другою статті 238 КАС України постановляє ухвалу, а також вирішує питання про розподіл між сторонами судових витрат, повернення судового збору з бюджету. Ухвала суду про закриття провадження у справі може бути оскаржена.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зазначає таке.

Згідно з частиною першою статті 142 КАС України у разі вирішення справи шляхом примирення, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу п'ятдесяти відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

Відповідно до частини другої статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України від 08 липня 2011 року № 3674-VI Про судовий збір .

За правилами частини третьої статті 7 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI Про судовий збір у разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

Відповідно до частини першої статі 193 КАС України, суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку.

З огляду на викладене, у суду є всі правові підстави для повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову, на підставі частини першої статті 142 КАС України.

Відповідно до платіжного доручення від 16 січня 2019 року № 1369 позивачем при зверненні до адміністративного суду з даним позовом сплачено судовий збір у розмірі 35 240,00 грн. Відтак, на підставі частини першої статті 142 КАС України позивачу підлягає поверненню судовий збір у розмірі 17 620,00 грн.

Керуючись статтями 9, 47, 142, 189, 238, 239, 241, 243, 248, 256 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" про відмову від позову по адміністративній справі № 280/5509/18 - задовольнити.

Закрити провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дій.

Повернути Товариству з обмеженою відповідальністю "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" (69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 39А, код ЄДРПОУ 41670625) з Державного бюджету України 50% судового збору сплаченого за платіжним дорученням №1369 від 16.01.2019 у розмірі 17 620 (сімнадцять тисяч шістсот двадцять) грн.00 коп., оригінал якого зберігається в матеріалах адміністративної справи №280/5509/18.

Ухвала набирає законної сили у порядку встановленому статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст ухвали суду складений 26.02.2019 року.

Суддя А.В. Сіпака

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.02.2019
Оприлюднено28.02.2019
Номер документу80122606
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5509/18

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні