465/843/19
3/465/799/19
П О С Т А Н О В А
про повернення адміністративних матеріалів
26.02.2019 року м. Львів
Суддя Франківського районного суду м. Львова Кузь В.Я. розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-15 КУпАП, що надійшли із Департаменту з питань запобігання політичній корупції Національного агенства з питань запобігання корупції
ВСТАНОВИВ:
До Франківського районного суду м. Львова із Департаменту з питань запобігання політичній корупції надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальностіСемчишина ОСОБА_2 за вчинення ним правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП.
Із протоколу про адміністративне правопорушення № 50-25/171 від 01 лютого 2019 року, складеного стосовно ОСОБА_1 вбачається, що за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру поданого політичною партією Українська республіканська партія (код ЄДРПОУ 34819925) за III квартал 2018 року встановлено, що у Звіті Львівської крайової організації Української республіканської партії в таблиці 1) від фізичних осіб підпункту 1.1. Внески грошовими коштами на рахунок політичної партії глави 1 Відомості про внески грошовими коштами на рахунки політичної партії розділу 111 Звіту місцевого осередку зазначено, що на рахунок Партії 16.03.2018 наданий внесок від ОСОБА_1 (РНОКГІП НОМЕР_1) за розрахунковим документом № 1 у розмірі 6 220,00 грн.
В листі Державної фіскальної служби України від 18.12.2018 .№03/59658/18 зазначено, що заданими інформаційних систем ДФС у громадянина ОСОБА_1 станом на 16.03.2018 обліковується податковий борг у розмірі 23,51 грн. . чим порушив п. 8 ч. 1 ст. 15 ЗУ Про політичні партії в Україні та своїми діями вчинив правопорушення, передбачене ст.212-15 КУпАП.
Відповідно до ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
Однак, всупереч зазначеній вимозі закону, у протоколі № 50-25/171 від 01 лютого 2019 року, складеному головним спеціалістом відділу роботи із політичними партіями, що отримують державне фінансування на статутну діяльність Департаменту з питань запобігання політичній корупції ОСОБА_3 , не зроблено запис про відмову особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу.
До матеріалів справи не додано доказів, що протокол складався за участю ОСОБА_1
Окрім того, у графі " Свідки" відсутні прізвища таких, а також не долучено їх пояснень, як і не долучено пояснень самого ОСОБА_1
Також, фабула правопорушення , що викладена у протоколі не відповідає диспозиції статті 212-15 КУпАП, а до матеріалів справи не долучено копій рекомендованих повідомлень із відмітками про вручення/невручення вимог про надання пояснень, адресованих правопорушнику ОСОБА_1. від 18.01.2019 року та 01 лютого 2019 року.
Крім того, як вбачається із матеріалів справи, виклик на 01.02.2019 року відбувся у день складання протоколу.
Верховний Суд України в п. 24 Постанови Пленуму від 23 грудня 2005 року № 14 Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті визнав правильною практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст. 256 КУпАП, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.
Вказаний протокол з матеріалами надійшли до суду, однак недоліки зазначені у вище вказаному протоколі не дають можливості суду призначити справу до розгляду та вирішити її по суті.
Із врахуванням наведеного, вважаю, що матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-15 КУпАП слід направити Департаменту з питань запобігання політичній корупції для належного дооформлення.
На підставі наведеного, керуючись ст. 254, 255, 256КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-15 КУпАП повернути до Департаменту з питань запобігання політичній корупції для належного дооформлення.
На постанову може бути подано скаргу протягом десяти днів з дня її ухвалення до Львівського апеляційного суду.
Суддя В. Кузь
Суд | Франківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2019 |
Оприлюднено | 01.03.2019 |
Номер документу | 80133851 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Франківський районний суд м.Львова
Кузь В. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні