Ухвала
від 25.02.2019 по справі 810/3476/18
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

25 лютого 2019 року

Київ

справа №810/3476/18

адміністративне провадження №К/9901/4539/19

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду :

судді-доповідача - Гончарової І.А.,

суддів: Васильєвої І.А., Ханової Р.Ф.,

перевіривши матеріали касаційної скарги Головного управління ДФС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 07.09.2018 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.01.2019 у справі № 810/3476/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Гідраком -Україна до Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправними та касування податкових повідомлень -рішень,

УСТАНОВИВ:

15.02.2019 на адресу Верховного Суду надійшла касаційна скарга Головного управління ДФС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 07.09.2018 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.01.2019.

Товариство з обмеженою відповідальністю Гідраком-Україна звернулося до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Київській області, в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0019061414.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 07.09.2018, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.01.2019, у задоволені позову відмовлено.

Судами попередніх інстанцій встановлено, що, Товариство з обмеженою відповідальністю Гідраком-Україна є юридичною особою з 17.05.2011 року.

Видами діяльності позивача за КВЕД є: виробництво інших гумових виробів (основний), код КВЕД 22.29; виробництво інших виробів із пластмас, код КВЕД 24.20; виробництво труб, порожнистих профілів і фітингів зі сталі, код КВЕД 25.62.; механічне оброблення металевих виробів, код КВЕД 45.31.

Податковим органом було проведено документальну позапланову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю Гідраком-Україна , з питань дотримання податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з Товариствмо з обмеженою відповідальністю Бромелінг за період - з 01.09.2016 року по 30.09.2016 року.

За результатами перевірки складено акт від 08.06.2018 року №472/10-36-14-14/37606365.

На підставі акта, відповідачем прийнято податкове повідомлення рішення №0019061414 від 22.06.2018, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на загальну суму 74 631 грн. та застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 18 658 грн.

Судами попередніх інстанцій встановлено, що Головне управління ДФС у Київській області не ставило під сумнів достовірність даних, які містяться в первинних бухгалтерських документах, а також не зазначало про невідповідність первинних бухгалтерських документів вимогам чинного законодавства, зокрема, відсутності у них обов'язкових реквізитів, тощо.

Вирішуючи спір, суди попередніх інстанцій дійшли висновку про те що, дійсність та фактичність господарських операцій позивача, з яких він сплачував податок на додану вартість та формував податковий кредит підтверджуеться відполвідним переліком первинних документів.

Таким чином, судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що податкове повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0019061414 є протиправним та підлягає скасуванню.

Головне управління ДФС у Київській області не погодившись з судовими рішеннями, звернулося до Верховного суду з касаційною скаргою на рішення Київського окружного адміністративного суду від 07.09.2018 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.01.2019 у справі № 810/3476/18, в якій просить скасувати оскаржувані рішення та прийняти нове судове рішення, згідно з яким у задоволенні позову відмовити.

Перевіривши матеріали касаційної скарги, суд дійшов висновку про відмову у відкритті касаційного провадження, виходячи з наступного.

Згідно з частиною першою статті 13 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, що діє з 15.12.2017) учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.

Відповідно до частини першої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в касаційному порядку рішення суду першої інстанції після апеляційного перегляду справи, а також постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково у випадках, визначених цим Кодексом.

Аналіз наведеного законодавства дозволяє зазначити про те, що особи, які беруть участь у справі, у разі, якщо не погоджуються із ухваленими судовими рішеннями після їх перегляду в апеляційному порядку, можуть скористатися правом їх оскарження у касаційному порядку лише у визначених законом випадках.

Відповідно до частини третьої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Згідн з пунком 2 частиною п'ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності, крім випадків, якщо:

а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики;

б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи;

в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу;

г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Відповідно до пункту 6 частини шостої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи щодо оскарження рішення суб'єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з пунктом 24 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб - розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який вираховується станом на 1 січня календарного року, в якому подається відповідна заява або скарга, вчиняється процесуальна дія чи ухвалюється судове рішення.

Станом на 01.01.2019 прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 1921 гривень (стаття 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" від 07.12.2017 № 2246-VIII).

Враховуючи викладене, справи щодо оскарження рішення суб'єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що не перевищує 192100 грн., відносяться до категорії справ незначної складності (за винятком випадків, передбачених пунктом 2 частини п'ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України).

З матеріалів касаційної скарги та оскаржуваних судових рішень вбачається, що предметом позову у справі № 810/3476/18 є вимога про скасування податкового повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0019061414 у розмірі 74631,00грн.

Отже рішення Київського окружного адміністративного суду від 07.09.2018 та постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.01.2019 у справі № 810/3476/18 - не підлягають касаційному оскарженню.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 333 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі, якщо касаційну скаргу подано на судове рішення, що не підлягає касаційному оскарженню.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для відмови у відкритті касаційного провадження.

Керуючись статтею 333 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Головного управління ДФС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 07.09.2018 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 15.01.2019 у справі № 810/3476/18.

Надіслати особі, яка подала касаційну скаргу, копію ухвали про відмову у відкритті касаційного провадження разом з касаційною скаргою та доданими до скарги матеріалами.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.

...........................

...........................

...........................

І.А. Гончарова

І.А. Васильєва

Р.Ф. Ханова ,

Судді Верховного Суду

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення25.02.2019
Оприлюднено01.03.2019
Номер документу80167949
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3476/18

Ухвала від 31.01.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 15.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Постанова від 15.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 26.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 21.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 31.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Рішення від 07.09.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Рішення від 07.09.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 16.07.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні