Постанова
від 01.03.2019 по справі 907/5/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Адреса: 88000, м.Ужгород, вул.Коцюбинського, 2-а тел.: 61-72-21


ПОСТАНОВА

"01" березня 2019 р. Справа № 907/5/19

Господарський суд Закарпатської області, у складі

головуючого судді Васьковського О.В.

розглянувши матеріали

за заявою ОСОБА_1 Іскра , с. Угля, Тячівський район

про банкрутство радгоспу Іскра , с. Угля, Тячівський район, код 05528194

За участі секретаря судового засідання Дергачової Ю.А.

За участю представників:

від боржника - не з'явився

голова ліківдкомісії ОСОБА_2-не з'явився

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 Іскра , с. Угля, Тячівський район звернувся до Господарського суду Закарпатської області із заявою про відкриття справи про банкрутство у порядку ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , у редакції чинній з 19.01.2013 року.

Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 28.01.19 відкрито провадження у справі №907/5/19 про банкрутство радгоспу Іскра , с. Угля, Тячівський район, код (05528194) та призначено судове засідання, у якому має бути вирішено питання про визнання боржника банкрутом.

Боржник та голова ліквідаційної комісії участь уповноваженого представника у судове засідання не забезпечили.

Голова ліквідаційної комісії станом на день судового засідання подав до суду клопотання про неможливість забезпечення явки уповноваженого представника у судове засідання та розгляд справи про банкрутство без його участі.

Відповідно до ч.2 ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується власником, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.

Голова ліквідаційної комісії підтримує подану заяву про радгоспу Іскра , с. Угля, Тячівський район та просить винести постанову про визнання боржника банкрутом та відкрити щодо нього ліквідаційну процедуру, посилаючись на підтвердження доданими документами наявності ознак банкрутства боржника, згідно з приписами cт.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Ліквідаційною комісією боржника радгоспу Іскра , с. Угля, Тячівський район при зверненні із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство доданими до заяви документами підтверджено встановлення в ході процедури ліквідації боржника власником наявності безспірної кредиторської заборгованості в загальному розмірі 550721,28 грн., відсутність майна, за рахунок якого можна задоволити вимоги кредиторів (акти від 19.10.18 №1-9 про результати інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, основних засобів, внесених до статутного фонду, готової продукції, товарів, цінних товарів, грошових коштів та інвентаризації розрахунків з дебіторами) через недостатність майна) у повному обсязі. Інші активи, грошові кошти, належні товариству - відсутні.

Рішенням Тячівської районної ради 11 сесії ІV скликання від 19.03.2013р. за №251 вирішено провести ліквідацію радгоспу Іскра , с. Угля, Тячівський район.

Рішенням Тячівської районної ради чотирнадцятої сесії VII скликання від 16.08.2018р. за №479 про ліквідацію та заміну голів ліквідаційних комісій, прийнято рішення припинити повноваження голови ліквідаційної комісії радгоспу Іскра , с. Угля, Тячівський район ОСОБА_3, створено нову комісію з ліквідації підприємства та призначено Головою комісії ОСОБА_2.

Частиною 3 ст. 110 ЦК України визначено, що у випадку, якщо вартості майна юридичної особи (його фактична відсутність) є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.

У відповідності до ч. 1 ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Отже, під час проведення підготовчого засідання судом з'ясовані підстави для застосування стосовно боржника - комунального будівельного підприємства «Капітальне будівництво» , м. Тячів судової процедури банкрутства у порядку, передбаченому статтею 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

За таких обставин, вимоги заявника є обґрунтованими, суд визнає радгосп Іскра , с. Угля, Тячівський район банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.

Відповідно до ч.1 ст. 114 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Згідно ч.2 ст.95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.

Частиною 1,3 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом встановлено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду; грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Голова ліквідаційної комісії при поданні заяви про порушення провадження у справі про банкрутство зазначив, що в даному випадку дотримання приписів ч.ч.1-3 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом є неможливим, оскільки, як підтверджується матеріалами справи, у боржника відсутні майно, немайнові права, за рахунок реалізації яких можливо здійснити оплату послуг арбітражного керуючого та повідомив, що повідомляю суд, що він є вже обізнаним у матеріально-фінансовому становищі боржника, що відповідно сприятиме ефективності та раціональності у діях і під час проведення процедури ліквідації у судовій процедурі банкрутства. Крім того, Голова ліквідаційної процедури не має наміру отримувати оплату послуг ліквідатора за рахунок кредиторів..

Враховуючи вищенаведене, розглянувши кандидатуру голови ліквідаційної комісії, з огляду на те, що головою ліквідаційної комісії ОСОБА_2 вживались заходи щодо ліквідації боржника у порядку цивільного законодавства (інвентаризація майна та грошових коштів, виявлення кредиторів, виявлення дебіторської заборгованості), наявні всі необхідні засоби (документація, штампи) для подальшого здійснення заходів в ліквідаційній процедурі боржника, а також з огляду на те, що у боржника відсутні кошти/майно для оплати послуг арбітражного керуючого, а головою ліківдкомісії погоджено виконання повноважень ліквідатора банкрута на безоплатній основі, враховуючи майновий стан банкрута, суд, як виняток, не здійснює визначення кандидатури арбітражного керуючого у порядку ч.1 ст. 114 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та призначає ліквідатором у справі про банкрутство радгоспу Іскра , с. Угля, Тячівський район голову ліквідаційної комісії - арбітражного керуючого (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) ОСОБА_2 (Свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №509 від 15.03.2013р. видано Міністерством юстиції України), у відповідності до ч.2 ст.95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , який був призначений головою ліквідаційної комісії згідно з рішення 14 сесії VII скликання Тячівської районної ради від 16.08.2018р. за №479.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, з врахуванням положень ч.3 ст. 38, ч.3 ст. 95, п.1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , судом буде здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом, із зазначенням строку пред'явлення кредиторами вимог до банкрута, а саме у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 37, 38, 40, 41, 95, 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. ст. 12, 20, 202, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

визнати ОСОБА_1 Іскра , (90514, Закарпатська область, Тячівський район, с. Угля, вул.Леніна, 91, код ЄДРЮОФОПтаГФ 05528194) банкрутом.

Відкрити ліквідаційну процедуру в межах строку, передбаченого ч.1 ст.37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Призначити ліквідатором ОСОБА_1 Іскра , с. Угля, Тячівський район голову ліквідаційної комісії - арбітражного керуючого (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) ОСОБА_2 (Свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №509 від 15.03.2013р. видано Міністерством юстиції України).

Зобов'язати ліквідатора до 15.04.19 подати суду реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 Іскра , с. Угля, Тячівський район.

Зобов'язати ліквідатора вжити усі необхідні заходи щодо належного здійснення ліквідаційної процедури банкрута ОСОБА_1 Іскра , с. Угля, Тячівський район та подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс не пізніше строку, встановленого ч. 1 ст. 37 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Копію даної постанови надіслати банкруту, ліквідатору, органу державної виконавчої служби, державному реєстратору.

Дана постанова набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена в апеляційному порядку відповідно до розділу ІV Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Васьковський О.В.

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення01.03.2019
Оприлюднено04.03.2019
Номер документу80180032
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —907/5/19

Ухвала від 06.08.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ремецькі О.Ф.

Ухвала від 29.07.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ремецькі О.Ф.

Ухвала від 29.07.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ремецькі О.Ф.

Ухвала від 16.07.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ремецькі О.Ф.

Ухвала від 06.06.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ремецькі О.Ф.

Ухвала від 06.06.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ремецькі О.Ф.

Ухвала від 17.05.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ремецькі О.Ф.

Ухвала від 17.05.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ремецькі О.Ф.

Постанова від 01.03.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Васьковський О.В.

Ухвала від 28.01.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Васьковський О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні