Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 лютого 2019 р. Справа№200/14164/18-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Голубової Л.Б., за участі секретаря судового засідання Грисюк І.А., розглянувши в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду адміністративну справу
за позовом виконавчого комітету Маріупольської міської ради Донецької області
до громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М»
третя особа Центральний відділ поліції Головного управління національної поліції у Донецькій області
про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії
Виконавчий комітет Маріупольської міської ради Донецької області (далі – позивач) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М» (далі – громадське формування), третя особа: Центральний відділ поліції Головного управління національної поліції у Донецькій області про припинення діяльності громадського формування «Сектор М» шляхом примусового розпуску, призначивши комісію з припинення юридичної особи громадського формування «Сектор М».
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що рішенням виконавчого комітету Маріупольської міської ради Донецької області від 19.11.2014 року № 426 зареєстровано громадське формування з охорони громадського порядку «Сектор М», основною метою якого є сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі та органам виконавчої влади, а також посадовим особами у запобіганні та припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень, захисті життя та здоров'я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також сприяння у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій.
Центральним відділом поліції Головного управління національної поліції у Донецькій області складено акт щодо проведення перевірки діяльності громадського формування «Сектор М» станом на 28 вересня 2018 року, відповідно до якого за 2016-2018 рік представники громадського формування «Сектор М» не надали списку осіб, які перебувають у формуванні, для проведення перевірки за інформаційними базами МВС, не пройшли спеціально-правову підготовку представників ГФ для проведення спільних патрулювань чи інших заходів не надавалися.
04 жовтня 2018 року до Маріупольської міської ради надійшло звернення начальника Центрального відділу поліції ГУНП в Донецькій області щодо припинення роботи громадського формування «Сектор М», у зв'язку з тим, що громадське формування не виконує покладені на нього Законом та Статутом обов'язки, його члени участь у забезпеченні охорони громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним правопорушенням і злочинам на території м. Маріуполь не приймають. Дане формування з Центральним ВП ГУНП в Донецькій області не співпрацює. Тому, громадське формування підлягає примусовому розпуску через порушення вимог законодавства щодо діяльності та формальне існування зазначеного громадського формування.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 17 грудня 2018 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) осіб.
Розпорядженням від 16 січня 2019 року № 74 проведено повторний автоматичний розподіл справ, у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю судді Мозгової Н.А. За результатами повторного автоматичного розподілу вказаної судової справи, справу передано на розгляд судді Голубовій Л.Б.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16 січня 2019 року прийнято до провадження адміністративну справу № 200/14164/18-а.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16 січня 2019 року прийнято розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання на 05 лютого 2019 року.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 05 лютого 2019 року підготовче провадження закрито та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 20 лютого 2019 року.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся судом належним чином. Представник позивача надав клопотання про розгляд справи без участі (а.с. 55).
Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся судом належним чином, причини неявки суду не повідомив. Відзив на позовну заяву не надав.
Представник третьої особи в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся судом належним чином, причини неявки суду не повідомив. Письмові пояснення, щодо заявленого позову не надав.
Частиною 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами. Крім того, ч. 4 ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
Відповідно до ч. 9 ст. 80 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неподання суб'єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з'ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами, а у разі неподання доказів позивачем - також залишити позовну заяву без розгляду.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –
ВСТАНОВИВ:
Відповідач – громадське формування з охорони громадського порядку «Сектор М» є юридичною особою та зареєстрований у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 39550634, що підтверджується безкоштовним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 10-14).
Згідно статуту громадське формування з охорони громадського порядку «Сектор М» є громадським формуванням, яке створюється як громадське об'єднання на добровільних засадах з метою сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі та органам виконавчої влади, а також посадовим особами у запобіганні та припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень, захисті життя та здоров'я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також сприяння у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій (а.с. 15-25).
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об'єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров'я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 9 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є: 1) у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам; інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань; сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх; 2) у сфері охорони державного кордону: надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні; сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи; надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення; участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами; участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна.
Відповідно до положень ст. 3 Закону громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону створюються і діють у взаємодії з правоохоронними органами, Державною прикордонною службою України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, додержуючись принципів гуманізму, законності, гласності, добровільності, додержання прав та свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, рівноправності членів цих формувань.
Рішенням виконавчого комітету Маріупольської міської ради Донецької області від 19 листопада 2014 року № 426 зареєстровано громадське формування з охорони громадського порядку «Сектор М».
Відповідно до інформації з безкоштовного витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань громадське формування зареєстроване як юридична особа та має ідентифікаційний код юридичної особи 39550634 (а.с. 10).
Відповідно до Статуту громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М» основною метою громадського формування є сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі та органам виконавчої влади, а також посадовим особами у запобіганні та припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень, захисті життя та здоров'я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також сприяння у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій (а.с. 15-25).
Згідно з розділом ІІ «Основні завдання формування» Статуту зазначеного громадського формування є:
1.1) у сфері охорони громадського порядку:
- надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні кримінальним і адміністративним правопорушенням;
- інформування органів та підрозділів внутрішніх справ про вчинені, або ті, що готуються, кримінальні правопорушення, місця зосередження злочинних угрупувань;
- сприяння органам внутрішніх справ у виявленні кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань;
- участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою безпритульністю і правопорушеннями неповнолітніх;
1.2) у сфері охорони державного кордону:
- надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи вчиняють інші протиправні дії на державному кордоні;
- сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотримання режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, забезпечення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи;
- надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на державному кордоні і вжиття заходів для їх усунення;
- участь у спостереженні за місцем роботи і відпочинку поблизу державного кордону та за прикордонними інженерними спорудами;
- участь у заходах Державної прикордонної служби з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна;
1.3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій:
- надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень;
- участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку.
Отже, виходячи із статутних положень громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М», зазначене формування повинно було б сприяти дотриманню правопорядку та утвердженню законності в Донецькій області а саме на території міста Маріуполь та прилеглих районів.
Для забезпечення виконання функцій громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М» його члени наділені відповідними правами.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 13 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» члени громадських формувань під час виконання своїх обов'язків з охорони громадського порядку і державного кордону після обов'язкового пред'явлення посвідчення члена громадського формування мають право: 1) вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання режиму державного кордону, в тому числі на територіях, що межують з державним кордоном, де прикордонну смугу не визначено; 2) у разі підозри у вчиненні адміністративних правопорушень і злочинів перевіряти у громадян документи, що посвідчують їх особу; 3) спільно з поліцейськими та військовослужбовцями Державної прикордонної служби України затримувати і доставляти до органу Національної поліції, підрозділу Державної прикордонної служби України, штабу громадського формування з охорони громадського порядку або громадського пункту охорони порядку осіб, які виявили злісну непокору законним вимогам члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону і не виконують вимог щодо припинення адміністративного правопорушення; 4) складати протоколи про адміністративні правопорушення; 5) входити до клубів, кінотеатрів, стадіонів, інших громадських місць і приміщень за згодою власника чи уповноваженого ним органу для переслідування правопорушника, який переховується, або припинення адміністративних правопорушень чи злочинів; 6) у разі участі спільно з прикордонниками у пошуку порушників кордону за згодою громадян або власника підприємства, установи, організації чи уповноваженого ним органу та в присутності їх представників входити у будь-який час доби до житлових приміщень, на територію і в приміщення підприємств, установ, організацій та оглядати транспортні засоби; 7) у невідкладних випадках використовувати транспортні засоби, що належать підприємствам, установам, організаціям або громадянам (за їх згодою), крім транспортних засобів дипломатичних, консульських та інших представництв іноземних держав, міжнародних організацій, транспортних засобів спеціального призначення, для доставляння до лікувальних закладів осіб, що перебувають у безпорадному стані, а також осіб, які потерпіли від нещасних випадків або правопорушень і потребують термінової медичної допомоги; 8) у разі порушення водіями Правил дорожнього руху, створення реальної загрози життю або здоров'ю громадян вживати заходів до припинення цього правопорушення, здійснювати перевірку документів у водіїв на право користування та керування транспортними засобами, а також не допускати осіб, які не мають документів або перебувають у стані сп'яніння, до подальшого керування транспортними засобами; 9) під час виконання обов'язків члена громадського формування використовувати за власним бажанням свій або інший приватний автомототранспорт за згодою власника або особи, у володінні якої він перебуває. Відшкодування витрат за його використання у таких випадках може провадитися за рахунок коштів громадського формування у порядку, визначеному його положенням (статутом); 10) вести роботу серед населення щодо роз'яснення чинного законодавства про державний кордон України, систему режимних заходів у прикордонній смузі та контрольованому прикордонному районі; 11) застосовувати в установленому порядку заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони.
Водночас, громадські формування та їх члени наділені відповідними обов'язками (ст. 13 вищевказаного Закону).
Відповідно до абзацу 1, 2 ст. 20 вищезазначеного Закону контроль за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у порядку, встановленому законом.
Органи, що проводять реєстрацію зазначених громадських формувань, здійснюють контроль за дотриманням ними вимог положення (статуту). Представники цих органів мають право спостерігати за проведенням громадськими формуваннями заходів, вимагати необхідні документи, одержувати пояснення.
Відповідно до ст. 11 Закону громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом: 1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування; 2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб; 3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.
Проте, судом встановлено, що 04 жовтня 2018 року Центральним відділом поліції ГУНП в Донецькій області до виконавчого комітету Маріупольської міської ради Донецької області надіслано лист від 28 вересня 2018 року № 12131/101/01-2018 з актом щодо проведення перевірки діяльності громадського формування станом на 28 вересня 2018 року в якому зазначено, що керівництвом Центрального ВП ГУНП в Донецькій області направлялись листи з питань ліквідації громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М», яке мотивовано тим, що громадське формування не виконує покладені на нього Законом та Статутом обов'язки, члени формування у забезпеченні охорони громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним і кримінальним порушенням і злочинам на території м. Маріуполь не приймають, та не співпрацює з Центральним відділом поліції ГУНП в Донецькій області з 2016 року (а.с. 8-9).
Відповідно до ст. 8 Закону діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону. У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.
Враховуючи, що громадське формування з охорони громадського порядку «Сектор М» фактично не здійснює статутну діяльність, не співпрацює з органами Національної поліції, Державної прикордонної служби, органами місцевого самоврядування, в силу положень ст. 8 Закону громадське формування з охорони громадського порядку «Сектор М», підлягає припиненню шляхом примусового розпуску.
Згідно з ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.
Відповідно до ст.105 Цивільного кодексу України учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
Згідно зі ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Відповідно до пункту 5 Керівних принципів щодо заборони та розпуску політичних партій та подібних заходів, ухвалених Венеціанською Комісією на її 41 пленарній сесії (Венеція, 10-11 грудня 1999 року), заборона чи розпуск політичних партій як дуже далекосяжний захід повинен застосовуватися з крайньою стриманістю. Перш ніж звертатися до компетентного судового органу щодо заборони чи розпуску партії, уряд чи інший орган влади повинен оцінити, беручи до уваги ситуацію в конкретній країні, чи ця партія дійсно становить небезпеку вільному і демократичному політичному порядку або правам окремих осіб і чи таку небезпеку не можна усунути іншими, менш радикальними заходами.
Виходячи із основних позицій практики Європейського Суду з прав людини за результатами розгляду справ щодо обмеження свободи об'єднань, основними критеріями обґрунтованості таких обмежень є встановлення таких обмежень законом, зазначені обмеження повинні переслідувати законні цілі та бути необхідними у демократичному суспільстві.
Згідно зі ст. 6 Кодексу адміністративного суду України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого зокрема людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Судом враховується положення ст. 55 Конституції України, згідно з якою права і свободи людини і громадянина захищаються судом.
Враховуючи викладене, суд вважає, що позовні вимоги виконавчого комітету Маріупольської міської ради Донецької області є обґрунтованими в частині припинення діяльності громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М» шляхом його примусового розпуску (ліквідації) та підлягають задоволенню, а в іншій частині (щодо призначення комісії з припинення юридичної особи та встановлення строку для заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи громадського формування «Сектор М») позов задоволенню не підлягає, оскільки законодавчо не передбачено право на звернення позивача до суду у спірних правовідносинах з такою вимогою.
З огляду на викладене вище, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення заявлених позивачем вимог.
Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
За вимогами ч. 3 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Згідно частини 3 статті 243 Кодексу адміністративного судочинства України у виняткових випадках залежно від складності справи складення рішення, постанови у повному обсязі може бути відкладено на строк не більш як десять, а якщо справа розглянута у порядку спрощеного провадження - п'ять днів з дня закінчення розгляду справи.
Відповідно до частини 4 статті 243 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.
З огляду на викладене, на підставі положень Конституції України, Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» №1835-IІІ від 22.06.2000 року, ст.ст. 2, 17, 77, 90, 139, 242-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги виконавчого комітету Маріупольської міської ради Донецької області (місцезнаходження згідно даних з ЄДР: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т. Миру, буд. 70, код ЄДРПОУ 04052784) до громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М» (місцезнаходження згідно даних з ЄДР: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Апатова, буд. 119, код ЄДРПОУ 39550634), третя особа: Центральний відділ поліції Головного управління національної поліції у Донецькій області (місцезнаходження: 87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Фонтанна, буд. 87) про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії – задовольнити частково.
Припинити діяльність громадського формування з охорони громадського порядку «Сектор М» (код ЄДРПОУ 39550634) шляхом примусового розпуску (ліквідації).
В решті позовних вимог – відмовити.
Рішення складено у повному обсязі та підписано 01 березня 2019 року.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя Голубова Л.Б.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2019 |
Оприлюднено | 05.03.2019 |
Номер документу | 80194794 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Голубова Л.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні