Рішення
від 20.02.2019 по справі 826/5928/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 20 лютого 2019 року                      №826/5928/18 Окружний адміністративний суд міста Києва    у складі головуючого судді Шрамко Ю.Т., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ресурс ДС» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії, ВСТАНОВИВ:     До Окружного адміністративного суду міста Києва (далі також - суд) звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «Ресурс ДС» (далі також – позивач) з позовом до Державної фіскальної служби України (далі також - відповідач, ДФС України),        в якому просить суд: 1) визнати протиправними та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №№531651/35670884 від 03.01.2018, №541255/35670884 від 05.01.2018, №541262/35670884 від 05.01.2018, №541263/35670884 від 05.01.2018, №541264/35670884 від 05.01.2018, №541265/35670884 від 05.01.2018, №541266/35670884 від 05.01.2018, №541267/35670884 від 05.01.2018, №541269/35670884 від 05.01.2018, №541268/35670884 від 05.01.2018, №541270/35670884 від 05.01.2018, №541271/35670884 від 05.01.2018; 2) зобов'язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №76 від 22.11.2017, №146 від 22.11.2017, №89 від 30.11.2017, №90 від 30.11.2017, №91 від 30.11.2017, №92 від 30.11.2017, №93 від 30.11.2017, №98 від 30.11.2017, №99 від 30.11.2017, №100 від 30.11.2017, №101 від 30.11.2017, №105 від 30.11.2017, подані ТОВ «Ресурс ДС». Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.04.2018 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду в підготовчому судовому засіданні, ухвалою від 05.07.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті. У судовому засіданні 08.11.2018 судом на підставі ч.9 ст.205 КАС України ухвалено про розгляд справи у письмовому провадженні. Позов мотивовано тим, що оскаржувані рішення не містять конкретної інформації щодо причин та підстав його прийняття, документів, яких не вистачило для прийняття рішень про реєстрацію податкової накладної, також не зазначено, які документи складено з порушенням законодавства. А тому підлягають визнанню протиправними та скасуванню. При цьому, позивачем у встановленому порядку були надані контролюючому органу копії документів щодо господарських операцій, які були передумовою для складення відповідних податкових накладних. Відповідач подав відзив на позовну заяву, у якому проти позову заперечив з підстав правомірності оскаржуваних рішень. Посилався на те, що такі рішення прийнято у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.2017. Оцінивши належність, допустимість, достовірність та достатність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне. 22.11.2017 позивачем було складено податкові накладні: - №76 на загальну суму 546,96 грн., у т.ч. ПДВ 91,16 грн., - №146 на загальну суму 1    844,69 грн., у т.ч. ПДВ 307,45 грн. 30.11.2017 позивачем було складено податкові накладні: - №89 на загальну суму 37    967,64 грн., у т.ч. ПДВ 6    327,94 грн., - №90 на загальну суму 28    124,82 грн., у т.ч. ПДВ 4    687,47 грн., - №91 на загальну суму 21    599,93 грн., у т.ч. ПДВ 3    599,99 грн., - №92 на загальну суму 19    779,59 грн., у т.ч. ПДВ 3    296,60 грн., - №93 на загальну суму 14    233,30 грн., у т.ч. ПДВ 2    372,22 грн., - №98 на загальну суму 3    339,00 грн., у т.ч. ПДВ 556,50 грн., - №99 на загальну суму 3    192,61 грн., у т.ч. ПДВ 532,10 грн., - №100 на загальну суму 2    874,48 грн., у т.ч. ПДВ 479,08 грн., - №101 на загальну суму 2    580,00 грн., у т.ч. ПДВ 430,00 грн., - №105 на загальну суму 1    087,20 грн., у т.ч. ПДВ 181,20 грн. (далі разом – Податкові накладні). Покупцем товару за вищевказаними податковими накладними є ТОВ «Будівельна компанія «Вестбуд Плюс». За наслідком направлення Податкових накладних на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивачем в електронному вигляді отримано квитанції від 15.12.2017 про прийняття та зупинення реєстрації вказаних документів. Вказано виявлені помилки: «Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах, згідно з УКТ ЗЕД. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту «в» пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу». За наслідком подачі позивачем документів про підтвердження реальності здійснення операцій по Податкових накладних (повідомлення №7 від 27.12.2017, №15 від 30.12.2017, №22 від 30.12.2017, №23 від 30.12.2017, №24 від 30.11.2017, №25 від 30.12.2017, №26 від 30.12.2017, №27 від 30.11.2017, №28 від 30.12.2017, №29 від 30.12.2017, №30 від 30.12.2017, №31 від 30.12.2017 відповідно до вищенаведеного переліку податкових накладних), комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення: №531651/35670884 від 03.01.2018, №541255/35670884 від 05.01.2018, №541262/35670884 від 05.01.2018, №541263/35670884 від 05.01.2018, №541264/35670884 від 05.01.2018, №541265/35670884 від 05.01.2018, №541266/35670884 від 05.01.2018, №541267/35670884 від 05.01.2018, №541269/35670884 від 05.01.2018, №541268/35670884 від 05.01.2018, №541270/35670884 від 05.01.2018, №541271/35670884 від 05.01.2018 відповідно). Вказаними рішеннями відмовлено у реєстрації вказаних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі: «надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування». Не погоджуючись з такими рішеннями, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, при вирішенні якого суд виходить із наступного. Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовано Податковим кодексом України (тут і надалі – ПК України, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин). Згідно з пп. «б» п.185.1 ст.185 ПК України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (п.201.10 п.201 ПК України). Згідно з п.74.2 ст.74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017  № 567 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 р. за № 753/30621 (далі – Критерії оцінки). Відповідно до пп.1 п.6 вищевказаних Критеріїв оцінки (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: -  обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60% - від 0,02 до 0,03; більше 50% - від 0,015 до 0,02; більше 40% - від 0,01 до 0,015, більше 30% - від 0,005 до 0,01, більше 20% - до 0,005) товарів з кодами згідно з    УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється). Пунктом 3 Критеріїв оцінки встановлено, що платник податку має право подати до ДФС інформацію за встановленою формою щодо: - видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010); - кодів товарів згідно з    УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку; - кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг     (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку. Інформація за встановленою формою подається із поясненням платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. Згідно з п.4 Критеріїв оцінки, інформація за встановленою формою подається платником податку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України    "Про електронний цифровий підпис",    "Про електронні документи та електронний документообіг"    та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. Підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. У квитанціях від 15.12.2017 стосовно зупинення реєстрації Податкових накладних, зазначено, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах, згідно з вказаними у кожній квитанції кодами УКТ ЗЕД, та міститься пропозиція надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту «в» пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу. Згідно з пп.201.16.3 п.201.16 ст.201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: - реєстрацію    податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; - відмову у реєстрації    податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію    податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 190    (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є, зокрема: - надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Вирішуючи спір по суті, суд приймає до уваги те, що як вбачається з повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено, позивачем було надано до контролюючого органу пояснення стосовно основного виду діяльності підприємства та постачальників товару, згідно вказаного у кожній квитанції коду УКТ ЗЕД; у вкладеннях було надано документи на придбання товарів, що вказані в податковій накладній, реєстрацію якої зупинено. Відповідачем вказаного не спростовано, будь-яких пояснень з цього приводу суду не надано. В той же час, в оскаржуваних рішеннях комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, не виокремлено чіткої підстави для відмови у реєстрації Податкових накладних, натомість зазначено повне формулювання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 190:    «надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування». У зазначених рішеннях не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. З вказаного вбачається, що оскаржувані рішення не містять чіткого визначення підстав для прийняття комісією рішення про відмову в реєстрації відповідних податкових накладних, а відтак, суд дійшов висновку про необґрунтованість таких рішень, що є підставою для визнання їх протиправними та скасування. При цьому, реальність господарських операцій з поставки будівельних матеріалів, за наслідком чого було складено Податкові накладні, підтверджується наступними наявними у матеріалах справи копіями документів: - договору поставки №01/11097 від 01.11.2016, укладеним між ТОВ «Ресурс ДС» як продавцем та ТОВ «Будівельна компанія «Вестбуд Плюс» як покупцем, за яким в порядку та на умовах, визначених даним договором продавець зобов'язаний передати у власність, а покупець зобов'язаний прийняти та оплатити товар, асортимент, кількість та ціна на який вказується вказується в рахунках-фактурах та накладних; - рахунків на оплату: №1660 від 10.11.2017, №1642 від 07.11.2017, №1661 від 10.11.2017, №1701 від 22.11.2017, №1652 від 10.11.2017, №1687 від 17.11.2017, №1707 від 23.11.2017, №1721 від 28.11.2017, №1708 від 23.11.2017, №1659 від 10.11.2017, №1722 від 29.11.2017, №1694 від 21.11.2017; - видаткових накладних: №1660 від 10.11.2017, №1642/2 від 22.11.2017, №1661 від 30.11.2017, №1701 від 30.11.2017, №1652 від 30.11.2017, №1687 від 30.11.2017, №1707 від 30.11.2017, №1721 від 30.11.2017, №1708 від 30.11.2017, №1659 від 30.11.2017, №1722 від 30.11.2017, №1694 від 30.11.2017; - банківських виписок: за 22.11.2017, 30.11.2017. Також позивач пояснив, що поставлені ТОВ «Будівельна компанія «Вестбуд Плюс» товари було ним придбано у ТОВ «АВ метал груп» за договором поставки №1643/С від 29.01.2013, ПрАТ «Сантехкомплект» за договором поставки №934/16-сб від 29.11.2016, ТОВ «Компанія «Тримет» за договором купівлі-продажу №24/01/1101 від 01.01.2011, ТОВ «Діамет» за договором поставки №201 від  09.01.2014, ТОВ «Компанія «Алнатон», ТОВ «Алькорд». Вказане підтверджується наявними у матеріалах справи копіями зазначених договорів, а також: - видаткових накладних: №К1-00045664 від 10.11.2017, №К1-00043551 від 31.10.2017, №К1-00045663 від 10.11.2017, №РН-3145 від 21.11.2017, №РН-0002994 від 21.11.2017, №2052066 від 21.11.2017, №568 від 10.11.2017, №420 від 05.09.2017, №2051428 від 16.11.2017, №07825 від 15.11.2017, №274 від 15.06.2017, №РН-3074 від 15.11.2017, №К1-00043323 від 30.10.2017, №К1-00048079 від 24.11.2017, №РН-3143 від 21.11.2017, №2053151 від 27.11.2017, №06530 від 11.09.2017, №РН-3100 від 16.11.2017; - банківських виписок: за 30.11.2017, 23.11.2017, 20.11.2017, 15.11.2017, 14.11.2017, 10.11.2017, 06.11.2017, 31.10.2017, 27.10.2017, 12.09.2017, 09.08.2017, 15.06.2017. Враховуючи те, що судом встановлено протиправність рішень про відмову у реєстрації податкових накладних, а також досліджено документи, які фіксують факти здійснення відповідних господарських операцій з постачання позивачем товару, за наслідком чого і було складено відповідні податкові накладні, щодо яких у ТОВ «Ресурс ДС»  наявний обов'язок реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо зобов'язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних Податкові накладні та їх задоволення. Позивач, в силу положень  ч.1 ст.77 КАС України, довів суду належними доказами наявність обставин, що обґрунтовують його позовні вимоги. Відповідач, всупереч вимог частини 2 статті 77 КАС України, не довів відповідність оскаржуваних рішень вимогам ч.3 ст.2 КАС України. Відповідно до частини першої    статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України    при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього    Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. За змістом    статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України    судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. З огляду на те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, судовий збір підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача. Керуючись статтями    72-77,    139,    241-246 Кодексу адміністративного судочинства, суд ВИРІШИВ: 1. Адміністративний позов задовольнити. 2. Визнати протиправними і скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №531651/35670884 від 03.01.2018, №541255/35670884 від 05.01.2018, №541262/35670884 від 05.01.2018, №541263/35670884 від 05.01.2018, №541264/35670884 від 05.01.2018, №541265/35670884 від 05.01.2018, №541266/35670884 від 05.01.2018, №541267/35670884 від 05.01.2018, №541269/35670884 від 05.01.2018, №541268/35670884 від 05.01.2018, №541270/35670884 від 05.01.2018, №541271/35670884 від 05.01.2018. 3. Зобов'язати Державну фіскальну службу України (04053, м.Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №76 від 22.11.2017, №146 від 22.11.2017, №89 від 30.11.2017, №90 від 30.11.2017, №91 від 30.11.2017, №92 від 30.11.2017, №93 від 30.11.2017, №98 від 30.11.2017, №99 від 30.11.2017, №100 від 30.11.2017, №101 від 30.11.2017, №105 від 30.11.2017, складені Товариством з обмеженою відповідальністю «Ресурс ДС» (03049, м.Київ, вул. Курська, 10, код ЄДРПОУ 35670884). 4. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Ресурс ДС» (03049, м.Київ, вул. Курська, 10, код ЄДРПОУ 35670884) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) сплачений ним судовий збір у сумі  3  524,00 грн. (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривні нуль копійок). Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п'ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Суддя          Ю.Т. Шрамко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.02.2019
Оприлюднено05.03.2019
Номер документу80195903
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5928/18

Ухвала від 23.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 04.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Рішення від 20.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 05.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 17.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні