Рішення
від 04.03.2019 по справі 826/5042/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 04 березня 2019 року                      № 826/5042/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Григоровича П.О., розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовомПриватного акціонерного товариства «Деревообробний комбінат №7» дотретя особа Державної фіскальної служби УкраїниДержавна податкова інспекція в Оболонському районі Головного управління ДФС у місті Києві провизнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:           Публічне акціонерне товариство «Деревообробний комбінат №7» (надалі – позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної фіскальної служби України (надалі – відповідач), третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача – Державна податкова інспекція в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві, в якому просить суд: Визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України щодо відмови у прийнятті для реєстрації наступних розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 20.01.2014р. №28 Публічного акціонерного товариства «Деревообробний комбінат №7», а саме: - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 28.03.2017 №47 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 27.01.2017 №30 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 26.01.2017 №29 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 25.01.2017 №28 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 24.01.2017 №70 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 24.01.2017 №27 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 23.01.2017 №26 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 20.01.2017 №20 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 28.03.2017 № 47. Вважати прийнятими та зареєстрованими датою (операційним днем) та часом, коли розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 20.01.2014р. №28 були направлені до Державної фіскальної служби України Публічним акціонерним товариством «Деревообробний комбінат №7» засобами електронного зв'язку направлені для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних вказані вище розрахунки коригування. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14.04.2017 відкрито провадження, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду в судовому засіданні. Протокольною ухвалою суду проголошеною без виходу до нарадчої кімнати в судовому засіданні 16.05.2017 здійснено заміну первинного позивача на приватне акціонерне товариство «Деревообробний комбінат №7» в зв'язку з правонаступництвом. Як вбачається з матеріалів справи, позивач підтримує заявлені позовні вимоги в повному обсязі та просить суд їх задовольнити, посилаючись на помилковість доводів контролюючого органу щодо неможливості реєстрації розрахунків коригування до податкової накладної, що складені після 1095 днів від дня складення податкової накладної. Відповідач заперечує по суті заявлених позовних вимог з підстав, посилаючись,  в свою чергу, на неможливість реєстрації розрахунків коригування до податкової накладної, що складені після 1095 днів від дня складення податкової накладної. Представник третьої особи проти позову заперечує, підтримуючи при цьому правову позицію відповідача. Справа розглянута в порядку письмового провадження у відповідності до положень ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України в редакції до 15.12.2017, а рішення постановлене з урахуванням п. 10 частини першої Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» № 2147-VIII від 03.10.2017. Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва,                                                                                                    ВСТАНОВИВ:   25.10.2013 між Публічним акціонерним    товариством «Холдингова компанія «Київміськбуд» (далі - замовник) та Публічним    акціонерним товариством «Деревообробний комбінат №7» (далі - постачальник) укладено Договір поставки № 100/з (далі - Договір), відповідно до п. 1.1. якого  постачальник в порядку і на умовах, передбачених даним Договором, протягом 2013 - 2014 років, зобов'язується поставити та передати у власність замовника віконні та дверні конструкції для заповнення прорізів на об'єкт «Реконструкція Гостиного двору під торгівельно-офісний центр на Контрактовій площі, 4 у Подільському районі м.Києва» , а замовник зобов'язується прийняти та оплатити його вартість, відповідно до умов даного Договору. Відповідно до п. 3.1 Договору, загальна ціна цього Договору становить 4 631 054,15  грн., у тому числі ПДВ (20%) - 771 842,36 гривень. Замовник здійснює оплату товару  шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок постачальника в  наступному порядку: на підставі отриманого рахунку на оплату, замовник проводить попередню оплату у розмірі 50% від вартості товару; на підставі отриманого листа про готовність товару до відвантаження замовнику проводить попередню оплату у розмірі 30% від вартості товару; всі наступні платежі замовник сплачує у строк не пізніше 20 банківських днів після дати поставки товар постачальником на умовах, передбачених п. 5.4 Договору (п. 4.1 Договору). Положеннями п. 11.1 договору встановлено, що останній набирає чинності з дати укладення його обома сторонами і діє до 31.12.2014, але у будь-якому випадку, до повного виконання сторонами взятих на себе за цим договором зобов'язань. 25.10.2013 між сторонами було погоджено та підписано Специфікацію № 1 до Договору (Додаток № 1 до Договору), у якій сторони погодили кількість, асортимент ціну товару, що підлягає поставці. На виконання умов укладеного між сторонами Договору ПАТ «ХК «Київміськбуд» перерахував позивачу грошові кошти у розмірі 1    883    333,25 грн. в якості попередньої оплати. За наслідками отримання попередньої оплати позивачем складено податкову накладну від 20.01.2014р. №28. Таким чином, податкові зобов'язання з ПДВ виникли у позивача 20.01.2014 – в дату отримання попередньої оплати від ПАТ «ХК «Київміськбуд». Поставка попередньо оплаченого Публічним акціонерним    товариством «Холдингова компанія «Київміськбуд» товару позивачем здійснена не була. Як наслідок позивачем проведено повернення коштів ПАТ «ХК «Київміськбуд», що, в свою чергу, зумовило необхідність коригувати шляхом зменшення власних податкових зобов'язань з ПДВ. В період з 03.02.2017 по 30.03.2017 позивачем засобами електронного зв'язку надіслано ДФС України наступні розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 20.01.2014р. №28, а саме: - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 28.03.2017 №47 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 27.01.2017 №30 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 26.01.2017 №29 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 25.01.2017 №28 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 24.01.2017 №70 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 24.01.2017 №27 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 23.01.2017 №26 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 20.01.2017 №20 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 28.03.2017 № 47. За наслідками отримання позивачем електронних Квитанцій (а.с.17-34 том 1), позивача повідомлено про неприйняття документів – Розрахунків коригування з підстав порушення вимог пп.2 п.9 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, а саме: дата складання податкової накладної не може бути меншою ніж 1095 днів від дати складання розрахунку коригування. Не погоджуючись з правомірністю і обґрунтованістю вказаних доводів контролюючого органу, позивач звернувся до суду з даним позовом та просить його задовольнити. Оцінивши за правилами ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає задоволенню, з наступних підстав. Відповідно до п. 192.1 ст. 192 ПК України (в редакції статті на час складення податкової накладної), якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню. Згідно з п. 192.1 ст. 192 ПК України (в редакції статті на час коригування кількісних і вартісних показників) якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних. Відповідно до п. 192.1.1 ст. 192 ПК України (в редакції статті на час складення податкової накладної) якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то: а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок, та надсилає отримувачу розрахунок коригування податку; б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв'язку з отриманням таких товарів/послуг. Згідно з п. 192.1.1 ст. 192 ПК України (в редакції статті на час коригування кількісних і вартісних показників) якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то: а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок; б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв'язку з отриманням таких товарів/послуг. Постачальник має право зменшити суму податкових зобов'язань лише після реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної. Згідно з п. 3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (в подальшому - Порядок № 1246) (в редакції статті на час коригування кількісних і вартісних показників) реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг) та залишаються у їх постачальника (продавця); складені під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України; складені в межах виконання угод про розподіл продукції; складені за операціями з постачання товарів (послуг), які звільнені від оподаткування) незалежно від суми податку на додану вартість, зазначеної в одній податковій накладній та/або розрахунку коригування. Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України (в редакції статті на час коригування кількісних і вартісних показників) реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Згідно з п. 9 Порядку № 1246 (в редакції статті на час коригування кількісних і вартісних показників) причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є: 1) наявність помилок під час заповнення податкової накладної; 2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; 3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; 4) порушення вимог щодо наявності суми податку, обчисленої відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 Податкового кодексу України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); 5) порушення вимог, установлених пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 Податкового кодексу України. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис ДФС, підлягає шифруванню та надсилається протягом операційного дня платникові податку засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС. З огляду на викладе, перелік причин відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є вичерпний та додатковому розширенню не підлягає. Як вже зазначалось, підставою для не прийняття відповідачем розрахунків коригування до реєстрації стало порушення пп.2 п.9 Порядку №1246, за змістом якого причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується. Судом встановлено, що податкова накладна № 28 від 20.01.2014 р. зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 24.01.2014 (а. с. 36 том 1). Таким чином, позивачем не було порушено пп.2 п. 9 Порядку N 1246. Посилання представника контролюючого органу в письмових запереченнях на положенні п. 50.1 ПК України, згідно з яким у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу – 1095 днів) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку, судом відхиляються, з урахуванням наступного. По-перше, позивачем не було допущено помилок в декларації та/або податковій накладній, адже підставою для подання розрахунків коригування стала повернута передплата, про що зазначено вище. По друге, ст. 192 ПК України не передбачено обмежень у строках проведення відповідних коригувань податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у разі збільшення (зменшення) суми компенсації на користь платника податку-постачальника (продавця). Таким чином, позовні вимоги, в частині визнання протиправними дії відповідача щодо неприйняття Розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної є обґрунтованими та підлягають задоволенню. Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом в Постанові від 27.11.2018 № №К/9901/63732/18. Стосовно позовних вимог про зобов'язання відповідача вчинити дії, Окружний адміністративний суд міста Києва зазначає наступне. Згідно з положеннями п. 201.10 ст. 201 ПК України, з метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Аналогічні за змістом положення містяться в п.10 Порядку № 1246 від 29.12.2010 (в редакції станом на час виникнення спірних правовідносин), за змістом яких датою та часом подання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі ДФС є дата та час, зазначені у квитанції про їх прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття. Поряд з цим, відповідно до положень п. 20 Порядку № 1246 (в чинній редакції) у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду. Отже, враховуючи вимоги п. 20 Порядку № 1246, суд вважає, що розрахунки коригування потрібно вважати прийнятими та зареєстрованими протягом операційного дня, коли їх було надіслано платником податку. За таких обставин, оскільки під час розгляду справи судом встановлено відсутність законодавчо визначених підстав для відмови позивачу в прийнятті до реєстрації Розрахунків коригування, з метою всебічного і повного захисту прав позивача, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає за необхідне зобов'язати Державну фіскальну службу України вважати прийнятим та зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних Розрахунки коригування кількісних і вартісних показників датою (операційним днем) та часом, коли розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 20.01.2014 №28 були доставлені до Державної фіскальної служби України засобами електронного зв'язку для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку. Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин. Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва, з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню. Стосовно встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, Окружний адміністративний суд міста Києва зазначає наступне. Відповідно до змісту ч.1 ст. 382 Кодексу адміністративного судочинства України Суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. З аналізу викладених норм вбачається, що зобов'язання суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, а не його обов'язком. З огляду на викладене, а також приймаючи до уваги обставини даної справи, Суд дійшов висновку про відсутність підстав для встановлення судового контролю щодо виконання рішення в даній справі, оскільки позивачем не наведено доводів та не надано доказів, які свідчать про те, що відповідач ухилятиметься від виконання рішення суду за наслідками набрання даним рішенням законної сили. Враховуючи викладене та керуючись статтями 2, 6, 72-77, 90, 139, 241-246, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ВИРІШИВ: Адміністративний позов задовольнити повністю. Визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України щодо відмови у прийнятті для реєстрації наступних розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 20.01.2014р. №28 Публічного акціонерного товариства «Деревообробний комбінат №7», а саме: - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 28.03.2017 №47 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 27.01.2017 №30 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 26.01.2017 №29 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 25.01.2017 №28 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 24.01.2017 №70 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 24.01.2017 №27 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 23.01.2017 №26 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 20.01.2017 №20 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 28.03.2017 № 47 до податкової накладної від 20.01.2014 №28. Зобов'язати Державну фіскальну службу України вважати прийнятими та зареєстрованими датою (операційним днем) та часом, коли розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 20.01.2014р. №28 були направлені до Державної фіскальної служби України Публічним акціонерним товариством «Деревообробний комбінат №7» засобами електронного зв'язку для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних наступні розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 20.01.2014р. №28 Публічного акціонерного товариства «Деревообробний комбінат №7», а саме: - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 28.03.2017 №47 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 27.01.2017 №30 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 26.01.2017 №29 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 25.01.2017 №28 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 24.01.2017 №70 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 24.01.2017 №27 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 23.01.2017 №26 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 20.01.2017 №20 до податкової накладної від 20.01.2014 №28; - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 28.03.2017 № 47 до податкової накладної від 20.01.2014 №28. Стягнути на користь Приватного акціонерного товариства «Деревообробний комбінат №7» понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 3200  (три тисячі двісті) грн за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України. Приватне акціонерне товариства «Деревообробний комбінат №7» (ідентифікаційний код ЄДРПОУ 30531566, адреса: 04209, м.Київ, ВУЛ. БОГАТИРСЬКА, будинок 9). Державна фіскальна служба України (ідентифікаційний код 39292197, адреса: 04053, м. Київ, ЛЬВІВСЬКА ПЛОЩА, будинок 8). Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII “Перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Суддя                                                                                                П.О. Григорович

Дата ухвалення рішення04.03.2019
Оприлюднено06.03.2019
Номер документу80216953
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5042/17

Ухвала від 19.02.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 27.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 26.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 19.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 13.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 15.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 24.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 24.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні