Рішення
від 05.03.2019 по справі 360/37/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

05 березня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/37/19

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до районного комунального підприємства «Старобільськвода» про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках в загальній сумі 72943,61 грн,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 08 січня 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі № 360/37/19 за позовом Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до районного комунального підприємства «Старобільськвода» (далі - відповідач), в якій позивач просить стягнути кошти з рахунків платника податків районного комунального підприємства «Старобільськвода» у банках, які його обслуговують, в рахунок погашення податкового боргу в сумі 72943,61 грн, у тому числі 39155,23 грн - податкові зобов'язання, 32340,90 грн - штрафні санкції та 1446,48 грн пеня за період з 19 вересня 2018 року по 19 листопада 2018 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що станом на 22 листопада 2018 року за відповідачем рахується:

- податковий борг з надходження рентної плати за спеціальне використання води від підприємств ЖКГ в сумі 12183,07 грн, у тому числі 6015,39 грн - податкові зобов'язання, 5859,53 грн - штрафні санкції та 308,15 грн - пеня;

- податковий борг з плати за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 60760,54 грн, у тому числі 33139,84 грн - податкові зобов'язання, 26482,37 грн - штрафні санкції та 1138,33 грн - пеня.

Відповідачем у строки, визначені Податковим кодексом України, всупереч вимог пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України не сплачені податкові зобов'язання, визначені у податковій звітності з рентної плати за спеціальне використання води від підприємств ЖКГ за ІІІ квартал 2018 року, в сумі 6015,39 грн, податкові зобов'язання, визначені контролюючим органом, в сумі 5859,53 грн та нарахована пеня відповідно до статті 129 Податкового кодексу України в сумі 308,15 грн та податкові зобов'язання, визначені у податковій звітності з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за ІІІ квартал 2018 року, в сумі 33139,84 грн, податкові зобов'язання, визначені контролюючим органом, в сумі 26482,37 грн та нарахована пеня відповідно до статті 129 Податкового кодексу України в сумі 1138,33 грн.

Позивачем відповідно до вимог статті 59 Податкового кодексу України направлено відповідачу поштою податкову вимогу форми «Ю» від 19 серпня 2016 року № 52682-12 (вручено платнику податків 30 серпня 2016 року).

З посиланням на норми підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 та статті 95 Податкового кодексу України, позивач просить стягнути кошти з рахунків платника податків у банках у рахунок погашення податкового боргу відповідача.

Ухвалою від 08 січня 2019 року про відкриття провадження в адміністративній справі суд вирішив розглядати дану справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (арк. спр. 1-2).

Районне комунальне підприємство «Старобільськвода» ухвалу від 08 січня 2019 року про відкриття провадження в адміністративній справі отримало 11 січня 2019 року, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 46). Правом подати суду відзив на позовну заяву разом з доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, відповідач не скористався. Відповідно до положень частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 90 КАС України, судом встановлено таке.

Районне комунальне підприємство «Старобільськвода» (ідентифікаційний код 39816143) зареєстроване юридичною особою, знаходиться у місті Старобільську Луганської області та перебуває на обліку у Старобільській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Луганській області як платник податків, про що свідчать витяг з реєстраційних та облікових даних платника податків та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04 січня 2019 року № НОМЕР_1 (арк. спр. 6, 38-40).

На виконання вимог пункту 54.1 статті 54 та пункту 257.1 статті 257 Податкового кодексу України відповідачем до Сватівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (Троїцького відділення) подано:

- податкову декларацію з рентної плати за ІІІ квартал 2018 року від 05 листопада 2018 року № НОМЕР_2, якою визначено податкове зобов'язання з рентної плати за спеціальне використання води в сумі 6015,39 грн (арк. спр. 11);

- податкові декларації з рентної плати за ІІІ квартал 2018 року від 05 листопада 2018 року № НОМЕР_3, якою визначено податкове зобов'язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 33139,84 грн (арк. спр. 15-16, 17-18).

Таким чином, грошове зобов'язання відповідача з рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за базовий звітний (податковий) період ІІІ квартал 2018 року, самостійно визначене у податкових деклараціях з рентної плати, становить 39155,23 грн.

17 вересня 2018 року посадовою особою Сватівського управління Головного управління ДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку податкової декларації з рентної плати за ІІ квартал 2016 року - IV квартал 2017 року районного комунального підприємства «Старобільськвода» , про що складено акт від 17 вересня 2018 року № 3713/12-32-53-05/39816143 (арк. спр. 19-21).

Акт від 17 вересня 2018 року № 3713/12-32-53-05/39816143 про результати камеральної перевірки даних податкової декларації з рентної плати з питань дотримання граничних термінів сплати отримано районним комунальним підприємством «Старобільськвода» 04 жовтня 2018 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 24).

На підставі акта від 17 вересня 2018 року № 3713/12-32-53-05/39816143 Головним управлінням ДФС у Луганській області у відношенні районного комунального підприємства «Старобільськвода» винесено податкові повідомлення-рішення:

- від 17 жовтня 2018 року № НОМЕР_4, яким застосовано штраф у розмірі 5859,53 грн за порушення строку сплати суми грошового зобов'язання з рентної плати за спеціальне використання води в сумі 29297,65 грн (арк. спр. 22);

- від 17 жовтня 2018 року № НОМЕР_5, яким застосовано штраф у розмірі 26482,37 грн за порушення строку сплати суми грошового зобов'язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 132411,85 грн (арк. спр. 23).

Податкові повідомлення-рішення від 17 жовтня 2018 року №№ НОМЕР_4, НОМЕР_5 отримані районним комунальним підприємством «Старобільськвода» 23 жовтня 2018 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (арк. спр. 24).

Таким чином, грошове зобов'язання відповідача з рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за штрафними (фінансовими) санкціями, визначене контролюючим органом податковими повідомленнями-рішеннями, за спірний період становить 32341,90 грн.

На суми грошового зобов'язання, визначеного платником податків у податкових деклараціях, нарахована пеня в загальній сумі 1446,48 грн (арк. спр. 8), в тому числі:

- 308,15 грн - пеня, нарахована на грошове зобов'язання з рентної плати за спеціальне використання води (арк. спр. 9);

- 1138,33 грн - пеня, нарахована на грошове зобов'язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (арк. спр. 12).

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до статті 14 Податкового кодексу України:

грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов'язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 14.1.175 пункту 14.1).

штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1).

Згідно з пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до підпункту 49.18.2 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з пунктом 250.1 статті 250 Податкового кодексу України базовий податковий (звітний) період подання податкової звітності та сплати податку дорівнює календарному кварталу.

Відповідно до підпунктів 251.1.1, 251.1.4 пункту 251.1 статті 251 Податкового кодексу України рентна плата складається з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин, рентної плати за спеціальне використання води.

Згідно з пунктом 252.1 статті 252 Податкового кодексу України платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин є суб'єкти господарювання, у тому числі громадяни України, іноземці та особи без громадянства, зареєстровані відповідно до закону як підприємці, які набули права користування об'єктом (ділянкою) надр на підставі отриманих спеціальних дозволів на користування надрами (далі - спеціальний дозвіл) в межах конкретних ділянок надр з метою провадження господарської діяльності з видобування корисних копалин, у тому числі під час геологічного вивчення (або геологічного вивчення з подальшою дослідно-промисловою розробкою) в межах зазначених у таких спеціальних дозволах об'єктах (ділянках) надр.

Платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва (пункт 255.1 статті 255 Податкового кодексу України).

Пунктом 257.1 статті 257 Податкового кодексу України передбачено, що базовий податковий (звітний) період для рентної плати дорівнює календарному кварталу, а для рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за видобування нафти, конденсату, природного газу, у тому числі газу, розчиненого у нафті (нафтового (попутного) газу), етану, пропану, бутану, рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України та рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України, дорівнює календарному місяцю.

Відповідно до абзацу першого пункту 257.5 статті 257 Податкового кодексу України сума податкових зобов'язань з рентної плати, визначена у податковій декларації за податковий (звітний) період, сплачується платником до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації.

В порушення зазначених норм Податкового кодексу України відповідачем не сплачено узгоджену суму грошового зобов'язання з рентної плати за спеціальне використання води за ІІІ квартал 2018 року у розмірі 6015,39 грн та з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за ІІІ квартал 2018 року у розмірі 33139,84 грн, що підтверджується інтегрованими картками платника за вказаними видами платежу за 2018-2019 роки (арк. спр. 65, 66-72, 73, 74-76).

Контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган (підпункт 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

В порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України відповідач протягом 10 календарних днів після отримання податкових повідомлень-рішень від 17 жовтня 2018 року №№ НОМЕР_4, НОМЕР_5 грошові зобов'язання самостійно не сплатив, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в загальній сумі 32341,90 грн.

Відповідно до підпункту 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання.

Нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань (підпункт 129.3.1 пункту 129.3 статті 129 Податкового кодексу України).

На суми грошового зобов'язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день (абзац другий пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України).

Нараховану відповідно до статті 129 Податкового кодексу України в період з 19 вересня 2018 року по 10 жовтня 2018 року пеню з рентної плати за спеціальне використання води в сумі 308,15 грн та в період з 10 жовтня 2018 року по 31 жовтня 2018 року пеню з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 1138,33 грн районне комунальне підприємство Старобільськвода самостійно не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в загальній сумі 1446,48 грн.

Таким чином, податковий борг з рентної плати за спеціальне використання води та користування надрами для видобування корисних копалин, заявлений до стягнення у даній справі, складає 72943,61 грн (39155,23 грн (самостійно визначені платником податків грошові зобов'язання) + 32341,90 грн (грошові зобов'язання, визначені контролюючим органом) + 1446,48 грн (нарахована пеня)).

Відповідно до пунктів 95.1 та 95.2 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Сватівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Луганській області (Троїцьким відділенням) на адресу районного комунального підприємства Старобільськвода надіслано податкову вимогу форми «Ю» від 19 серпня 2016 року № 52682-12, яка отримана останнім 30 серпня 2016 року (арк. спр. 25, 25 зв.).

Оскільки податкова вимога від 19 серпня 2016 року № 52682-12 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючи органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно із пунктом 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Головне управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445) є органом державної влади та зареєстровано юридичною особою, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 04 січня 2019 року за № НОМЕР_6 (арк. спр. 31-33).

Згідно з Положенням про Головне управління ДФС у Луганській області, затвердженим наказом Державної фіскальної служби України від 31 липня 2017 року № 503, Головне управління ДФС у Луганській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується Державній фіскальній службі України. Головне управління ДФС у Луганській області є органом доходів і зборів. Основними завданнями Головного управління ДФС у Луганській області є забезпечення реалізації державної податкової політики та політики у сфері державної митної справи, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного (при виконанні повноважень з контрольно-перевірочної, оперативно-розшукової роботи, досудового розслідування, перевірок фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом) законодавства, здійснення в межах повноважень, передбачених законом, контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків і зборів та інших платежів, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, державної політики з адміністрування єдиного внеску, а також боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань сплати єдиного внеску, державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів. Відповідно до підпунктів 9, 19 пункту 4 вказаного Положення Головне управління ДФС у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; звертається до суду у випадках, передбачених законодавством (арк. спр. 34-37).

З вищевикладеного слідує, що у межах спірних правовідносин контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення суми коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини, є Головне управління ДФС у Луганській області.

Враховуючи, що відповідачем за час розгляду даної справи податковий борг з рентної плати за спеціальне використання води та користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 72943,61 грн не сплачений, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки Головне управління ДФС у Луганській області у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) до районного комунального підприємства «Старобільськвода» (ідентифікаційний код 39816143, місцезнаходження: 92740, Луганська область, Старобільський район, село Чмирівка, вулиця Повітрянофлотська, будинок 52 Б) про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках в загальній сумі 72943,61 грн задовольнити повністю.

Стягнути на користь Державного бюджету України кошти районного комунального підприємства «Старобільськвода» (ідентифікаційний код 39816143, місцезнаходження: 92740, Луганська область, Старобільський район, село Чмирівка, вулиця Повітрянофлотська, будинок 52 Б) з рахунків у банках, обслуговуючих районне комунальне підприємство «Старобільськвода» , за податковим боргом з рентної плати за спеціальне використання води та користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 72943,61 грн (сімдесят дві тисячі дев'ятсот сорок три грн 61 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя ОСОБА_1

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.03.2019
Оприлюднено06.03.2019
Номер документу80229447
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/37/19

Постанова від 22.03.2019

Адмінправопорушення

Бородянський районний суд Київської області

Стасенко Г. В.

Постанова від 19.03.2019

Адмінправопорушення

Бородянський районний суд Київської області

Стасенко Г. В.

Постанова від 06.03.2019

Адмінправопорушення

Бородянський районний суд Київської області

Стасенко Г. В.

Рішення від 05.03.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Постанова від 07.02.2019

Адмінправопорушення

Бородянський районний суд Київської області

Стасенко Г. В.

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні