Справа № 560/3832/18
РІШЕННЯ
іменем України
22 лютого 2019 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Блонського В.К.
за участю:секретаря судового засідання Варченко В.В. розглянувши адміністративну справу за позовом Управління Держпраці у Хмельницькій області до товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке автотранспортне підприємство 16847" про застосування заходів реагування,
ВСТАНОВИВ:
Управління Держпраці у Хмельницькій області звернулося в Хмельницький окружний адміністративний суд з позовом до товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке АТП №16847", в якому просить застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинення:
- експлуатації оглядових канав в загальній кількості 15одиниць (диспетчерської (КТП) - 1, гараж-мийки - 1, майстерні адмінприміщення - 6, старої майстерні (профілакторію) - 7);
- експлуатації кран-балки в/п 2,5 т, інв. № 10566, встановленій у майстерні адмінприміщення;
- виконання газополумяних робіт;
- експлуатації манометрів на редукторах - 2 одиниці;
- експлуатації гумотканевих рукавів для різання металу - 1 комплект;
експлуатації компресорів ТС 1000 зав. № 8166 та Elektrim SZ Je 46a зав. № Е102132 с/9;
- експлуатації манометрів на компресорах ТС 1000 зав. № 8166 та Elektrim SZ Je 46a зав. № Е102132 с/9 - 2 одиниці;
- експлуатації киснепроводів.
Позовні вимоги мотивовані тим, що під час проведення контролюючим органом планової перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативно - правових актів з охорони праці та промислової безпеки товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке АТП №16847" виявлено ряд порушень в даній сфері, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
Факти порушень зафіксовані в акті перевірки № 22-31/1268 від 07 листопада 2018 року.
Зважаючи на те, що вищенаведені порушення вимог безпеки створюють загрозу життю та здоров'ю людей на території товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке АТП №16847", позивач просить застосувати до відповідача заходи державного нагляду.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 20.11.2018 року відкрито провадження у даній справі, та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 12.12.2018 року вирішено перейти із спрощеного позовного провадження до розгляду даної справи за правилами загального позовного провадження.
Представник позивача в судове засідання не прибула, хоча позивач був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином, та подала до суду заяву про розгляд справи за відсутності його представника, в якій зазначила, що позовні вимоги підтримує повністю.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, хоча відповідач був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином, та подав до суду заяву про розгляд справи за відсутності його представника, в якій зазначив, що позовні вимоги не визнає.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов необхідно задовольнити з наступних підстав.
В судовому засіданні встановлено, що відповідно до наказу Управління Держпраці у Хмельницькій області від 21.11.2017 року № 495 у період з 05.11.2018 року по 07.11.2018 року головними державними інспекторами Управління Держпраці у Хмельницькій області з метою перевірки дотримання вимог законодавчих на нормативно - правових актів з охорони праці та промислової безпеки здійснено планову перевірку товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке АТП №16847", розташованого за адресою: вул. Гусятинське шосе, 4, смт. Чемерівці, Чемеровецький район, Хмельницька область.
Перевірка проводилась на підставі направлення на перевірку від 31.10.2018 року № 548/18.
За результатами проведеної перевірки складений акт № 22-31/1268 від 07 листопада 2018 року щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони праці та промислової безпеки із зазначенням в ньому встановлених порушень, а саме:
1) суб'єктом господарювання не отриманий дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, а саме: газополум'яні роботи (порушення вимог ст. 21 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.17 додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48));
2) суб'єктом господарювання не отриманий дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме кран - балки в/п 2,5 т, інв.№ 10566 (порушення вимог ст. 21 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.11 додатку 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48));
3) на в'їзній частині оглядових канав диспетчерської (КТП), гараж- мийки, майстерні адмінприміщення, старої майстерні (профілакторію) не передбачено розсікачі висотою 0,15-0,20 м та реборди висотою 0,1-0,15 м. (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.5.16, п. 5.17 розділу III Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом МНС України 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 р. за № 1299/21611 (НПАОП 0.00-1.61-12));
4) встановленій кран-балці в/п 2,5 т, інв. №10566 у майстерні адмінприміщення, яка перебуває у власності суб'єкта господарювання - не проведено експертне обстеження у зв'язку із закінченням призначеного строку служби (граничного строку експлуатації) (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п. 1 глави 4 розділу VI Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 19.01.2018 № 62, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 27 лютого 2018 р. за № 244/31696 (НПАОПО.ОО-1.80-18) та п.21 Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 687);
5) зварювальні роботи на підприємстві проводяться не у спеціально відведеному для цієї мети приміщенні, яке має бути оснащене устаткуванням та інструментом згідно з нормативно-технологічною документацією. Виконуються при відсутності вентиляції (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.10.3, п.10.4 розділу X Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом МНС України 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 р. за № 1299/21611 (НПАОП 0.00- 1.61-12));
6) під час виконання газозварювальних (газорізальних) робіт допускається використання несправних, неопломбованих та з простроченим терміном перевірки манометрів на редукторах (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.10.22 розділу X Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом МНС України 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 р. за №1299/21611 (НПАОП 0.00-1.61-12));
7) рукавам для різання металу, які перебувають в експлуатації, не проводиться гідравлічне випробовування на міцність тиском, що становить 1,25 робочого тиску 1 раз на 3 місяці (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.2.47 глава 2 розділу V Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 лютого 2014 р. за № 327/25104 (НПАОП 0.00-1.71-13));
8) не проведено позачерговий технічний огляд обладнання, що працює під тиском, а саме: компресорам ТС 1000 зав. №8166 та Elektrim SZ Je 46а зав. №Е102132 с/9 після досягнення граничного строку експлуатації (порушення вимог пп.7 п.24 глави 1 розділу VIII Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 05.03.2018 № 333, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2018 р. за № 433/31885 (НПАОП 0.00-1.81-18));
9) допускається використання манометрів на компресорах ТС 1000 зав. №8166 та Elektrim SZ Je 46а зав. №Е102132 с/9 із простроченим терміном перевірки (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.1.10 розділу VIII Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом МНС України 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 р. за № 1299/21611 (НПАОП 0.00-1.61-12);
10) Не проводиться випробування киснепроводів на щільність найбільшим робочим тиском, який становить 1,25 робочого, але не менше 0,2 МПа (2 кгс/см-2) не рідше 1 разу на рік (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.2.67, п. 2.68 глава 2 розділу V Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 лютого 2014 р. за № 327/25104 (НПАОП 0.00-1.71-13)).
Акт перевірки директор товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке АТП №16847" отримав особисто. Зауваження або заперечення щодо проведеного планового заходу зі сторони суб'єкта господарювання не надходили.
07 листопада 2018 року позивачем внесений припис № 22-31/1268-970, яким встановлені терміни усунення порушень, виявлених під час перевірки.
Відповідно до наказу Управління Держпраці у Хмельницькій області від 18.02.2019 року № 49 у період з 08 год., 21.02.2019 року по 17 год. 21.02.2019 року головним державним інспектором Управління Держпраці у Хмельницькій області з метою перевірки дотримання вимог законодавчих на нормативно - правових актів з охорони праці та промислової безпеки здійснено перевірку товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке АТП №16847", розташованого за адресою: вул. Гусятинське шосе, 4, смт. Чемерівці, Чемеровецький район, Хмельницька область, з метою виконання вимог припису від 07.11.2018 року № 22-31/1268-970.
Перевірка проводилась на підставі направлення на перевірку від 18.02.2019 року № 51/19.
За результатами проведеної перевірки складений акт № 22-31/186 від 21 лютого 2019 року щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони праці та промислової безпеки, в якому зазначено, що відповідачем не усунуто більшу частину порушень, зазначених у приписі від 07.11.2018 року № 22-31/1268-9701, а саме:
1) суб'єктом господарювання не отриманий дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, а саме газополум'яні роботи (порушення вимог ст. 21 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.17 додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48));
2) суб'єктом господарювання не отриманий дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме кран - балки в/п 2,5 т, інв.№ 10566 (порушення вимог ст. 21 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.11 додатку 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48));
3) на в'їзній частині оглядових канав диспетчерської (КТП), гараж- мийки, майстерні адмінприміщення, старої майстерні (профілакторію) не передбачено розсікачі висотою 0,15-0,20 м та реборди висотою 0,1-0,15 м. (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.5.16, п. 5.17 розділу III Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом МНС України 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 р. за № 1299/21611 (НПАОП 0.00-1.61-12));
4) встановленій кран-балці в/п 2,5 т, інв. №10566 у майстерні адмінприміщення, яка перебуває у власності суб'єкта господарювання - не проведено експертне обстеження у зв'язку із закінченням призначеного строку служби (граничного строку експлуатації) (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п. 1 глави 4 розділу VI Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 19.01.2018 № 62, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 27 лютого 2018 р. за № 244/31696 (НПАОПО.ОО-1.80-18) та п.21 Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 687);
5) під час виконання газозварювальних (газорізальних) робіт допускається використання несправних, неопломбованих та з простроченим терміном перевірки манометрів на редукторах (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.10.22 розділу X Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом МНС України 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 р. за №1299/21611 (НПАОП 0.00-1.61-12));
6) Рукавам для різання металу, які перебувають в експлуатації, не проводиться гідравлічне випробовування на міцність тиском, що становить 1,25 робочого тиску 1 раз на 3 місяці (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.2.47 глава 2 розділу V Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 лютого 2014 р. за № 327/25104 (НПАОП 0.00-1.71-13));
7) не проведено позачерговий технічний огляд обладнання, що працює під тиском, а саме компресорам ТС 1000 зав. №8166 та Elektrim SZ Je 46а зав. №Е102132 с/9 після досягнення граничного строку експлуатації (порушення вимог пп.7 п.24 глави 1 розділу VIII Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 05.03.2018 № 333, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2018 р. за № 433/31885 (НПАОП 0.00-1.81-18));
8) допускається використання манометрів на компресорах ТС 1000 зав. №8166 та Elektrim SZ Je 46а зав. №Е102132 с/9 із простроченим терміном перевірки (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.1.10 розділу VIII Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених наказом МНС України 09.07.2012 № 964, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 р. за № 1299/21611 (НПАОП 0.00-1.61-12);
9) не проводиться випробування киснепроводів на щільність найбільшим робочим тиском, який становить 1,25 робочого, але не менше 0,2 МПа (2 кгс/см-2) не рідше 1 разу на рік (порушення вимог ст. 13 Закону України Про охорону праці № 2694-ХІІ, п.2.67, п. 2.68 глава 2 розділу V Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 лютого 2014 р. за № 327/25104 (НПАОП 0.00-1.71-13)).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наведене нижче.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96, Держпраці є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Відповідно до пункту 7 Положення Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 5 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон № 877-V).
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України "Про охорону праці" державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.
Стаття 38 Закону України "Про охорону праці" передбачає, що державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Згідно із пунктом 7 статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
З наведеного слідує, що право позивача на звернення до суду з позовом для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг прямо передбачене положеннями Закону № 877-V.
З матеріалів справи судом встановлено, що за результатами перевірки позивачем виявлено порушення відповідачем вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач не надав суду доказів на спростування всіх виявлених порушень, зафіксованих в акті перевірки № 22-31/1268 від 07 листопада 2018 року, в приписі від 07.11.2018 року № 22-31/1268-970, в акті перевірки № 22-31/186 від 21 лютого 2019 року, а саме: ним не надано доказів отримання дозволу на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки - ТП № 33.
При цьому, відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Суд звертає увагу на те, що Управління Держпраці у Хмельницькій області просить застосувати до відповідача тільки ті заходи реагування у сфері державного нагляду щодо порушень, які дійсно становлять загрозу життю та/або здоров'ю людей, тобто позивач просить зупинити:
- експлуатацію оглядових канав в загальній кількості 15 одиниць (диспетчерської (КТП) - 1, гараж-мийки - 1, майстерні адмінприміщення - 6, старої майстерні (профілакторію) - 7);
- експлуатацію кран-балки в/п 2,5 т, інв. № 10566, встановленій у майстерні адмінприміщення;
- виконання газополумяних робіт;
- експлуатацію манометрів на редукторах - 2 одиниці;
- експлуатацію гумотканевих рукавів для різання металу - 1 комплект;
експлуатацію компресорів ТС 1000 зав. № 8166 та Elektrim SZ Je 46a зав. № Е102132 с/9;
- експлуатацію манометрів на компресорах ТС 1000 зав. № 8166 та Elektrim SZ Je 46a зав. № Е102132 с/9 - 2 одиниці;
- експлуатації киснепроводів.
На підставі викладеного, враховуючи, що перевіркою встановлено порушення відповідачем вимог законодавства, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, з метою недопущення спричинення такої шкоди, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог та застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке АТП №16847".
Враховуючи те, що відповідачем не було вжито в повному обсязі заходи щодо усунення виявлених перевіркою порушень, та не надано суду всіх доказів усунення виявлених порушень зафіксованих в акті перевірки № 22-31/1268 від 07 листопада 2018 року, в приписі від 07.11.2018 року № 22-31/1268-970, в акті перевірки № 22-31/186 від 21 лютого 2019 року, отже залишається ризик спричинення шкоди життю чи здоров'ю працюючих на вказаному підприємстві, тому суд приходить до висновку, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Застосувати заходи реагування до товариства з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке АТП №16847" у вигляді зупинення:
- експлуатації оглядових канав в загальній кількості 15одиниць (диспетчерської (КТП) - 1, гараж-мийки - 1, майстерні адмінприміщення - 6, старої майстерні (профілакторію) - 7);
- експлуатації кран-балки в/п 2,5 т, інв. № 10566, встановленій у майстерні адмінприміщення;
- виконання газополумяних робіт;
- експлуатації манометрів на редукторах - 2 одиниці;
- експлуатації гумотканевих рукавів для різання металу - 1 комплект;
експлуатації компресорів ТС 1000 зав. № 8166 та Elektrim SZ Je 46a зав. № Е102132 с/9;
- експлуатації манометрів на компресорах ТС 1000 зав. № 8166 та Elektrim SZ Je 46a зав. № Е102132 с/9 - 2 одиниці;
- експлуатації киснепроводів.
Підстав для розподілу судових витрат немає.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 04 березня 2019 року
Позивач:Управління Держпраці у Хмельницькій області (вул. Камянецька, 74,Хмельницький,Хмельницька область,29013 , код ЄДРПОУ - 39793137) Відповідач:Товариство з додатковою відповідальністю "Чемеровецьке автотранспортне підприємство 16847" (Гусятинське шосе, 4,Чемерівці,Чемеровецький район, Хмельницька область,31600 , код ЄДРПОУ - 03120101)
Головуючий суддя ОСОБА_1
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2019 |
Оприлюднено | 06.03.2019 |
Номер документу | 80230258 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Блонський В.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні