Рішення
від 26.02.2019 по справі 916/2320/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"26" лютого 2019 р.м. Одеса Справа № 916/2320/18

Господарський суд Одеської області у складі судді Степанової Л.В.

при секретарі судового засідання Тодорові А.М.

за участю представників сторін:

від позивача: ФОП Андрєєва С.Д.;

від відповідача: не з'явився;

Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Фізичної особи - підприємця Андрєєвої Світлани Дмитрівни до відповідача Струмківської сільської ради Татарбунарського району, Одеської області про визнання частково недійсним договору

ВСТАНОВИВ:

Фізична особа - підприємець Андрєєва Світлана Дмитрівна звернулася до Господарського суду Одеської області з позовом до відповідача Струмківської сільської ради Татарбунарського району, Одеської області про визнання частково недійсним договору №6/Р оренди землі, укладеного 15.02.2018р. між Струмківською сільською радою Татарбунарського району, Одеської області та Фізичною особою - підприємцем Андрєєвою Світланою Дмитрівною щодо оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення, площею 0,0295га, що знаходиться на території Струмківської сільської ради Татарбунарського району, Одеської області, кадастровий НОМЕР_2 в частині п.9 договору "Орендна плата" орендної плати у розмірі 6% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки.

В обґрунтування позовних вимог Фізична особа - підприємець Андрєєва Світлана Дмитрівна посилається на те, що Струмківською сільською радою Татарбунарського району, Одеської області неправомірно зазначено в договорі орендна плата у розмірі 6% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, оскільки рішенням Струмківської сільської ради Татарбунарського району, Одеської області від 13.07.2017р. №162-VІІ "Про встановлення орендної плати за землі комунальної власності Струмківської сільської ради на 2018р." встановлена на 2018р. орендна плата за земельні ділянки несільськогосподарсього призначення для всіх категорій земель за функцією використання для с. Струмок ІІ зона у 3,4-х відсотковому відношенні до нормативно грошової оцінки земель.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 19.11.2018р. відкрито провадження у справі, ухвалено справу розглядати за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 11.12.2018р. о 11:00.

07.12.2018р. за вх.суду№25379/18 відповідач надав до суду відзив на позовну заяву.

В підготовчому засіданні від 11.12.2018р. було оголошено про відкладення підготовчого засідання на 08.01.2019р. о 11:00, про що зазначено у протоколі судового засідання.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 11.12.2018р. викликано сторін у підготовче засідання на 08.01.2019р. о 11:00.

20.12.2018р. за вх.суду№26342/18 позивач звернувся до суду з уточненнями позовних вимог в яких просить визнати частково недійсним договір №6/Р оренди землі, укладеного 15.02.2018р. між Струмківською сільською радою Татарбунарського району, Одеської області та Фізичною особою - підприємцем Андрєєвою Світланою Дмитрівною щодо оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення, площею 0,0295га, що знаходиться на території Струмківської сільської ради Татарбунарського району, Одеської області, кадастровий НОМЕР_2 в частині п.9 договору "Орендна плата" орендної плати у розмірі 6% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки і зобов'язати Струмківську сільську раду Татарбунарського району, Одеської області внести зміни до п.9 договору Орендна плата орендної плати у розмірі замість 6% вказати 3,4% .

В підготовчому засіданні від 08.01.2019р. було оголошено про відкладення підготовчого засідання на 17.01.2019р. о 12:40, про що зазначено у протоколі судового засідання.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 08.01.2019р. викликано сторін у підготовче засідання на 17.01.2019р. о 12:40.

В підготовчому засіданні від 17.01.2019р. було оголошено про відкладення підготовчого засідання на 01.02.2019р. о 10:30, про що зазначено у протоколі судового засідання.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.01.2019р. викликано сторін у підготовче засідання на 01.02.2019р. о 10:30.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 17.01.2019р. продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів.

24.01.2019р. за вх.суду№1478/19 позивач звернувся до суду з заявою про уточнення позовних вимог в якій просить зобов'язати Струмківську сільську раду Татарбунарського району, Одеської області внести зміни до п.9 договору Орендна плата орендної плати у розмірі замість 6% вказати 3,4% .

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 01.02.2019р. закрито підготовче провадження та справу призначено до розгляду по суті на 26.02.2019р. о 11:00.

В судовому засіданні від 26.02.2019р. було оголошено про початок розгляду справи по суті.

В судовому засіданні від 26.02.2019р. було оголошено вступну та резолютивну частини рішення по справі №916/2320/18.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення позивача, суд встановив:

Як вказує позивач, 15.02.2018р. між Фізичною особою - підприємцем Андрєєвою Світланою Дмитрівною (позивач, Орендар) та Струмківською сільською радою Татарбунарського району Одеської області (відповідач, Орендодавець) було укладено договір №6/Р на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди) (далі договір) відповідно до якого, на підставі рішення Струмківської сільської ради №337-VІ від 13.07.2017р. та регуляторного акту Про порядок оформлення короткострокової оренди земельних ділянок із земель, що належать до державної та комунальної власності , Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі торгівлі, яка розташована на території Струмківської сільської ради за адресою: АДРЕСА_1 згідно із планом розташування (п.1. договору).

Відповідно до п.п.2,3 договору в оренду передається земельна ділянка НОМЕР_2 загальною площею 0,0295га у тому числі під будівлями та спорудами - 0,0295га. На земельній ділянці знаходиться об'єкт нерухомого майна - магазин Івушка .

Згідно п.5 договору нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить 136657,98грн.

Пунктом 8 договору сторони встановили, що договір укладений на 49 років.

Відповідно до п.9. договору орендна плата сплачується Орендарем у грошовій формі у розмірі 6% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки.

Позивач зазначає, що згідно рішення Струмківської сільської ради Татарбунарського району Одеської області (18 сесія VII скликання) від 13.07.2017р. №162-VII Про встановлення орендної плати за землі комунальної власності Струмківської сільської ради на 2018 рік. встановлена на 2018 рік орендна плата за земельні ділянки несільськогосподарського призначення для всіх категорій земель за функцією використання для с. Струмок ІІ-зона у 3,4-х відсотковому відношенні від нормативної грошової оцінки земель. Таким чином розмір плати за період не повинен складати 8199,48грн., а повинен бути не більше 4646,37грн., тобто не 6% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а 3,4%.

Позивач вказує, що ФОП Андрєєва С.Д. звернулася з претензію у своєї заяві до голови Струмківської сільської ради Ковальова О.М. чому всупереч рішенню Струмківської сільської ради № 162- VII від 13.07.2017р. самовільно встановив орендну плату за земельну ділянку 6% від оцінки землі, коли не мав права встановити орендну плату більше 3,4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. У відповідь Голова сільради Ковальов О.М. вказав, що якщо ФОП Андрєєва С.Д. не була згодна з даним відсотком, то повинна була не підписувати договір, а з'ясувати точність вказаного відсотку. В разі підписання договору ФОП Андрєєва С.Д. дала згоду на умови договору, тому не зрозуміло запитання стосовно даного відсотка на теперішній час.

Враховуючи викладене, позивач просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі та зобов'язати Струмківську сільську раду Татарбунарського району, Одеської області внести зміни до п.9 договору Орендна плата орендної плати у розмірі замість 6% вказати 3,4% .

Відповідач проти позовних вимог заперечує посилаючись на те, що в якості підстави для визнання договору частково недійсним позивач посилається на положення ч.1 ст.215 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що підставою недійсності правочину є недодержання в момент, вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Позивачем зазначається, що відповідно до п.1 вказаної статті зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства. За таких обставин, предметом доказування з боку позивача є порушення відповідачем при укладанні договору положень Цивільного кодексу, інших актів цивільного законодавства.

Як вказує відповідач, дійсно, між сторонами на підставі договору оренди землі від 15.02.2018р. №6/Р виникли договірні відносини щодо довгострокової оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення, площею 0,0295га, яка перебуває у власності територіальної громади та розпорядження якою здійснює відповідач. Договір містить всі істотні умови, передбачені законодавством, в тому числі розмір орендної плати, який за погодженням сторін становить 6% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Позивачем не заперечується власне вільне волевиявлення при укладанні договору оренди землі. Правовідносини щодо договірного використання земель несільськогосподарського призначення врегульовані, зокрема, нормами Цивільного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України Про оренду землі . Статтею 21 Закону України "Про оренду землі" визначено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди. При цьому згідно з п. 288.4. Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Разом з цим, пунктами 288.5.1. та 288.5.2. ст. 288 Податкового кодексу України встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але при цьому річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку, але не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки. З наведених положень Податкового кодексу України та Закону України "Про оренду землі" вбачається, що зазначені законодавчі акти не встановлюють конкретний розмір орендної плати за земельну ділянку, який має бути визначений в договорі оренди. Крім цього, питання встановлення орендної плати за землю також врегульовані Положенням про місцеві податки та збори на території Струмківської сільської ради, яке затверджено рішенням Струмківської сільської ради від 30.11.2017р. №199-VІІ, пунктом 12.5 якого встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3% та більшою 12% нормативної грошової оцінки землі. Таким чином, погоджений сторонами розмір орендної плати 6% від нормативної грошової оцінки землі відповідає вимогам законодавства та ґрунтується на вільному волевиявленні сторін. Посилання позивача на невідповідність пункту 9 договору щодо розміру орендної плати ставкам орендної плати, встановленим рішенням Струмківської сільської ради від 13.07.2017р. №162-VIІ, є безпідставним, оскільки зазначене рішення встановлює розмір орендної плати у відсотковому відношенні від нормативної грошової оцінки земель лише на 2018 рік. Але між сторонами укладено довгостроковий (на 49 років), а не короткостроковий договір оренди землі, дія якого поширюється на період з 2018 по 2067 рік, а не лише на 2018 рік. Крім того, вказане рішення не встановлює верхньої межі розміру орендної плати, оскільки така межа (12%) встановлена законодавством та Положенням про місцеві податки та збори. Сторони при підписанні договору не вийшли за межі законодавчо встановлених мінімального та максимального розміру орендної плати.

Враховуючи викладене, відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши наявні докази у сукупності та надавши їм відповідну правову оцінку, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ст. 15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права в разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Згідно ст. 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Відповідно до частини 1, 2 ст. 11 Цивільного кодексу України, цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Відповідно до ст. 174 Господарського кодексу України однією з підстав виникнення господарського зобов'язання є укладання господарського договору та іншої угоди, що передбачені законом, а також угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

Відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість сторін, спрямована на встановлення , зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Згідно ст. 627 Цивільного кодексу України, відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Судом встановлено, що 15.02.2018р. між позивачем та відповідачем було укладено договір №6/Р на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди) відповідно до якого, на підставі рішення Струмківської сільської ради №337-VІ від 13.07.2017р. та регуляторного акту Про порядок оформлення короткострокової оренди земельних ділянок із земель, що належать до державної та комунальної власності , відповідач передав позивачу у строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі торгівлі, яка розташована на території Струмківської сільської ради за адресою: АДРЕСА_1 згідно із планом розташування.

Відповідно до п.п.2,3 договору в оренду передається земельна ділянка НОМЕР_2 загальною площею 0,0295га у тому числі під будівлями та спорудами - 0,0295га. На земельній ділянці знаходиться об'єкт нерухомого майна - магазин Івушка .

Згідно п.5 договору нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить 136657,98грн.

Пунктом 8 договору сторони встановили, що договір укладений на 49 років.

Відповідно до п.9. договору орендна плата сплачується Орендарем у грошовій формі у розмірі 6% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки.

Статтею 1 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Відповідно до ст. 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендареві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюється за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Згідно зі ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.

Як на підставу для звернення до суду з даним позовом позивач вказує те, що згідно рішення Струмківської сільської ради Татарбунарського району Одеської області (18 сесія VII скликання) від 13.07.2017р. №162-VII Про встановлення орендної плати за землі комунальної власності Струмківської сільської ради на 2018 рік. встановлена на 2018 рік орендна плата за земельні ділянки несільськогосподарського призначення для всіх категорій земель за функцією використання для с. Струмок ІІ-зона у 3,4-х відсотковому відношенні від нормативної грошової оцінки земель. Таким чином розмір плати за період не повинен складати 8199,48грн., а повинен бути не більше 4646,37грн., тобто не 6% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а 3,4%.

Відповідно до п. 13 договору №6/Р від 15.07.2018р. розмір орендної плати переглядається щорічно протягом 1 місяця з початку кожного року у разі зокрема зміни ставок орендної плати за землі комунальної власності.

Судом встановлено, що згідно довідки Струмківської сільської ради №1209 від 17.12.2018р. приміщення магазину Івушка , розташоване за адресою: АДРЕСА_1 знаходиться у другій економіко-планувальній зоні, згідно Технічної документації з нормативно грошової оцінки земель с. Струмок та с. Спаське Струмківськогї сільської ради Татарбунарського району Одеської області.

Тобто плата за земельну ділянку, що знаходиться у другій економіко-планувальній зоні, згідно Технічної документації з нормативно грошової оцінки земель с. Струмок та с. Спаське Струмківськогї сільської ради Татарбунарського району Одеської області повинна складати 3,4% від нормативної грошової оцінки.

З матеріалів справи вбачається, що позивач зверталася з заявою до відповідача щодо встановлення орендної плати у розмірі 3,4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, однак у відповідь на заяву відповідач повідомив позивача про те, що якщо відповідач не був згоден з відсотком визначеним у договорі, то він не повинен був підписувати договір, а з'ясувати точність вказаного відсотку.

Посилання відповідача на те, що позивач надав згоду на розмір 6% підписавши договір судом до уваги не приймається оскільки договірні відносини у сфері оренди земельних ділянок регулюються не тільки згодами сторін але й законодавством, яке передбачає ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Приймаючи до уваги, що рішенням Струмківської сільської ради Татарбунарського району Одеської області (18 сесія VII скликання) від 13.07.2017р. №162-VII Про встановлення орендної плати за землі комунальної власності Струмківської сільської ради на 2018 рік. встановлена на 2018 рік орендна плата за земельні ділянки несільськогосподарського призначення для всіх категорій земель за функцією використання для с. Струмок ІІ-зона у 3,4-х відсотковому відношенні від нормативної грошової оцінки земель та розташування приміщення магазину Івушка у другій економіко-планувальній зоні, згідно Технічної документації з нормативно грошової оцінки земель с. Струмок та с. Спаське Струмківськогї сільської ради Татарбунарського району Одеської області, що підтверджується довідкою Струмківської сільської ради №1209 від 17.12.2018р., позовні вимоги обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню.

Відповідно до ст.3 Цивільного кодексу України загальними засадами цивільного законодавства є зокрема справедливість, добросовісність та розумність.

Згідно ст. 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Статтею 79 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

За таких обставин, приймаючи до уваги вищенаведене, а також оцінюючи надані документальні докази в їх сукупності, позовні вимоги Фізичної особи - підприємця Андрєєвої Світлани Дмитрівни про зобов'язання Струмківської сільської ради Татарбунарського району, Одеської області внести зміни до п.9 договору Орендна плата орендної плати у розмірі замість 6% вказати 3,4% , обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню у повному обсязі.

Судові витрати по сплаті судового збору у сумі 1762,00грн. покласти на відповідача згідно ст. 129 ГПК України.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 79, 86, 123, 129, ст.ст. 232-241 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов Фізичної особи - підприємця Андрєєвої Світлани Дмитрівни до відповідача Струмківської сільської ради Татарбунарського району, Одеської області про зобов'язання внести зміни до договору - задовольнити у повному обсязі.

2. Зобов'язати Струмківську сільську раду Татарбунарського району, Одеської області (68120, Одеська область, Татарбунарський район, с. Струмок, вул. Перемоги, 94-а, код ЄДРПОУ 04378853) внести зміни до п.9 Орендна плата договору №6/Р від 15.02.2018р. стосовно орендної плати у розмірі замість 6% вказати 3,4% .

3. Стягнути з Струмківської сільської ради Татарбунарського району, Одеської області (68120, Одеська область, Татарбунарський район, с. Струмок, вул. Перемоги, 94-а, код ЄДРПОУ 04378853) на користь Фізичної особи - підприємця Андрєєвої Світлани Дмитрівни (АДРЕСА_2, ІПН НОМЕР_1) 1762/одна тисяча сімсот шістдесят дві/грн. судового збору.

Стягувач: Фізична особа - підприємець Андрєєва Світлана Дмитрівна (АДРЕСА_2, ІПН НОМЕР_1)

Боржник: Струмківська сільська рада Татарбунарського району, Одеської області (68120, Одеська область, Татарбунарський район, с. Струмок, вул. Перемоги, 94-а, код ЄДРПОУ 04378853)

Наказ видати згідно зі ст. 327 ГПК України.

Повне рішення складено 07 березня 2019р.

Відповідно до ст. 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Л.В. Степанова

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення26.02.2019
Оприлюднено07.03.2019
Номер документу80308456
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/2320/18

Рішення від 26.02.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 01.02.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 17.01.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 17.01.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 08.01.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 11.12.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 19.11.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

Ухвала від 23.10.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Степанова Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні