ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 березня 2019 року ЛуцькСправа № 140/2774/18
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Сороки Ю.Ю.,
при секретарі судового засідання Литвиненко І.П.,
представника позивача ОСОБА_1,
представника відповідача ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Кажан Люкс» до Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради про визнання протиправною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кажан Люкс» звернулось з адміністративним позовом до Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради про визнання протиправною та скасування постанови №12 від 11.12.2018 року.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що постановою Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради №12 від 11.12.2018 року, ТОВ «Кажан Люкс» визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого абз.2 ч.1ст.2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 172 890 грн.
Позивач вважає, що вищевказана постанова є протиправною та підлягає скасуванню, оскільки наказом Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради №84 від 21.11.2018 року «Про проведення позапланової перевірки« призначено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил ОСОБА_3 на об'єкті «Нове будівництво авто майстерні із стоянкою для автомобілів на вул. Набережна, 27 у м. Луцьку» , а не ТОВ «Кажан Люкс» . В свою чергу, за результатами проведеної перевірки, позивачем не було отримано акту перевірки та протоколу, а сам акт перевірки складено з порушеннями, оскільки ТОВ «Кажан Люкс» було позбавлено можливості подати заперечення до акту перевірки. Крім того, зазначає, що позивачем оригінал розробленого ТОВ «Кажан Люкс» проекту замовнику не передавався, а відтак склад правопорушення у сфері містобудівної діяльності відсутній.
Враховуючи вищенаведене, просить суд визнати протиправною та скасувати постанову Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради №12 від 11.12.2018 року про накладення на ТОВ «Кажан Люкс» штрафу в сумі 172 890 грн.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 22.01.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито спрощене позовне провадження у справі з проведенням судового засідання та викликом сторін.
У відзиві на позовну заяву від 13.02.2019 року представник відповідача зазначила, що під час перевірки дотримання ОСОБА_3 вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об'єкті «Нове будівництво авто майстерні із стоянкою для автомобілів на вул. Набережна, 27 у м. Луцьку» встановлено, що проектна документація розроблена ТОВ «Кажан Люкс» з порушенням ст.7 Закону України «Про архітектурну діяльність» та ч.1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» , а саме: згідно містобудівних умов та обмежень забудови дозволено проектування будівлі висотою 3,64 м, з відстанню до меж червоних ліній 1м та загальною площею (згідно містобудівного розрахунку) - 29,26 кв. м., однак проектною документацією запроектовано будівництво автомайстерні із стоянкою для автомобілів висотою 7,65 м, загальною площею 194,4 кв. м із розміщенням об'єкту в межах червоної лінії вул. Набережна відповідно до даних договору оренди землі від 07.02.2012, даних генерального плану м. Луцька, затвердженої схеми забудови земельної ділянки. Оскільки представник замовника, яка була присутня при проведені перевірки та представник позивача, який листом від 27.11.2018 року викликався у відділ ДАБК на 30.11.2018 року не з'явилися до відділу ДАБК, відповідно до п.21 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю №533 від 23.05.2011 року та Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності №244 від 06.04.1995 року, акт, припис та протокол з додатками, були надіслані 30.11.2018 року на адресу ТОВ «Кажан Люкс» та ОСОБА_3 рекомендованим листом з повідомленням про вручення, що в свою чергу спростовує твердження позивача про те, що ними не було отримано вищевказаних документів. Крім того, під час огляду об'єкта по вул. Набережній, 27 у м. Луцьку було встановлено, що роботи з будівництва проводяться відповідно до проектної документації, розробленої ТОВ «Кажан Люкс» та затвердженою ОСОБА_3 06.11.2018 року, а тому не заслуговують уваги твердження позивача про те, що оригінал розробленого ТОВ «Кажан Люкс» проекту будівництва «Нове будівництво автомайстерні із стоянкою для автомобілів на вул. Набережна, 27 у м. Луцьку» замовнику не передавався. Щодо тверджень позивача про те, що наказом про проведення позапланової перевірки №84 від 21.11.2018 року не передбачено проведення перевірки ТОВ «Кажан Люкс» і тому будь-які заходи з проведення перевірки та застосування штрафних санкцій є неправомірними не заслуговує на увагу, тому що предметом перевірки у сфері державного архітектурно-будівельного контролю є дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт, а не господарська діяльність суб'єктів господарювання.
З огляду на вищевикладене, просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог позивача повністю.
19.02.2019 року позивачем через канцелярію суду подано заяву про збільшення позовних вимог, в якій позивач просив суд визнати протиправною та скасувати постанову №12 від 11.12.2018 року, визнати протиправним та скасувати протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності складений заступником начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради ОСОБА_4 від 30.11.2018 року, визнати протиправним та скасувати акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері місстобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт складений заступником начальника заступником начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради ОСОБА_4 від 30.11.2018 року.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 01.03.2019 року заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Кажан Люкс» від 19.02.2019 року про збільшення позовних вимог у адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Кажан Люкс» до Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради про визнання протиправною та скасування постанови, на підставі ч.7 ст.47 КАС України, повернуто заявнику.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві та просив суд їх задовольнити повністю.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог позивача заперечила з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Просила суд відмовити в задоволенні позову повністю.
Заслухавши пояснення позивача та представника відповідача, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд приходить до висновку, що у задоволенні позовних вимог слід відмовити, з таких мотивів та підстав.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року №687-XIV передбачено, що будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил.
Процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт та ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів будівництва визначає Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №553 від 23.05.2011 року. (далі - Порядок №553)
Відповідно до пп.1,3 п.2 Порядку №553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням, зокрема, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва.
Згідно п.12 Порядку №553, посадові особи Інспекції під час здійснення архітектурно - будівельного контролю зобов'язані у повному обсязі, об'єктивно і неупереджено здійснювати державний архітектурно - будівельний контроль у межах повноважень визначених законом. У даному випадку, посадові особи інспекції при здійсненні державного архітектурно - будівельного контролю діяли незаконно, не об'єктивно та упереджено.
Судом встановлено, що заступником начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю ОСОБА_5 в період з 26.11.2018 року по 30.11.2018 року, відповідно до статті 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та згідно Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №553 від 23.05.2011 року, на підставі наказу Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради №84 від 21.011.2018 року «Про проведення позапланової перевірки» , виданого у зв'язку із зверненням ДП «Львівський військовий лісокомбінат» від 21.11.2018 року, проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил ОСОБА_3 на об'єкті «Нове будівництво авто майстерні із стоянкою для автомобілів на вул. Набережна, 27 у м. Луцьку» , за наслідком якої складено акт перевірки №28.1-1/750 від 30.11.2018 року.
В акті перевірки №28.1-1/750 від 30.11.2018 року встановлено, що ТОВ «Кажан Люкс» не дотримано вимоги державних стандартів, норм і правил, вимог вихідних даних на проектування, а саме:
Згідно містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №285-27-14(м) від 22.04.2014 року дозволено проектування будівлі висотою 3, 64 м, з відстанню до меж червоних ліній 1м та загальною площею (згідно містобудівного розрахунку) - 29, 26 кв.м.
Фактично запроектовано та передано замовнику проект на нове будівництво автомайстерні із стоянкою для автомобілів на вул. Набережна, 27 у м. Луцьку висотою 7,65 м, загальною площею 194, 4 кв.м із розміщенням об'єкту в межах червоної лінії вул. Набережна (згідно даних договору оренди землі від 07.02.2012 року, даних генерального плану м.Луцька, затвердженої схеми забудови земельної ділянки та містобудівного розрахунку розробленого ПП «Технічне бюро інвентаризації та проектування» ).
Червоні лінії - визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення. Згідно примітки 2 п.10.7.7 ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій» в межах червоних ліній транспортних розв'язок в одному чи різних рівнях забороняється розміщення будь-яких будівель та споруд, крім відповідних елементів поперечного перерізу та інженерних комунікацій.
ТОВ «Кажан Люкс» здійснив роботи зі створення об'єкту архітектури, не додержався п.9 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року №45.
Проектна документація розроблена з порушенням ст.7 Закону України «Про архітектурну діяльність» та ч.1 ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» .(а.с.8-12)
30.11.2018 року відділом державного архітектурно - будівельного контролю Луцької міської ради складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, де зафіксовано вищевказане порушення та розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності призначено на 10:00 11.12.2018 року. (а.с.6-7)
Крім того, 30.11.2018 року винесено припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт, згідно якого ОСОБА_3 зобов'язано припинити виконання будівельних робіт до приведення проектної документації до вимог законодавства. (а.с.105-106)
За результати розгляду справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, постановою відділу державного архітектурно - будівельного контролю Луцької міської ради №12 від 11.12.2018 року, ТОВ «Кажан Люкс» визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого абз.2 ч.1 ст.2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 172 890 грн. (а.с.13-14)
Згідно ч.1 ст.41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 року №3038-VI (далі - Закон №3038-VI) державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.
Відповідно до п.4 ч.4 ст.41 Закону №3038-VI посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною та проектною документацією зйомки, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації.
Згідно п.5 Порядку №553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за територіальним принципом у порядку проведення планових та позапланових перевірок.
Відповідно до п.7 Порядку №553 позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки є, зокрема, звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.
Як встановлено судом, наказом Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради №84 від 21.011.2018 року «Про проведення позапланової перевірки» , виданого у зв'язку із зверненням ДП «Львівський військовий лісокомбінат» від 21.11.2018 року, була затверджена позапланова перевірка об'єкта будівництва «Нове будівництво авто майстерні із стоянкою для автомобілів на вул. Набережна, 27 у м. Луцьку» , замовником якого є ОСОБА_3 (а.с.53)
Тобто зазначена перевірка проводилась відносно відповідності об'єкта будівництва вимогам законодавства у сфері містобудівної діяльності під час проведення якої заступником начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю ОСОБА_5 було виявлено, що проектна документація, яка була розроблена ТОВ «Кажан Люкс» , не відповідає вимогам містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки. Перевірка суб'єктів господарювання, які здійснюють будівельну діяльність відділом ДАБК не проводиться, тому відповідно вони не включаються до плану перевірки.
А відтак, суд не приймає до уваги твердження позивача у позовній заяві та представника позивача в судових засіданнях, як підставу скасування постанови №12 від 11.12.2018 року, про те, що наказом Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради №84 від 21.011.2018 року «Про проведення позапланової перевірки» не передбачено проведення перевірки ТОВ «Кажан Люкс» , тому будь-які заходи з проведення перевірки та застосування штрафних санкцій є неправомірними.
Як вбачається з матеріалів справи, під час огляду об'єкта по вул. Набережній, 27 у м. Луцьку було встановлено, що роботи з будівництва проводяться відповідно до проектної документації, яка була розроблена ТОВ «Кажан люкс» і затверджена ОСОБА_3 06.11.2018, чим спростовується твердження позивача про те, що проектна документація не передавалася замовнику ОСОБА_3
У зв'язку із виявленням вказаного факту 27 листопада 2018 року на адресу ТОВ «Кажан люкс» було надіслане повідомлення про проведення позапланової перевірки та необхідність надати будівельну документацію та забезпечити присутність у відділі ДАБК о 10:00 годині 30 листопада 2018 року уповноваженого представника ТОВ «Кажан Люкс» та головного архітектора проекту ОСОБА_6, що підтверджується наявним в матеріалах справи поштовим повідомленням про вручення рекомендованого відправлення №4302518010698.(а.с.57, 57 зворотній бік)
Відповідно до п.3 Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1995 року №244 (далі - Порядок №244), у разі відмови суб'єкта містобудування в отриманні документів (протокол, постанова та документи, які підтверджують факт правопорушення), які є підставою для притягнення його до відповідальності, документи надсилаються суб'єкту містобудування рекомендованим листом з повідомленням. Належним підтвердженням факту надіслання документів є розрахунковий документ відділення поштового зв'язку щодо оплати послуг з доставки рекомендованої поштової кореспонденції.
Судом встановлено, що ТОВ «Кажан люкс» попри вимогу з'явитись до відділу ДАБК і надати будівельну документацію не забезпечила участь представника, а тому акт і протокол з додатками від 30.11.2018 року були надіслані на адресу ТОВ «Кажан люкс» , що також стверджується рекомендованим листом з повідомленням про вручення №4302518031954. (а.с.108, 108 зворотній бік)
А тому, суд вважає, що відділ ДАБК вжив всіх необхідних заходів щодо забезпечення участі представника ТОВ «Кажан люкс» під час проведення перевірки об'єкта будівництва та повідомив про результати проведеного позапланового заходу у відповідності до вимог Порядку №553.
Крім того, як вбачається з матеріалів справи, представник ТОВ «Кажан люкс» приймав участь у розгляді справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, надавав свої пояснення, проте не надав доказів, якими підтверджувалась відсутність вини у його вчиненні, у зв'язку із чим відділом ДАБК була прийнята постанова, якою ТОВ «Кажан люкс» було визнано винним у вчинені правопорушення, передбаченого абз.2 ч.1 ст.2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 172 890 гривень.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону №3038-VI проектна документація на будівництво об'єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Частиною 5 статті 26 Закону №3038-VI визначено, що проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:
1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;
2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;
3) затвердження проектної документації;
4) виконання підготовчих та будівельних робіт;
5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;
6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.
Пунктом 1 частини 1 статті 29 Закону №3038-VI встановлено, що основними складовими вихідних даних є містобудівні умови та обмеження.
Згідно п.8 ч.1 ст.1 Закону №3038-VI містобудівні умови та обмеження - це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Відповідно до примітки 2 п.10.7.7 ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій» в межах червоних ліній транспортних розв'язок в одному чи різних рівнях забороняється розміщення будь-яких будівель та споруд, крім відповідних елементів поперечного перерізу та інженерних комунікацій.
Містобудівними умовами та обмеженнями на нове будівництво автомайстерні із стоянкою для автомобілів від 22.04.2014 року реєстр. №285-27-14(Т) гранично допустима висота будівель встановлюється згідно містобудівного розрахунку.(а.с.84)
Містобудівним розрахунком є розрахунок граничнодопустимих параметрів забудови, умови ув'язки архітектурно-планувального та об'ємно-просторового рішення, системи обслуговування, інженерних комунікацій, транспортного обслуговування та благоустрою з існуючою забудовою із дотриманням чинних нормативних документів.
Як вбачається з містобудівного розрахунку автомайстерні із стоянкою для автомобілів на вул. Набережній, у м. Луцьку, який був поданий разом з заявою про видачу містобудівних умов та обмежень на забудову земельної ділянки до управління містобудування та архітектури Луцької місткої ради, висота запланованих будинків становить 3, 635 метрів, поверховість - 1, з відстанню до меж червоних ліній 1м та загальною площею (згідно містобудівного розрахунку) - 29, 26 кв.м (а.с.77-80), в той час як проектною документацією ТОВ «Кажан люкс» запроектовано та передано замовнику проект на нове будівництво автомайстерні із стоянкою для автомобілів на вул. Набережна, 27 у м. Луцьку висотою 7,65 м, поверховість - 2, загальною площею 194, 4 кв.м із розміщенням об'єкту в межах червоної лінії вул. Набережна. (а.с.89, 92, 97-98)
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов до висновку, що ТОВ «Кажан люкс» за передачу замовнику проектної документації для виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва, розробленої з порушенням вимог містобудівної документації та вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, було притягнуто до відповідальності на законних підставах, а відтак підстави для скасування постанови №12 від 11.12.2018 року про накладення на ТОВ «Кажан Люкс» штрафу в сумі 172 890 грн., відсутні.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення; в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві вимоги позивача до Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради є необґрунтованими, а тому у задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Кажан Люкс» до Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради про скасування постанови, слід відмовити повністю.
Керуючись статтями 139, 243-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України "Про архітектурну діяльність", Закону України "Про регулюванні містобудівної діяльності", Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності",
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Кажан Люкс» до Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради про визнання протиправною та скасування постанови від 11.12.2018 року про накладення штрафу за порушення у сфері містобудівної діяльності, відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Кажан Люкс» , код ЄДРПОУ 36347782, адреса: 43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Захарова, 12.
Відповідач: Відділ Державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради, адреса: 43000, Волинська область, місто Луцьк, вул. Богдана Хмельницького,17.
Суддя Ю.Ю. Сорока
Повний текст судового рішення складено 06.03.2019.
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2019 |
Оприлюднено | 08.03.2019 |
Номер документу | 80313139 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Сорока Юрій Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні