Рішення
від 06.03.2019 по справі 400/3235/18
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 березня 2019 р. № 400/3235/18

м. Миколаїв

          Суддя Миколаївського окружного адміністративного суду Гордієнко Т. О. розглянула у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "УШК", вул. Соборності, 33, оф. 300, м. Вознесенськ, Миколаївська область, 56500

до відповідача: Головного управління ДФС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001

про: визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 12.12.2018 № 00113591406,

ВСТАНОВИВ:

          Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "УШК", звернувся до суду з позовом до Головного управління ДФС у Миколаївській області (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 12.12.2018р № 00113591406.

          В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте на 9-й робочий день з дня, наступного за днем вручення акту перевірки та без урахування заперечень до нього.

Відповідач надав відзив на позовну заяву в якому зазначив, що позов є безпідставним, необгрунтованним та не підлягає задоволенню, оскільки оскаржуване податкове повідомлення - рішення прийнято у відповідності до вимог п. 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України, а саме протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення акта перевірки.

13.02.2019 до суду від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи без його участі, в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України, суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).

          Дослідив докази, суд дійшов висновку:

          На підставі ст. 75, пп. 80.2.4, 80.2.5 п. 80.2 ст. 80, ст. 81 Податкового кодексу України, уповноваженими представниками ГУ ДФС у Київській області у період з 21.11.2018 по 29.11.2018 здійснено перевірку діяльності господарської одиниці позивача (складу), за адресою: м. Бровари, вул. Металургів, 4, про що складено Акт фактичної перевірки від 29.11.2018 № 2220/1000/14/38446819.

          Актом від 29.11.2018 № 2220/1000/14/38446819 встановлено порушення п. 11 ст. 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а саме: проведення розрахункових операцій через реєстратор розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування цін товарів (послуг) та обліку їх кількості, та порушення п. 12 ст. 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а саме: ведення з порушеннями обліку товарних запасів у встановленому законом порядку за місцем їх реалізації та зберігання.

          На підставі вищезазначеного акту перевірки, відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.12.2018р № 00113591406, яким до позивача застосовано штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, обіг готівки, РРО у сумі 67 161,86 грн.

Пунктами 86.1, 86.7, 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України передбачено, що результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

          Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати.

          У разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом п'яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки). Такі заперечення та/або додаткові документи розглядаються контролюючим органом протягом семи робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв'язку з необхідністю з'ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень та/або додаткових документів, про що такий платник податків зазначає у запереченнях та/або листі про надання додаткових документів в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу.

          Податкове повідомлення-рішення приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та/або додаткових документів, поданих у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

          Акт перевірки № 2220/1000/14/38446819 отримано (ознайомлено) директором позивача 29.11.2018, про що свідчить його підпис в ньому. Таким чином, позивач мав право подати заперечення на акт перевірки до контролюючого органу строком по 06.12.2018.

           11.12.2018 на адресу ГУ ДФС у Київській області надійшло від позивача заперечення на акт перевірки, яке залишене без розгляду, оскільки останній не подав його до контролюючого органу у встановлений законом термін.

          Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що позивачем пропущено строк подання заперечень на акт перевірки до контролюючого органу, оскільки останнім 05.12.2018 заперечення подані до поштового відділення зв'язку, а повинні були подаватись до контролюючого органу по 06.12.2018 року.

          Посилання позивача на те, що податкове повідомлення-рішення прийнято на дев'ятий робочий день з дня, наступного за днем вручення акту перевірки, всупереч п. 86.8 ст. 86 ПК України, не приймається судом до уваги, оскільки цією статтею передбачено, що податкове повідомлення-рішення приймається протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки, а не через 10 днів після вручення акта перевірки.

          Доказів на спростування висновків акта перевірки позивач суду не надав.

          Позивач, всупереч ст. 77 КАС України, не надав суду документів, що підтверджують обґрунтованість позовних вимог.

          Таким чином, відповідачем податкове повідомлення - рішення від 12.12.2018р № 00113591406 прийняте у відповідності до вимог чинного законодавства України.

          Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні позову.

          Судові витрати покладаються на позивача.

          Керуючись ст. 2, 19, 139, 241 - 246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "УШК" ( вул. Соборності, 33, оф. 300, м. Вознесенськ, Миколаївська область, 56500 код ЄДРПОУ 38446819) до Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001 код ЄДРПОУ 39394277) відмовити.

          Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду – 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження – 30 днів з дня складання повного судового рішення.

          Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України і п. 15.5 Перехідних положень КАС України.          

          Суддя                                                                                 Т. О. Гордієнко

Дата ухвалення рішення06.03.2019
Оприлюднено11.03.2019
Номер документу80313182
СудочинствоАдміністративне
Суть: визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 12.12.2018 № 00113591406

Судовий реєстр по справі —400/3235/18

Рішення від 06.03.2019

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Гордієнко Т. О.

Ухвала від 02.01.2019

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Гордієнко Т. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні