Рішення
від 31.01.2019 по справі 460/2880/18
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

31 січня 2019 року м. Рівне №460/2880/18 Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Друзенко Н.В. за участю секретаря судового засідання Ковальчук Г.М та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі: позивача: представник ОСОБА_1, відповідача: представник ОСОБА_2, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Бущанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області доГоловного управління ДФС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування рішення, - В С Т А Н О В И В:

19.11.2018 до Рівненського окружного адміністративного суду звернувся Бущанський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування рішення №283/17-07-50-02/41836841 від 27.08.2018 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Після усунення позивачем недоліків позовної заяви, ухвалою суду від 06.12.2018 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження та справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що в результаті реорганізації Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області шляхом злиття з Бущанським навчально-виховним комплексом було створено нову юридичну особу - Бущанський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області. У січні 2018 року новоствореною юридичною особою було подано звіт по єдиному внеску за грудень 2017 року, де зазначався код ліквідованої Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Дана сума єдиного внеску була сплачена ще Бущанською загальноосвітньою школою у грудні 2017 року, однак фіскальний орган облікував дану суму як недоїмку і здійснив нарахування штрафних санкцій. Позивач вважає такі дії відповідача протиправними і просить суд скасувати рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Відповідач подав відзив до суду, де вказав, що нормами чинного законодавства не передбачено складання акту перевірки з метою застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску. Розрахунок фінансових санкцій здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів. Несвоєчасність сплати узгодженого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування підтверджується інтегрованою карткою платника податків. Таким чином, на думку Головного управління ДФС у Рівненській області, рішення є правомірним та обґрунтованим. Тому, відповідач просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

Представник позивача в судовому засіданні адміністративний позов підтримав з наведених у ньому підстав, просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні підтримав позицію, викладену у відзиві на позов.

У судовому засіданні на підставі статей 243 та 250 Кодексу адміністративного судочинства України 31.01.2019 оголошена вступна та резолютивна частини рішення.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд зазначає наступне.

18 жовтня 2017 року Здолбунівська районна рада Рівненської області прийняла рішення №404 Про реорганізацію Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області шляхом злиття у Бущанський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області (а.с.11).

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Бущанський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 41836841) зареєстрований як юридична особа в реєстрі 27.12.2017 (а.с.12).

27 серпня 2018 року Головне управління ДФС у Рівненській області прийняло рішення №283/17-07-50-02/41836841 від 27.08.2018 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, відповідно до якого до позивача застосований штраф (20%) у розмірі 26073 грн. 93 коп. та нараховано пеню (за період з 23.01.2018 по 16.08.2018) в розмірі 1242 грн. 08 коп. (а.с.9).

За результатами оскарження позивачем рішення в адміністративному порядку Державною фіскальною службою України прийнято рішення від 07.11.2018 №36334/6/99-99-11-02-02-25 про залишення скарги без розгляду (а.с.10).

Не погодившись з рішенням, Бущанський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області звернувся до суду.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб'єктом владних повноважень в основу оскаржуваного рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, суд зазначає наступне.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначені Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування №2464-VI від 08.07.2010 (далі - Закон №2464).

Пунктом 2 частини першої статті 1 Закону №2464(в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 4 вказаного Закону №2464 платниками єдиного внеску є зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 6 Закону №2464 платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Згідно з частиною четвертою статті 8 Закону №2464 встановлено, що порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до пункту 8 статті 9 Закону №2464, платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

При цьому платники, зазначені у 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з органом доходів і зборів за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.

Згідно з пунктом 7 статті 9 Закону №2464, єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку.

Відповідно до пункту 2 розділу IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за №508/26953) (далі - Інструкція №449), сплата єдиного внеску здійснюється за місцем: обліку платника у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки фіскальних органів, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується, в іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України, та громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь.

Згідно з частиною десятою статті 9 Закону №2464 днем сплати єдиного внеску вважається: 1) у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів; 2) у разі сплати єдиного внеску готівкою - день прийняття до виконання банком або іншою установою - членом платіжної системи документа на переказ готівки разом із сумою коштів у готівковій формі; 3) у разі сплати єдиного внеску в іноземній валюті - день надходження коштів на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Відповідно до пунктів 1, 2 розділу VII Інструкції №449, за порушення норм законодавства про єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до платників, на яких згідно із Законом покладено обов'язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції (штрафи та пеня) відповідно до Закону.

Частинами 11, 12 статті 9 Закону №2464 визначено, що у разі несвоєчасної або не у повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом.

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Згідно з пунктом 6 частини 1 статті 13 Закону №2464 органи доходів і зборів мають право застосовувати фінансові санкції, передбачені цим Законом.

Відповідно до частини 11 статті 9, частин 10 і 11 статті 25 Закону №2464 у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу, а за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

Як вбачається із матеріалів справи, 18 жовтня 2017 року Здолбунівська районна рада Рівненської області прийняла рішення №404 Про реорганізацію Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області шляхом злиття у Бущанський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Бущанський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 41836841) зареєстрований як юридична особа в Реєстрі 27.12.2017.

18 січня 2018 року Бущанський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 41836841) подав Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за грудень 2017 року, де в графі 2 Код за ЄДРПОУ або податковий номер/серія та номер паспорта страхувальника зазначено 41836841 - код ЄДРПОУ Бущанського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області, а в графі 3 Код за ЄДРПОУ або податковий номер/серія та номер паспорта ліквідованого страхувальника зазначено 24169181 - код ЄДРПОУ ліквідованої Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області (а.с.15-21).

Таким чином, позивачем як правонаступником школи поданий звіт за грудень 2017 року, тобто за податковий період, в якому ліквідованим страхувальником ще здійснювалася діяльність, що повністю відповідає вимогам законодавства.

У поданому звіті правонаступником визначено суму єдиного внеску в розмірі 48033 грн. 50 коп. та суму донарахованого єдиного внеску в розмірі 1577 грн. 67 коп., який підлягав сплаті у строки, встановлені пунктом 8 статті 9 закону №2464, тобто під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум.

При цьому, матеріалами справи підтверджено, що у грудні 2017 року ще не ліквідована на той час Бущанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169181) здійснювала сплату єдиного внеску за грудень 2017 року при виплаті заробітної плати працівникам. Так, зокрема, відповідно до платіжних доручень №276 від 13.12.2017, №142 від 13.12.2017, №284 від 21.12.2017, №148 від 21.12.2017 Бущанською загальноосвітньою школою сплачено єдиний внесок в загальному розмірі 49418 грн. 02 коп. (а.с.169-172).

Відповідно до статті частини четвертої статті 4 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у разі злиття юридичних осіб здійснюється державна реєстрація новоутвореної юридичної особи та державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття. Злиття вважається завершеним з дати державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття.

Отже, прийняття органом місцевого самоврядування рішення про припинення юридичної особи не є її фактичним припиненням, тому у грудні 2017 року Бущанська загальноосвітня школа як юридична особа і як платник єдиного внеску здійснювала свою діяльність у відповідності до встановлених законодавством порядку та вимог, зокрема і щодо своєчасної сплати єдиного внеску.

Відповідно до розрахунку, який доданий до рішення № 283/17-07-50-02/41836841 від 27.08.2018, штрафні санкції та пеня нараховані фіскальним органом за несвоєчасну сплату та своєчасно не зарахованих (не перерахованих) сум єдиного внеску за грудень 2017 року на суми, які виникли на підставі самостійно поданого платником звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Однак, судом встановлено, що за вказаний спірний період - грудень 2017 року звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів поданий позивачем як правонаступником ліквідованого страхувальника - Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169181). А виплата заробітної плати та, відповідно, сплата єдиного внеску на загальнобов'язкове державне соціальне страхування здійснювалася в грудні 2017 року з реєстраційних рахунків Бущанської школи, що підтверджено дослідженими судом платіжними дорученнями.

Поданими позивачем до суду доказами, а саме звітами про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів з початку 2018 року та платіжними дорученнями, підтверджено подальшу своєчасну та повну сплату єдиного внеску за спірний період, самостійно визначеного платником податків (а.с.64-168), що нівелює доводи фіскального органу про наявність заборгованості, яка стала підставою для нарахування штрафних санкцій та пені.

Таким чином, матеріалами справи підтверджено своєчасну та в повному обсязі сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що нараховані на заробітну плату працівників Бущанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області у грудні 2017 року, та визначені її правонаступником у Звіті, поданому у січні 2018 року. Тому, рішення №283/17-07-50-02/41836841 від 27.08.2018 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, відповідно до якого до Бущанського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Здолбунівської районної ради Рівненської області застосовано штраф у розмірі 26073 грн. 93 коп. та нараховано пеню в розмірі 1242 грн. 08 коп., прийняте суб'єктом владних повноважень без врахування всіх обставин та без правових на те підстав.

За таких обставин, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, які підлягають до задоволення.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч цьому, відповідач - Головне управління ДФС у Рівненській області не надав суду достатні та беззаперечні докази в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірність прийнятого рішення.

Разом з тим, суд не погоджується з позицією позивача щодо того, що первинним для визначення сум несвоєчасної сплати єдиного внеску, нарахування штрафних санкцій та пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску є перевірка платника податків, за результатами якої складається акт перевірки, з огляду на те, що такі не відповідають (суперечать) вимогам Інструкції №449, згідно підпунктом 2 пункту 2 розділу VII якої чітко передбачено, що розрахунок цієї фінансової санкції (за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску) здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів.

За правилами частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відтак, на користь позивача підлягає стягненню сума судового збору у розмірі 1762 грн. 00 коп., сплачена відповідно до квитанції від 03.12.2018 №39, оригінал якої знаходиться в матеріалах справи.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Бущанського навчально-виховного комплексу "Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 41836841, вул.Осередок, 3, с.Буща, Здолбунівський район, Рівненська область, 35753) до Головного управління ДФС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 39394217, вул. Відінська, 12, м.Рівне, 33023) задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Рівненській області №283/17-07-50-02/41836841 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 27.08.2018, яким до Бущанського навчально-виховного комплексу "Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області застосовано штрафні санкції в розмірі 26073,93 грн. за період з 23.01.2018 до 16.08.2018 та нараховано пеню у розмірі 1242,08 грн.

Стягнути на користь Бущанського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради судові витрати по сплаті судового збору в сумі 1762,00 грн., за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень - Головного управління ДФС у Рівненській області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складений 11 лютого 2019 року.

Суддя Друзенко Н.В.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2019
Оприлюднено08.03.2019
Номер документу80314062
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/2880/18

Рішення від 16.09.2019

Цивільне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Рішення від 16.09.2019

Цивільне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Рішення від 31.01.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Рішення від 31.01.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 28.12.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 06.12.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 20.11.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 06.09.2018

Цивільне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні