Ухвала
від 18.02.2019 по справі 761/6681/19
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/6681/19

Провадження № 1-кс/761/4848/2019

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 лютого 2019 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання начальника 2 відділення 1 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України підполковника юстиції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за№12016110000000165 від 20.05.2016 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, -

в с т а н о в и в:

начальник 2 відділення 1 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України підполковник юстиції ОСОБА_3 звернувся до Шевченківського районного суду м. Києва з клопотанням, погодженого прокурором відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за№12016110000000165 від 20.05.2016 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Клопотання обґрунтовано тим, що Головним слідчим управлінням СБ України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні№12016110000000165 від 20.05.2016 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що службові особи органів місцевого самоврядування міста Вишгород та Вишгородського району Київської області, діючи за попередньою змовою групою осіб зі службовими особами замовників та підрядників будівництва, проектувальників, експертних організацій та інших юридичних осіб приватного права, зловживаючи повноваженнями, вчиняють незаконні дії щодо будівництва об`єктів житлової та нежитлової нерухомості на території м. Вишгород та Вишгородського району Київської області з ухиленням від сплати пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, а також порушеннями вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, будівельних норм, стандартів, правил, містобудівного законодавства, що призводить до хаотичної забудови всупереч затверджених генеральних планів населених пунктів та спричиняє тяжкі наслідки державним та громадським інтересам.

Зокрема встановлено, що громадяни ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , які виступають замовниками будівництва об`єктів нерухомості на території міста Вишгород Київської області, а також службові особи підрядних та проектувальних підприємств, органів місцевого самоврядування міста Вишгород та Вишгородського району Київської області, вчиняють незаконні дії щодо будівництва житлових комплексів на території міста Вишгород Київської області з ухиленням від сплати пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, а також з порушенням вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, будівельних норм, стандартів, правил та містобудівного законодавства, що спричиняє тяжкі наслідки державним та громадським інтересам.

Так, з липня 2012 року по теперішній час на замовлення власників групикомпаній ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 та ОСОБА_6 ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ) (генеральний підрядник) здійснює будівництво житлових комплексів в м. Вишгород Київської області, а саме:

-ЖК ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 , (земельні ділянки з кадастровими номерами 3221810100:01:192:0509, 3221810100:01:192:0514, 3221810100:01:192:0515). Вказаний житловий комплекс складається з 5-ти одинадцятиповерхових житлових будинків, які введено в експлуатацію;

- ЖК ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_2 , (земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:01:222:6001). Вказаний житловий комплекс складається з 4-х одинадцятиповерхових житлових будинків, які частково введено в експлуатацію;

- ЖК ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_3 , (земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:01:100:6001). Вказаний житловий комплекс складається з 6-ти одинадцятиповерхових житлових будинків, які частково введено в експлуатацію.

Крім того, з 2017 року по теперішній час на замовлення ОСОБА_5 та ОСОБА_6 ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) (генеральний підрядник) здійснює будівництво житлових будинків ЖК ІНФОРМАЦІЯ_8 , за адресою: АДРЕСА_3 , (земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:01:104:6003). Вказаний житловий комплекс складається з 2-х одинадцятиповерхових житлових будинків, які на даний час не введені в експлуатацію.

Разом з тим, на замовлення ОСОБА_5 та ОСОБА_6 Підприємство об`єднання громадян « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (генеральний підрядник) здійснює будівництво житлового комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_10 », за адресою: АДРЕСА_4 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_4 (земельні ділянки 3221810100:01:256:0005; 3221810100:01:256:0006; 3221810100:01:256:0014; 3221810100:01:256:00015). Вказаний житловий комплекс складається з одного шістнадцятиповерхового житлового будинку, який на даний час не введено в експлуатацію.

При цьому, в ході досудового розслідування отримано відомості, що державними органами влади у сфері містобудування та архітектури жодні матеріали на проектування та будівництво вказаних багатоповерхових житлових будинків не погоджувались, будь-які дозвільні документи не видавались, а будівництво зазначених об`єктів нерухомості не відповідає положенням містобудівної документації міста Вишгород (генеральному плану, плану зонування територій).

Також відсутній детальний план територій, гранично допустима висота будівель не відповідає нормам забудови, категорія складності, клас наслідків (відповідальності) об`єктів занижені, на генеральному плані міста Вишгорода будівництво даних об`єктів не передбачено, громадські слухання щодо забудови земельних ділянок багатоповерховими будинками не проводились, проектно-дозвільна документація містить недостовірні дані.

Крім того отримано відомості, що земельні ділянки в м.Вишгород наяких здійснюєтьсябудівництво і які розташовані за адресами: АДРЕСА_1 (кадастрові номери 3221810100:01:192:0509, 3221810100:01:192:0514, 3221810100:01:192:0515), АДРЕСА_2 (кадастровий номер 3221810100:01:222:6001), АДРЕСА_3 (кадастровий номер 3221810100:01:100:6001), АДРЕСА_5 (кадастровий номер 203221810100:01:104:6003), мають цільове призначення «для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)», на яких будівництво багатоповерхових житлових будинків заборонено.

Відповідно до ч. ч. 2, 4 ст. 26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

Частиною 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні бути забезпечені: розробка містобудівної документації, проектів конкретних об`єктів згідно з вихідними даними на проектування, з дотриманням державних стандартів, норм і правил; розміщення і будівництво об`єктів відповідно до затверджених у встановленому порядку містобудівної документації та проектів цих об`єктів; раціональне використання земель та територій для містобудівних потреб, підвищення ефективності забудови та іншого використання земельних ділянок; охорона культурної спадщини, збереження традиційного характеру середовища населених пунктів; урахування державних та громадських інтересів при плануванні та забудові територій; урахування законних інтересів та вимог власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будівництва; інформування через засоби масової інформації громадян про плани перспективного розвитку територій і населених пунктів, розміщення важливих містобудівних об`єктів; участь громадян, об`єднань громадян в обговоренні містобудівної документації, проектів окремих об`єктів і внесення відповідних пропозицій до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій; захист прав громадян та громадських організацій згідно із законодавством.

Таким чином, наявні матеріали свідчать про чисельні порушення законодавства України під час будівництва перелічених вище житлових комплексів, зокрема:

1.Вимог Земельного кодексу України:

-ч. 1 ст. 39 використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм;

-п. А ч. 1 ст. 91 власники земельних ділянок зобов`язані забезпечувати використання землі за цільовим призначенням.

1.Вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»:

-ч. 2 ст. 5 вимоги містобудівної документації є обов`язковими для виконання всіма суб`єктами містобудування;

-ч. 2 ст. 8 планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку;

-ч. 1 ст. 17 Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту;

-ч. 1 ст. 18 План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон;

-ч. 4 ст. 18 параметри використання території та будівель, запропонованих для розташування у межах декількох земельних ділянок або окремої земельної ділянки, зокрема функціональне призначення, граничні поверховість та площа забудови, можливе розміщення на ділянці, є обов`язковими для врахування під час зонування відповідної території.

-ч. 1 ст. 19 детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території;

-ч. 10 ст. 19 внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території;

-ч. 2 ст. 24 забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства;

-ч. 4 ст. 24 зміна цільового призначення земельної ділянки, яка не відповідає плану зонування території та/або детальному плану території забороняється;

-ч. 2 ст. 26 суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів;

-ч. 1 ст. 31 проектна документація на будівництво об`єктів розробляється, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником;

-ч.4ст.31 проектибудівництва об`єктів,які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягають обов`язковій експертизі;

-ч. 1 ст. 34 замовник має право виконувати будівельні роботи після видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками;

-ч. 1 ст. 37 право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля», підключення об`єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт.

3. Вимог Закону України «Про архітектурну діяльність»: ч. 1 ст. 9 будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об`єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

4. Вимог постанови КМУ від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»: п. 10 проекти будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягають обов`язковій експертизі.

Таким чином, наявність вищевикладених порушень може свідчити про факт здійснення громадянами ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , а також службовими особами підрядних, проектувальних підприємств, органів місцевого самоврядування міста Вишгород та Вишгородського району Київської області незаконних дій щодо будівництва об`єктів житлової та нежитлової нерухомості на території м. Вишгород, що спричиняє тяжкі наслідки державним та громадським інтересам.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що в проектно-дозвільній документації щодо будівництва вказаних житлових комплексів, документах щодо відведення та використання в м. Вишгород земельних ділянок під їх будівництво, а також документах щодо пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту містяться відомості, які мають суттєве та доказове значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, у зв`язку з чим виникла необхідність у їх вилученні в ІНФОРМАЦІЯ_11 , яка розташована за адресою: АДРЕСА_6 .

Слідчий в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином, подав слідчому судді заяву, в якій клопотання підтримав, просив задовольнити його в повному обсязі та розглянути дане клопотання у його відсутність.

Представник особи, у володінні якої перебувають речі та документи в судове засідання не викликався, з метою збереження документів.

На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось.

Вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, приходжу до висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч.1ст. 131 КПК Українизаходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Положеннямист. 132 КПК Українипередбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Згідно з ч.ч.1, 2ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої перебувають такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до п.6 ч.2ст. 160 КПК Україниу клопотанні зазначаються можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з п.2 ч.5ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч.7ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи, що вказані слідчим документи мають важливе значення для досудового розслідування кримінального провадження №12016110000000165 від 20.05.2016 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено необхідність застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів.

Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи, що вказані документи перебувають лише у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , разом з тим, вони можуть бути використані під час досудового розслідування кримінального провадження №12016110000000165 від 20.05.2016 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, як докази у даному кримінальному провадженні, за таких обставин, керуючись вимогами ст.ст.131,132,159-164 КПК України, слідчий суддя, -

п о с т а н о в и в:

клопотання начальника 2відділення 1відділу 1управління досудовогорозслідування Головногослідчого управлінняСБ Українипідполковника юстиції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за№12016110000000165 від 20.05.2016 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України - задовольнити.

Надати дозвіл начальнику 2 відділення 1 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України підполковнику юстиції ОСОБА_3 , а також слідчим слідчої групи з розслідування даного кримінального провадження: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 або за їх дорученням співробітникам оперативного підрозділу ГУ КЗЕ СБ України на тимчасовий доступ до речей та документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка розташована за адресою: АДРЕСА_6 з можливістю вилучення копій проектно-дозвільної документації щодо будівництва ЖК ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 , (земельні ділянки з кадастровими номерами 3221810100:01:192:0509, 3221810100:01:192:0514, 3221810100:01:192:0515), ЖК ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_2 , (земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:01:222:6001), ЖК ІНФОРМАЦІЯ_6 за адресою: АДРЕСА_3 , (земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:01:100:6001), ЖК ІНФОРМАЦІЯ_8 , за адресою: АДРЕСА_3 , (земельна ділянка з кадастровим номером 3221810100:01:104:6003), ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_10 », за адресою: АДРЕСА_4 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_4 (земельні ділянки 3221810100:01:256:0005; 3221810100:01:256:0006; 3221810100:01:256:0014; 3221810100:01:256:00015), документів щодо відведення та використання в м. Вишгород земельних ділянок під будівництво зазначених житлових комплексів, а також документів щодо пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту під час будівництва перелічених об`єктів житлового будівництва, а саме:

-заяв та звернень (з відповідними додатками) юридичних та фізичних осіб, протоколів та рішень відповідних депутатських комісій та сесій ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо відведення земельних ділянок, затвердження відповідних проектів землеустрою, зміни цільового призначення земельних ділянок, поділу та об`єднання земельних ділянок, передачі в оренду та в постійне користування;

-договорів оренди земельних ділянок (з додатками та змінами), укладених між ІНФОРМАЦІЯ_12 юридичними та фізичними особами, а також оформлених державних актів;

-документів щодо сплати земельних платежів (податків або орендної плати) юридичними чи фізичними особами за використання земельних ділянок, порядку розрахунку та визначення коефіцієнтів земельних платежів (податків або орендної плати);

-проектів землеустрою з відведення земельних ділянок юридичним або фізичним особам, технічної документації з перенесення їх меж в натуру (на місцевості);

-матеріалів щодо оформлення (переоформлення) права власності (землекористування) на земельні ділянки фізичними та юридичними особами;

-викопіювань з кадастрової бази відповідної території (з відображенням меж вказаних земельних ділянок, категорії, цільового призначення, кадастрових номерів, площ, адрес, реквізитів землекористувачів), інших наявних картографічних матеріалів;

-виписок з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки вказаних земельних ділянок за період з 2000 року по теперішній час.

-завдань на проектування, а також висновків (звітів) експертизи проектної документації, документації щодо внесення змін до проектів та проходження повторних або додаткових експертиз, експертиз коригування проекту, результатів їх розгляду, прийнятих рішень, виданих висновків з додатками;

-затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної та виконавчої документації на проведення будівельних робіт та її коригування;

-розрахунків визначення категорії складності, класу наслідків (відповідальності) об`єктів будівництва за вказаними адресами, виконаних проектною організацією та погоджених замовниками будівництва станом на початок виконання будівельних робіт;

-архітектурно-планувальних завдань, містобудівних розрахунків, містобудівних умов та обмеження забудови земельної ділянки;

-дозволів (декларацій, повідомлень) на початок виконання підготовчих і будівельних робіт;

-повідомлень про зміну даних у виданому дозволі (декларації, повідомленні);

-сертифікатів відповідності (декларацій про готовність), актів готовності закінчених будівництвом об`єктів;

-матеріалів, які слугували підставою для оформлення вказаних документів;

-технічних умов щодо приєднання до інженерних мереж об`єктів будівництва;

-витягів з містобудівного кадастру по вказаним земельним ділянкам;

-матеріалів проведених перевірок щодо дотримання вимог законодавства під час здійснення підготовчих та будівельних робіт об`єктів будівництва, введення об`єктів в експлуатацію та матеріалів претензійно-правової роботи;

-затвердженого порядку (положення) пайової участі забудовників у розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури на території м. Вишгород, рішення про його затвердження із змінами та доповненнями;

-заяв, звернень (з відповідними додатками) замовників будівництва перелічених житлових комплексів до ІНФОРМАЦІЯ_1 про намір взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури на території м. Вишгород;

-договорів про пайову участь замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Вишгорода (з додатками та додатковими угодами), укладених з ІНФОРМАЦІЯ_12 щодо перелічених вище об`єктів будівництва;

-документів, які підтверджують оплату замовниками будівництва визначеного розміру пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Вишгорода, а також передачу у комунальну власність об`єктів інженерної інфраструктури відповідно до договорів про пайову участь у розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури щодо перелічених вище об`єктів нерухомості;

-рішень ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо прийняття у комунальну власність об`єктів інженерної інфраструктури відповідно до договорів про пайову участь у розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури щодо перелічених вище об`єктів нерухомості;

-документальних матеріалів щодо присвоєння поштових адрес об`єктам завершеного будівництва (у т.ч. звернень забудовників зі всіма додатками та рішень ІНФОРМАЦІЯ_1 ) на вище зазначених земельних ділянках.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.

Роз`яснити особі, у володінні якої перебувають речі та документи, що відповідно до ч. 1ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення в частині надання дозволу на вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

В іншій частині ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.02.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу80325870
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —761/6681/19

Ухвала від 18.02.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Кіпчарський О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні