Постанова
від 26.02.2019 по справі 761/6716/19
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/6716/19

Провадження № 3/761/2043/2019

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 лютого 2019 року cуддя Шевченківського районного суду м. Києва Овсеп'ян Т.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючого на посаді керівника політичної партії Україна завтра , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 /гурт./, раніше не притягувався до адміністративної відповідальності,

за ч.1 ст.188 46 КУпАП,

В С Т А Н О В И В :

25.01.2019 року головним спеціалістом відділу роботи із політичними партіями, що не отримують державне фінансування на статутну діяльність Департаменту з питань запобігання політичній корупції Національного агентства ОСОБА_2 складено протокол про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.188 46 КУпАП, а саме: ненадання у встановлені ч.4 ст.12 Закону України Про запобігання корупції строки інформації, документів на вимогу Національного агентства.

Перевіривши протокол про адміністративне правопорушення №50-25/104 та долучені до нього матеріали, суд приходить до висновку про наявність підстав для направлення матеріалів справи до Національного агентства з питань запобігання корупції для належного оформлення, виходячи з наступного.

Відповідно до положень ст.254 КУпАП, зокрема: про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Згідно зі статтею 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Власноручно викладені цією особою пояснення та зауваження додаються до протоколу, про що до нього вноситься відповідний запис із зазначенням кількості аркушів, на яких подано такі пояснення та/або зауваження.

Як вбачається з матеріалів справи, протокол про адміністративне правопорушення та додатки до нього не відповідають зазначеним вище вимогам закону.

Так, в порушення ст.254 КУпАП копія протоколу ОСОБА_1 під розписку не вручена, відповідно до вимог ст.256 КУпАП - права і обов'язки, передбачені ст.268 КУпАП, не роз'яснені, відсутній підпис особи, яка притягається до відповідальності, та пояснення щодо обставин адміністративного правопорушення.

Крім того, в матеріалах справи містяться лише копії листів про направлення поштою копії протоколу ОСОБА_1, разом з тим, розписка саме про отримання останнім протоколу про адміністративне правопорушення відсутня.

Крім того, суд звертає увагу, що у матеріалах справи містяться ксерокопії документів, які належним чином не завірені.

Враховуючи наведене, суд позбавлений можливості всебічно, повно та об'єктивно з'ясувати всі обставини справи, та вирішити її в точній відповідності з законом.

За таких обставин матеріали справи з протоколом про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 необхідно повернути для належного оформлення, виконання вимог ст.ст.254, 256, 268 КУпАП.

На підставі викладеного й керуючись ст. ст. 254, 256, 278 КУпАП, суддя,

П О С Т А Н О В И В :

Матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.188 46 КУпАП повернути до Національного агентства з питань запобігання корупції для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя

Дата ухвалення рішення26.02.2019
Оприлюднено08.03.2019
Номер документу80326020
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/6716/19

Постанова від 22.07.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Бугіль В. В.

Постанова від 26.04.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Слободянюк П. Л.

Постанова від 04.04.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Макаренко І. О.

Постанова від 26.02.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Овсеп"ян Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні