Справа № 761/6270/19
Провадження № 3/761/1975/2019
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 березня 2019 року суддя Шевченківського районного суду м. Києва Овсеп'ян Т.В., за участю захисника ОСОБА_1, розглянувши матеріали справи, яка надійшла з Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1, працюючого керівником політичної партії Партія зелених України , до адміністративної відповідальності раніше не притягувався,
за ст. 212-21 КУпАП,
В С Т А Н О В И Л А:
Головним спеціалістом відділу моніторингу діяльності політичних партій та супроводу виявлених порушень Департаменту з питань запобігання політичній корупції Журавель В.В. 28.01.2019 року складено протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_2 за ст.212-21 КУпАП, який порушив встановлений порядок подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру.
За результатами аналізу звіту політичної партії ПАРТІЯ ЗЕЛЕНИХ УКРАЇНИ про майно, доходи, витрати, і зобов'язання фінансового характеру за III квартал 2018 року встановлено, що оформлення Звіту, включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, оскільки містять грубі порушення встановлених вимог щодо оформлення, відповідно до абзацу третього, шостого пункту 3 розділу II Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 08.09.2016 №26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2016 за №1264/29394, а саме: подання Звіту без відомостей про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру щодо 94 місцевих організацій політичної партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, зазначене є порушенням частини дев'ятої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні , підпункту 1 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 №2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за №1185/29315.
Крім того, допущено наступні порушення:
На титульній сторінці Звіту Кіровоградської обласної організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 24708695) міститься інформація про рахунок № 26006060065871 який відкрито в Кіровоградській філії КБ ПриватБанк МФО 323583, проте до Звіту Кіровоградської обласної організації Партії Зелених України не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.
На титульній сторінці Звіту Київської міської організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 20078731) міститься інформація про рахунок № 26002056207665 який відкрито в ПАТ КБ ПриватБанк Київською міською організацією Партії Зелених України , проте до Звіту Київської міської організації не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.
На титульній сторінці Звіту Одеської обласної організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 25052417) міститься інформація про рахунок № 26001215301 який відкрито в ПАТ Марфин Банк , МФО 328168 Одеською обласною організацією Партії Зелених України , проте до Звіту Одеської обласної організації не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.
На титульній сторінці Звіту Полтавської обласної організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 25159977) міститься інформація про рахунок № 26429054500325 який відкрито в ПАТ КБ ПриватБанк Полтавською обласною організацією Партії Зелених України , проте до Звіту Полтавської обласної організації не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.
На титульній сторінці Звіту Херсонської обласної організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 24104098) міститься інформація про рахунок № 26000581134001 який відкрито в ПАТ КБ ПриватБанк МФО 352479 Херсонською обласною організацією Партії Зелених України , проте до Звіту Херсонської обласної організації не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.
На титульній сторінці Звіту Вінницької обласної організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 25496717) міститься інформація про рахунок № 26008055312931 який відкрито в ВФ ЗАТ КБ ПриватБанк МФО 302689 Вінницькою обласною організацією Партії Зелених України , проте до Звіту Вінницької обласної організації не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.На титульній сторінці Звіту Одеської міської організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 25829165) міститься інформація про рахунок № 26001215301 який відкрито в ПАТ Марфин Банк МФО 328168 Одеською міською організацією Партії Зелених України , проте до Звіту Одеської міської організації не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.
На титульній сторінці Звіту Закарпатської обласної організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 22079663) міститься інформація про рахунок № 26003000005388 який відкрито в ВАТ ЕлектронБанк МФО 325213, Закарпатською обласною організацією Партії Зелених України , проте до Звіту Закарпатської обласної організації не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.
На титульній сторінці Звіту Миколаївської обласної організації Партії Зелених України (код ЄДРПОУ 23629775) міститься інформація про рахунок № 2600100106299 який відкрито в філії АТ УкрексімБанк МФО 326739, Миколаївською обласною організацією Партії Зелених України , проте до Звіту Миколаївської обласної організації не додано довідку установи банку про рух коштів по рахунку, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону.
Таким чином, своїми діями ОСОБА_2 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене статтею 212-21 КУпАП.
В судове засідання ОСОБА_2 не з'явився, направив до суду заяву про розгляд справи у його відсутності за станом здоров'я.
Захисник ОСОБА_1, який діє в інтересах ОСОБА_2, в суді заявив клопотання про звільнення останнього від адміністративної відповідальності в порядку ст.22 КУпАП, обґрунтовуючи тим, що ОСОБА_2 визнає вину у вчиненому правопорушенні, пояснює його тим, що для великої розгалуженої структури партії важко досягти належного контролю за всіма структурними утвореннями партії. ОСОБА_2 є пенсіонером, до адміністративної відповідальності притягується вперше, листом голові Національного агентства з питань запобігання корупції повідомив, що порушення в протоколі про адміністративне правопорушення №50-25/118 від 28.01.2019 року будуть усунуті та відображені під час подачі відповідного звіту за I квартал 2019 року.
У зв'язку з наведеним, просив звільнити ОСОБА_2 від адміністративної відповідальності у зв'язку із малозначністю скоєного ним адміністративного правопорушення та обмежитись усним зауваженням.
Заслухавши думку захисника, вивчивши протокол про адміністративне правопорушення та долучені до нього документи, суд приходить до наступного висновку.
Згідно зі ст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст.252 КУпАП, оцінка доказів здійснюється органом (посадовою особою) за своїм внутрішнім переконанням, яке повинно ґрунтуватися на всебічному, повному та об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Як встановлено у судовому засіданні, ОСОБА_2, перебуваючи на посаді керівника політичної партії Партія зелених України , здійснив подання Звіту без відомостей про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру щодо 94 місцевих організацій політичної партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, чим порушив частину дев'яту статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні , підпункту 1 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 №2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за №1185/29315. Крім того, не було долучено до Звіту довідки установи банку про рух коштів на рахунках обласних організацій партії.
Крім того, вина ОСОБА_2 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.212-21 КУпАП, підтверджується матеріалами справи про адміністративне правопорушення у їх сукупності.
Вирішуючи питання про накладення адміністративного стягнення, судом враховується наступне.
Так, суд приймає до уваги характер вчиненого правопорушення та конкретні обставини справи, зокрема те, що листом від 28.02.2019 року голові Національного агентства з питань запобігання корупції повідомив, що порушення в протоколі про адміністративне правопорушення №50-25/118 від 28.01.2019 року будуть усунуті та відображені під час подачі відповідного звіту за I квартал 2019 року.
Також судом враховуються дані про особу правопорушника, який вперше притягується до адміністративної відповідальності, є пенсіонером, його відношення до скоєного, яке полягає у визнанні вини та розкаянні.
Наведені обставини визнаються судом такими, що пом'якшують відповідальність особи.
Обставин, що обтяжують відповідальність ОСОБА_2, не наведено.
Враховуючи, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчинення нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами, з урахуванням даних про особу порушника, те, що ОСОБА_2 адміністративне правопорушення передбачене ст.212-21 КУпАП вчинив вперше та раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, те, що негативних наслідків в результаті дій останнього не настало, а допущене порушення усувається ним самостійно, відсутність обставин, які обтяжують відповідальність, суд приходить до висновку про можливість звільнення ОСОБА_2 від адміністративної відповідальності, передбаченої ст. 212-21 КУпАП на підставі ст. 22 КУпАП у зв'язку із малозначністю скоєного адміністративного правопорушення.
Враховуючи викладене та керуючись ст.ст.22, 33-36,ст. 212-21, 283-285 КУпАП,
П О С Т А Н О В И Л А:
Провадження у справі про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, закрити, звільнивши його від адміністративної відповідальності, та обмежитись усним зауваженням.
Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Апеляційна скарга подається до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2019 |
Оприлюднено | 12.03.2019 |
Номер документу | 80357112 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Овсеп"ян Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні