Рішення
від 05.03.2019 по справі 903/924/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

05 березня 2019 р. Справа № 903/924/18

Господарський суд Волинської області у складі судді Костюк С. В., за участі секретаря судового засідання Коритан Л.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження справу №903/924/18

за позовом Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" в особі Волинської філії ПАТ "Укртелеком"

до відповідача: Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України у Волинській області

про стягнення 31969,48 грн.,

за участю представників-учасників справи:

від позивача: ОСОБА_1, довіреність №4033 від 26.12.2018р., ордер серії ЛВ №143307 від 28.02.2019р.;

від відповідача: ОСОБА_2, довіреність № 25 від 02.01.2019 року.

Права та обов'язки учасникам судового процесу роз'яснені відповідно до ст.ст. 42, 46 ГПК України.

Відводу складу суду не заявлено.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.

Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу «Діловодство суду» .

Суть спору: Позивач - Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Волинської філії звернувся до суду з позовною заявою до Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України у Волинській області про стягнення 31969,48 грн. заборгованості за користування кабельною каналізацією електрозв'язку.

Ухвалою Господарського суду Волинської області від 18.12.2018 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 15.01.2019 року і зобов'язано відповідача надати відзив на позов, позивача - відповідь на відзив.

Ухвалою Господарського суду Волинської області від 15.01.2019 року відкладено підготовче засідання на 12.02.2019 року і зобов'язано відповідача надати суду заперечення на відповідь на відзив позивача.

Ухвалою Господарського суду Волинської області від 12.02.2019р. закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 05.03.2019р..

26.02.2019р. позивач через відділ документального забезпечення та контролю, подав додаткові пояснення та заперечення №26-13-1-60/18-04 з додатками, які долучені судом до матеріалів справи.

04.03.2019р. відповідач через відділ документального забезпечення та контролю, подав клопотання, яке долучено судом до матеріалів справи.

Представник позивача в судовому засіданні 05.03.2019 року позов підтримав з підстав викладених у позовній заяві №378-13-1-60/18-04 від 11.12.2018р., відповіді на відзив №03-13-1-60/18-04 від 09.01.2019р., додаткових поясненнях №08-13-1-60/18-04 від 06.02.2019р. та №26-13-1-60/18-04 від 25.02.2019р., представник відповідача позов заперечив з підстав викладених у відзиві б/н від 04.01.2019р., в запереченні на відповідь на відзив б/н від 08.02.2019р. та в клопотанні б/н від 04.03.2019р..

Згідно ч.2 ст. 195 ГПК України суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.

В силу вимог ч.1 ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, 1950 року, учасником якої є Україна, кожен при вирішенні судом питання щодо його цивільних прав та обов'язків має право на судовий розгляд упродовж розумного строку.

Обов'язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінки сторін, предмету спору (§ 66-69 рішення Європейського суду з прав людини від 08.11.2005р. у справі "Смірнова проти України").

Відповідно до ст. 2 Господарського процесуального кодексу України, одним із основних завдань господарського судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення справ з метою захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Враховуючи вищенаведене, строки розгляду справи по суті, заслухавши думку представників сторін, дослідивши матеріали справи, господарський суд, -

в с т а н о в и в:

04.03.2015р. між ПАТ Укртелеком в особі Волинської філії ПАТ Укртелеком (далі - Укртелеком) та Управлінням Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України у Волинській області (далі - Замовник) було укладено договір про надання в користування кабельної каналізації електрозв'язку ПАТ Укртелеком № 198/16-198 з додатками (далі - Договір) (а.с.11-16).

У відповідності до умов договору позивач надав відповідачу в користування канали кабельної каналізації електрозв'язку (далі - ККЕ) на ділянках згідно з додатками: № 1/1, № 2/1, № 3/1. № 4/1 до Договору.

Згідно з п.п.1.1, 1.2 Договору кабельна каналізація електрозв'язку (ККЕ) це обладнання та споруди Укртелекому, призначені для прокладання, монтажу та експлуатаційного обслуговування кабелів телекомунікацій, що включають трубопроводи, закладні та оглядові пристрої в колодязях, кабельних шафах, шахтах, колекторах, мостах, естакадах, тунелях, будівлях, а також приміщення для вводу кабелів і розміщення лінійного обладнання; канал кабельної каналізації електрозв'язку це окремо виділені місця в колекторах, телекомунікаційних колодязях, тунелях, акведуках, шляхопроводах, на мостах, мостових переходах, естакадах, трубопроводах, а також інші надземні та підземні інженерні споруди, що призначені для прокладання або використовуються для прокладання магістральних, з'єднувальних та розподільних проводових і оптоволоконних кабелів електрозв'язку, а також розміщення супутніх лінійних технічних засобів телекомунікацій.

В п.2.1, 2.2 Договору сторони узгодили, що предметом вказаного договору є технічні, організаційні та економічні умови надання в користування ККЕ Укртелекому, також Укртелеком відповідно до умов цього договору надає замовнику в користування ККЕ, що передбачає виконання комплексу організаційно-технічних заходів та надання таких послуг:

- бронювання місця в ККЕ Укртелекому;

- погодження робочого проекту;

- технічний нагляд за роботою Замовника в ККЕ Укртелекому;

- надання місця в каналі ККЕ Укртелекому;

- використання ККЕ Укртелекому.

Відповідно до п.п.2.3, 2.4 Договору замовник зобов'язувався оплачувати послуги відповідно до умов цього договору, додатків до нього та додаткових угод; сторони в рамках договору взаємодіяли відповідно до Порядку використання технічних засобів телекомунікацій і ресурсів телекомунікаційних мереж в інтересах держави системи урядового зв'язку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2005р. №805 та інших нормативно-правових актів України.

Згідно з п.3.2.1, п.3.2.2 Договору замовник зобов'язувався своєчасно та в повному обсязі здійснювати оплату за цим договором відповідно до умов та вимог чинного законодавства України, на підставі виставлених Укртелекомом рахунків та підписаних сторонами актів виконаних робіт (наданих послуг); повернути підписаний акт виконаних робіт (наданих послуг) протягом п'яти робочих днів з дня отримання акту або надати обґрунтовані причини його не підписання. У разі неповернення акту виконаних робіт (наданих послуг) в зазначений термін, акт вважався підписаним.

В п.3.4.3 Договору передбачено, що замовник мав право отримати оплачене місце в каналі ККЕ Укртелекому та використовувати його протягом строку дії договору.

П.4.1. Договору встановлено, що ціна договору складається із сумарної вартості послуг, передбачених цим договором і визначалася відповідними додатками до цього договору. Вартість послуг визначалася на підставі граничних тарифів на надання в користування кабельної каналізації електрозв'язку операторів телекомунікацій, затверджених рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації. Граничні тарифи застосовуються для здійснення розрахунків за договором з дня набрання ними чинності або внесення до них змін.

Відповідно до п.п.4.8, 4.9 Договору вартість послуг з використання ККЕ визначалася відповідно до граничних тарифів та встановлювалася в додатках № 4/1 до Договору. Оплату послуги з використання ККЕ замовник здійснював щомісячно не пізніше 25 числа місяця, що настає за розрахунковим, на підставі виставлених Укртелекомом рахунків та підписаних сторонами актів виконаних робіт (наданих послуг).

П.10.1 встановлено, що договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2015 року. Умови цього договору застосовуються до відносин сторін, які виникли з 1 січня 2015 року.

Згідно п.10.3 Договору закінчення строку дії договору або його дострокове припинення не звільняє Замовника від виконання грошових зобов'язань, які виникли під час дії Договору.

ПАТ Укртелеком в особі Волинської філії ПАТ Укртелеком на виконання умов Договору надало Управлінню Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України у Волинській області в користування ККЕ, а Управління відповідно до п.п.3.2.1, 4.8, 4.9 договору здійснювало оплату за користування ККЕ протягом 2015 року, зокрема 19.01.2016р. була сплачена сума - 1300,39грн., яка погасила нарахування за грудень 2015р. в сумі 1175,15грн. та частково оплатила отримані послуги в січні 2016р. в сумі 125,24грн.(а.с.67-68).

Пунктом 2 розділу І Правил надання в користування кабельної каналізації електрозв'язку, затверджених рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації 23.08.2012 № 428 (у редакції виникнення заборгованості) (далі - Правила) використання ККЕ це послуга постачальника з надання замовнику у користування місця у каналі ККЕ на договірних умовах на певний строк. Замовник це суб'єкт господарювання, який отримує у постачальника на договірних засадах послуги з надання в користування ККЕ. Постачальник це оператор, провайдер телекомунікацій, що є власниками (володільцями) ККЕ і на договірних умовах надають в користування ККЕ замовникам для власних потреб або для надання телекомунікаційних послуг.

З огляду на положення наведених норм, використання ККЕ є послугою, яка надається постачальником, а укладений сторонами Договір № 198/16-198 від 04.03.2015р. про надання в користування кабельної каналізації електрозв'язку є договором про надання послуг та крім загальних положень щодо послуг і зобов'язань за Господарським і Цивільним кодексами України, підпадає під регулювання спеціальними нормами Закону України Про телекомунікації і Правилами надання в користування ККЕ.

В ч.8 розділу V Правил надання в користування кабельної каналізації електрозв'язку зазначено, що вивільнення ресурсів зайнятої ККЕ відбувається у разі розірвання договору про надання в користування ККЕ або закінчення строку його дії. Замовник зобов'язаний демонтувати кабелі електрозв'язку протягом двадцяти робочих днів з дня розірвання договору або закінчення строку його дії, якщо договором не визначено інше.

При цьому, постачальник не має права самостійно демонтувати кабелі зв'язку замовника, якщо останній є бюджетною установою.

Згідно ч.2 ст.38 Закону України Про телекомунікації відключення кінцевого обладнання підрозділам Міністерства оборони України, Служби безпеки України, Державного бюро розслідувань, Національного антикорупційного бюро України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної служби спеціального зв'язку та захисіу інформації України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сферах цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, захисту державного кордону, з'єднувальних ліній служб екстреного виклику здійснюється в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

У п.7 Порядку відключення кінцевого обладнання спеціальних користувачів та з'єднувальних ліній служб секретного виклику, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004р. №607 зазначено, що відключення обладнання забороняється у разі, коли це може призвести до порушення умов функціонування спеціальних користувачів або коли обладнання забезпечує функціонування засекреченого, шифрованого, спеціального та урядового зв'язку.

Отже, як вбачається з вищенаведеної норми відповідач по закінченню строку дії договору мав право та був зобов'язаний самостійно здійснити демонтаж кабелів з ККЕ позивача протягом 20 робочих днів з моменту припинення строку дії договору, тобто до 01.02.2016р. (з врахуванням святкових і вихідних днів).

Судом встановлено, що по закінченню дії Договору 31.12.2015р. відповідач не припинив використання ККЕ ПАТ Укртелекому , не звільнив займану ККЕ, не провів демонтаж своїх кабелів електрозв'язку, з будь - якими заявами стосовно надання дозволу на проведення демонтажу кабелів із ККЕ ПАТ Укртелеком не звертався, продовжував користуватись ККЕ протягом 2016р.- 2017р. і продовжує користування ККЕ в 2018р.(Договір №12-623/18 про надання в користування кабельної каналізації електрозв'язку ПАТ Укртелеком (а.с.155-163)), що не заперечується сторонами.

Також враховуючи, що відповідач є бюджетною установою, позивач не мав права самостійно проводити роботи з демонтажу кабелів електрозв'язку, які знаходяться в ККЕ ПАТ Укртелеком , що дозволило відповідачу виконувати свої основні завдання щодо забезпечення в установленому порядку урядовим зв'язком Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем'єр-міністра України, інших посадових осіб органів державної влади, місцевого самоврядування, органів військового управління, керівників підприємств, установ і організацій у мирний час, в умовах надзвичайного та воєнного стану, а також у разі виникнення надзвичайної ситуації; забезпечення функціонування, безпеки та розвитку державної системи урядового зв'язку і Національної системи конфіденційного зв'язку.

За період 01.01.2016р.-31.12.2017р. між позивачем та відповідачем було проведено звірку обсягів кабельної каналізації електрозв'язку, які використовував відповідач для розміщення власних кабелів зв'язку.

В результаті між сторонами було без зауважень підписано та скріплено печатками акти звіряння обсягів кабельної каналізації електрозв'язку ПАТ Укртелеком , які використовувало Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України у Волинській області для розміщення власних кабелів зв'язку.

В даних актах, сторони погодили вартість наданих відповідачу послуг по користуванню ККЕ Укртелекому, а саме протягом січня-грудня 2016р. на загальну суму 16 283,02 грн.(а.с.17-41) та протягом січня-грудня 2017р. на загальну суму 15811,70 грн. (а.с.42-65), а тому враховуючи переплату за січень 2016р., сума заборгованості за період з січня 2016р. по грудень 2017р. становить 31969,48 грн. (16283,02грн.+15811,70грн.-125,24грн.).

Нарахування за користування кабельної каналізації електрозв'язку проведено позивачем з врахуванням Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) від 16.05.2017 року № 250, яким рекомендовано ПАТ Укртелеком при визначені ціни договору про надання в користування ККЕ застосовувати Граничні тарифи на надання в користування кабельної каналізації електрозв'язку операторів телекомунікацій, затверджені рішенням НКРЗІ від 30.12.2013 № 861 та зареєстровані у Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за № 230/25007, із застосуванням коефіцієнту зменшення 0.2, як для організацій, що утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів.

З метою досудового врегулювання спору позивач на адресу відповідача направляв претензії з вимогами сплатити заборгованість, яка виникла за користування кабельної каналізації електрозв'язку ПАТ Укртелеком за період 2016р. -2017р., проте останні залишенні відповідачем без виконання.

Викладені обставини слугували підставою для звернення Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" в особі Волинської філії з позовом до господарського суду про стягнення з відповідача плати за використання ККЕ в період з 01.01.2016р. по 31.12.2017р. в сумі 31969,48 грн.

Відповідно до ст. 13 Конституції України держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.

За нормами Господарського кодексу України (далі - ГК України) господарські зобов'язання, серед яких майново-господарські зобов'язання, можуть виникати, зокрема: безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність; з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать; інших дій суб'єктів, а також внаслідок подій, з якими закон пов'язує настання правових наслідків у сфері господарювання (ст. ст. 173-175 ГК України).

Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів (ч.7 ст. 179 Господарського кодексу України).

Відповідно до частин 1, 3 ст. 11 Цивільного кодексу України, цивільні права та обовязки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обовязки. Цивільні права та обовязки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.

За змістом частин 1, 2 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов'язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

Статтями 525, 526 Цивільного кодексу України передбачено, що одностороння відмова від зобов'язання не допускається. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства.

Як визначено в с. 617 Цивільного кодексу України, особа, яка порушила зобов'язання, звільняється від відповідальності за порушення зобов'язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або не переробної сили. Не вважається випадком, зокрема, недодержання своїх обов'язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов'язання, відсутність у боржника необхідних коштів.

За змістом ч. 1 ст. 167 та ст. 170 Цивільного кодексу України, держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Держава набуває і здійснює цивільні права та обов'язки через органи державної влади у межах їхньої компетенції, встановленої законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Статтею 1 Закону України Про телекомунікації визначено, що кабельна каналізація це обладнання та споруди, призначені для прокладання, монтажу та експлуатаційного обслуговування кабелів телекомунікацій, що включають трубопроводи (канали кабельної каналізації), закладні та оглядові пристрої в колодязях, кабельних шафах, шахтах, колекторах, мостах, естакадах, тунелях, будівлях, а також приміщення для вводу кабелів і розміщення лінійного обладнання.

Відповідно до ч. 7 ст. 27 Закону України Про телекомунікації , оператори телекомунікацій, незалежно від форм власності, в першу чергу надають у користування на договірних засадах ресурси своїх мереж державній системі урядового зв'язку, національній системі конфіденційного зв'язку органам з надзвичайних ситуацій, безпеки, оборони, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Державному бюро розслідувань у порядку, встановленому ЦОВЗ.

Розділом VI Правил встановлено, що за надані постачальником послуги з надання в користування ККЕ замовник здійснює їх оплату згідно з договором про надання в користування ККЕ. НКРЗІ встановлює тарифи на надання в користування ККЕ, які передбачають надання замовнику послуг з: розробки та видачі ТУ; погодження робочого проекту; технічного нагляду постачальником ККЕ; бронювання місця в ККЕ; надання місця в каналі ККЕ; використання ККЕ. Надання в користування ККЕ здійснюється постачальником за тарифами, встановленими НКРЗІ з дня набрання ними чинності або внесення змін до них.

Пунктом 4 ч. 2 ст. 66 Закону України Про телекомунікації визначено, що державному регулюванню шляхом встановлення граничних або фіксованих тарифів підлягають тарифи на надання в користування кабельної каналізації електрозв'язку операторів телекомунікацій.

Таким чином, користування ККЕ є платною послугою за регульованим тарифом. Чинне законодавство не передбачає безоплатного користування ККЕ, а отже суб'єкти, якими отримано послуги з надання в користування ККЕ, зобов'язані оплатити такі послуги за встановленим тарифом. Припинення строку дії договору, за яким надано в користування ККЕ, саме по собі не може бути підставою для звільнення замовника від оплати отриманих послуг.

Також частиною 1 статті 1 Закону України Про телекомунікації передбачено, що власник (володілець) ККЕ це суб'єкт господарювання, у власності (володінні) якого перебувають уся інфраструктура кабельної каналізації електрозв'язку або окремі її елементи, набуті на належній правовій підставі, призначені для забезпечення доступу до телекомунікаційної мережі загального користування.

Згідно з Правилами постачальником у правовідносинах з надання в користування ККЕ є оператор, провайдер телекомунікацій, що є власниками (володільцями) ККЕ.

Право позивача на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій, зокрема, надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку міжнародного, міжміського на всій території України засвідчено ліцензією серії АЕ № 521977 виданою 21.09.2015 Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, строком дії до 17.09.2020р. (а.с.100).

У володінні ПАТ Укртелеком перебувають ККЕ, які передано відповідачу в користування за договором, в матеріалах справи відсутні будь-які докази, які б свідчили про право власності на відповідні ККЕ інших осіб, включаючи право власності держави, позивач є фактичним володільцем відповідного майна, обліковує його на балансі та незаконність такого володіння матеріалами справи не підтверджена.

Також в матеріалах справи відсутні докази того, що між сторонами вирішується спір, докази передання будь-якого спору на вирішення до компетентного органу відсутні, тоді як за пунктом 8 розділу V Правил демонтаж та видалення кабелю із ККЕ забороняються лише до вирішення спору у встановленому законодавством порядку.

Згідно ч.1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Статтею 86 ГПК України передбачено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість , достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Оцінюючи подані стороною докази, що ґрунтуються на повному, всебічному й об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, беручи до уваги, що відповідач по закінченню строку дії договору не демонтував свої кабелі з ККЕ ПАТ Укртелеком , продовжив користуватися ККЕ після закінчення строку дії Договору, а тому відповідач отримував надані позивачем послуги, а позивач нарахував відповідачу плату за таке користування, у зв'язку з чим суд дійшов висновку, що заявлена позивачем вимога про стягнення з відповідача 31969,48 грн. підставна та підлягає до задоволення.

Доводи відповідача, наведені у відзиві б/н від 04.01.2019р., в запереченні на відповідь на відзив б/н від 08.02.2019р. та в клопотанні б/н від 04.03.2019р. спростовуються встановленими судом з матеріалів справи обставинами, на які суд посилався при задоволенні даного позову.

Згідно ст. 129 ГПК України судовий збір в сумі 1762 грн. покладається на відповідача.

Керуючись ст.ст. 129, 236-242 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

в и р і ш и в:

1. Позов задоволити повністю.

2. Стягнути з Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України у Волинській області (43021, Волинська обл., місто Луцьк, вул. Івана Огієнка, будинок 2, код ЄДРПОУ 34745031) на користь Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" в особі Волинської філії ПАТ "Укртелеком" (01601, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 18, код ЄДРПОУ 21560766) 31969,48 грн. заборгованості за користування кабельною каналізацією електрозв'язку за періоди з 01.01.2016 по 31.12.2017, а також 1762 грн. витрат по судовому збору.

3. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч.ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складання повного тексту рішення до Північно-західного апеляційного господарського суду.

Повний текст рішення складено

12.03.2019

Суддя С. В. Костюк

Дата ухвалення рішення05.03.2019
Оприлюднено12.03.2019
Номер документу80365025
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 31969,48 грн

Судовий реєстр по справі —903/924/18

Ухвала від 18.12.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Судовий наказ від 03.04.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Рішення від 05.03.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 12.02.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 15.01.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні