ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
25.02.2019Справа № 910/14763/18
Господарський суд міста Києва у складі головуючого судді: Літвінової М.Є.,
за участю секретаря судового засідання: Зінчук С.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за позовом Заступника керівника Первомайської місцевої прокуратури Харківської
області в інтересах держави
до Приватного підприємства Страда Стар
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача
Державна служба України з безпеки на транспорті
про стягнення 19 962, 44 грн.
Представники учасників справи:
від прокуратури: Колодчина Р.В.;
від відповідача: Дем'яненко М.В.;
від третьої особи: Слободян Ю.О.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Заступник керівника Первомайської місцевої прокуратури Харківської області звернувся до господарського суду міста Києва з позовом до Приватного підприємства Страда Стар (далі - відповідач) про стягнення 19 962, 44 грн. плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Прокурор посилається на те, що 16.11.2017 проведено габаритно-ваговий контроль автомобіля, який належить відповідачу, та встановлено перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів. Зафіксовано навантаження на строєну ось 24,35 т. при нормативно допустимих 22 т. На підставі зазначеного посадовими особами Державної служби України з безпеки на транспорті (далі - Укртрансбезпека) нараховано відповідачу плату за проїзд автомобільними дорогами транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні. Відповідач вказану плату добровільно не сплатив. Враховуючи, що законодавством України не передбачено механізму примусового стягнення Укртрансбезпекою та її територіальними підрозділами плати за проїзд великовагових та (або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування у випадку несплати у добровільному порядку, а також той факт, що несплата коштів тягне за собою ненадходження коштів до Державного бюджету України, що суттєво порушує інтереси держави, прокурор вирішив звернутись до суду з даним позовом на захист інтересів держави.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 14.11.2018 відкрито провадження у справі № 910/14763/18, вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, на підставі статті 50 Господарського процесуального кодексу України залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Державну службу України з безпеки на транспорті, судове засідання призначено на 05.12.2018 року.
У судовому засіданні 05.12.2018 року оголошено перерву до 14.01.2019 року.
14 січня 2019 року через відділ діловодства господарського суду міста Києва представником відповідача подано відзив на позовну заяву, відповідно до змісту якого відповідач проти задоволення позову заперечує, оскільки:
- Управління Укртрансбезпеки у Харківській області, її посадові та службові особи не мали юридичного права (повноважень) проводити рейдову перевірку 16.11.2017 року на ділянці автомобільної дороги М-29 Харків-Красноград-Перещепино 40 км + 233 м, оскільки таке місце розташування посту не визначено графіком проведення рейдових перевірок, які здійснюються територіальними органами Державної служби безпеки на транспорті у період з 13.11.2017 року по 19.11.2017 року, затвердженого наказом Голови Державної служби України з безпеки на транспорті № 1077 від 09.11.2017;
- враховуючи незаконність дій інспекторів Управління Укртрансбезпеки у Харківській області усі складені ними первинні документи, якими обґрунтовуються позовні вимоги, зокрема акт № 0010093 від 16.11.2017 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, довідка про результати здійснення габаритно-вагового контролю № 0023093 від 16.11.2017, розрахунок плати за проїзд - є незаконним і як наслідок безпідставними;
- виставлення посту працівниками Управління Укртрансбезпеки у Харківській області на конкретній ділянці місцевості є невипадковим, оскільки ділянка автомобільної дороги М-29 Харків-Красноград-Перещепино 40 км + 233 м, де був встановлений незаконний пост перевірки, розташовано на підйомі під гору, тобто вже є певний кут нахилу дороги. При перевезенні вантажу в рідкому стані цистерною (газ, бензин, бітум в рідкому стані тощо) при підйомі (заїзді) транспортного засобу що перевозить рідину або вантаж під гору, рідина (або інший вантаж) за законами фізики починає перерозподілятися на задню частину автомобіля, тобто йде перерозподіл ваги із передньої частини автомобіля на задню частину, зокрема на задню ось автомобіля. Виходячи з акту № 0010093 від 16.11.2017 чітко видно перерозподіл ваги із передньої частини автомобіля, яка несе основне навантаження автомобіля, на задню частину автомобіля, чим і було викликано перевищення навантаження на задню ось автомобіля.
У судовому засіданні 14.01.2019 року оголошено перерву до 30.01.2019 року.
28 січня 2019 року від прокуратури надійшла відповідь на відзив, відповідно до змісту якої прокурор вважає викладені у відзиві на позов аргументи відповідач безпідставними.
30 січня 2019 року через відділ діловодства господарського суду міста Києва представником третьої особи подані письмові пояснення щодо заявленого позову, відповідно до змісту яких третя особа просить позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
У судовому засіданні 30.01.2019 року оголошено перерву до 25.02.2019 року.
25 лютого 2019 року через відділ діловодства господарського суду міста Києва представником відповідача подані пояснення щодо заявленого позову.
У судовому засіданні 25.02.2019 року представник прокуратури позовні вимоги підтримав у повному обсязі.
Представник відповідача у судовому засіданні 25.02.2019 року проти задоволення позову заперечив.
Представником третьої особи у судовому засіданні 25.02.2019 року надані пояснення щодо заявлених позовних вимог та заперечень на позов.
У судовому засіданні 25.02.2019 року проголошено вступну та резолютивні частини рішення.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, що мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши усні пояснення сторін, господарський суд міста Києва,-
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до частини 2 статті 29 Закону України Про дорожній рух з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів.
Положеннями статті 6 Закону України Про автомобільний транспорт визначено, що центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті; габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.
Процедура здійснення державного контролю за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, виконанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення на міжобласних автобусних маршрутах, вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами визначена Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2016.
Пунктом 4 вищевказаного Порядку встановлено, що державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Відповідно до пункту 3 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.
Габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів (підпункт 4 пункту 2 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007).
Наказом Державної служби України з безпеки на транспорті № 1077 від 09.11.2017 Про затвердження щотижневого графіка проведення рейдових перевірок, які здійснюються територіальними органами Державної служби України з безпеки на транспорті було затверджено графік проведення рейдових перевірок, які здійснюються територіальними органами Державної служби України з безпеки на транспорті у період з 13.11.2017 по 19.11.2017.
Відповідно до абзацу 11 пункту 20 Графіка проведення рейдових перевірок територіальними органами Укртрансбезпеки на період з 13.11.2017 по 19.11.2017 зазначено місцем проведення перевірки, серед інших, Нововодолазький район.
Управлінням Уктрансбезпеки у Харківській області на підставі направлення № 021391 від 13.11.2017 на проведення рейдової перевірки 13.11.2017 проведено рейдову перевірку на автодорозі М-29 Харків-Красноград-Перещепино 40 км + 233 м та виявлено факт перевезення відповідачем вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху України, про що складено Акт № 0010093.
Так, 16.11.2017 року посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Харківській області на автодорозі М-29 Харків-Красноград-Перещепино 40 км + 233 м проведено габаритно-ваговий контроль вантажного автомобіля Iveco, модель Stralis, реєстраційний номер НОМЕР_1, що належить відповідачу.
Вказана ділянка автомобільної дороги у проміжку між 30 км та 88 км знаходиться на території Нововодолазького району Харківської області, при цьому, як зазначалось вище, відповідно до абз. 11 п. 20 Графіка проведення рейдових перевірок територіальними органами Укртрансбезпеки на період з 13.11.2017 по 19.11.2017 зазначено місцем проведення перевірки, серед інших, Нововодолазький район.
Таким чином, ділянка дороги М-29 Харків-Красноград-Перещепіно 40 км + 223 м розташована в межах території Нововодолазького району Харківської області, який визначений графіком перевірок як місце їх проведення.
Відповідно до товарно-транспортної накладної № 174 від 16.11.2017 транспортні послуги надавались перевізником - ПП Страда Стар .
За результатами габаритно-вагового контролю вищевказаного транспортного засобу працівниками Управління Укртрансбезпеки у Харківській області на підставі чеку зважування № 09988 від 16.11.2017 встановлено, що навантаження на строєну ось становить 24,35 т., про що складено довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю № 0023093 від 16.11.2017 та Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів № 0010093 від 16.11.2017, від підписання якого водій автомобіля відмовився.
При цьому, суд зазначає, що відповідно до п. 3 Вимог до облаштування та технічного оснащення пунктів габаритно-вагового контролю на автомобільних дорогах загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 28.07.2016 № 255, пересувний пункт габаритно-вагового контролю повинен мати: 1) позначення відповідними тимчасовими дорожніми знаками; 2) рівну поверхню із поздовжнім та поперечним ухилом ? 3 проміле; 3) тверде покриття (асфальтобетонне або цементобетонне) без деформацій дорожнього одягу; 4) ширину не менше ніж 7,0 м.
Відповідно до Актів обстеження місця розміщення пересувного пункту габаритно-вагового контролю від 07.12.2016 та 05.04.2018 рівень поверхні на ділянці автомобільної дороги М-29 Харків-Красноград-Перещепіно 40 км + 223 м має рівень поверхні 2,0 проміле, тобто знаходиться в межах рівня, встановленого законодавством - ? 3 проміле.
Згідно з пунктом 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 30 від 18.01.2001, транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.
Відповідно до пункту 22.5. Правил дорожнього руху, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1306 від 10.10.2001, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
Посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Харківській області на підставі довідки та акту здійснено розрахунок, яким відповідачу визначено плату за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування у розмірі 636, 66 євро.
Статтею 33 Закону України Про автомобільні дороги визначено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Частиною 3 статті 48 Закону України Про автомобільний транспорт встановлено, що у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов'язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.
Відповідно до пункту 16 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правила користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 р. N 198, перевезення небезпечних, великогабаритних і великовагових вантажів автомобільним транспортом по дорожніх об'єктах допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що визначаються окремими актами законодавства.
Пунктом 4 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 30 від 18.01.2001, визначено, що рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.
Згідно з пунктом 28 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007, плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.
Якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п'ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням. Перевізник зобов'язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки (пункт 31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007).
Положеннями пункту 27 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007, передбачено, що плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.
Таким чином, відповідачу, який є перевізником вантажу, Управлінням Укртрансбезпеки у Харківській області нарахована плата за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в сумі 636,66 євро, яка станом на 16.11.2017 року еквівалентна 19 962, 44 грн.
Кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету (пункт 26 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007).
Пунктом 6 ч. 3 ст. 29 Бюджетного кодексу України передбачено, що плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні є джерелами формування спеціального фонду Державного бюджету України.
Розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в сумі 636, 66 євро здійснений відповідно до затвердженої формули, розрахований без помилок та є вірним.
Судом встановлено, що відповідач повідомлення Управління Укртрансбезпеки у Харківській області (лист №5927 від 15.12.2017) про необхідність внесення плати за проїзд у розмірі 636,00 євро на підставі п. 31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 не виконав, у встановлений законом строк плату за проїзд автомобільними дорогами великоваговим транспортним засобом не сплатив, дії Управління Укртрансбезпеки у Харківській області не оскаржив.
З урахуванням викладеного вище вимога щодо стягнення з відповідача плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 у розмірі 19 962, 44 грн. є обґрунтованою та підлягає задоволенню.
Стосовно вирішення питання про наявність у прокурора повноважень на представництво у суді інтересів держави, суд керувався нормами ст. 23 Закону України Про прокуратуру та ст. 53 Господарського процесуального кодексу України.
При цьому, суд зазначає, що повноваження Укртрансбезпеки щодо плати за проїзд великовагових транспортних засобів обмежуються лише нарахуванням такої плати, яка за своєю правовою природою є не штрафною санкцією, а сумою відшкодування матеріальних збитків державі внаслідок руйнування автомобільних доріг загального користування.
Проте ані Конституцією України, ані законами України Укртрансбезпеки не наділено правом звернення саме до адміністративного суду щодо стягнення грошових коштів за проїзд транспортного засобу з перевищенням нормативних вагових параметрів.
Аналіз зазначених вище правових норм та суб'єктний склад сторін свідчить про те, що даний спір підлягає розгляду в порядку господарського судочинства, оскільки не стосується захисту прав, свобод та інтересів у сфері публічно-правових відносин, а пов'язаний з вирішенням питання щодо стягнення коштів.
Аналогічну правову позицію викладено у постановах Великої палати Верховного Суду від 06.06.2018 у справі № 820/1203/17 та від 30.01.2019 у справі № 803/3/18.
Крім того, суд зазначає, що частиною 3 статті 13 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.
Обов'язок із доказування слід розуміти як закріплену в процесуальному та матеріальному законодавстві міру належної поведінки особи, що бере участь у судовому процесі, із збирання та надання доказів для підтвердження свого суб'єктивного права, що має за мету усунення невизначеності, яка виникає в правовідносинах у разі неможливості достовірно з'ясувати обставини, які мають значення для справи.
Згідно з частиною 2 статті 13 Господарського процесуального кодексу України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов'язків, передбачених цим Кодексом.
Вказані положення означають, що закон встановлює рівні можливості сторін і гарантує їм право на захист своїх інтересів. Принцип рівності учасників судового процесу перед законом і судом є важливим засобом захисту їх прав і законних інтересів, що унеможливлює будь-який тиск однієї сторони на іншу, ущемлення будь-чиїх процесуальних прав. Це дає змогу сторонам вчиняти передбачені законодавством процесуальні дії, реалізовувати надані їм законом права і виконувати покладені на них обов'язки.
У відповідності до частини 1 статті 13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін.
Принцип змагальності тісно пов'язаний з процесуальною рівністю сторін і забезпечує повноту фактичного й доказового матеріалу, наявність якого є важливою умовою з'ясування обставин справи. Відповідно до вказаного принципу, особи, зацікавлені в результаті справи, вправі відстоювати свою правоту у спорі шляхом подання доказів; участі в дослідженні доказів, наданих іншими особами шляхом висловлення своєї думки з усіх питань, що підлягають розгляду у судовому засіданні. Змагальність є різновидом активності зацікавленої особи (сторони). Особи, які беруть участь у справі, вправі вільно розпоряджатися своїми матеріальними і процесуальними правами й активно впливати на процес з метою захисту прав і охоронюваних законом інтересів.
Відповідачем не надано належних та допустимих доказів на спростування наведених вище висновків, як і не надано належним доказів на підтвердження оплати нарахованої плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, у зв'язку з чим, на підставі встановлених під час розгляду справи обставин суд вважає заявлені позивачем вимоги обґрунтованими та такими, що ґрунтуються на нормах чинного законодавства.
Доводи відповідача, викладені у відзиві на позов суд вважає безпідставними та до уваги не приймає з наведених вище підстав.
Відповідно до статті 129 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись статтями 129, 232, 233, 236, 237, 238, 240, 241, 252, 256 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд міста Києва,
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги Заступника керівника Первомайської місцевої прокуратури
Харківської області до Приватного підприємства Страда Стар про стягнення 19 962, 44 грн. задовольнити повністю.
2. Стягнути з Приватного підприємства Страда Стар (03028, місто Київ, вулиця Конотопська, будинок 22, квартира 2; код ЄДРПОУ 39889625) в дохід Державного бюджету України (одержувач: УК у м. Харкові, р/р31212216700002 у ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, код ЄДРПОУ 37999649, код бюджетної класифікації: 26160100) 19 962 (дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот шістдесят дві) грн. 44 коп. плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
3. Стягнути з Приватного підприємства Страда Стар (03028, місто Київ, вулиця Конотопська, будинок 22, квартира 2; код ЄДРПОУ 39889625) на користь Прокуратури Харківської області (61050, місто Харків, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 4; код ЄДРПОУ 02910108) витрати по сплаті судового збору в сумі 1 762 (одну тисячу сімсот шістдесят дві) грн. 00 коп.
4. Видати накази після набрання рішенням законної сили.
5. Відповідно до статті 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду 6. Відповідно до частини 1 статті 256 Господарського процесуального кодексу України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
7. Згідно з підпунктом 17.5. пункту 17 розділу ХІ "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VІІІ до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга на рішення суду подається до апеляційного господарського суду через господарський суд міста Києва за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Повне рішення складено та підписано 11.03.2019 року.
Суддя М.Є. Літвінова
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.02.2019 |
Оприлюднено | 12.03.2019 |
Номер документу | 80365452 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Літвінова М.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні