Рішення
від 07.03.2019 по справі 460/2883/18
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

07 березня 2019 року м. Рівне №460/2883/18

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Щербакова В.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Дерманського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області до Головного управління ДФС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

До Рівненського окружного адміністративного суду надійшов позов Дерманського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області (далі іменується – позивач) до Головного управління ДФС у Рівненській області (далі іменується – відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення від 27.08.2018 №283/17-00-50-02/41835668 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 46501,02грн.

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що в результаті реорганізації Дерманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради шляхом злиття утворено Дерманський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області. У січні 2018 року новоствореною юридичною особою було подано звіт по єдиному внеску за грудень 2017 року, де зазначався код ліквідованої юридичної особи та код новоствореної юридичної особи, яка є правонаступником припиненої. У січні 2018 року позивач звертався до Здолбунівського відділення Рівненської об'єднаної ДФС Головного управління ДФС України в Рівненській області щодо об'єднання карток, надав копії всіх необхідних правовстановлюючих документів і будь-яких листів чи звернень на адресу позивача не надходило. Самостійно з'єднати дані картки в органах ДФС позивач не може. У результаті усних звернень картки у органах ДФС (Здолбунівське відділення Рівненської об'єднаної ДФС Головного управління ДФС Україну Рівненській області та Головне управління ДФС України в Рівненській області) були об'єднані у вересні 2018 року та відповідна недоїмка, якої в дійсності не було, була ліквідована. Проте, штрафні санкції неправомірно та безпідставно залишилися нарахованими. На підставі викладеного позивач просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідач подав відзив до суду, де вказав, що нормами чинного законодавства не передбачено складання акту перевірки з метою застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску. Розрахунок фінансових санкцій здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів. Несвоєчасність сплати узгодженого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування підтверджується інтегрованою карткою платника податків. Таким чином, на думку Головного управління ДФС у Рівненській області, рішення є правомірним та обґрунтованим. Тому, відповідач просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

Ухвалою суду від 12.12.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження з повідомлення (викликом) сторін та призначено розгляд справи по суті на 10.01.2019.

10.01.2019 розгляд справи відкладено на 29.01.2019.

29.01.2019 розгляд справи відкладено на 05.02.2019.

У судовому засіданні 05.02.2019 оголошено перерву до 11.02.2019.

Ухвалою суду від 18.02.2019 розгляд справи відкладено на 07.03.2019.

Представник позивача в судове засідання не прибув, подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження без його участі.

Відповідач явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, подав клопотання про відкладення розгляду справи. В обґрунтування клопотання зазначає, що уповноважена особа відповідача буде задіяна в іншому судовому засіданні, а відповідно до Порядку організації роботи органів ДФС під час підготовки та супроводження справ у судах і ведення претензійно-позовної роботи, затвердженого наказом Державної фіскальної служби України від 12.10.2015 №778, представництво інтересів органів ДФС та супроводження справ у судах, в тому числі оскарження рішень судів, що прийняті не на користь органів ДФС, здійснюється виключно закріпленими працівниками підрозділу правової допомоги. Також відповідач зазначає, що позбавлений можливості забезпечити явку іншого уповноваженого представника юридичного управління, у зв'язку з обмеженим штатом та зайнятістю в судових справах, де стороною є Головне управління ДФС у Рівненській області та його територіальні органи.

Однак суд зазначає, що відповідач не позбавлений права і можливості забезпечити за необхідності участь у судовому засіданні іншого представника, з числа як своїх працівників. Неможливість такої заміни представника і неможливість розгляду справи без участі представника підлягає доведенню учасником судового процесу на загальних підставах. Однак, доказів такої неможливості відповідачем не надано. Отже, на думку суду, наведені у клопотання мотиви не можуть вважатись поважними причинами за яких суд зобов'язаний відкласти засідання, а тому подане клопотання задоволенню не підлягає.

Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи у порядку письмового провадження.

Відповідно частини 4 статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає наступне.

18 жовтня 2017 року Здолбунівська районна рада Рівненської області прийняла рішення №406 “Про реорганізацію Дерманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області шляхом злиття у Дерманський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” Здолбунівської районної ради Рівненської області (а.с.11).

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Дерманський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 41835668) зареєстрований як юридична особа в реєстрі 27.12.2017 (а.с.10).

27 серпня 2018 року Головне управління ДФС у Рівненській області прийняло рішення №281/17-07-50-02/41835668 від 27.08.2018 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, відповідно до якого до позивача застосований штраф (20%) у розмірі 44028 грн. 13 коп. та нараховано пеню (за період з 23.01.2018 по 16.08.2018) в розмірі 2472 грн. 89 коп. (а.с.8).

За результатами оскарження позивачем рішення в адміністративному порядку Державною фіскальною службою України прийнято рішення від 07.11.2018 №36336/6/99-99-11-02-02-25 про залишення скарги без розгляду (а.с.9).

Не погодившись з рішенням, Дерманський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” Здолбунівської районної ради Рівненської області звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб'єктом владних повноважень в основу оскаржуваного рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, суд зазначає наступне.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначені Законом України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” №2464-VI від 08.07.2010 (далі - Закон №2464).

Пунктом 2 частини першої статті 1 Закону №2464(в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 4 вказаного Закону №2464 платниками єдиного внеску є зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 6 Закону №2464 платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Згідно з частиною четвертою статті 8 Закону №2464 встановлено, що порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до пункту 8 статті 9 Закону №2464, платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

При цьому платники, зазначені у 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з органом доходів і зборів за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.

Згідно з пунктом 7 статті 9 Закону №2464, єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку.

Відповідно до пункту 2 розділу IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за №508/26953) (далі - Інструкція №449), сплата єдиного внеску здійснюється за місцем: обліку платника у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки фіскальних органів, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується, в іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України, та громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь.

Згідно з частиною десятою статті 9 Закону №2464 днем сплати єдиного внеску вважається: 1) у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів; 2) у разі сплати єдиного внеску готівкою - день прийняття до виконання банком або іншою установою - членом платіжної системи документа на переказ готівки разом із сумою коштів у готівковій формі; 3) у разі сплати єдиного внеску в іноземній валюті - день надходження коштів на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.

Відповідно до пунктів 1, 2 розділу VII Інструкції №449, за порушення норм законодавства про єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до платників, на яких згідно із Законом покладено обов'язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції (штрафи та пеня) відповідно до Закону.

Частинами 11, 12 статті 9 Закону №2464 визначено, що у разі несвоєчасної або не у повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом.

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Згідно з пунктом 6 частини 1 статті 13 Закону №2464 органи доходів і зборів мають право застосовувати фінансові санкції, передбачені цим Законом.

Відповідно до частини 11 статті 9, частин 10 і 11 статті 25 Закону №2464 у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу, а за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

Як вбачається із матеріалів справи, 18 жовтня 2017 року Здолбунівська районна рада Рівненської області прийняла рішення №406 “Про реорганізацію Дерманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області шляхом злиття у Дерманський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” Здолбунівської районної ради Рівненської області. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Дерманський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 41835668) зареєстрований як юридична особа в Реєстрі 27.12.2017.

18 січня 2018 року Дерманський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 41835668) подав Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за грудень 2017 року, де в графі 2 “Код за ЄДРПОУ або податковий номер/серія та номер паспорта страхувальника” зазначено 41835668 – код ЄДРПОУ Дерманського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад” Здолбунівської районної ради Рівненської області, а в графі 3 “Код за ЄДРПОУ або податковий номер/серія та номер паспорта ліквідованого страхувальника” зазначено 24170391 – код ЄДРПОУ ліквідованої Дерманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області (а.с.13-21).

Таким чином, позивачем як правонаступником школи поданий звіт за грудень 2017 року, тобто за податковий період, в якому ліквідованим страхувальником ще здійснювалася діяльність, що повністю відповідає вимогам законодавства.

При цьому, у грудні 2017 року ще не ліквідована на той час Дерманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області здійснювала сплату єдиного внеску за грудень 2017 року при виплаті заробітної плати працівникам.

Відповідно до статті частини четвертої статті 4 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” у разі злиття юридичних осіб здійснюється державна реєстрація новоутвореної юридичної особи та державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття. Злиття вважається завершеним з дати державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття.

Отже, прийняття органом місцевого самоврядування рішення про припинення юридичної особи не є її фактичним припиненням, тому у грудні 2017 року Дерманська загальноосвітня школа як юридична особа і як платник єдиного внеску здійснювала свою діяльність у відповідності до встановлених законодавством порядку та вимог, зокрема і щодо своєчасної сплати єдиного внеску.

Відповідно до розрахунку, який доданий до рішення №281/17-07-50-02/41835668 від 27.08.2018, штрафні санкції та пеня нараховані фіскальним органом за несвоєчасну сплату та своєчасно не зарахованих (не перерахованих) сум єдиного внеску за грудень 2017 року на суми, які виникли на підставі самостійно поданого платником звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Однак, судом встановлено, що за вказаний спірний період - грудень 2017 року звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів поданий позивачем як правонаступником ліквідованого страхувальника – Дерманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області. А виплата заробітної плати та, відповідно, сплата єдиного внеску на загальнобов'язкове державне соціальне страхування здійснювалася в грудні 2017 року з реєстраційних рахунків Дерманської школи.

Поданими позивачем до суду доказами, а саме звітами про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів з початку 2018 року та платіжними дорученнями, підтверджено подальшу своєчасну та повну сплату єдиного внеску за спірний період, самостійно визначеного платником податків (а.с56-150), що нівелює доводи фіскального органу про наявність заборгованості, яка стала підставою для нарахування штрафних санкцій та пені.

Таким чином, матеріалами справи підтверджено своєчасну та в повному обсязі сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що нараховані на заробітну плату працівників Дерманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Здолбунівської районної ради Рівненської області у грудні 2017 року, та визначені її правонаступником у Звіті, поданому у січні 2018 року. Тому, рішення №281/17-07-50-02/41835668 від 27.08.2018 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, відповідно до якого до Дерманського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області застосовано штраф у розмірі 44028 грн. 13 коп. та нараховано пеню в розмірі 2472 грн. 89 коп., прийняте суб'єктом владних повноважень без врахування всіх обставин та без правових на те підстав.

За таких обставин, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, які підлягають до задоволення.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч цьому, відповідач - Головне управління ДФС у Рівненській області не надав суду достатні та беззаперечні докази в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірність прийнятого рішення.

Разом з тим, суд не погоджується з позицією позивача щодо того, що первинним для визначення сум несвоєчасної сплати єдиного внеску, нарахування штрафних санкцій та пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску є перевірка платника податків, за результатами якої складається акт перевірки, з огляду на те, що такі не відповідають (суперечать) вимогам Інструкції №449, згідно підпунктом 2 пункту 2 розділу VII якої чітко передбачено, що розрахунок цієї фінансової санкції (за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску) здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів.

За правилами частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відтак, на користь позивача підлягає стягненню сума судового збору у розмірі 1762 грн. 00 коп., сплачена відповідно до платіжного доручення від 04.12.2018 №373, оригінал якого знаходиться в матеріалах справи.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Дерманського навчально-виховного комплексу "Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 41835668, вул. Шкільна, 1, с. Дермань Друга, Здолбунівський район, Рівненська область, 35751) до Головного управління ДФС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 39394217, вул. Відінська, 12, м. Рівне, 33023) - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Рівненській області №281/17-07-50-02/41835668 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 27.08.2018, яким до Дерманського навчально-виховного комплексу "Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради Рівненської області застосовано штрафні санкції в розмірі 44028,13 грн. за період з 23.01.2018 до 16.08.2018 та нараховано пеню у розмірі 2472,89 грн.

Стягнути на користь Дерманського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Здолбунівської районної ради судові витрати по сплаті судового збору в сумі 1762,00 грн., за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень - Головного управління ДФС у Рівненській області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складений 12 березня 2019 року.

Суддя                               Щербаков В.В.

                                        

Дата ухвалення рішення07.03.2019
Оприлюднено14.03.2019
Номер документу80381769
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —460/2883/18

Ухвала від 27.09.2019

Адміністративне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Ухвала від 22.05.2019

Адміністративне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Рішення від 07.03.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 12.12.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Щербаков В.В.

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

Ухвала від 06.07.2018

Адміністративне

Яворівський районний суд Львівської області

Карпин І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні