Ухвала
від 13.03.2019 по справі 127/2901/19
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/2901/19

Провадження №1-кс/127/1768/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 березня 2019 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до документів, -

ВСТАНОВИВ:

Головним управління Національної поліції у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12019020000000033 від 18.01.2019, за ознакою кримінального правопорушенння, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 спільно з ПП « ОСОБА_4 », зловживаючи своїм службовим становищем під час здійснення будівельних робіт, незаконно заволоділи бюджетними коштами, шляхом внесення недостовірних відомостей до актів приймання виконаних робіт.

Так, 30.08.2018 ІНФОРМАЦІЯ_2 , в особі начальника управління житлово-комунального господарства ОСОБА_5 та ПП « ОСОБА_4 » директором якого є ОСОБА_6 , за результатами проведення закупівлі з використанням системи електронних торгів « ІНФОРМАЦІЯ_3 », укладено підрядний договір № 252 на суму 1 364 801,38 грн. Предметом договору є роботи по об`єкту «Капітальний ремонт прибудинкової території по АДРЕСА_1 ».

Відповідно до здійснених Замовником трансакцій, договір № 252 від 30.08.2018 сплачено в повному обсязі.

Зазначена угода між Замовником та Підрядником укладалися без проведення тендерів через систему « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». При цьому, під час збору матеріалів отримано дані про те, що Замовник під час підписання договору лобіював інтереси окремого суб`єкта господарювання, а саме: ПП « ОСОБА_4 ».

Однак, роботи вказаним підрядником виконані не в повному обсязі, до актів приймання виконаних будівельних робіт внесено завідомо неправдиві відомості.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначених фактів, зокрема для отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, у даному провадженні є потреба у вилученні документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 » (юридична адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

В судове засідання слідчий не з`явилася, однак, подала заяву про те, що повністю підтримує клопотання, просила розглянути вказане клопотання у її відсутність.

Представник ПП « ОСОБА_4 » ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) до судового засідання не з`явився, про причини неприбуття суд не повідомив, хоча був повідомлений про дату і час судового розгляду завчасно та належним чином, тому відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України клопотання розглядається у його відсутність.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя находить, що клопотання є обґрунтованим та підлягає до задоволення з наступних підстав.

Згідно ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

6. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Матеріалами кримінального провадження та клопотанням слідчого підтверджено факт того, що документи про доступ до яких клопоче останній перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 »( АДРЕСА_1 ,код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Крім того, під час розгляду клопотання знайшов своє підтвердження факт того, що документи, про вилучення яких клопоче слідчий, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Судом встановлено, що вказані обставини є доведеними матеріалами кримінального провадження, оскільки сукупність інших заходів, застосованих слідчим підтверджує факт неможливості отримання вказаних відомостей іншим способом, запитувані документи самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, тому клопотання підлягає задоволенню.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 107, 159, 162, 163, 164, 165,309 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Надати слідчому СУ Головного управління Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_3 та членам слідчої групи дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 »( АДРЕСА_1 ,код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),тобто можливістьознайомитися ізними тавилучити їх завіренікопії (провестивиїмку) а саме:

- договору підряду №252 від 30.08.2018 щодо проведення капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_1 та відповідні додаткові угоди до нього;

-тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на проведення даних робіт;

-проектно-кошторисної документації на проведення проведення капітального ремонту прибудинкової території по АДРЕСА_1 (робочі проекти, кошториси, договірна ціна, підсумкові відомості ресурсів, паспорти на обладнання, інші наявні документи, договори на виготовлення ПКД, акти здачі-прийняття, документи щодо оплати);

-документації, що стосується проведення технічного та авторського нагляду на об`єкті реконструкції, виготовлення робочого проекту, проведення розрахунків (договори, акти прийому-передачі робіт, послуг, документи що підтверджують розрахунки, тощо)

-актів приймання виконаних робіт за 2018 рік, форма КБ-2в, які стосуються проведення даного капітального ремонту, підсумкові відомості ресурсів до них за 2018 рік;

-первинних бухгалтерських документів (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів за 2018 рік;

-довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 2018 року, форма КБ-3, відповідно до зазначеного договору підряду;

-розширених розрахунків загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних будівельних робіт за 2018 рік;

-розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;

-актів приймання виконаних робіт за 2018 рік, форма КБ-2в, які стосуються проведення даного капітального ремонту, підсумкові відомості ресурсів до них за 2018рік;

-первинних бухгалтерських документів (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів за 2018 року;

-довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 2018 року, форма КБ-3, відповідно до зазначеного договору підряду;

-розширених розрахунків загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних будівельних робіт за 2018 рік;

-розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;

-журналу обліку виконаних робіт, форму КБ-6;

-обґрунтування та підтвердження включення інших супутніх витрат (накази на відрядження працівників, авансові звіти з первинними обліковими документами, що посвідчують суми витрат відображені в авансових звітах, тощо);

-звітів про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами (форма М-29);

-звіту про рух матеріальних цінностей (форма М-19) та акту на списання ТМЦ;

-рахунків, накладних та товарно-транспортних (вантажних) накладних на придбання, перевезення матеріалів, відображених у звітах про рух матеріальних цінностей;

-калькуляцій на виробництво власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;

-рахунків, накладних та товарно-транспортних (вантажних) накладних на придбання, перевезення матеріалів, використаних при приготуванні власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;

-оборотно-сальдових відомостей відповідних рахунків бухгалтерського обліку (за субрахунком 20);

-затверджених транспортних схем перевезення матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;

-документів, що посвідчують вартість машино-години власної та/чи орендованої будівельної техніки;

-документів, що посвідчують користування складськими та офісними приміщеннями, транспортними засобами та документи, які підтверджують оплату за їх користування оренду, які відповідно входили до витрат під час проведення поточних ремонтів;

-таблиці 1 додатку 4 до порядку формування, подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період фактичного виконання робіт;

-помісячного аналізу рахунку 66 в розрізі субрахунків за 2018 рік;

-штатного розпису або довідки дозвільної форми про фактичну чисельність працівників та їх посади;

-відомості про облікову політику;

-прибуткових накладних, рахунків-фактурів, договорів, які підтверджують придбання матеріальних ресурсів використаних під час будівельно-монтажних робіт та документи, що підтверджують їх оплату;

-наказів про призначення (звільнення) службових осіб ПП « ОСОБА_4 » та їх функціональні обов`язки;

-реєстраційно-установчих документів ПП « ОСОБА_4 » (статут, свідоцтво про державну реєстрацію, протоколи зборів, тощо).

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

Дата ухвалення рішення13.03.2019
Оприлюднено14.02.2023

Судовий реєстр по справі —127/2901/19

Ухвала від 13.03.2019

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Клапоущак С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні