ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,
тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 березня 2019 року м. Херсон Справа № 923/1052/18
Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліна Т.Г., за участю секретаря судового засідання Кудак М.І., розглянувши справу за заявою Кредитора: Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (м. Херсон пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259)
до Боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Оптима 1" (73003, м. Херсон вул. Патона, 4, кв. (офіс) 313, код ЄДРПОУ 39790712 )
про банкрутство
за участю представників:
від кредитора - Кромп О.П., дов. від 11.06.2018 № 8171/9121-22-10-05
від боржника - не прибули
розпорядник майна Рєзніков В.І. - не прибув
Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу "Оберіг".
встановив:
Ухвалою від 08.01.2019 господарський суд відкрив провадження у справі про банкрутство боржника, визнав безспірні вимоги ініціюючого кредитора Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі до боржника в сумі 13466939,57 гривень, ввів мораторій на задоволення вимог кредиторів, ввів процедуру розпорядження майном боржника на строк 115 календарних днів, призначив розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Рєзнікова В.І.
Оголошення про порушення справи про банкрутство боржника оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 08.01.2019 № публікації 56623 (а.с. 104-105).
Ухвалою суду від 22.02.2019 затверджено реєстр грошових вимог до Боржника. Зобов'язано розпорядника майна: скликати і провести перші загальні збори кредиторів, яким утворити комітет кредиторів і визначитися щодо подальшої процедури банкрутства боржника; рішення комітету кредиторів, протоколи зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів, аналіз фінансового становища боржника розпоряднику майна подати до суду; надати до суду відомості про майно боржника, яке може бути предметом застави, іпотеки, перебувати під забороною, арештом згідно з державними реєстрами застав, відповідно до п.8 ст.23 Закону (витяги з реєстрів).
Для визначення подальшої процедури у справі призначено засідання на 13.03.2019.
За приписами ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", протягом 10 днів після винесення ухвали за результатами попереднього засідання розпорядник майна зобов'язаний повідомити кредиторів про час і місце проведення зборів кредиторів та провести збори.
Розпорядник майна Рєзніков В.І. не прибув в засідання суду, направивши клопотання про розгляд справи без його участі у зв'язку з відрядженням.
13.03.2019 від розпорядника майна отримано також звіт про проведену роботу розпорядника майна.
Також від розпорядника майна Рєзнікова В.І. надійшло клопотання про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором Рєзнікова В.І. та встановлення основної грошової винагороди арбітражного керуючого Рєзнікова В.І. за виконання повноважень ліквідатора в розмірі 4 мінімальних заробітних плат (з урахуванням змін щодо розміру мінімальної заробітної плати у випадку її збільшення) за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора.
До клопотання додано заяву арбітражного керуючого Рєзнікова В.І. про згоду на його призначення ліквідатором у справі № 923/1052/18. До заяви додано копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності арбітражного керуючого, копію свідоцтва про підвищення кваліфікації та копію диплома про освіту.
Крім того, до клопотання додано протокол засідання комітету кредиторів № 1 від 04.03.2019, відповідно до якого комітет кредиторів прийняв рішення затвердити звіт про проведену роботу розпорядника майна; погодити звіт про нарахування грошової винагороди розпоряднику майна за період з 08.01.2019 по 13.03.2019 в сумі 20192 грн та витрат в сумі 1277 грн; уповноважити розпорядника майна звернутись до суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором Рєзнікова В.І.
13.03.2019 судом отримано клопотання розпорядника майна про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди та відшкодування витрат; стягнення з Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі 21469 грн та видачу наказу.
Суд звернув увагу учасника провадження на те, що одна й та ж особа арбітражного керуючого може виконувати повноваження як розпорядника майна, так і керуючого санацією або ліквідатора. Суд не вбачає перешкод для призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Рєзнікова В.І. При цьому суд, відповідно до ст.ст.11, 15 Господарського процесуального кодексу України (в редакції Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України..." від 03.10.2017р. № 2147-VIII ) також враховує принцип пропорційності (співрозмірності) здійснених заходів у процедурі розпорядженні майном та суми грошової винагороди розпорядника майна.
В судовому засіданні представником ініціюючого кредитора (голови комітету кредиторів) підтримано рішення комітету кредиторів щодо визнання боржника банкрутом. Кредитор просить визнати боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Рєзнікова В.І., кандидатура якого погоджена комітетом кредиторів.
Заслухавши представника кредитора, розглянувши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає клопотання розпорядника майна та комітету кредиторів про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
За приписами ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.
Пунктом 2 статті 27 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що до закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.
На момент винесення даної постанови будь-яких звернень про санацію боржника чи пропозицій щодо укладення мирової угоди на адресу арбітражного керуючого, комітету кредиторів і господарського суду не надходило.
Комітетом кредиторів на засіданні комітету 04.03.2019 прийнято рішення про визнання боржника банкрутом, відкриття процедури ліквідації. Кандидатуру арбітражного керуючого Рєзнікова В.І. на призначення ліквідатором боржника погоджено.
Присутній в судовому засіданні представник кредитора підтримав клопотання комітету кредиторів, посилаючись на можливість погашення боргу не інакше як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.
У зв'язку із відсутністю майнових активів боржника відновити платоспроможність останнього не можливо, майнові активи відсутні, його підприємницька діяльність припинена.
За приписами статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
В силу п.8 ст.26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" виключно до компетенції комітету кредиторів відноситься звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом, та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Згідно ст. 37 Закону у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Відповідно наведеної норми Закону банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом. Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Доказів на спростування своєї неплатоспроможності боржником не надано.
Вищенаведені обставини свідчать про відсутність господарської діяльності боржника, наявність непогашених, визнаних судом грошових вимог кредитора, що підтверджує неспроможність боржника задовольнити вимоги кредиторів, які визнані судом і включені до реєстру вимог кредиторів, не інакше, як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.
Суд також враховує, що станом на день розгляду справи пропозицій від інвесторів щодо можливості відновлення платоспроможності боржника не надходило, клопотання щодо укладення мирової угоди комітетом кредиторів не подано.
З огляду на викладене, враховуючи відсутність інших пропозицій по судовим процедурам банкрутства, суд вважає за необхідне подане розпорядником майна клопотання задовольнити та визнати боржника банкрутом і відкрити щодо нього ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, оскільки погашення вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, можливо не інакше, як через застосування по відношенню до боржника ліквідаційної процедури.
Відповідно до статті 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
Згідно положень ст. 114 Закону кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.
У зв'язку з необхідністю проведення ліквідаційної процедури з дотриманням вимог чинного законодавства представник кредитора підтримав клопотання про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Рєзнікова В.І.
Суд задовольняє клопотання комітету кредиторів та призначає ліквідатором боржника арбітражного керуючого Рєзнікова В.І., який виконував повноваження розпорядника майна боржника в даній справі, що не протирічить приписам статті 4 Закону, відповідно до якої одна і та ж особа може здійснювати повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство відповідно до вимог цього Закону, та, відповідно до поданої заяви, не має обмежень, встановлених ст.114 Закону.
Відповідно до статей 38 та 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених розділом ІІ Закону (Ліквідаційна процедура); припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута; повноваження керівника (органів управління) банкрута з дня свого призначення виконує ліквідатор.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, в порядку, визначеному Положенням про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженому постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013р. №16, суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Оптима 1" (73003, м. Херсон вул. Патона, 4, кв. (офіс) 313, код ЄДРПОУ 39790712 ) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
Щодо клопотання про встановлення основної грошової винагороди арбітражного керуючого Рєзнікова В.І. за виконання повноважень ліквідатора в розмірі 4 мінімальних заробітних плат (з урахуванням змін щодо розміру мінімальної заробітної плати у випадку її збільшення) за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора, то суд враховує наступне.
Згідно з ч. 3-7 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.
Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
Додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією визначається в розмірі 5 відсотків від обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів майна, майнових прав), які на день відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, а також 3 відсотків від обсягу погашених вимог конкурсних кредиторів.
Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Право вимоги арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) на додаткову грошову винагороду виникає з дня фактичного надходження до боржника стягнутих на його користь активів чи їх частини, які на день відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, або з дня фактичного повного або часткового погашення вимог конкурсних кредиторів пропорційно до їх обсягу.
Витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Господарський суд має право зменшити розмір оплати послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), у разі якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.
Розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Арбітражний керуючий посилається на п. 37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 N 4212-VI)", в якому зазначено, що грошова винагорода арбітражного керуючого визначається в розмірі мінімальних заробітних плат або середньомісячних заробітних платах керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи. При цьому в разі неотримання керівником боржника заробітної плати за останні дванадцять місяців його роботи, основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат.
Однак, станом на день розгляду справи відсутні докази погодження комітетом кредиторів звіту арбітражного керуючого Рєзнікова В.І. про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за виконання повноважень ліквідатора у справі № 923/1052/18, згідно з вимогами ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
З огляду на викладене, суд відхиляє клопотання про встановлення основної грошової винагороди арбітражного керуючого Рєзнікова В.І. за виконання повноважень ліквідатора в розмірі 4 мінімальних заробітних плат (з урахуванням змін щодо розміру мінімальної заробітної плати у випадку її збільшення) за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 22, 26, 36, 37, 38, 40, 98, 114, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд,
п о с т а н о в и в:
1. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Оптима 1" (73003, м. Херсон вул. Патона, 4, кв. (офіс) 313, код ЄДРПОУ 39790712) та повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Рєзнікова В.І.
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю "Оптима 1" (73003, м. Херсон вул. Патона, 4, кв. (офіс) 313, код ЄДРПОУ 39790712 ) банкрутом.
3. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Оптима 1" (73003, м. Херсон вул. Патона, 4, кв. (офіс) 313, код ЄДРПОУ 39790712 ) .
4. Призначити ліквідатором банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Оптима 1" (73003, м. Херсон вул. Патона, 4, кв. (офіс) 313, код ЄДРПОУ 39790712 ) арбітражного керуючого Рєзнікова Владислава Ігоровича (Свідоцтво № 829 від 19.05.2014, поштова адреса - АДРЕСА_1).
5. Ліквідатору здійснити ліквідаційну процедуру банкрута і забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
6. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Оптима 1" (73003, м. Херсон вул. Патона, 4, кв. (офіс) 313, код ЄДРПОУ 39790712 ), текст якого додається до матеріалів справи.
7. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.
8. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважати таким, що настав.
9. Припинити з 13.03.2019 нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
10. Скасувати арешт, накладений на майно боржника чи інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
11. Вимоги та зобов'язання боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
12. Виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснювати у випадках і порядку, передбаченому розділом ІІІ (Ліквідаційна процедура) Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
13. Ліквідатору арбітражному керуючому Рєзнікову В.І. по готовності надати суду документально підтверджений звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу.
14. Відхилити клопотання арбітражного керуючого Рєзнікова В.І. про встановлення основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора в розмірі 4 мінімальних заробітних плат (з урахуванням змін щодо розміру мінімальної заробітної плати у випадку її збільшення) за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора.
15. Постанову надіслати - кредитору, боржнику, ліквідатору арбітражному керуючому Рєзнікову В.І., Корабельному РВ ДВС м. Херсона ГТУЮ у Херсонській області, державному реєстратору Херсонської міської ради, відділу з питань банкрутства ГТУЮ у Херсонській області, Головному управлінню статистики у Херсонській області.
За приписами ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" постанова набрала законної сили 13.03.2019 та може бути оскаржена.
До початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається до Південно-західного апеляційного господарського суду через Господарський суд Херсонської області (п. 8, 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).
Суддя Т.Г. Пінтеліна
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2019 |
Оприлюднено | 15.03.2019 |
Номер документу | 80457356 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Пінтеліна Т.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні