Ухвала
від 13.03.2019 по справі 761/9515/19
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/9515/19

Провадження № 1-кс/761/6801/2019

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 березня 2019 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , секретар ОСОБА_2 , за участю слідчого з ОВС десятогослідчого відділу розслідування кримінальних проваджень Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання, погоджене з прокурором прокуратури м. Києва ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №32017210000000007, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.01.2017 року, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ч.5 ст.27, ч.1 ст.205, ч 1. ст.205-1 та ч.3 ст. 15, ч. 3 ст. 212 КК України, про проведення обшуку,

В С Т А Н О В И В :

До Шевченківського районного суду м. Києва звернувся слідчий з ОВС десятого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , з клопотанням, яке погоджене прокурором прокуратури м. Києва ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №32017210000000007, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.01.2017 року, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбаченихч.3 ч.5 ст.27, ч.1 ст.205, ч 1. ст.205-1 та ч.3 ст. 15, ч. 3 ст. 212 КК України, про проведення обшуку в офісних приміщеннях за адресою: м. Дніпро, вул. Собінова, буд.1, де фактично здійснює свою діяльність ПрАТ «Страхова компанія «Альянс» (ЄДРПОУ 32495221), з метою виявлення документів бухгалтерського, податкового обліку, фінансово-господарської діяльності, в т.ч. документів, які свідчать про здійснення операцій за період 2017 2018 р.р., звітних документів; документів про функціонування банківських рахунків; «підроблені» документи фінансово-господарської діяльності, в тому числі які відображають здійснення перерахування грошових коштів на рахунки підприємств нерезидентів, безпосередньо документи підприємств нерезидентів, псевдо-розрахункових операцій щодо отримання послуг; інші документи та інші знаряддя створення мнимих фінансових операцій; чорнових записів та зіпсованих документів, блокнотів, робочих зошитів документів з вільними зразками почерку, підписів, вказаних осіб та підконтрольних їм співробітників та відбитків печаток; значних готівкових коштів здобутих злочинним шляхом та які не мають законного походження, електронно-обчислювальної техніки, програмного забезпечення та електронних носіїв інформації, зовнішні носії інформації, засоби зв`язку, які містять відомості про фінансово-господарські операції та інших СГД та осіб, які безпосередньо приймають участь як співучасники та пов`язані зі злочинною схемою, які використовувались за для вчинення вказаного кримінального правопорушення, які можуть мати важливе доказове значення під час досудового розслідування та можуть бути доказами під час судового розгляду, які містять відомості щодо фінансово-господарських операцій з наступними підприємствами: Central Reinsurance Cоrporation», «Asia Capital Reinsurance Group Pte. LTD» «Singapore Reinsurance Corporation Limited», «RenaissanceRESyndicateManagementLimited», APLEX Project LTD (UNITED KINGDOM)DBA SALES LIMITED CORPORATE SEAL (UNITED KINGDOM) та інших СГД, та осіб які безпосередньо приймають участь як співучасники.

Клопотання мотивовано тим, що десятим слідчим відділом СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні за №32017210000000007 від 23.01.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченогоч.5 ст.27, ч.1 ст.205, ч 1. ст.205-1 та ч.3 ст. 15, ч.3ст. 212 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615) створено (придбано) невстановленими особами з метою прикриття незаконної діяльності, а також пособництва в умисному ухиленні від сплати податків суб`єктами господарювання в особливо великих розмірах.

Так, ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615) протягом листопада 2016-січня 2017 року здійснювало удавану реалізацію товарів, відмінних від придбаних, що вплинуло на ухилення від сплати податків іншими суб`єктами господарювання, шляхом незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість на суму 9 млн. грн.

Дана інформація підтверджується узагальненою податковою інформацією щодо ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615) за період 01.11.2016-10.01.2017рр. №59/19-18-12-01/40860615 від 12.01.2017 року.

Згідно пояснень колишнього директора ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615) ОСОБА_5 , встановлено, що вказана особа дійсно являється засновником даного товариства, проте в період діяльності на товаристві жодних фінансово-господарських операцій з контрагентами не проводив. Крім того, ОСОБА_5 є службовою особою ще 37 суб`єктів господарювання, зареєстрованих по всій території України у період з 27.09.2016 р. по 01.11. 2016 р., що ставить під сумнів його намір реального зайняття законною господарською діяльністю.

Відповідно до протоколу допиту свідка гр. ОСОБА_6 , який на даний час являється директором та засновником ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615), повідомив, що не має жодного відношення до ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615), реєстраційних документів та фінансово-господарської документації не підписував.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615) за юридичною адресою м. Тернопіль, вул. Ю.Словацкого,6, оф.20 не знаходиться та ніколи не знаходилось, що підтверджується протоколом допиту свідка ОСОБА_7 , яка являється власником квартири АДРЕСА_1 за вищевказаною адресою, згідно показань якої, квартиру в оренду чи інше користування ніколи та нікому не надавала. ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615) та йогослужбові особи - ОСОБА_5 та ОСОБА_6 їй невідомі.

Згідно зареєстрованих податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), ТОВ «Інвос Сервіс» (код ЄДРПОУ 40860615) у 2016-2017 роках здійснювало реалізацію товарів відмінних від придбаних, а саме придбавало транспортні послуги, дизпаливо, субпродукти, цукор, а реалізовувало пшеницю, сою, будівельні матеріали, будівельно-монтажні послуги, що свідчить про фіктивність господарських операцій між контрагентами.

Крім того, в ході проведення досудового розслідування проведено ряд слідчих (розшукових) дій в результаті яких, встановлено групу осіб, які створили зазначене підприємство та організували «конвертаційний центр», а саме ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 .

Так, особа, яка відповідальна за першочергове створення фіктивних суб`єктів підприємницької діяльності є гр. ОСОБА_8 , яка являється керівником юридичної компанії «Гарантія Успіху», а також керівником адвокатського бюро «Романії Стадницької»

Вказана особа в період 2016-2018 років проводила реєстрацію підприємств з ознаками «фіктивності», які зареєстровані в ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві на підставних осіб (втрачені паспорта громадян України), що підтверджується протоколами допитів в якості свідків першочергових осіб, на яких здійснювалась фіктивна реєстрація юридичних осіб. Крім того, ОСОБА_8 подавала реєстраційні документи по підроблених довіреностях до органів державної влади, отримувала свідоцтва платника ПДВ, що підтверджується проведеними виїмками в органах держаної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців у Шевченківському районі м. Києва. В подальшому зареєстровані ФСПД реалізовувалися нею в середньому за 5-7 тис. грн. в адресу гр. ОСОБА_9 (м. Дніпро).

В ході подальшого розслідування кримінального провадження встановлено співорганізатора - незаконної діяльності групи підприємств з ознаками «фіктивності», які зареєстровані на території Шевченківського району м. Києва гр. ОСОБА_9 .

В період 2016-2018 років остання проводила придбання фіктивних суб`єктів підприємницької діяльності, зареєстрованих в ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві, від адвоката ОСОБА_8 . В подальшому за участю ОСОБА_11 перереєстровувала вказані ФСПД на підставних осіб, які зареєстровані на тимчасово непідконтрольній території Донецької обл. (м. Новоазовськ), забезпечувала відкриття розрахункових рахунків ФСПД в банківських установах «Рада Банк» та «Сбербанк» (м.Дніпро), отримувала ключі доступу «клієнтбанк» підприємств (близько 90 юрид. осіб печатки, реєстраційні документи, ключі для подачі електронної звітності.

Реєстрацію підприємств на підставних осіб, які зареєстровані на тимчасово непідконтрольній території Донецької та Луганської областей ОСОБА_9 здійснювала при залучені до пошуку фіктивних керівників ОСОБА_11 , який повністю був долучений до приступної діяльності зазначеної групи осіб, являється активним учасником, що в повному обсязі підтверджуються матеріалами кримінального провадження та проведеними в рамках провадження НСРД. Таким чином, в період 2016-2018 років ОСОБА_11 проводив пошук підставних керівників підприємств, які в подальшому використовував для ФСПД, забезпечував їх прибуття з непідконтрольної території до офісного приміщення гр. ОСОБА_9 .. В подальшому, ОСОБА_11 контролював підставних осіб, організовував їх прикриття, займався зміною директорів та засновників ФСПД. Також встановлено, що ОСОБА_11 додатково проводив переговори з учасниками незаконної діяльності щодо документального оформлення безтоварних операцій, умов проведення та відсоткової ставки (вартості) документального оформлення безтоварних операцій, об`ємів та номенклатури групи товарів, які поставляються від підприємств з ознаками «фіктивності».

В подальшому ФСПД, які були перереєстровані гр. ОСОБА_9 за участю ОСОБА_11 на підставних осіб, які фактично проживають на тимчасово непідконтрольній території Донецької обл. (м. Новоазовськ), з відкритими банківськими розрахунковими рахунками, отриманими свідоцтвами платника ПДВ та ключами для подачі електронної звітності та системи «клієнтбанк» передавала у користування учаснику незаконної діяльності/кур`єру гр. ОСОБА_10 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ), який в період 2016-2018 рр. був відповідальним за придбання ФСПД зареєстрованих на території м. Києва, проводив переговори з гр. ОСОБА_9 щодо передачі печаток, реєстраційних документів, ключів для подачі електронної звітності та системи «клієнт-банк» підприємств зареєстрованих на підставних осіб, та які в подальшому використовувались в діяльності «конвертаційного центру» на якому безпосередньо працює гр. ОСОБА_10 та який знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 . Так організатором «конвертаційного центру» під керівництвом якого перебував ОСОБА_10 являється ОСОБА_12 ,який безпосередньо організовує роботу по незаконному переведенню безготівкових грошових коштів у готівку через «транзитно-конвертаційні» підприємства, надає вказівки особам, що були задіяні в діяльності КЦ, розподіляє прибутки, займається перевезенням (за допомогою рідного брата) готівкових коштів та передачею їх клієнтам «транзитно-конвертаційної групи» за вирахуванням відсотків у розмірі від 10% до 12 %.

Тобто, досудовим розслідуванням встановлено організовану групу осіб з чітким розмежуванням обов`язків її учасників і складною організаційною структурою, до якої входять організатор, бухгалтер, кур`єр, відповідальні за реєстрацію ФСПД та інших осіб, які готують скоєння тяжких злочинів, направлених на умисне ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах підприємствами реального сектору економіки.

З метою з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення на підставі ухвал слідчого судді Шевченківського районного суду міста Києва про надання дозволу на проведення обшуку в офісних та житлових приміщення зазначених осіб, проведені обшуку, в результаті яких вилучено: 60 печаток юридичних осіб резидентів, 10 печаток юридичних осіб нерезидентів в тому числі підприємств, які зареєстровані в: АДРЕСА_3 та в інших закордонних країнах, комп`ютерну техніку на якої виготовлювалися документи господарської діяльності ФСПД, мобільні телефони, фінансово-господарську документацію юридичних осіб, банківські картки та інші речі та предмети, які використовувалися учасниками злочинної групи у своїй незаконній діяльності.

Крім того, в ході розслідування кримінального провадження, а також згідно податкової звітності (АІС «податковий блок») встановлено, що послугами зазначених СГД користувалися службові особи ПрАТ «Страхова компанія «Альянс». Службові особи ПрАТ «СК «Альянс» в період 2017-2018 років здійснюють страхування/перестрахування у компаній нерезидентів під ставкою оподаткування 0% відповідно до абзацу 4 підпункту 141.4.5 пункту 141.4 статті 141 розділу ІІІ ПК України. Так, здійснюючи перестрахування у компанії «Central Reinsurance Cоrporation» службові особи ПрАТ «СК «Альянс» в додатку до податкової декларації за № 23, вказують реквізити перестрахової компанії в країні, яка знаходиться в резиденції Південно-Африканській Республіці (далі ПАР) та відповідно офіційних даних компанія «Central Reinsurance Cоrporation» ліквідована у 2012 році, при цьому, загальна сума перестрахування за зазначений період, згідно додатку до податкової декларації, складає 57944540 грн., що в дійсності не може мати місце господарська діяльність с компанією, яка на час здійснення господарських операцій ліквідована. Також, перестрахування за вказаними реквізитами не може оподатковуватися відповідно до норм абзацу 4 підпункту 141.4.5 пункту 141.4 статті 141 розділу ІІІ ПК України за 0% ставкою у зв`язку з невідповідністю ст.ст. 2,3 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків нерезидентів та порядку їх підтвердження зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 31 липня 2013 року за № 1285/23817 установленими національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері фінансових послуг. Тобто, ставка податку, згідно зазначених даних, відповідає вимогам абзацу 5 підпункту 141.4.5 пункту 141.4 статті 141 розділу ІІІ ПК України, а саме сплата податків за ставкою 12% від перестрахованої суми, тобто 6953344 грн.

Також, відповідно до додатку № 23 до декларації на прибуток службові особи ПрАТ «Страхова компанія «Альянс» здійснювали перестрахування у компанії нерезидента «Asia Capital Reinsurance Group Pte. LTD» «Singapore Reinsurance Corporation Limited» на загальну суму 31096604 грн. також за ставкою оподаткування 0%. Відповідно зазначених реквізитів компанія нерезидент «Asia Capital Reinsurance GroupPte. LTD» «Singapore Reinsurance Corporation Limited» з 2018 року знаходиться в Сінгапурі та входить до переліку компаній нерезидентів які зареєстровані в офшорної зоні (відповідно до переліку держав/територій), які відповідають критеріям, установленим п.п39.2.1.2 п.39.2.1 п.39.1 ст.39 ПК України, які зазначаються в додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 року № 1045. Таким чином, згідно вимогам абзацу 4 підпункту 141.4.5 пункту 141.4 статті 141 розділу ІІІ ПК України службові особи ПрАТ «Страхова компанія «Альянс» не мали право застосовувати нульову ставку оподаткування тому що компанія нерезидент не відповідає ст.3 Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків нерезидентів та порядку їх підтвердження зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 31 липня 2013 року за № 1285/23817 установленими національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері фінансових послуг так як перестраховиками є компанія яка має реєстрацію та фактично знаходиться в офшорній зоні, яка включена до переліку офшорних зон, визначеного із законодавством України. Тобто, згідно вимогам абзацу 5 підпункту 141.4.5 пункту 141.4 статті 141 розділу ІІІ ПК України, службові особи при здійснені перестрахування ризиків у компанії нерезидента «Asia Capital Reinsurance GroupPte. LTD» «Singapore Reinsurance Corporation Limited» сплати податок на прибуток за ставкою 12% від суми перерахування, а саме в розмірі 3731592 грн.

Також,в порушеннівимогам абзацу5підпункту 141.4.5пункту 141.4статті 141розділу ІІІПК України, службові особи ПрАТ «СК «Альянс» при перестрахуванні ризиків в сумі 19669 519 грн. у компанії нерезидента «Renaissance RE Syndicate Management Limited» застосували нульову ставку оподаткування податку на прибуток підприємства у зв`язку з чим не сплатили податок на прибуток в сумі 2360342 грн.

Таким чином,службові особиПрАТ «СК«Альянс» впорушення вимогабзаців 4та 5підпункту 141.4.5пункту 141.4статті 141розділу ІІІПК України, використовуючи зазначені компанії нерезидентів ухилилися від сплати податку на прибуток в сумі 13045279 грн., що є особливо великим розміром.

Встановлено, що документи щодо проведення незаконної фінансово-господарської діяльності можуть зберігатися в офісних приміщеннях за адресою: м. Дніпро, вул. Собінова, буд.1 (другий поверх) де знаходиться офісне приміщення ПрАТ «СК «Альянс».

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна право власності на об`єкт нерухомого майна, який розташований за адресою: м. Дніпро, вул. Собінова, буд.1, належить на праві власностіСолодовниковій ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , Територіальної громаді м. Дніпра в особі Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ: 26510514), ДНІПРОВСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ, код ЄДРПОУ: 26510514, ОСОБА_15 , Товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційному підприємству "МІСЬКМАШ" (код ЄДРПОУ: 30260942), ОСОБА_16 , та нерухоме майно надається в оренду.

З метою повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення, документів та майна, яке здобуте у результаті його вчинення, у даному кримінальному провадженні необхідно провести обшук офісних приміщень за адресою: м. Дніпро, вул. Собінова, буд.1. (другий поверх).

Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити з підстав в ньому наведених.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення присутнього в судовому засіданні слідчого, який підтримав клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до положень ч.ч. 1, 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Дане клопотання про проведення обшуку відповідає положенням ст.234 КПК України, оскільки містить найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер; короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання; правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; підстави для обшуку; житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; індивідуальні або родові ознаки речей, документів, іншого майна або осіб, яких планується відшукати, а також їхній зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням; обґрунтування того, що доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, а доступ до осіб, яких планується відшукати, - за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом. До клопотання також додано оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.

Вказане клопотання подається в межах кримінального провадження

№32017210000000007 від 23.01.2017 року, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ч.5 ст.27, ч.1 ст.205, ч 1. ст.205-1 та ч.3 ст. 15, ч. 3 ст. 212 КК України.

Відповідно до даних, які містяться в клопотанні та матеріалах, долучених до клопотання наявні обґрунтовані підстави вважати, що у офісних приміщеннях за адресою: м.Дніпро,вул.Собінова,буд.1(другийповерх), де знаходиться офісне приміщення ПрАТ «СК «Альянс», можуть знаходитись речі, предмети документи, що мають доказове значення у даному кримінальному провадженні.

Слідчим суддею перевірені можливості та встановлено пропорційний баланс між тим, що має слідчий на меті віднайти під час проведення даного обшуку та які б мали менший ступінь втручання у права та свободи осіб, таким чином слідчий суддя не вважає його непропорційним переслідуваній меті.

В пункті 72 рішення Європейського суду «Ратушна проти України», зазначено, що коли держави вважають за необхідне вдаватись до таких заходів, як обшук житлових приміщень, з метою отримання доказів факту вчинення правопорушень, суд буде оцінювати, чи були підстави для виправдання таких заходів, відповідними та чи було дотримано принцип пропорційності. Суд також буде вивчати наявність у національному законодавстві ефективних гарантій від зловживань та свавілля та перевіряти, як ці гарантії працюють в окремому випадку, який розглядається. Критерії, які слід брати до уваги в цьому контексті це спосіб та обставини, за яких було ухвалено постанову про проведення обшуку, інші докази, доступні на той час, а також зміст та обсяг постанови. При цьому особлива увага має приділятись гарантіям, застосованим з метою обмежити розумними рамками вплив цього заходу.

Слідчий суддя, вивчивши матеріали клопотання, заслухавши слідчого, вважає, що обшук приміщення є співмірним та пропорційним переслідуваній меті, а саме відшукання і вилучення зазначених у клопотанні документів, докази, долучені до матеріалів клопотання, об`єктивно надають підстави вважати, що відшукувані речі можуть знаходитись у вказаному приміщенні.

Враховуючи, що в судовому засіданні слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування, відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду, відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи, за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи, що в своїй сукупності породжує обґрунтовану думку про дійсну наявність відповідних та достатніх підстав для проведення обшуку, а відтак свідчить про наявність підстав для надання дозволу на проведення обшуку та часткового задоволення клопотання.

При цьому, слідчий суддя не вбачає необхідності у наданні дозволу на проведення обшуку з метою відшукання комп`ютерної техніки, яка використовується у незаконній діяльності для виготовлення підроблених документів, мобільних терміналів, якими користуються службові особи вказаних підприємств, що підтверджують протиправну діяльність, підроблені документи фінансово-господарської діяльності вищевказаних юридичних осіб, що підтверджують створення мнимих фінансових операцій, які можуть бути доказами під час судового розгляду.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -

у х в а л и в :

Клопотання слідчого з ОВС десятого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 про проведення обшуку задовольнити частково.

Надати дозвіл на проведення обшуку в офісних приміщеннях за фактичним місцем знаходження ПрАТ «Страхова компанія Альянс» на другому поверсі буд.1 по вулиці Собінову у м.Дніпро, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання та вилучення знарядь кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте в результаті його вчинення, зокрема: оригіналів та копій договорів, додатків до них , специфікацій, документів складського обліку, які містять відомості про фінансово-господарські операції з підприємствами ТОВ «Віннер Альянс», ТОВ «Будівельна компанія «Елізіум», ТОВ «Поні Буд», ТОВ «Укрновбуд», ТОВ «Укрбуд-ЛТД», ТОВ «Храбар Буд», Central Reinsurance Cоrporation», «Asia Capital Reinsurance Group Pte. LTD» «Singapore Reinsurance Corporation Limited», «RenaissanceRESyndicateManagementLimited», APLEX Project LTD (UNITED KINGDOM)DBA SALES LIMITED CORPORATE SEAL (UNITED KINGDOM) 2016-2018 роки.

У задоволенні решти вимог клопотання відмовити.

Строк дії ухвали - 1 місяць з дня її постановлення та надає право на проникнення до приміщення лише один раз.

При виконанні даної ухвали відповідно до ч.2, ч.3, ч.9 ст. 236 КПК України обшук житла чи іншого володіння особи на підставі ухвали слідчого судді повинен відбуватися в час, коли завдається найменша шкода звичайним заняттям особи, яка ними володіє, якщо тільки слідчий, прокурор не вважатиме, що виконання такої умови може суттєво зашкодити меті обшуку.

Перед початком виконання ухвали слідчого судді особі, яка володіє житлом чи іншим володінням, а за її відсутності іншій присутній особі повинна бути пред`явлена ухвала і надана її копія.

Другий примірник протоколу обшуку разом із доданим до нього описом вилучених документів та тимчасово вилучених речей (за наявності) вручається особі, у якої проведено обшук, а в разі її відсутності - повнолітньому членові її сім`ї або його представникові/ керівнику або представникові підприємства, установи або організації.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.03.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу80485135
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —761/9515/19

Ухвала від 13.03.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Мальцев Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні