Провадження №3/760/1453/19
у справі №760/24201/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 лютого 2019 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Усатова І.А., при секретарі Ковальській К.О., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Грабчака П.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянки України ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, станом на дату переміщення товарів через митний кордон та їх митного оформлення перебувала на посаді директора ТОВ ХОСТЕРА (код ЄДРПОУ 39841709, 69009, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Діагональна, буд. 7; з 08.09.2016 по теперішній час - проспект Вінніченка, 4, Фортечний район, м. Кропивницький, Кіровоградська обл., 25000), зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1, паспорт громадянина України серії НОМЕР_2, виданий Кіровським РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській обл., ідентифікаційний код НОМЕР_1, за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, суддя -
В С Т А Н О В И В :
У вересні 2018 року у провадження судді надійшов адміністративний матеріал по протоколу про порушення митних правил №0478/10000/18 про притягнення громадянки України ОСОБА_2, директора ТОВ ХОСТЕРА , до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.
У матеріалах зазначено, що 04.03.2016 через митний кордон України, пункт пропуску Одеський морський торговельний порт митного поста Одеса - порт Одеської митниці ДФС, у вантажному автомобілі з р.н.з. НОМЕР_3, з Туреччини на митну територію України ввезено товари вироби з пластмас , загальною вагою брутто 22511,5 кг, у кількості 963 пакувальних місця.
Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 04.03.2016 № 100000000/2016/811030 на підставі товаросупровідних документів: коносамент від 24.02.016 № 16/02/300/00950-0002164, інвойс від 23.02.2016 № 16727.
Згідно з вказаними товаросупровідними документами відправником товарів виступає компанія AKONA MUSTAFA AKPINAR PLASTIK ZIR VE GIDA INS.SAN.VE TIC.LTD.STI (TATLICAK MAH.KONYA EREGLI YOLU 10 KM NO:115 KARATAY/KONYA/TURKEY, Туреччина), одержувачем - ТОВ ХОСТЕРА (69009, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Діагональна, буд. 7).
05.03.2016, після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари, а саме: вироби з пластмас-шланг гнучкий з відновлених пластмас (з гранул поліетилену, що утворюються методом промислової вторинної переробки полімерів та супутніх матеріалів, з відрізків, бракованих виробів, залишків лиття), що використовується в садівництві та сільському господарстві, для краплинного поливу з отворами по всій довжині (на відстані 20 см), не армований та не комбінований з іншими матеріалами, без фітингів: 1,1 л/год (20 см), 2500 м/бухта-763 шт. (1907500 м); 1,6 л/год (20 см), 2500 м/бухта-200 шт. (500000 м), торговельна марка: Driplife, виробник: AKONA MUSTAFA AKPINAR PLASTIK ZIR VE GIDA INS.SAN.VE TIC.LTD.STI, країна виробництва: Туреччина , були заявлені до митного оформлення декларантом ТОВ ХОСТЕРА ОСОБА_2 (гр. 54) на митному посту Столичний за електронною митною декларацією № 100270001/2016/250628.
Разом із вказаною митною декларацією та товаросупровідними документами до митниці були надані наступні документи: контракт купівлі-продажу товарів від 01.11.2015 № 012834UA, укладений між продавцем - компанією AKONA MUSTAFA AKPINAR PLASTIK ZIR VE GIDA INS.SAN.VE TIC.LTD.ST (Туреччина) та покупцем - ТОВ ХОСТЕРА (Україна), в особі директора ОСОБА_2, інвойс від 23.02.2016 № 16727, експортна декларація країни відправлення від 24.02.2016 №16343100EX037151, коносамент від 24.02.2016 №16/02/300/00950-0002164 (контейнер TCKU9657168), CMR від 04.03.2016 № 46, а також інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.
Відповідно до інвойсу від 23.02.2016 № 16727, відомості про який занесені декларантом ТОВ ХОСТЕРА (код ЄДРПОУ 39841709) в електронну митну декларацію, вартість переміщених через митний кордон України товарів, на умовах поставки CIF Одеса, становить - 22 149, 00 доларів США.
В протоколі зазначено, що 05.09.2016 листом за вих. № 15257/5/99-99-20-03-16 (додаткові листи від 14.04.2017 № 6293/5/99-99-20-02-01-16 та від 08.12.2017 № 20992/5/99-99-20-02-01-16) з метою перевірки автентичності документів, на підставі яких було здійснено митне оформлення вказаних товарів, що надійшли на адресу ТОВ ХОСТЕРА , Державною фіскальною службою України направлено відповідний запит до митних органів Республіки Туреччини.
Листом Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Державної фіскальної служби України від 12.07.2018 №21232/7/99-99-19-02-02-17 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь митних органів Республіки Туреччини на зазначений запит з доданими завіреними копіями наступних документів: експортна митна декларації форми EX 3 від 24.02.2016 №16343100EX037155, інвойс від 23.02.2016 № 016727 та інші.
Згідно з даними, зазначеними в копії вказаної експортної декларацій з території Республіки Туреччина в Україну на адресу ТОВ ХОСТЕРА (69009, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Діагональна, буд. 7), у контейнері № TCKU9657168 було відправлено товари шланг гнучкий загальною вагою брутто - 22 511,50 кг, загальною кількістю - 963 пакувальних місця. При цьому, в гр. 22 валюта та фактурна вартість вказаної експортної декларації зазначено загальну фактурну вартість даних товарів, яка становить - 57 202, 20 доларів США , на умовах поставки EXW KONYA.
Відправником товарів виступала турецька компанія AKONA MUSTAFA AKPINAR PLASTIK ZIR VE GIDA INS.SAN.VE TIC.LTD.ST (Туреччина).
Митний орган посилався на те, що в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають: відомості номеру контейнеру (TCKU9657168), відомості щодо відправника товарів та його одержувача, найменування товарів, їх кількості (кількість пакувальних місць - 963), ваги брутто (22 511,5 кг), але не співпадають відомості щодо умов поставки товарів та їх вартості (відповідно до інвойсу від 23.02.2016 № 16727 поданого як підстава до переміщення та до митного оформлення вартість становить 22 149, 00 доларів США. на умовах поставки CIF Одеса, а відповідно до експортної декларації країни відправлення від 24.02.2016 №16343100EX037155 та інвойсу від 23.02.2016 № 016727 вартість становить 57 202, 20 доларів США, на умовах поставки EXW KONYA.
Зазначено, що в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари вироби з пластмас - шланг гнучкий , вагою брутто 22511,5 кг та загальною вартістю 57 202, 20 доларів США, що згідно курсу НБУ на дату переміщення через митний кордон України (04.03.2016) (1 USD - 26,213621) складає 1 499 476, 79 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості необхідних для визначення їх митної вартості (інвойс від 23.02.2016 № 16727).
Станом на дату переміщення товарів та їх митного оформлення на посаді директора ТОВ ХОСТЕРА (код ЄДРПОУ 39841709, 69009, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Діагональна, буд. 7) перебувала гр. ОСОБА_2
Згідно облікової картки суб'єкта ЗЕД № 112/2015/308 та інформації про юридичну особу, розміщеної на офіційному сайті Міністерства юстиції України ТОВ ХОСТЕРА (код ЄДРПОУ 3941709) зареєстроване за адресою : АДРЕСА_2, з 08.09.2016 на посаді директора перебуває ОСОБА_4.
Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_2 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов'язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.
Митний орган вказав, що дії громадянки України ОСОБА_2 призвели до переміщення товарів загальною вартістю 1 499 476,79 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.
В зв'язку з викладеним вище, матеріали справи відносно громадянки України ОСОБА_2 за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України передані до суду для притягнення зазначеної особи до адміністративної відповідальності.
Постановою судді Солом'янського районного суду м. Києві від 28.09.2018 матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності громадянку України ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, станом на дату переміщення товарів через митний кордон та їх митного оформлення перебувала на посаді директора ТОВ ХОСТЕРА (код ЄДРПОУ 39841709, 69009, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Діагональна, буд. 7; з 08.09.2016 по теперішній час - проспект Вінніченка, 4, Фортечний район, м. Кропивницький, Кіровоградська обл., 25000), зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1, паспорт громадянина України серії НОМЕР_2, виданий Кіровським РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській обл., ідентифікаційний код НОМЕР_1, за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, повернуто до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.
Так, згідно вказаної постанови, митному органові слід надати до суду належним чином та уповноваженою на те особою оформлений переклад українською мовою наступних документів: детальної інформації від 23.02.2016 (а.с. 12), комерційного прайсу від 05.01.2016 (а.с. 13), комерційного інвойсу від 23.02.2016 №16727 (а.с. 14), коносаменту від 24.02.2016 №16/02/300/00950-0002164 (а.с. 15-16), експортної декларації (а.с. 17), відповіді митних органів Турецької Республіки та додатків до неї (а.с. 24-34), для встановлення обставин справи і можливості суддею розглянути по суті вказаний адміністративний матеріал.
16.01.2019 до Солом'янського районного суду м. Києва, після проведення додаткової перевірки, надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності громадянку України ОСОБА_2, за порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.
Представник митного органу в судовому засіданні підтримав позицію Київської міської митниці ДФС України, вказав, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку ОСОБА_2
З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суддя вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності та її представника.
Заслухавши представника митного органу, дослідивши матеріали справи, суддя дійшов наступного висновку.
З матеріалів справи про порушення громадянкою України ОСОБА_2, митних правил передбачених ч.1 ст. 483 МК України, що надійшли до суду, після проведення додаткової перевірки, вбачається, що 04.03.2016 через митний кордон України, пункт пропуску Одеський морський торговельний порт митного поста Одеса - порт Одеської митниці ДФС, у вантажному автомобілі з р.н.з. НОМЕР_3, з Туреччини на митну територію України ввезено товари вироби з пластмас , загальною вагою брутто 22511,5 кг, у кількості 963 пакувальних місця.
Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 04.03.2016 № 100000000/2016/811030 на підставі товаросупровідних документів: коносамент від 24.02.016 № 16/02/300/00950-0002164, інвойс від 23.02.2016 № 16727.
Згідно з вказаними товаросупровідними документами відправником товарів виступає компанія AKONA MUSTAFA AKPINAR PLASTIK ZIR VE GIDA INS.SAN.VE TIC.LTD.STI (TATLICAK MAH.KONYA EREGLI YOLU 10 KM NO:115 KARATAY/KONYA/TURKEY, Туреччина), одержувачем - ТОВ ХОСТЕРА (69009, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Діагональна, буд. 7).
Встановлено, що 05.03.2016, після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари, а саме: вироби з пластмас-шланг гнучкий з відновлених пластмас (з гранул поліетилену, що утворюються методом промислової вторинної переробки полімерів та супутніх матеріалів, з відрізків, бракованих виробів, залишків лиття), що використовується в садівництві та сільському господарстві, для краплинного поливу з отворами по всій довжині (на відстані 20 см), не армований та не комбінований з іншими матеріалами, без фітингів: 1,1 л/год (20 см), 2500 м/бухта-763 шт. (1907500 м); 1,6 л/год (20 см), 2500 м/бухта-200 шт. (500000 м), торговельна марка: Driplife, виробник: AKONA MUSTAFA AKPINAR PLASTIK ZIR VE GIDA INS.SAN.VE TIC.LTD.STI, країна виробництва: Туреччина , були заявлені до митного оформлення декларантом ТОВ ХОСТЕРА ОСОБА_2 (гр. 54) на митному посту Столичний за електронною митною декларацією № 100270001/2016/250628.
Також встановлено, що із вказаною митною декларацією та товаросупровідними документами до митниці були надані наступні документи: контракт купівлі-продажу товарів від 01.11.2015 № 012834UA, укладений між продавцем - компанією AKONA MUSTAFA AKPINAR PLASTIK ZIR VE GIDA INS.SAN.VE TIC.LTD.ST (Туреччина) та покупцем - ТОВ ХОСТЕРА (Україна), в особі директора ОСОБА_2, інвойс від 23.02.2016 № 16727, експортна декларація країни відправлення від 24.02.2016 №16343100EX037151, коносамент від 24.02.2016 №16/02/300/00950-0002164 (контейнер TCKU9657168), CMR від 04.03.2016 № 46, а також інші, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, документи, які зазначені в гр. 44 МД.
Відповідно до інвойсу від 23.02.2016 № 16727, відомості про який занесені декларантом ТОВ ХОСТЕРА (код ЄДРПОУ 39841709) в електронну митну декларацію, вартість переміщених через митний кордон України товарів, на умовах поставки CIF Одеса, становить - 22 149, 00 доларів США.
Листом Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Державної фіскальної служби України від 12.07.2018 №21232/7/99-99-19-02-02-17 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь митних органів Республіки Туреччини на запит від 05.09.2016 з доданими завіреними копіями наступних документів: експортна митна декларації форми EX 3 від 24.02.2016 №16343100EX037155, інвойс від 23.02.2016 № 016727 та інші.
Встановлено, що згідно з даними, зазначеними в копії вказаної експортної декларацій з території Республіки Туреччина в Україну на адресу ТОВ ХОСТЕРА (69009, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Діагональна, буд. 7), у контейнері № TCKU9657168 було відправлено товари шланг гнучкий загальною вагою брутто - 22 511,50 кг, загальною кількістю - 963 пакувальних місця. При цьому, в гр. 22 валюта та фактурна вартість вказаної експортної декларації зазначено загальну фактурну вартість даних товарів, яка становить - 57 202, 20 доларів США , на умовах поставки EXW KONYA. Відправником товарів виступала турецька компанія AKONA MUSTAFA AKPINAR PLASTIK ZIR VE GIDA INS.SAN.VE TIC.LTD.ST (Туреччина).
З матеріалів справи вбачається, що в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС, встановлено, що співпадають: відомості номеру контейнеру (TCKU9657168), відомості щодо відправника товарів та його одержувача, найменування товарів, їх кількості (кількість пакувальних місць - 963), ваги брутто (22 511,5 кг), але не співпадають відомості щодо умов поставки товарів та їх вартості (відповідно до інвойсу від 23.02.2016 № 16727 поданого як підстава до переміщення та до митного оформлення вартість становить 22 149, 00 доларів США. на умовах поставки CIF Одеса, а відповідно до експортної декларації країни відправлення від 24.02.2016 №16343100EX037155 та інвойсу від 23.02.2016 № 016727 вартість становить 57 202, 20 доларів США, на умовах поставки EXW KONYA.
Вказане свідчить про те, що митному органу, як підстави для переміщення товарів були надані документи, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення їх митної вартості.
За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
У цьому розумінні переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю може бути вчинено одним із способів, перелічених у ст. 483 МК України.
Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об'єктивних і суб'єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.
Згідно зі ст. 10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.
Порушення митних правил передбачене диспозицією ч. 1 ст. 483 МК України, полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Таким чином, основним безпосереднім об'єктом порушення митних правил є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.
Об'єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, активна поведінка (вчинок) особи.
Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.
Суб'єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.
При цьому відповідно до пункту 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 №8, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Відповідно до ч. 2 ст. 459 МК України суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Відповідно до ч. 3 ст. 265 МК підприємства можуть бути декларантами, за умови перебування їх на обліку в митних органах України.
Таким чином, директор ТОВ ХОСТЕРА (код ЄДРПОУ 39841709) на момент вчинення адміністративного правопорушення - ОСОБА_2 є суб'єктом адміністративної відповідальності.
Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Враховуючи вищевикладене, суддя приходить до висновку, що товари вироби з пластмас - шланг гнучкий , вагою брутто 22511,5 кг., переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення їх митної вартості (інвойс від 23.02.2016 № 16727), що є порушенням митних правил, відповідальність за яке, передбачено ч. 1 ст. 483 МК України.
Отже, в діях гр. ОСОБА_2 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 статті 483 Митного кодексу України.
Відповідно до ст. 527 МК України у справі про порушення митних правил митний орган або суд (суддя), що розглядає справу, виносить одну з постанов, зокрема про закриття провадження у справі.
Згідно зі ст. 488 МК України провадження у справі про порушення митних правил вважається розпочатим з моменту складання протоколу про порушення митних правил.
Згідно ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Згідно з п.7 ч.1 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю в разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Відповідно до ч.1 ст.467 МК України якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються органами доходів і зборів або судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. Строк накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил зупиняється на час розгляду таких справ судом.
З матеріалів справи вбачається, що митним органом 12.07.2018 було виявлено порушення митних правил, в результаті співставленням відомостей, що містяться у документах, отриманих від митних органів Туреччини, та документах митного контролю та митного оформлення, наданих до Київської міської митниці ДФС.
Постановою судді Солом'янського районного суду м. Києві від 28.09.2018 матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності громадянку України ОСОБА_2 за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, повернуто до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.
Разом з цим, 16.01.2019 зазначені матеріали справи надійшли до суду після проведення додаткової перевірки.
При цьому, слід зазначити, що з дня виявлення правопорушення, тобто з 12.07.2018, по день надходження матеріалів справи відносно ОСОБА_2 після проведення додаткової перевірки, тобто 16.01.2019, сплинув шестимісячний строк.
З огляду на викладене слід зазначити, що в період з 12.07.2018 по 16.01.2019 вказана справа не перебувала на розгляд в суді, а тому, передбачена вимога ч. 1 ст. 467 МК України щодо зупинення строку накладення адміністративного стягнення не може бути застосована.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, суддя вважає, що ОСОБА_2 слід визнати винною у порушенні митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України та закрити провадження у справі на підставі п.7 ч.1 ст.247 КУпАП.
Керуючись ст.ст. 1, 8, 38, 245, 247, 251-252, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 3, 458, 467, ч.1 ст. 483, 487-489, 491, 495, 503, 527 Митного кодексу України, суддя -
П О С Т А Н О В И В :
Визнати винною ОСОБА_2 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.
Провадження у справі за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України у відношенні України ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, станом на дату переміщення товарів через митний кордон та їх митного оформлення перебувала на посаді директора ТОВ ХОСТЕРА (код ЄДРПОУ 39841709, 69009, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Діагональна, буд. 7; з 08.09.2016 по теперішній час - проспект Вінніченка, 4, Фортечний район, м. Кропивницький, Кіровоградська обл., 25000), зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1, паспорт громадянина України серії НОМЕР_2, виданий Кіровським РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській обл., ідентифікаційний код НОМЕР_1 - закрити у зв'язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності.
Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Київського апеляційного суду через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя:
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.02.2019 |
Оприлюднено | 17.03.2019 |
Номер документу | 80485345 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Усатова І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні