ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
вул.В'ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,
тел/факс: 22-09-70/24-09-91 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 березня 2019 рокуСправа № 912/451/19 Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Кабакової В.Г., за участю секретаря судового засідання Лупенко А.І., розглянувши у підготовчому засіданні матеріали справи № 912/451/19
за позовом Заступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури, 27100, м.Новоукраїнка, вул. Гагаріна, 7 в інтересах держави в особі
Голованівської районної ради Кіровоградської області, 26500, Кіровоградська область, Голованівський район, смт. Голованівськ, вул. Соборна, буд. 48
Комунального некомерційного підприємства "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради, 26500, Кіровоградська область, Голованівський район, смт. Голованівськ, вул. Незалежності, 2
до відповідача Фізичної особи-підприємця Онищука Романа Юрійовича, АДРЕСА_1
про звільнення та повернення нерухомого майна
Представники:
від прокуратури - Олаг О.С., прокурор відділу, посвідчення НОМЕР_1 від 30.03.16;
від позивачів - участі не брали;
від відповідача - участі не брали.
В засіданні суду був присутній слухач - ОСОБА_4, посвідчення НОМЕР_2 від 10.05.2017.
До Господарського суду Кіровоградської області надійшла позовна заява Заступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Голованівської районної ради Кіровоградської області та Комунального некомерційного підприємства "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради до Фізичної особи-підприємця Онищука Романа Юрійовича про зобов'язання звільнити та повернути частину нежитлової будівлі площею 60,92 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 шляхом складання акту прийому-передачі вказаного приміщення, з покладанням на відповідача витрат по сплаті судового збору.
В обґрунтування позовних вимог прокурор, посилаючись на норми ст. ст. 1212, 1213 Цивільного кодексу України, зазначає, що відповідач користується комунальним майном без правової підстави, що є порушенням інтересів держави у сфері використання комунального майна, управління об'єктами комунальної власності, тому є всі підстави для пред'явлення вимоги про звільнення та повернення відповідачем такого майна.
Ухвалою від 21.02.2019 господарський суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначив на 18.03.2019 о 14:00 год.
Позивачі та відповідач участь повноважних представників в підготовчому засіданні 18.03.2019 не забезпечили, хоча належним чином повідомленні про місце, дату та час засідання суду.
07.03.2019 від Комунального некомерційного підприємства "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради надійшла заява від 01.03.2019 № 01-33/121, відповідно до якої просить справу розглядати без його участі.
05.03.2019 від відповідача до суду надійшла заява від 27.02.2019, відповідно до якої відповідач просить підготовче засідання, яке відбудеться 18.03.2019 о 14 год. 00 хв. провести без його участі, позовні вимоги визнав в повному обсязі, просить ухвалити рішення на стадії підготовчого провадження. Крім того, керуючись п. 1 ст. 130 Господарського процесуального кодексу України просить вирішити питання щодо розподілу судових витрат.
Згідно з ч.1 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
За приписами п.п. 1, 2 ч. 3 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки, повторної неявки в судове засідання учасника справи (його представника) незалежно від причин неявки.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що явка в засідання суду обов'язковою не визнавалась, та є правом, а не обов'язком учасників справи, господарський суд вважає за можливе розглянути справу без уповноважених представників сторін за наявними матеріалами.
Відповідно до частини 3 статті 185 Господарського процесуального кодексу України за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення суду у випадку визнання позову відповідачем.
Частинами 1, 4 статті 191 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що відповідач може визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві; у разі визнання відповідачем позову суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову.
В підготовчому засіданні 18.03.2019 прокурор підтримав заявлені позовні вимоги та просив задовольнити поданий позов в повному обсязі.
Враховуючи викладене, беручи до уваги визнання відповідачем позовних вимог у повному обсязі, суд вважає за можливе ухвалити судове рішення в підготовчому засіданні 18.03.2019.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вислухавши пояснення прокурора, суд
ВСТАНОВИВ:
09.08.2018 між Комунальним некомерційним підприємством "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради (далі - Орендодавець) та фізичною особою - підприємцем Онищук Романом Юрійовичем (далі - Орендар) укладено договір оренди нежитлової будівлі № 53 (далі - Договір), відповідно до п.п. 1.1 розділу 1 якого орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування частину нежитлової будівлі, загальною площею 60,92 кв.м., що складається з 3-х кімнат (площа: 19,32 м.кв., 21,84 м.кв., 19,76 м.кв.) (далі - майно), та знаходиться на балансі комунального некомерційного підприємства "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради, розташоване за адресою: АДРЕСА_2 Майно передається в оренду для використання з метою використання в комерційних цілях. Стан будівлі на момент передачі в оренду задовільний (а.с. 23-24).
Відповідно до розділу 2 Договору орендар вступає у строкове користування Майном у термін, вказаний у договорі. Передача майна в оренду не тягне за собою виникнення в орендаря права власності на це майно. Власником майна залишається комунальне некомерційне підприємство "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради, а орендар користується ним протягом строку оренди. Передача майна в оренду здійснюється за вартістю, визначеною належною оцінкою. У разі припинення Договору орендар повинен повернути орендодавцеві орендоване майно в 15-денний термін з дня отримання повідомлення або з дати закінчення строку Договору за актом приймання-передачі майна, включаючи день здачі. У разі, якщо Орендар затримав повернення майна, він несе ризик його випадкового знищення або випадкового пошкодження.
Згідно до п.п. 3.1., 3.2. розділу 3 Договору орендна плата становить 600,00 грн. в місяць та перераховується орендодавцю не пізніше 20 числа кожного місяця.
Розділ 8 Договору передбачає, що останній укладено строком на 1 рік, що діє з моменту підписання до 09.08.2019 включно.
09.08.2018 згідно акта приймання-передачі майно за Договором передано відповідачу (а.с. 25).
Укладений між сторонами Договір за своєю правовою природою є договором оренди.
У відповідності до ч. 1, 6 ст. 283 Господарського кодексу України за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності; до відносин оренди застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Згідно ч. 1 ст. 759 Цивільного кодексу України, за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 793 Цивільного кодексу України визначено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається в письмовій формі. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
За приписами ст. 794 Цивільного кодексу України, право користування нерухомим майном, яке виникає на підставі договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладено на строк не менш як три роки, підлягає державній реєстрації відповідно до закону.
Згідно п. 8.1 розділу 8 Договору останній укладено строком на 1 рік, що діє з моменту підписання до 09.08.2019.
Однак, в порушення наведених приписів законодавства, вищезазначений договір оренди нежитлової будівлі є неукладеним, а вказана частина нежитлової будівлі підлягає поверненню у комунальну власність, будучи набутою у користування без достатньої правової підстави, що і стало підставою звернення прокурора з даним позовом до господарського суду.
Вирішуючи даний спір, господарський суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 131-1 Конституції України в Україні діє прокуратура, яка здійснює представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Частина 3 статті 23 Закону України "Про прокуратуру" надає право прокурору здійснювати представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення таких інтересів, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Відповідно до частини 4 статті 53 Господарського процесуального кодексу України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.
У відповідності до п. 4 мотивувальної частини рішення Конституційного суду України №3-рп/99 у справі № 1-1/99 від 08.04.1999р. прокурор або його заступник самостійно визначає з посиланням на чинне законодавство в чому полягає порушення інтересів держави, обґрунтовуючи в позовній заяві необхідність їх захисту, та визначає орган, який уповноважений державою виконувати відповідні функції в спірних правовідносинах.
В обґрунтування порушення інтересів держави прокурор посилається на те, що суб'єктом владних повноважень - органом місцевого самоврядування не було вжито заходів щодо повернення незаконно наданого у користування комунального майна, керівник Новоукраїнської місцевої прокуратури представляє інтереси держави в суді, так як суб'єкт владних повноважень не належним чином здійснює цей захист.
Враховуючи викладене, даний позов прокурором заявлено на захист інтересів держави, в особі позивача оскільки правовідносини, пов'язані з наданням у користування на умовах оренди нерухомого майна комунальної власності, становлять суспільний та публічний інтерес, а незаконність дій органу місцевого самоврядування, на підставі яких майно комунальної власності передано у користування, такому суспільному інтересу не відповідає.
Приписами ст. 142 Конституції України визначено, що матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
Відповідно до ст. 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності.
Згідно ч. 2 ст. 2 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" державну політику у сфері оренди здійснюють Кабінет Міністрів України, а також Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва - щодо державного майна; органи, уповноважені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, - щодо майна, яке належить Автономній Республіці Крим; органи місцевого самоврядування - щодо майна, яке перебуває в комунальній власності.
Згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 29.12.2015 та витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 51198347 нежитлова будівля (сільська лікарня, амбулаторія) яка розташована за адресою: вул. Енгельса (Шкільна), с. Перегонівка загальною площею 486,75 кв.м. належить Комунальному некомерційному підприємству "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради на праві комунальної власності.
Відповідно до пункту 2 Статуту комунального некомерційного підприємства "Голованівський центр первинної медико-санітарної медицини" Голованівської районної ради, затвердженого рішенням Голованівської районної ради від 06.07.2018 № 307, майно підприємства є власністю територіальних громад сіл та селищ Голованівського району в особі Голованівської районної ради Кіровоградської області.
У відповідності до п.п. 1, 6 розділу 5 Статуту, майно підприємства є комунальною власністю, підприємство має право надавати в оренду дане майно юридичним та фізичним особам відповідно до чинного законодавства України.
Згідно пункту 4 Статуту засновником, власником та органом управління майном підприємства є територіальні громади сіл та селищ Голованівського району в особі Голованівської районної ради.
Пунктом 3.1 розділу ІІ додатку № 6 рішення двадцять восьмої сесії п'ятого скликання Голованівської районної ради № 326 від 12.05.2010 "Про управління об'єктами спільної власності територіальних громад сіл та селищ району" передача майна спільної власності району в найм (оренду), концесію, заставу (іпотеку) здійснюється у відповідності до норм Законів України "Про оренду державного та комунального майна", "Про концесії", "Про заставу", "Про іпотеку", Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів.
Частиною 1 статті 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" визначено, що об'єктами оренди за цим законом є, зокрема, нерухоме майно (будівлі, споруди, нежитлові приміщення) та інше окреме індивідуально визначене майно підприємства.
Згідно частини 1 статті 10 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", ст. 284 Господарського кодексу України істотними умовами договору оренди є об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням індексації); термін, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення; виконання зобов'язань; забезпечення виконання зобов'язань - неустойка (штраф, пеня), порука, гарантія тощо; порядок здійснення орендодавцем контролю за станом об'єкта оренди; відповідальність сторін; страхування орендарем взятого ним в оренду майна; обов'язки сторін щодо забезпечення пожежної безпеки орендованого майна.
Відповідно до статті 10 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" склад і вартість майна (об'єкт оренди) є однією з істотних умов договору.
Статтею 11 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" встановлено, що оцінка об'єкта оренди здійснюється за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України. Оцінка об'єкта оренди передує укладенню договору оренди.
Постановою Кабінету Міністрів України № 629 від 10.08.1995 затверджена Методика оцінки об'єктів оренди, пунктом 1 якої встановлено, що відповідно до цієї Методики проводиться оцінка майна державних підприємств, установ та організацій, іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває в державній та комунальній власності, що передається в оренду, у тому числі нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень).
Оцінка об'єктів оренди проводиться з метою визначення вартості таких об'єктів згідно з положеннями (національними стандартами) оцінки майна та цією Методикою з урахуванням положень (стандартів) бухгалтерського обліку для відображення її в договорі оренди та використання під час розрахунку орендної плати.
Оцінка обов'язково проводиться перед укладенням договору оренди.
Результати незалежної оцінки є чинними протягом шести місяців від дати оцінки, якщо інший строк не передбачений у звіті щодо незалежної оцінки (пункт 2 Методики № 629).
Пунктом 19 Методики № 629 визначено, що у разі оренди нерухомого майна здійснюється його незалежна оцінка.
Згідно із ст. 3 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" незалежною оцінкою майна вважається оцінка, що проведена суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання.
Згідно із частиною 2 статті 7 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" проведення оцінки майна є обов'язковим у випадку оренди майна, що перебуває у комунальній власності.
Однак, в порушення вищезазначених норм законодавства, оцінка об'єкта оренди (частини нежитлової будівлі загальною площею 60,92 кв.м.) перед укладенням Договору не проводилась, що, зокрема, підтверджується інформацією комунального некомерційного підприємства "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради № 01-33/487 від 12.09.2018.
Крім того, у спірному договору взагалі не зазначено вартості приміщення, яке передається в оренду.
Згідно з частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за завою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Статтею 12 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" передбачено, що договір оренди вважається укладеним з моменту досягнення домовленості з усіх істотних умов і підписання сторонами тексту договору.
Враховуючи, те, що договір оренди не містить такої істотної умови як об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації) є підстави вважати договір оренди нежитлової будівлі № 53 від 09.08.2018, укладений між Комунальним некомерційним підприємством "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради та фізичною особою - підприємцем Онищук Романом Юрійовичем неукладеним.
Крім того, відсутність оцінки нерухомого майна на момент укладення договору оренди нерухомого майна комунальної власності не забезпечує реалізацію вимог Закону України "Про оренду державного та комунального майна" щодо обов'язкової оцінки орендованого майна, порядку визначення орендної плати, ефективного використання майна і визначення такої істотної умови правочину, як об'єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації).
При цьому, господарський суд враховує ч. 8 Постанови Пленуму Верховного суду України №9 від 06.11.2009 р. "Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними", згідно якої не може бути визнаний недійним правочин, який не вчинено. У зв'язку з цим судам необхідно правильно визначати момент вчинення правочину (статті 205 - 210, 640 Цивільного кодексу України тощо).
Зокрема, не є укладеним правочини (договори), у яких відсутні встановлені законодавством умови, необхідні для їх укладення (відсутня згода за всіма істотними умовами договору). Встановивши ці обставини, суд відмовляє в задоволенні позову про визнання правочну недійсним. Наслідки недійсності правочину не застосовуються до правочину, який не вчинено. Вимога про визнання правочину (договору) неукладеним не відповідає можливим способам захисту цивільних прав та інтересів, передбачених законом. Суди мають відмовляти в позові з такою вимогою. У цьому разі можуть заявлятися лише вимоги, передбачені главою 83 книги 5 Цивільного кодексу України (набуття, збереження майна без достатньої правової підстави.
Таким чином, встановлення обставин щодо відсутності умов договору виключає можливість визнання договору недійсним.
Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного суду від 26.03.2018 у справі № 916/729/17 та від 24.04.2018 у справі № 914/868/17.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 1212 Цивільного кодексу України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно) зобов'язана повернути потерпілому це майно.
Згідно з ч. 1 ст. 1213 Цивільного кодексу України набувач зобов'язаний повернути потерпілому безпідставно набуте майно в натурі.
Пунктом 2.5 Договору встановлено, що у разі припинення цього Договору орендар повинен повернути орендодавцеві орендоване майно в 15-денний термін з дня отримання повідомлення або з дати закінчення строку договору за актом приймання-передачі майна.
Оскільки відповідач користується комунальним майном без правової підстави, що є порушенням інтересів держави у сфері використання комунального майна, управління об'єктами комунальної власності, враховуючи визнання позову відповідачем, господарський суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та необхідність повернення фізичною особою - підприємцем Онищук Романом Юрійовичем нерухомого майна, переданого в оренду останньому згідно укладеного Договору Комунальному некомерційному підприємству "Голованівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради.
Враховуючи вищевикладене, позов підлягає задоволенню в повному обсязі.
Господарський суд при вирішенні питання про розподіл судових витрат враховує наступне.
При зверненні до господарського суду з позовною заявою Прокурором надано докази сплати судового збору за вимогою немайнового характеру в сумі 1921,00 грн, згідно платіжного доручення № 27 від 16.01.2019.
Відповідно до ч. 1 ст. 130 Господарського процесуального кодексу України у разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті, суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.
Частиною 3 статті 7 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що у разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.
Враховуючи вищезазначені правові норми, господарський суд вважає за необхідне повернути прокуратурі з державного бюджету судовий збір у розмірі 960,50, 00 грн., сплачений згідно платіжного доручення №27 від 16.01.2019 на загальну суму 1921, 00 грн., оригінал якого залишається в матеріалах справи.
Решта судових витрат покладається на відповідача.
Керуючись ст. ст. 74, 76, 77, 130, 185, 233, 236-241, 326, 327 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольнити повністю.
Зобов'язати фізичну особу - підприємця Онищука Романа Юрійовича (АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3) звільнити та повернути Комунальному некомерційному підприємству "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради (вул. Незалежності, 2, смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області, код ЄДРПОУ 38401359) частину нежитлової будівлі площею 60,92 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 шляхом складання акту прийому-передачі вказаного приміщення.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Стягнути з фізичної особи - підприємця Онищука Романа Юрійовича (АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3) на користь Прокуратури Кіровоградської області (25006, м. Кропивницький, вул. В.Пермська, 4, ідентифікаційний код 02910025, Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, р/р 35215073004600, код класифікації видатків бюджету 2800) 960,50 грн. судового збору.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Повернути зі спеціального фонду Державного бюджету (отримувач коштів - УК у м. Кроп./м.Кропивницький, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, ідентифікаційний код 38037409, р/р 34318206083002) Прокуратурі Кіровоградської області (25006, м. Кропивницький, вул. В.Пермська, 4, ідентифікаційний код 02910025, Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, р/р 35215073004600, код класифікації видатків бюджету 2800) 960,50 грн судового збору, сплаченого згідно платіжного доручення №27 від 16.01.2019 на загальну суму 1921,00 грн, оригінал якого залишається в матеріалах справи № 912/451/19.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Оригінал рішення направити Прокуратурі Кіровоградської області адресою: 25006, м. Кропивницький, вул. Верхня Пермська, 4.
Належним чином засвідчені копії рішення направити Керівнику Новоукраїнської місцевої прокуратури Кіровоградської області за адресою: 27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Гагаріна, 7; Голованівській районній раді Кіровоградської області за адресою: 26500, Кіровоградська область, Голованівський район, смт. Голованівськ, вул. Соборна, буд. 48; Комунальному некомерційному підприємству "Голованівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Голованівської районної ради за адресою: 26500, Кіровоградська область, Голованівський район, смт. Голованівськ, вул. Незалежності, 2; фізичній особі - підприємцю Онищуку Роману Юрійовичу за адресою: АДРЕСА_1.
Повне рішення складено 18.03.2019.
Суддя В.Г. Кабакова
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 18.03.2019 |
Оприлюднено | 18.03.2019 |
Номер документу | 80493169 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Кабакова В.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні