1Справа № 335/2285/19 3/335/512/2019
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 березня 2019 року м. Запоріжжя
Суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя Макаров В.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Запоріжжя, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 107-Б, матеріали справи, про адміністративне правопорушення, що надійшли з Головного управління ДФС у Запорізькій області відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП,
ВСТАНОВИВ:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення ОСОБА_1 вчинила правопорушення: не надання документів, необхідних для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ КУЛІНАРНИЙ КОМПЛЕКС (ЄДРПОУ 13639270) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 року по 17.12.2018 року, та правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 року по 17.12.2018 року у зв'язку з відсутністю посадових осіб ТОВ КУЛІНАРНИЙ КОМПЛЕКС або його законних (уповноважених) представників за юридичної адресою підприємства: м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 192, під час прибуття фахівців, вчинивши адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.
В судове засідання ОСОБА_1 не з'явилася, про день, час та місця розгляду справи повідомлялася у встановленому законом порядку.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов до висновку про повернення протоколу про адміністративне правопорушення № 133 від 18.02.2019 року з відповідними додатками до Головного управління ДФС у Запорізькій області для належного оформлення, з наступних підстав.
Як передбачено ст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Згідно зі ст. 248 КУпАП, розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється на засадах рівності перед законом і органом (посадовою особою), який розглядає справу, всіх громадян незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мови та інших обставин.
За змістом ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються, зокрема, відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; суть адміністративного правопорушення; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це.
В порушення зазначених вимог законодавства в протоколі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 не зазначені: дата та місце її народження, що унеможливлює ідентифікацію особи.
Також, суть адміністративного правопорушення викладена всупереч диспозиції ч. 1 ст. 163-1 КУпАП. Диспозицією вказаної норми закону передбачена адміністративна відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
В протоколі суть адміністративного правопорушення вказано як не надання документів, необхідних для проведення документальної перевірки, відповідальність за що ч. 1 ст. 163-1 КУпАП не передбачена.
Таким чином, посадовій особі, яка склала протокол про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, з метою усунення його недоліків, необхідно викласти його суть.
Крім того, в протоколі про адміністративне правопорушення відсутній підпис особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, водночас не зазначено, що особа від підписання протоколу відмовилась, що є порушенням ч. 2, та ч. 3 ст. 256 КУпАП.
Відмітка про те, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, для підписання не з'явилась, діючими нормами адміністративного законодавства не передбачена.
Пунктом 12 Постанови Пленуму ВССУ з розгляду цивільних і кримінальних справ Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення від 17.10.2014 року передбачено, що норми КУпАП не забороняють повернення протоколу про адміністративне правопорушення, складеного не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог статті 256 цього Кодексу вмотивованою постановою суду для належного оформлення.
Таким чином, враховуючи те, що протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 складено неправильно, з порушенням ст. 256 КУпАп, він, з усіма додатками підлягає поверненню начальнику Головного управлінню ДФС у Запорізькій області для належного оформлення.
Керуючись ст.ст. 256, 245, 252, 283-285 КУпАП,
ПОСТАНОВИВ:
Протокол про адміністративне правопорушення № 133 від 18.02.2019 року з відповідними додатками відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП повернути начальнику Головного управлінню ДФС у Запорізькій області для належного оформлення.
Постанова набирає законної сили з моменту її винесення і оскарженню не підлягає.
Суддя В.О. Макаров
Суд | Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 12.03.2019 |
Оприлюднено | 18.03.2019 |
Номер документу | 80497954 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Макаров В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні