Постанова
від 18.03.2019 по справі 570/409/19
РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 570/409/19

Номер провадження 3/570/374/2019

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 березня 2019 року м.Рівне

Cуддя Рівненського районного суду Рівненської області Красовський О.О., розглянувши матеріали, які надійшли від ГУ ДФС у Рівненській області про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, РНОКПП НОМЕР_1, мешканець м. Рівне, вул. Чорновола, 40/3, директора ТзОВ Нова-Пак (код ЄДРПОУ 32940344, вул. Млинівська 48Б, с.Дядьковичі Рівненського району Рівненської області)

за ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

в с т а н о в и в:

Згідно протоколу, 21.12.2018 ОСОБА_1 - директор ТзОВ Нова-Пак здійснив порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, в результаті чого підприємством завищено від'ємне значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду в сумі 16 899 грн., в т.ч. за червень 2018 - 16 899 грн., а також при виплаті доходу нерезиденту Християнському (фермерському) господарству Аниюс , Республіка Білорусь, за надані послуги згідно контракту №11/12 від 11.12.2017 в І кварталі 2018 року не утримувало та не перераховувало в бюджет податок з доходу нерезидента за ставкою 6% в сумі 336,16 грн. (акт перевірки № 2700/17-00-14-01/32940344 від 12.12.2018 року).

В суд для надання пояснень ОСОБА_1 не з'явився, хоча про місце і час розгляду матеріалів був повідомлений своєчасно та належним чином, клопотань про відкладення розгляду справи від нього не надійшло.

При розгляді справи встановлено наступне.

Згідно вимог ст. 245 КУпАП , завданням судді при розгляді справ про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

При цьому, у відповідності зі ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частина 1 статті 163-1 КУпАП передбачає відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення.

Відповідно до вимог ст. 14 КУпАП посадові особи підлягають адміністративній відповідальності за адміністративні правопорушення, зв'язані з недодержанням установлених правил у сфері охорони порядку управління, державного і громадського порядку, природи, здоров'я населення та інших правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов'язків.

За приписами ст. 9 КУпАП Поняття адміністративного правопорушення адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Для правильної кваліфікації ознак складу адміністративного правопорушення необхідно виявити такі пов'язані елементи, як об'єкт, об'єктивну сторону, суб'єктивну сторону і суб'єкта правопорушення. Відсутність будь-якого з елементів ознак складу правопорушення виключає відповідальність.

Суб'єктивною стороною адміністративного правопорушення має бути прямий умисел, або ж вчинення правопорушення з необережності, однак у будь якому випадку особа має або ж свідомо допускати настання шкідливих наслідків або ж легковажно розраховувати на їх відвернення.

Об'єктивна сторона правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, виражається в неведенні податкового обліку, порушенні порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподанні або несвоєчасному поданні аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Всупереч вимог ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення не зазначена суть правопорушення та конкретні дії останнього, як директора ТзОВ Нова-Пак , які призвели до зазначених у вказаному протоколі порушень.

При складанні протоколу посадовою особою вказані елементи не визначені, та не були встановлені в ході розгляду справи, що унеможливлює притягнення особи до відповідальності.

Так, стаття 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" покладає на керівника підприємства обов'язок створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами та працівниками ... правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.

Таким чином в діях особи відсутні ознаки складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, а саме: немає об'єктивної та суб'єктивної сторони адміністративного правопорушення, а тому дана справа підлягає закриттю.

Таким чином провадження у справі підлягає закриттю на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП.

Керуючись п. 1 ст. 247 КУпАП, -

п о с т а н о в и в:

Закрити провадження в справі щодо ОСОБА_1 за вчинене адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП - за відсутністю складу і події адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до Рівненського апеляційного суду через Рівненський районний суд протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя : Красовський О.О.

СудРівненський районний суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення18.03.2019
Оприлюднено19.03.2019
Номер документу80512879
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —570/409/19

Постанова від 18.03.2019

Адмінправопорушення

Рівненський районний суд Рівненської області

Красовський О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні