Ухвала
від 18.03.2019 по справі 640/4124/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 18 березня 2019 року                                        м. Київ                              № 640/4124/19 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Келеберди В.І., ознайомившись із позовною заявою та доданими до неї матеріалами        Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві до     Товариства з обмеженою відповідальністю "Агенція Кар'єра" про  стягнення заборгованості в розмірі 215 266,25 грн, В С Т А Н О В И В: До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю «Агенція Кар'єра» про стягнення заборгованості у сумі 215266,25 грн. Згідно пункту 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями  160,  161,  172  цього Кодексу. Ознайомившись із позовною заявою та доданими матеріалами, суд прийшов до наступних висновків. Відповідно до ч. 3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про судовий збір» від  8 липня 2011 року N 3674-VI (надалі - Закон N 3674-VI) судовий збір перераховується у безготівковій або готівковій формі виключно через установи банків чи відділення зв'язку. Згідно пп. 1.2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону № 3674-VI  визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою встановлюється ставка судового збору у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Згідно з абз. 4 ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» з 1 січня 2019 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 1 921,00 гривні. Однак, при ознайомленні з позовною заявою та доданими до неї документами судом встановлено, що позивачем не додано жодного доказу про сплату судового збору за звернення до адміністративного суду з даним позовом. Вказані судом недоліки можуть бути усунені позивачем шляхом подання до суду оригіналу платіжного доручення про сплату судового збору за подання адміністративного позову у розмірі 3 228, 99 грн. (215  266,25 грн*1.5% = 3228,99 грн.). Також, податковим органом до позовної заяви додано клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у даній справі. В обґрунтування зазначеного клопотання позивачем зазначено, що Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві є бюджетною організацією, а звернення до казначейства для сплати судового збору потребує додаткового часу. Розглянувши зазначене клопотання про відстрочення сплати судового збору, суд зазначає наступне. Згідно з ч. 1 ст. 133 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. У відповідності до ч. 1 ст. 8 Закону «Про судовий збір» від 08.07.2011 року №3674-VI, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю. Перевіривши матеріали справи та доводи клопотання позивача, суд доходить висновку про відсутність підстав, передбачених ч. 1   ст. 8 Закон України «Про судовий збір», для відстрочення контролюючому органу сплати судового збору. Крім того, позивачем не додано до вказаного клопотання жодного належного доказу на підтвердження неможливості останнім сплатити судовий збір за подання даної позовної заяви. Між тим, прийняття рішення щодо звільнення від судового збору чи відстрочення його сплати на визначений строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі, є правом суду. Вказані норми не передбачають обов'язку суду звільнити особу від сплати судового збору у випадку наявності відповідного клопотання. Невмотивоване звільнення від сплати судового збору утворить дискримінаційне становище по відношенню до інших суб'єктів звернення до суду. Враховуючи вищевикладене, суд не вбачає законних підстав для задоволення клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у даній справі. Наведене свідчить про недотримання позивачем вимог статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України та є недоліком позовної заяви, що в свою чергу створює перешкоди для вирішення питання про відкриття провадження у справі. Відповідно до частини першої статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. Вказані судом недоліки повинні бути усунені шляхом подання до суду позовної заяви, оформленої у відповідності до вимог статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема, оригіналу документу, що підтверджують сплату судового збору в сумі 3228,99 грн. Судовий збір підлягає сплаті на наступні реквізити: Отримувач коштів  - УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н/22030101 Код отримувача (код за ЄДРПОУ) – 38004897 Рахунок отримувача  -  34310206084021 Банк отримувача  -  Казначейство України (ЕАП) Код банку отримувача  -  899998 Код класифікації доходів бюджету  -  22030101 Призначення платежу: *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті);Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Окружний адміністративний суд міста Києва (назва суду, де розглядається справа) або документи, які підтверджують підстави звільнення позивача від сплати судового збору відповідно до закону. Зазначені документи подати через канцелярію суду (або надіслати поштою) з посиланням на реквізити даної ухвали. Керуючись положеннями статей 160, 161, 169, 171, 241, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, УХВАЛИВ: 1. Відмовити у задоволенні клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у даній справі. 2. Залишити позовну заяву Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві без руху. 3. Встановити позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання ухвали. 4. Попередити позивача, що у разі, якщо недоліки, зазначені в ухвалі, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде залишена без розгляду на підставі частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала про залишення позовної заяви без руху згідно з частиною 2 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили з моменту її підписання. Згідно зі статтею 294 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала не може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду. Суддя                                                                                                            В.І. Келеберда

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.03.2019
Оприлюднено21.03.2019
Номер документу80533760
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/4124/19

Рішення від 31.07.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 18.03.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Судовий наказ від 27.02.2019

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Чередник В. Є.

Ухвала від 27.02.2019

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Чередник В. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні